Tekeekö koskaan mieli lopettaa foorumilla olo (ja päihteily)

Asiaa Asiasta Asiallisesti.
aphos
Kameleontti

Re: Tekeekö koskaan mieli lopettaa foorumilla olo (ja päihteily)

Post by aphos »

Taas on näitä päiviä.. mukavaa, kun on jemmassa paria erillaista budia, huasca-ainekset jne. eikä tee edes mieli kiskoa paljon mitään. Huumeet ainakin mun kohdalla yleisesti hankaloittaa ns. normaalien asioiden hoitoa, ja asiat menevätkin paremmin kun ei tarvitse juosta päihteiden perässä, saati sitten huolehtia niiden ongelmakäytöstä.

Alkaa tässä kolmenkympin korvilla todellakin huomaamaan, mitä vastuuton päiheidenkäyttö tekee ihmisille, ja minkälaisia luusereita monista näistä semi-narkkareista on lopuksi tullut. Paras on olla välimaastossa; tietää, mistä puhuu muttei ole tehnyt siitä itselleen ongelmaa.
Uke
LD50

Post by Uke »

aphos wrote:Taas on näitä päiviä.. mukavaa, kun on jemmassa paria erillaista budia, huasca-ainekset jne. eikä tee edes mieli kiskoa paljon mitään. Huumeet ainakin mun kohdalla yleisesti hankaloittaa ns. normaalien asioiden hoitoa, ja asiat menevätkin paremmin kun ei tarvitse juosta päihteiden perässä, saati sitten huolehtia niiden ongelmakäytöstä.

Alkaa tässä kolmenkympin korvilla todellakin huomaamaan, mitä vastuuton päiheidenkäyttö tekee ihmisille, ja minkälaisia luusereita monista näistä semi-narkkareista on lopuksi tullut. Paras on olla välimaastossa; tietää, mistä puhuu muttei ole tehnyt siitä itselleen ongelmaa.
Itse luokittelesin vielä itseni teiniksi ainakin iän mukaan, mutta.. olen huomannut, että kavereillani on esim. juuri budin kanssa se, että "nyt kun on, niin poltetaan se kaikki."-periaatteella mennään. Minulla voi olla busipussi säästössä vaikka kuukauden ja sitten kuukauden päästä voin polttaa sen koko pussin, jos haluan tai ottaa vain pienet tujut.
Pirin kanssa olen peuhannut vasta pari kertaa, mutta tunnen siinäkin itseni selväjärkiseksi ja ajatus kulkee tyyliin "tämä yksi veto riittää illaki ja thats it." En tiedä, olisiko käynyt toisin, jos olisin omistanut oman isomman pussin, enkä olisi ostanut sillon kaveriltani yhtä viivaa. Veikkaan, että olisin voinut ottaa toisen, jos tarkoitus olisi ollut valvoa vielä pidempään, sinä yönä kävin kuuden aikaan aamulla nukkumaan, kun veto otettiin joskus ~11 aikaa illalla, että ehkäpä en tarvinnut sitä toista ollenkaan, koska en tykkää edes vetää isompia annoksia.
Eli siis yritin hakea sitä, että mulla on jo tässä vaiheessa elämää tullut tuo ajattelutapa, että vaikka on päihdyttäviä aineita, niin ei niitä tarvitse heti mennä ottamaan. Tuo on kyllä myös totta, että päihteiden alaisena ihan välillä ärsyttää hoitaa arkisia hommia ja vastata sukulaisille puhelimeen (todella hirveää) tai muutenkin olla tuttavien kanssa tekemisissä, kenen kanssa vietät arkielämää selvinpäin yms. Phhuh.. tulipas loruiltua.
Image
''Ihmiset ovat tismalleen kuin kukat: tarvitsemme aurinkoa ja hoivaa ja sen sellaista, mutta kasvamme paremmin kun päälle nakkaa pussin paskaa.''

PLUR Peace, Love, Unity, Respect.
Chakra
Lepakko

Post by Chakra »

Täällä on kyllä kieltämättä liikaa turhia häröily- ja päihteidenhehkutustopicceja. Sanoisin , että nämä juuri vetävät niitä teinejä puoleensa. Oon monenlaisilla foorumeilla ja IRC-kannuilla pyörinyt elämäni aikana ja tuntuu , ettei oikeen missään ole samanhenkistä porukkaa kuin minä. Täälläkin suurin osa tuntuu elävän ihan erilaista elämää kuin minä ja käyttävän kaikkea mahdollisia aineita sekaisin lääkkeistä psykedeeleihin mitä tahansa millä saa nuppinsa sekaisin. Vähän sama juttu IRL.
Tosin on sanottava , että löytyy täältä paljon järkevää , syvällistäkin ja informatiivista keskustelua aiheesta kuin aiheesta. Ja mitä päihteilyyn tulee niin röökaamisen vois kyllä jättää , hävettää olla samaan aikaan rationaalinen henkilö mutta silti käyttää yhtä vaarallisimmista aineista. Juominen ei mua edes kiinnosta päihtymystarkoituksessa.
Sprunk - The essence of life
Thoxium

Post by Thoxium »

Foorumilla pyöriminen on kyllä vähentynyt, mut päihteitä on kyllä mennyt suht paljno viime aikoina, nyt lakkaa menny muutama viikko ~7ml/pv, ei tässä kyllä mitään järkeä ole. Pää ihan tyhjänä ja tulee vaa paska olo ku vetää (no ekan dosen jälkee menee melankoliseks hommaks jo), nyt päätinkin lopettaa kaiken pitkäksi aikaa, kun loppupelis vaan ahistaa, masentaa ja vituttaa.
Siva
Kameleontti

Post by Siva »

Ette te musta pääse eroon!

Päihteilyä en ole ikinä harkinnut lopettavani kokonaan. Nyt on kyllä ollut pitkään suunnitelmissa vähentää turhaa sekakäyttämistä, siirtyä pelkkään hatsiin tai vastaavaa.
I'm maybe bad
But I'm so perfectly good at it.
lahke

Post by lahke »

hjooo... nähdään taas joskus
Uke
LD50

Post by Uke »

On ollu ajatuksena, että vois vähentää ainakin nyt yhdeks talveks hieman kokeiluja (muutamaa poikkeusta lukuunottamatta) ja on jotenkin tullu käytyä vähemmän nyt täälläkin.
Image
''Ihmiset ovat tismalleen kuin kukat: tarvitsemme aurinkoa ja hoivaa ja sen sellaista, mutta kasvamme paremmin kun päälle nakkaa pussin paskaa.''

Kalavale
Apteekki

Post by Kalavale »

Tekis, mutta ei oikeen oo siinä kunnossa etta kumpaakaan noin vaan lopettaisi, päihteilyitä tai foorumeita yms. Tarvis ehkä jotaki apua, mutta mistäpä sitä semmosia saa, tai saa jos hakee niin.
All things are equal, there are no special things.
dredi
LD50

Post by dredi »

mene katkolle.
PELASTAKAA PIISKUJÄNIKSET!
Kalavale
Apteekki

Post by Kalavale »

dredi wrote:mene katkolle.
Missä sellanen on, jossaki kilometrien päässä. Ei pääse, ehkä on kuumetta ehkä ei.
All things are equal, there are no special things.
dredi
LD50

Post by dredi »

Kyllä aina keinot löytyy. Kehitä jotain, ole luova.
Uke
LD50

Post by Uke »

..mutta miks näistä foorumeista pitäis päästä eroon? Itse pystyn ainakin hyvin (jopa paremmin) lueskelemaan ja imemään hyvää infoa täältä itselleni selvänä, kuin jossain vitullisissa kuoseissa. Selvänä oleminen kunniaan :!:
Image

Asidyyli
LD50

Post by Asidyyli »

Ei ole jotenkin jaksanut kirjoitella tänne aikoihin. Tiedä sitten miksi tuntuu niin työläältä avata tämä sivu. Kai sitä alitajuisesti vieroittaa itseään yhdestä riippuvuudesta muiden joukossa: internetistä.

Mitä päihteisiin tulee, niin kohtalaisen vähälle jäänyt... SSRI toimii ainakin jossain määrin, etenkin kun on tajunnut että on helvetin tyhmää doupata samalla kun on kuurilla. Ajan myötä halutkin vähentyneet.

Alkoholia kyllä menee sitäkin enemmän, mikä on huono juttu. Ainakin ajoittain tuntuu että kulutus on lisääntynyt. :?

Oon vähän piristyny ilman piriä. Mua kiinnostaa kaikenlaiset Asiat.

Lisäksi mulla on kolmannen asteen krooninen kestovitutus.
tRip
Moderator

Post by tRip »

Hienoo kuulla susta pitkäst'aikaa Asidyyli :)

Choose Life ;-
Keep it unreal.

Vaultti.net - coming soon..
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

Asidyyli wrote:Mua kiinnostaa kaikenlaiset Asiat.
Tää oikeasti yleensä on sen merkki, että voi alkaa toteuttaan asiotia... Hyvää menoa asidyyli..
Asidyyli
LD50

Post by Asidyyli »

Huumeet. Onko niillä enää mitään uutta annettavaa? Ainakaan merkittävissä määrin?

Oon liian vanha tähän huumetouhuun. Tai ainakin foorumointiin. Tää on ollut loistava informaatiokanava ja sosiaalinen ympäristö, eräänlainen laiskan miehen kansalaisaktivismin muoto myös.

Nykyään on niin paljon kaikkea muuta ajateltavaa. Koulu. Naiset - tai niiden puute. Mistä sais massia? (en halua ajatella sitä seikkaa, että oon pistäny huumeisiin, alkoholia ei lasketa, satoja euroja viimeisten parin vuoden aikana...) Mikä on elämän tarkotus (diileri valehteli, huumeet ei sitä näyttäneet, vai oliko vika minussa?). Miten saan pidettyä alkoholinhkäyttöni kurissa etten tapa itteeni sillä? Onko tällä kaikella väliä.

Kestovitutus ja vieroittauminen elämäntavasta, for the lack of a better word. Arvojen muutos. Pois Drug Zonelta, pois Muumilaaksosta, pois Korovan Maitobaarista. Mutta mitään en kadu.

PS: skidit, pilvenpoltto ja kaljanjuonti on OKEI.
dredi
LD50

Post by dredi »

Ääh älä asidyyli masentele. mennään yhessä polttaa DMT:tä kiasman nurtsille!
HiisaajaHiisi
Lepakko

Post by HiisaajaHiisi »

Ollut lähiaikoina olo, että olen päihteiltä kyllä saanut kaiken mitä niillä on minulle antaa. Psykedeelejä on tullut napsittua aika urakalla ja nykyään niissä tulee oikeasti jopa tylsää välillä. Tuntuu, että olen jonkinlaisessa risteyksessä elämässäni. Joko nyt ryhdytään kunnon nistiksi tai pistetään selkä suoraksi ja aletaan etsimään töitä / koulua ja elämään "normaalisti.

Olen kyllä huomattavasti päihteitä käytettyäni nöyrtynyt joutuessani myöntämään puolia itsestäni, joita ennen olisi ollut lähes mahdoton kohdata. Harmittaa vaan, että jos jätän päihteilyä vähemmälle tai lopetan sen, kaveritkin kaikkoavat, valitettavan suuri osa niistä suhteista pyörii pilven polton jne ympärillä. Olen muutenkin niin huono tutustumaan ihmisiin, luulen, että erakoituisin vaan entistä enemmän jos jättäisin päihteilyn.

Asidyyli, ymmärrän hyvin mitä tarkoitat kestovitutuksella, tuntuu itselläkin olevan samanlainen tila päällä. Mitään "tuottavaa" ei ole tullut elämän aikana tehtyä, mutta toisaalta onko sillä loppujen lopuksi mitään merkitystä onko sulla iso talo ja hieno auto?
Hiljempaa hyvät ihmiset... hiljempaa! :)
dredi
LD50

Post by dredi »

Joko nyt ryhdytään kunnon nistiksi tai pistetään selkä suoraksi ja aletaan etsimään töitä / koulua ja elämään "normaalisti.
Höpsis, ei tarvitse kärjistää. Etsi kultainen keskitie.
mauseri
LD50

Post by mauseri »

HiisaajaHiisi wrote:Ollut lähiaikoina olo, että olen päihteiltä kyllä saanut kaiken mitä niillä on minulle antaa. Psykedeelejä on tullut napsittua aika urakalla ja nykyään niissä tulee oikeasti jopa tylsää välillä.

Niin mullakin.. vajareissa.
HiisaajaHiisi wrote:Olen kyllä huomattavasti päihteitä käytettyäni nöyrtynyt joutuessani myöntämään puolia itsestäni, joita ennen olisi ollut lähes mahdoton kohdata. Harmittaa vaan, että jos jätän päihteilyä vähemmälle tai lopetan sen, kaveritkin kaikkoavat, valitettavan suuri osa niistä suhteista pyörii pilven polton jne ympärillä.

hei camoon! jos sä tosissaan tahdot lopettaa päihtelyn, niin siitä vaan! kaverit kaikkoaa, mutta ystävät ei!

HiisaajaHiisi wrote:Asidyyli, ymmärrän hyvin mitä tarkoitat kestovitutuksella, tuntuu itselläkin olevan samanlainen tila päällä. Mitään "tuottavaa" ei ole tullut elämän aikana tehtyä, mutta toisaalta onko sillä loppujen lopuksi mitään merkitystä onko sulla iso talo ja hieno auto?
Mulle ei oo tällaset asiat tärkeitä. en ees halua isoa taloa.. (ei siivous suju, edes täällä :oops: ) Autolle menen paikasta a paikkaan b ja se riittää kun pääsen perille.
"Hampaita ei tarvita, metaa ja baariin"
HiisaajaHiisi
Lepakko

Post by HiisaajaHiisi »

dredi wrote:Höpsis, ei tarvitse kärjistää. Etsi kultainen keskitie.
No sitä koittanut monta vuotta etsiä. Tuntuu vaan, että ei koskaan saa mitään aikaseksi. Ainoa joka mulle on tehnyt ns. "normaalin" olon on amfetamiini ja sen johdannaiset, mutta en oikeen tykkää niistä aineista... tai noh omalla kierolla tavalla tykkäänkin, tuntuu vaan, että ne muuttavat mun persoonallisuutta aika paljon. Ehkä jos niitä sais reseptille ja söis sen mukaan, niin vois toimia :twisted:

mauser, olet oikeassa, kyllä ne tosi ystävät varmaan pysyy, mutta kun niitä on oikeasti vain yksi jolle voin kertoa kaikesta ja hän asuu melko kaukana tällä hetkellä :roll:
King Ink
LD50

Post by King Ink »

Ei todellakaan tee. Tai ehkä aina välillä pikkuisen, päihteily siis. Foorumilla oloa en jätä koskaan<3. :lol:
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

Rupee vituttaan, ettei saa mitään muuta aikaseksi enään kuin säädettyä huumeita ja kiskottua niitä..

Kultaista keskitietä pitäis rakentaa. Ehkä loman jälkeen ois hyvä aloittaa erilaisen arjen rakentaminen.
Raatox
Psykonautti

Post by Raatox »

Ei pienimmissäkään määrin.
Satanistinen agnostinen anarkisti
Uke
LD50

Post by Uke »

Dexma wrote:Rupee vituttaan, ettei saa mitään muuta aikaseksi enään kuin säädettyä huumeita ja kiskottua niitä..

Kultaista keskitietä pitäis rakentaa. Ehkä loman jälkeen ois hyvä aloittaa erilaisen arjen rakentaminen.
Oikeasti aika iloinen viesti :) Mulla on ollu vähän tarkotuksena kuntoilla loppuvuos ja olla täydellisesti päihteittä, mutta on sitä pakko päästä nollaamaan päätä vaikka sitten sillä holilla, ellei muulla.
Image

Usoda
LD50

Post by Usoda »

Gandalffi wrote:
Dexma wrote:Rupee vituttaan, ettei saa mitään muuta aikaseksi enään kuin säädettyä huumeita ja kiskottua niitä..

Oikeasti aika iloinen viesti :) Mulla on ollu vähän tarkotuksena kuntoilla loppuvuos ja olla täydellisesti päihteittä, mutta on sitä pakko päästä nollaamaan päätä vaikka sitten sillä holilla, ellei muulla.
Rupee pelaa WoWia 24/7, mä tein sitä tosin Ragnarok Onlinen parissa vaan nuorempana.. meni välillä sillai et ruuatkin tilasin netistä kun ei kauppaan kerennyt pelaamisen lomasta.
"Muutenki mulle tulee siitä mieleen vaa henkilö joka tapittaa himassa happonaamana animea, ihan jees laifstailllll.." - Frapathea
Resilar - Tehotippa | Fuck your shit! Fun things are fun!
Syksy
Olen kuin puu,
lehdet haisee paskalle.
Orava
Asidyyli
LD50

Post by Asidyyli »

HiisaajaHiisi wrote:Harmittaa vaan, että jos jätän päihteilyä vähemmälle tai lopetan sen, kaveritkin kaikkoavat, valitettavan suuri osa niistä suhteista pyörii pilven polton jne ympärillä
Tiedän ton tunteen, se on hankala juttu. Ihmispiiri vaikuttaa. Tää foorumi on ollut yksi sen muoto, keinososiaalinen ympäristö jossa hengata, mutta lopulta huomaa että niitä sosiaalisia piirejä löytyy mualtakin, missä päihteily ei vältämättä ole niin tärkeä juttu, useimmissa kyllä valitettavasti on.

Mulle on tuonut helpotuksen viettää välillä aikaa selväpäisissä ympyröissä, se vaikuttaa paljon. Mutta sitten taas (no hei, ehkä myös positiivisesti tasapainottava) tekijä, on toinen ääripää eli päihteilypiiri.
Jeshu
OD

Post by Jeshu »

Asidyyli wrote:...Tää foorumi on ollut semmonen(Ilarin muokkaus) yksi sen muoto, keinososiaalinen ympäristö jossa hengata, mutta lopulta huomaa että niitä sosiaalisia piirejä löytyy mualtakin...
Foorumi ja Irc vähissä määrin on-pi hyvä. Jos ylipäänsä haluaa OTTAA VASTAAN niin IRL on Mucho parempi! Kivoin on jos tutustuu foorumilaisiin livenä ja sit voi lisäks kirjotella foorumil.

.
Tunnetta ei voi ostaa: sanotaan.
Vaan ei sanoillakaan saavuttaa.
Ei kukaan pakoon itseään pääse.
On minulla turvallinen olla.
HiisaajaHiisi
Lepakko

Post by HiisaajaHiisi »

Usoda wrote:
Gandalffi wrote:

Rupee pelaa WoWia 24/7, mä tein sitä tosin Ragnarok Onlinen parissa vaan nuorempana.. meni välillä sillai et ruuatkin tilasin netistä kun ei kauppaan kerennyt pelaamisen lomasta.
Sinäkin?! Millä serverillä? Itsehän pelasin iRO:lla ja myöhemmin muutamalla privaattiserverillä... oli muuten koukuttava peli :D
Usoda
LD50

Post by Usoda »

HiisaajaHiisi wrote:
Usoda wrote:
Gandalffi wrote: Oikeasti aika iloinen viesti :) Mulla on ollu vähän tarkotuksena kuntoilla loppuvuos ja olla täydellisesti päihteittä, mutta on sitä pakko päästä nollaamaan päätä vaikka sitten sillä holilla, ellei muulla.
Sinäkin?! Millä serverillä? Itsehän pelasin iRO:lla ja myöhemmin muutamalla privaattiserverillä... oli muuten koukuttava peli :D
iROa pelasin itsekin mutta privaattiservereillä sitten myöhemmin.. privaservun nimeä en muista mut Divinity nimisessä killassa olin siellä lv 99 alkemistinä.
"Muutenki mulle tulee siitä mieleen vaa henkilö joka tapittaa himassa happonaamana animea, ihan jees laifstailllll.." - Frapathea
Resilar - Tehotippa | Fuck your shit! Fun things are fun!
Syksy
Olen kuin puu,
lehdet haisee paskalle.
Orava