Elikkäs miten moni on tätä substanssia kokeillut? Mielipiteitä, mietteitä?
Sitä on sanottu MDMA:n pikkuveljeksi, ja sitä se on hyvin pitkälle oman ensikokemukseni mukaan. 30minuuttia meni odotellessa nousua, sitten alkoi pulssi kiihtymään. Hitaasti mutta varmasti vaikutus nousi hyvinkin madmatapaiseen kirkkauteen ja hyvänolontunteeseen. Erotuksena lähinnä se että methylonen kanssa säilyi kokoajan täydellinen kontrolli, pystyi olemaan ihan normaalisti jos halusi, mutta sisällä oli pienimuotoinen myllerrys käynnissä. Värien hohtoa tai elämistä en havainnut missään vaiheessa.
Lihasten venyttely oli todella euforista, ja vähän väliä oli venyteltävä ja nautittava
Haittapuolena mainitsisin ehdottomasti vaikutuksen lyhyen keston. Ensimmäisistä selvistä nousun merkeistä kului vain puolitoista tuntia ennenkuin peak oli ohi ja selvä laskuvaihe oli alkanut. Lasku itsessään oli hyvin rauhallinen ja loivenee loppua kohti. Tätäkin kirjoittaessani vielä tuntuu pienen pieni lämmön ja hyvän olon myllerrys sisälläni, vaikka varsinaiset vaikutukset ovat loppuneet yli kaksi tuntia sitten.
Minkäänlaisia negatiivisia jälkioloja / laskuja ei havaittavissa missään vaiheessa.
Kaikenkaikkiaan todella mukava tuttavuus, mutta vaikutuksen kesto on kyllä petollisen lyhyt.
Ainiin, annoksena oli 250mg
-pg
Last edited by Touchet on Sun 29 Apr 2012, 22:20, edited 1 time in total.
Reason:Otsikko vaihdettu.
Aivan loistava aine! Ainoana miinuksena suht lyhyt vaikutusaika, jonka jo mainitsitkin. Suurin annos mitä itse olen nauttinut kyseistä substanssia on 260mg + 80mg boostiksi 1-2 tunnin päästä.
Joitain kertoja on tullut käytettyä methylonea eli bk-MDMA:ta. Todella miellyttävä hieman stimuloiva empatogeeni, josta minulla on vain positiivisia kokemuksia. Ei missään nimessä MDMA:n veroinen, mieto ja lyhytkestoinen siihen verrattuna. No hyvää siinä on tietenkin että täysi kontrolli pysyy aina menossa mukana. Konemusiikkibileisiin todella toimiva kemikaali, musiikki kuulostaa todella hyvältä ja euforia on juuri sopiva. Miksi pidän siitä? Minua ei todellakaan kiinnosta olla täysin sekaisin konemusiikkibileissä, rakastella maailmaa ja ventovieroita MDMA-päissään, vaan mieluummin keskityn järki mukana tanssimiseen ja musiikin kuunteluun. Ihan mukavan boostin antaa bileille. Sopii myös hyvin koti-iltoihin, musiikkia on mukava kuunnella vaikutuksen alaisena.
Olen normaalivartaloinen ja painan noin 80 kg. Ensimmäiseksi annokseksi olen ottanut noin 210-250 mg, yleensä gelatiinikapseleissa nieltynä. Vaikutukset alkavat noin 20 minuutin kuluttua, jonka jälkeen varsinkin isommilla annoksilla tulee ihan mukavat rushit, jotka eivät tosin kovin kauaa kestä. Pulssi nousee ja sydän hakkaa. Olo tasoittuu jonkin ajan kuluttua hieman stimuloituneeksi ja todella mukavan euforiseksi. Ensimmäisen boostin, 50-150mg, riippuen tilanteesta ja fiiliksistä, olen ottanut usein noin 2-3h tunnin päästä. Tästä eteenpäin boostia olen ottanut n. tunnin välein, käy kätevästi kun pakkaa kapseleihin. Väittäisin että sellainen noin 5-7 h on maksimi minkä ajan kannattaa ainetta käyttää, sillä boostit eivät toimi parin kerran jälkeen enää kovin tehokkaasti. Aine toimii suunninpiirtein samalla lailla seuraavanakin päivänä. Toleransseista en ole muodostanut juurikaan käsitystä.
Pupillit kasvavat puolen tunnin jälkeen lautasen kokoisiksi, mikä on vähän ikävää pyörittäessä ihmisten ilmoilla. Hampaita tulee pakostin hieman purtua yhteen. Kasvoja on kiva hypistellä, raajojen venyttely tuntuu mukavalta, hymy nousee korviin luonnostaan, mutta perusilmeen ja normaalikäyttäymisen pystyy heittämään päälle helposti keskittymällä. Helppo kontrolloida. Jonkin verran methylone myös stimuloi, uni ei ihan helpolla tule vaikutusten hälvettyä. Joillakin tunneilla siirtyy nukkuminen normaalista eteenpäin, muttei mitenkään häiritsevän paljoa. Nukuttua tosin on tullut saatua vain normaalien 8-9h unien sijaan noin 6h. Jälkiolot ovat minulla olleet pelkästään positiiviset, hyvä, iloinen, elämänmyönteinen olo on jatkunut unienkin jälkeen seuraavana päivänä.
Minkäänlaista pahoinvointia tai päänsärkyä en ole havainnut ainetta käytettäessä tai sen käytön jälkeen. Pulveri maistuu ihan normikemikaalilta jos sellaisenaan heittää suuhun ilman kapseleita, maku lähtee nopeasti suusta juomalla jotain. Alkoholia olen usein juonut maltillisesti samalla. Suu kuivuu jonkin verran.
Kaiken kaikkiaan ihan jees kemikaali, jos ei kiinnosta MDMA/vastaavaa, liian "tehokasta", käyttää. Sopii moniin tilanteisiin kontrolloitavuutensa ja helppojen palautumisten vuoksi. Karkkia eikä juuri mitään maksa. Täytyy testailla joskus muiden kemikaalien kanssa. Myös ehkä nuuskaamalla.
Ei kannata vaivautua jos haluat helvetinmoiset rushit, todella paljon stimulaatiota ja mielettömät euforiat. Koita vaikka puhdasta MDMA:ta.
Vaikka onkin kaikista parhaiten MDMA:ta matkiva substanssi, niin silti ei mun mielestä kannattaisi kauheena vertailla madmaan. Olotila on kyllä suht samanlainen, mutta vahvuus on mdma:lla aivan eri luokkaa ja methyloni sopiikin siis hyvin miedomman päihtmyksen tavoitteluun. Aika paljon on tullut tätä kiskottua. Light-mdma:ta
Miedoista RC-stimulanteista kyllä omasta mielestäni paras. Mephedronea ja BK-MBDB:tä ym. tullut testailtua, nopein ja miellyttävin omaan makuuni kaikista.
dwrx wrote:Miedoista RC-stimulanteista kyllä omasta mielestäni paras. Mephedronea ja BK-MBDB:tä ym. tullut testailtua, nopein ja miellyttävin omaan makuuni kaikista.
Minkälaista tuo butyloni muuten on? Harkitsin tässä tilaamista. Mephedroni on omasta mielestä aika huono, ainakin jos methyloniin vertaa..
dwrx wrote:Miedoista RC-stimulanteista kyllä omasta mielestäni paras. Mephedronea ja BK-MBDB:tä ym. tullut testailtua, nopein ja miellyttävin omaan makuuni kaikista.
Minkälaista tuo butyloni muuten on? Harkitsin tässä tilaamista. Mephedroni on omasta mielestä aika huono, ainakin jos methyloniin vertaa..
Kaikista huonointa noista omasta mielestäni. Vähiten stimuloiva ja vähiten empatogeeninen. Voi tietenkin vaikuttaa toisiin eri lailla ja en tolerenssien vaikutuksesta voi olla varma, mutta näin asian näkisin, kannattaa kokeilla itse.
EDIT: Luin tuon dosagesta aikoinani ja otin vain maksimissaan 150mg, ehkä olisi pitäny ottaa enemmän kerralla, meinaan oli alla toleja muista stimuista. Kokemusta on vain grammasta jonka sain ilmaiseksi. Kyllähän joissain lähteissä tuon on puhutta olevan tehokkain noista. Tuosta kyllä tuli joskus hieman stoned-fiilis.
Ei muuten kannata välttämättä kombotella noita RC-stimuja, ei mitään hyötyä sanon omasta puolestani.
Methylone parteeh is over. No ei, saa sitä mut mua vituttaa koko myrkky. Aika hyvin nähty toi methy/buty/mephemeininki niin saa luvan riittää. ethyylikatia tulos viel näyte.
Serotoniinipojille pari vinkkii: 3-desoxy-MDA aka EMA-4 ja IAP. Enemmän MDA-tyylistä tosin noi.
Heitin tossa vähän aika sitten 50mg lisää nassuun ja jotain 10mg nenään ja kyl mulla ainakin on semmonen täpinä olo ja keskittymis vaikeuksia, esim firefoxin välilehtiä on tullu selattua vähän pirusti
EDIT: tosiaan ei vertailu kohtia ole niin tiedä sitten.
I used to worry, thought I was goin' mad in a hurry
Gettin' stress, makin' excess mess in darkness
Onko kenelläkään kokemusta mephedrone/methylone combosta? Toiselta foorumilta luin, että 250mg -300mg annos 1:1 suhteessa olisi melko lähellä aitoa madamea, mutta onko kestoaijasta ei ollut mainintaa. Onko kesto kuitenkin yhtä lyhyt, kuin esim. pelkällä methylonilla vai pidentääkö combottelu kestoa?
Science flies you to the moon. Religion flies you into buildings. Drugs just flies you. Choose!
horna wrote:Onko kenelläkään kokemusta mephedrone/methylone combosta? Toiselta foorumilta luin, että 250mg -300mg annos 1:1 suhteessa olisi melko lähellä aitoa madamea, mutta onko kestoaijasta ei ollut mainintaa. Onko kesto kuitenkin yhtä lyhyt, kuin esim. pelkällä methylonilla vai pidentääkö combottelu kestoa?
Kun mephedronea ja methylonea kombottaa, 1+1=3. Tai ehkä jopa 4. Kombo tosiaan lähentelee MDMA:ta. Kesto... Hmm, mitenkähän kauan sitä oikein kesti... Kyllä se pidempään kestää kuin kumpikaan yksinään. Uskomatonta synergiaa. Vaikutusten kesto jäänee siihen 3-5 tuntiin, mutta tämä on aikamoinen mutu-arvio, oli nimittäin parempaa tekemistä kuin vahdata kelloa. Huomasin kuitenkin tämän kombon aiheuttavan ainakin 12 tunniksi unettomuutta, kun taas kumpaa vaan yksinään nauttimalla olen pystynyt aina nukkumaan siinä 3-4 tunnin päästä. Mutta kuitenkin, jos näistä kahdesta tykkää, kannattaa ilman muuta kombottaa.
Tuota combotusta voisi kyllä kokeilla ja unettomuuden saa kyllä kuriin jarruilla. Toinen varteenotettava yhdistelmä voisi olla butylone + methylone. Siitä löytyy jonkin verran juttuakin ja joku mainosti sen olevan jopa madame 2.0, mutta tätä hieman epäilen.
Science flies you to the moon. Religion flies you into buildings. Drugs just flies you. Choose!
Millasia kokemuksia metylonista ja alkoholista? Ootteko nauttinu alkoholia saman päivän aikana? Millasia määriä? Vai ootteko pitäny väliä ennen alkoholin nauttimista tms?
"Life is like stepping into a boat that is about to sail out to sea and sink." —Shunryu Suzuki
bom wrote:Millasia kokemuksia metylonista ja alkoholista? Ootteko nauttinu alkoholia saman päivän aikana? Millasia määriä? Vai ootteko pitäny väliä ennen alkoholin nauttimista tms?
Jonkun verran ottanut alkoa methylonen kanssa ja eipä siinä mitään negatiivistä oikein ole, tämä kuitenkin aika pienillä alkoholi määrillä hieman yli 1 promille maks.
I used to worry, thought I was goin' mad in a hurry
Gettin' stress, makin' excess mess in darkness
bom wrote:Millasia kokemuksia metylonista ja alkoholista? Ootteko nauttinu alkoholia saman päivän aikana? Millasia määriä? Vai ootteko pitäny väliä ennen alkoholin nauttimista tms?
Humalassa vaikutukset tuntuivat miedoimmilta ja euforia vähäisemmältä. Varmaan muutama olut / sidukka on sellainen hyvä luku. Siitä ylöspäin menee hyvä aine haaskuusen.
Paljon ootte tästä maksanut? Olis pari ketsiä tilattu mut en oo vielä maksanu ku en oikeen tiedä onko kokeilemisen arvoista? Miten toi toimii alkon kanssa? Onko ihan turvallinen kombo?
"I hurt myself today to see if I still feel"
*Johnny Cash - hurt*
peltsi wrote:Paljon ootte tästä maksanut? Olis pari ketsiä tilattu mut en oo vielä maksanu ku en oikeen tiedä onko kokeilemisen arvoista? Miten toi toimii alkon kanssa? Onko ihan turvallinen kombo?
20€ gramma, mutta halvemmallakin saa kun jaksaa etsiä/ostaa isompia eriä. Alkon kanssa kombotuksen turvallisuudesta en mene mitään sanomaan, mutta ainakin runsas juopottelu vaimentaa efektiä huomattavasti.
peltsi wrote:Paljon ootte tästä maksanut? Olis pari ketsiä tilattu mut en oo vielä maksanu ku en oikeen tiedä onko kokeilemisen arvoista? Miten toi toimii alkon kanssa? Onko ihan turvallinen kombo?
20€ gramma, mutta halvemmallakin saa kun jaksaa etsiä/ostaa isompia eriä. Alkon kanssa kombotuksen turvallisuudesta en mene mitään sanomaan, mutta ainakin runsas juopottelu vaimentaa efektiä huomattavasti.
Oon reilusti yli kymmenet jurrit juonu methyä samalla pommitellen ja hengissä oon säilyny, mutta voihan tuokin pidemmän päälle pahaa tehdä. Annostukset on ollu 100-150mg luokkaa per pommi ja oon aina muutaman tunnin välein pommittanut. Itselläni juopottelu ei kyllä millään tavalla vaimenna efektiä, vaan päin vastoin. Pelkiltään en oikeen ole saanut tästä mitään irti paitsi levottoman ja ahdistuneen olon, kun taas kajottelun ohessa pommitellen on tullut erittäin euforinen ja chilli fiilis. Mutta pitää muistaa että eri ihmisillä eri aineet vaikuttavat eri tavalla.
Joo kyl löysin paikan mistä saa alle kuuteen euroon ketolan jos tilaa ison erän. Kyl ittelläni ainakin MDMA-pohjaset naksut toimii paljon paremmin alkon kanssa mut en sit tiiä erooko tää siitä... pitää varmaan tilaa toi pari grammaa ja kattoo et diggailenko vaikuttaa kyllä ihan mielenkiintoiselta.
*Johnny Cash - hurt*
mauser1911 wrote:hei tota saan. kertokaa jotsin?
edit: siis kuinka paljon kadee otttaa ja mite vetäa?
Vissii startti jotai 200-250mg ja buustit parin tunnin välein 80-120mg ja pommina porukka tainnu aika pitkälti ottaa. Pistä ihmeessä sit mielipiteitä ja muuta faktaa kun oot päässy testaa. Et oo tainnu olla ihan selvillä vesillä kun oot ton postin ^ jättäny
*Johnny Cash - hurt*