Kannabis psykedeelien käytön jälkeen

Keskustelua kannabiskasvista ja -jalosteista sekä kannabiksen tavoin vaikuttavista aineista.
Thoxium

Kannabis psykedeelien käytön jälkeen

Post by Thoxium »

Olen huomnannut että trippailu selvästi muuttaa kannabiksen vaikutuksia erilaiseksi pitkäksi aikaa, ehkä jopa pysyvästi? Pidiin 2,5 viikon taukoa kannabiksesta ja nyt polttelin ok kukkaa, ja näkyy sevlästi visuaaleja vähän kuin 2c-e, kirjaimet liikkuu hieman ja tekee jänni muodostelmia, venyy hieman ja sit kiristyy. Myös näkmisessä on jotain hyvin erilaista, kun katsoo tavaroita tai itseään peilistä niin näyttää kaikki syvemmältä ja tummempana kuin normaalisti. Myös sellaisia näkymättömiä pikeseleitä näkyy. Ihan hienot vaikutukset toki :) Väritkin hieman muuttuvat. Kaikki myös liikkuu kuin alta pois ja bopdyloadi on erilainen. Ja selvästi psykedeelistä tunnelmaa tässä.

Pohdinkin tässä että onko nää muutokset pysyviä vaiko häviää jollei käytä pitkään aikaa psykdeelejä? Sehän olisi melko mielenkiintoista jos ne pystyy todellakin muutamaan kannabiksen vaikutuksia pysyvästi erilaisiksi,

e. heh, kun aloitin kirjoittamaan tätä postia, niin kirjaimet pysyivät paikoillaan nyt ne jo tekee kaikkea hassua kieputusta.
Ahab

Re: Kannabis psykedeelien käytön jälkeen

Post by Ahab »

Sulla on HAPPOFLASHBÄCK ja menetät sun mielenterveyden ja elämänhallinan!
Eivaiskaan. Entä kuinka pitkiä sun kannabis tauot yleensä on?
Thoxium

Post by Thoxium »

Polttelin nyt kolmen viikon tauon jälkeen, otin varmaa 2mg fentsepaamia päälle niin näkee aivan selviä visuaaleja, kaikki näyttää oudolle. Oon ennenki tullu tämmöst ku polttelin zopiclonen kans pilvee, mut isllo olitolee kyl.
Aukikco
OD

Post by Aukikco »

Monessa mielessähän psykedeelitripit jäävät aina päälle ja pysyviksi, joten toki kannabiksen vaikutuskin silloin muuttuu, koska sitä pyörittävän koneiston rakenne on muuttunut.

Oon kuitenkin huomannut erityisesti, että lähempänä matkaa kannabis toimii selvästi psykedeelisemmin, tuoden vaikutusta takaisin pintaan tavalla tai toisella.

On tuntunut tosi hyvältä olla äärimmäisen vähän pilvessä viime kuukausina. Tuntuu, että sille ois ehkä löytymässä paikka joka vastaa enemmän sitä miten psykedeelien kanssa tulee toimittua - harvoin, keskittyen, nöyrästi, antautuen, täysillä.
Thoxium

Post by Thoxium »

Hieman outoa kyllä että iski älytömät visuaalit kannabiksesta, vaikka alla oli fenatsepaamia, jonka luulis lievittävän visuaaleja. Yhessä vaiheessa huomasin kaiken henkittävän, tälläkin hetkellä kirjaimet elävät, liikkuvat ja paukkutvat. Viime delimatkastakin on aikaa jo kaksi kuukautta, siinä välissä kokeilin zolpidemia kannabiksen kanssa, josta tuli lähes samantyyliset visuaalit. Hieman rasittava kyllä on.

Muut arvostan suuresti kannabiksen psykedeelisyyttä, mikä näkyy selvinten vain harvoin poltettuna.
jermus
Psykonautti

Post by jermus »

Kyl mulle ainakin on kannabis pärähtäny paljon kovemmin sen jälkee ku otin dxmiä ja kannabista samaan aikaan. Jotenkin voimistunu sen vaikutus ja siitä on tullu ns. syvempi. En mä pidä tätä kovin ihmeenä, kyllähän siinä tavallaan "oppii" tuntemaan ja näkemään ne kaikki kannabiksen vaikutukset. Itse olen sitä mieltä että tää on pelkästään hyvä asia, mut jos ei kestä trippejä psyykkisesti nii voisi tää sit ehkä olla huonokin asia.
Velho
LD50

Post by Velho »

Itse saan jonkinlaisen rebound ilmiön psykedeelien jälkeisestä kannabiksen polttelusta ihan kun matka olis jääny hetkeks viel päälle.
I ain't happy but, I'm feeling glad. I got sunshine, in a bag
psy01

Post by psy01 »

Nyt pientä kännikommenttia. :)

Ensimmäisen massiivisen/ahdistavan sienitrippini jälkeen mikään ei ole tuntunut enää samalta. Ei pilvi, ei alkoholi, eikä oikeastaan edes normaalielämä. Jonkun aikaa se tuntui tosi ahdistavalta, mutta asiaa pitkään käsiteltyäni, tajusin, että ne vaikutukset tulivat minusta, ei päihteistä Samoin nämä muuttuneet kokemukset tulivat minusta, ei päihteistä. Mulla on omallakohdalla pikkuhiljaa hahmottunut tietty tunnelma/fakta(omassa kokemuksessa, en tiedä/väitä, että voi yleistää), että se mikä minä olen (ja mikähän se on?) ei oikestaan muutu, vaikka mitä vetäisi. Tai oikeastaan mitä tapahtuisi. Pelko ja kaikki muut ovat tavallaan kerroksia siinä päällä. Jotain pysyvää (silti alati virtaavaa) löytyy pohjalta. Eli jotenkin kaikki vaikuttaa kaikkeen, mikään ei ole pysyvää, paitsi pohjalla asuva tyhjyys. Löydän salviaa/sieniä pilvestä, pilveä alkoholista, kaikkea selvinpäin. Ja olikohan tarpeeksi sekavaa? :)
Uke
LD50

Post by Uke »

Mulla ei ainakaan lehden pajauttelu muuttunut mikskään lapun jälkeen. Harmittaa kun tuli pajauteltua ennen lapun syöntiä, niin ei kokenu sitä puhasta fiilistä.
Image
''Ihmiset ovat tismalleen kuin kukat: tarvitsemme aurinkoa ja hoivaa ja sen sellaista, mutta kasvamme paremmin kun päälle nakkaa pussin paskaa.''

PLUR Peace, Love, Unity, Respect.
Psychonautilus

Post by Psychonautilus »

Kyllä mulla toimii paukku ihan selvästi psykedeelisemmin happotrippieni jälkeen, varsinkin jos ajankohta on lähellä trippiä. Pitkienkin aikojen päästä saan kuitenkin joskus esim. visuaaleja. Samalla tavalla tosin selvinpäinkin tiedostan ja näen asioita eri tavalla sen jälkeen kun ensi kertaa matkalle lähdin. Pysyvä vaikutus koko elämään ja sen kautta pilveenkin.
Baah
Karvakuono

Post by Baah »

Ei hittaa sitten millään tripin jälkeisinä päivinä. En tiedä miksi.
bol
Kameleontti

Post by bol »

Baah wrote:Ei hittaa sitten millään tripin jälkeisinä päivinä. En tiedä miksi.
Huomasin itse saman, ku poltin päivä LSD reissun jälkeen. Ei potkinu sitten juuri yhtään.
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

Psykedeelit lähes aina muuttuu surrealistisemmaksi, kun ottaa kannabista. Ehkä jopa voisi yleistää, että kannabis tekee mulle yleisesti käytettynä surrealistista fiilistä. Tulee ideoita jossa ei oikein ole järkeä käytännössä... kKannabis yleensäkkin tuntuu sumentavan mieltä tripillä ja tripin jälkeen... Vaikka itsekkin polttelen välillä niin jatkuva kannabiksen poltto sumentaa mun psykedelisoitumista. Nykyään enemmän lasken kannabiksen kuosi tavaraksi ja rinnastan sitä alkoholiin.... Mutta kukin tavallaan...
Siva
Kameleontti

Post by Siva »

Jos kuumotus ei kasva normaaliin nähden huomattavasti polttaessa (varsinkin liitettynä tiettyihin stimuihin, esim. piri, mdpv) niin on se aina kokeilemisen arvoista. En itse oikein osaa ajatella flippaamista yhdistelmänä deeli+savu, mutta kai sitä sit..

Ayahuasca ainakin vaikuttas hyvältä hatsin kans.
I'm maybe bad
But I'm so perfectly good at it.
Spadukka

Post by Spadukka »

Siva wrote:Ayahuasca ainakin vaikuttas hyvältä hatsin kans.
Se on erittäin miellyttävää se tuo semmosta pehmeyttä siihen ennen ku se trippi alkaa.
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

Siva wrote:
Ayahuasca ainakin vaikuttas hyvältä hatsin kans.
Tän tyyppisisissä tosi kovaa nousevissa tuotteissa on mun mielestä tylsää just ottaa hatsia, kun se miedontaa sitä bodyloadia ja rankkuutta mikä siinä on.

Mää itse tykkään siitä puhtaudesta.
Hampputukka
Lepakko

Post by Hampputukka »

Itellä ainakin bromon ja 2c-e:n käytön jälkeen, siis kuukausien päästä, paukku toimii paljon psykedeelisemmin, sen intensiivisyyttä ja hieman muitakin ominaisuuksia on oppinut hallitsemaan.
back to basics rootbwoy
Psychonautilus

Post by Psychonautilus »

Psychonautilus wrote:Kyllä mulla toimii paukku ihan selvästi psykedeelisemmin happotrippieni jälkeen, varsinkin jos ajankohta on lähellä trippiä. Pitkienkin aikojen päästä saan kuitenkin joskus esim. visuaaleja. Samalla tavalla tosin selvinpäinkin tiedostan ja näen asioita eri tavalla sen jälkeen kun ensi kertaa matkalle lähdin. Pysyvä vaikutus koko elämään ja sen kautta pilveenkin.
Tuohon lisäisin, että vahvojen trippien jälkeen olen tajunnut, mitä hatsiahdistus tai -vainot ovat. Ennen en ollut ikinä, edes ekoja övereitä polttaessa, tuntenut vainoharhaisuutta tai ahdistusta. En vieläkään koe vahvaa ahdistusta tai vainoja ikinä, mutta saan edes jonkinlaisen käsityksen siitä, mitä muut sillä tarkoittavat, ja miten epämukavaa se voi olla joillekin polttaa liikaa. Aikaisemmin minulla ei ollut minkäänlaista hajua siitä.
Hampputukka
Lepakko

Post by Hampputukka »

Psychonautilus wrote:
Psychonautilus wrote:Kyllä mulla toimii paukku ihan selvästi psykedeelisemmin happotrippieni jälkeen, varsinkin jos ajankohta on lähellä trippiä. Pitkienkin aikojen päästä saan kuitenkin joskus esim. visuaaleja. Samalla tavalla tosin selvinpäinkin tiedostan ja näen asioita eri tavalla sen jälkeen kun ensi kertaa matkalle lähdin. Pysyvä vaikutus koko elämään ja sen kautta pilveenkin.
Tuohon lisäisin, että vahvojen trippien jälkeen olen tajunnut, mitä hatsiahdistus tai -vainot ovat. Ennen en ollut ikinä, edes ekoja övereitä polttaessa, tuntenut vainoharhaisuutta tai ahdistusta. En vieläkään koe vahvaa ahdistusta tai vainoja ikinä, mutta saan edes jonkinlaisen käsityksen siitä, mitä muut sillä tarkoittavat, ja miten epämukavaa se voi olla joillekin polttaa liikaa. Aikaisemmin minulla ei ollut minkäänlaista hajua siitä.
puhut ihan mun ajatuksia :o
back to basics rootbwoy
Spadukka

Post by Spadukka »

Joskus kun otin lsd:ksi mainittua happoa niin yli kuukaden pajaolot jotenkin palautuivat niihin happo oloihin, voi johtua myös siitä että polttelin silloin suurimmaksi osaksi samassa paikassa missä olin hapotkin vetänyt. ketä kiinnostaa :D
Hampputukka
Lepakko

Post by Hampputukka »

Spadukka wrote:Joskus kun otin lsd:ksi mainittua happoa niin yli kuukaden pajaolot jotenkin palautuivat niihin happo oloihin, voi johtua myös siitä että polttelin silloin suurimmaksi osaksi samassa paikassa missä olin hapotkin vetänyt. ketä kiinnostaa :D
Kaikkia kiinnostaa. Kannabis on ilmesesti ratkaiseva ärsyke, tai siis voimakas työkalu voimakkaampien psykedeelisten tilojen takaisin hakemiseen?
back to basics rootbwoy
peltsi
OD

Post by peltsi »

viikonloppuna trippailin 2ct2 ja sienten voimin.
Eilen sit poltin liian isot kukkapaukut ja lähdin ajelemaan kotiin, loppumatkasta alkoi jo tuntua että pakko päästä äkkiä perille tai muuten kuolen tähän liikenteeseen. No pääsin kotiin ja kävin sängylle löhöömään tosi paukuissa. Yhtäkkiä päässä kavi kuulumaan satoja ääniä päällekkäin ja näin "pääni sisällä" äänten tahdissa välähdyksiä kuvioista ja väreistä ja kaikesta muusta oudosta joka oli todella tuttua oudolla tavalla.
Tunne oli todella psykoottinen ja äänet olivat tuttuja tyyliin dingdong jonkun naisen äänellä ja samalla satoja muita tuttuja äänä ja välähdyksiä joista en kuitenkaan tajunnut miksi ne olivat tuttuja.
Uskoisin että tuo supersekava tila johtui noista psykedeeleistä mut en tist tiedä. Kuitenkin mielenkiintoista ja kaikesta tuli jotenkin mieleen lapsuus tai joku tuttu menneisyys. Vaikea selittää.

Tämän jälkeen tpahdin jossain vaiheessa ja heräsin aamulla töihin. Nukuin varmaan 14h :shock:
"I hurt myself today to see if I still feel"
*Johnny Cash - hurt*
Spadukka

Post by Spadukka »

Hampputukka wrote:
Spadukka wrote:Joskus kun otin lsd:ksi mainittua happoa niin yli kuukaden pajaolot jotenkin palautuivat niihin happo oloihin, voi johtua myös siitä että polttelin silloin suurimmaksi osaksi samassa paikassa missä olin hapotkin vetänyt. ketä kiinnostaa :D
Kaikkia kiinnostaa. Kannabis on ilmesesti ratkaiseva ärsyke, tai siis voimakas työkalu voimakkaampien psykedeelisten tilojen takaisin hakemiseen?
Juu u enää en uskalla mitään psykedeelejä vedellä kun ei vaan sovi minulle.

Onkohan se totta että ne näyttää totuuden vai muokkaako se vaan sinua erilaiseksi ihmiseksi?
Poppy
Lepakko

Post by Poppy »

Spadukka wrote:
Hampputukka wrote:
Juu u enää en uskalla mitään psykedeelejä vedellä kun ei vaan sovi minulle.

Onkohan se totta että ne näyttää totuuden vai muokkaako se vaan sinua erilaiseksi ihmiseksi?
:?:
Jos ei tunnu siltä, niin silloin ei tarvi vedellä. Ei ne psykedeelit aina lopulta vie johonkin "korkeampaan tietoisuuteen", vaan ne saattaa viedä vaikka nairobiin suljettuun koirankoppiin. Jos oma lanttu sanoo että ei tee mieli psykejä ottaa, niin silloin se ehkä ei ole järkevää.
meduusa
Tuppisuu

Post by meduusa »

Poppy wrote: Jos ei tunnu siltä, niin silloin ei tarvi vedellä. Ei ne psykedeelit aina lopulta vie johonkin "korkeampaan tietoisuuteen", vaan ne saattaa viedä vaikka nairobiin suljettuun koirankoppiin. Jos oma lanttu sanoo että ei tee mieli psykejä ottaa, niin silloin se ehkä ei ole järkevää.
Näimpä mäkin ajattelen. Henkilökohtaisia näkemyksiä nää tietenkin on, mut itse koen että jos joutuu ottamaan yhtään väkisin mitään, niin se tulos on "tyhjä". Toki joku kokemus sieltä tulee, mutta tuskin se mitä hakee. Tämä mentaliteetti ihan vaikka pelkän kannabiksen kanssa, niin paukuttelukin tuntuu ihan erilaiselta
Delve how deep you may, discover if you do
Aukikco
OD

Post by Aukikco »

Spadukka wrote:Onkohan se totta että ne näyttää totuuden vai muokkaako se vaan sinua erilaiseksi ihmiseksi?
Totuudet ovat vaarallisia. Keskittyä siihen mikä toimii. Hatsiahdistuksen kehittävät puolet
neussu
Tuppisuu

Post by neussu »

Itsellä karsta savut palautti normaalimmaks oloa ja poisti ahdistusta RC-lappu tripin jälkeen..
Pystyi jopa syömään :razz: