Tekeekö koskaan mieli lopettaa foorumilla olo (ja päihteily)

Asiaa Asiasta Asiallisesti.
Uke
LD50

Re: Tekeekö koskaan mieli lopettaa foorumilla olo (ja päihteily)

Post by Uke »

^Ei todellakaan kiinnosta WoW, koska tuli oltua niinkin naurettavan kuulosessa pelissä aika hooked kun Runescape. Suoraan sanottuna sen aikaa kun pelasin, maailman parhaimmistossa pelasin PvP:tä jne. oli hauskaa. Nyt ei oo innostanu muut pelit kun CS:S ja Left 4 Dead, mut niidenkin kanssa vähän tympiintyy. Mjoo, lopetanpa stna tän offt.n höpöttelyn tähän väliin taas :D

Niin tajusin ton Usodan viestin itselleni, kun olin siellä quotessa välissä...
Image
''Ihmiset ovat tismalleen kuin kukat: tarvitsemme aurinkoa ja hoivaa ja sen sellaista, mutta kasvamme paremmin kun päälle nakkaa pussin paskaa.''

PLUR Peace, Love, Unity, Respect.
Boilder
Lepakko

Post by Boilder »

vauhtia ja wowiin BG:lle taistelemaan, ui vittu on kivaa välillä :P
“The more Chaotic I am, the more complete I am.”
-A.O.Spare
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

Perustaa bändin aloittaa harjoittelun kitaralla... 8 tuntia reeniä niin oppii soittaan..

Siinä oikeastaan mentiin vieroitus puoli vuotta aika hyvin.
UltraViolet
Kameleontti

Post by UltraViolet »

tekkee ja taidan sen tehdä. sitten..
Thoxium

Post by Thoxium »

Välillä ihan hyvä vaan doupata, niin muistaa miks haluaa olla selvinpäinkin. Tasapainoa.
Boilder
Lepakko

Post by Boilder »

Thoxium wrote:Välillä ihan hyvä vaan doupata, niin muistaa miks haluaa olla selvinpäinkin. Tasapainoa.
täysin samaa mieltä
“The more Chaotic I am, the more complete I am.”
-A.O.Spare
Thoxium

Post by Thoxium »

Boilder wrote:vauhtia ja wowiin BG:lle taistelemaan, ui vittu on kivaa välillä :P
Heh, tuli joskus grindattua wowissa tuntitolkulla benzotokkurassa, ei sitä muuten jaksais. :mrgreen:

Kyllähän nuo MMOt koukuttaa aika helposti, kun pystyy saavuttaa kaikkee (turhaa) nopeesti ja heti vähän niinkun huumeet.
mauseri
LD50

Post by mauseri »

ei tee
"Hampaita ei tarvita, metaa ja baariin"
Spadukka

Post by Spadukka »

päihteily joskus vaikka en vittuakaan mitään edes käytä :lol: foorumilla oloa ei ikinä, on näitä niin kauan lueskellut ennen kuin rekisteröitysin.
LD50
Apteekki

Post by LD50 »

Tuli lopetettua pari vuotta sitten vähän radikaalimmalla tavalla ja seuraukset oli sen mukaiset. Sitten tuli alotettua pitkän tauon jälkeen ja taas keväällä lopetettua, kun tuli haimatulehdus, mahahaava ja munuaiset pamahti. Nyt alkanut taas ja ajattelin aloittaa taas täällä forumilla käymisen.

OT: Eli terve vain kaikille taas, jos mut vain muistaa.
I haven't been this scared since Mother Teresa OD'd in my car
D.E.S
Kameleontti

Post by D.E.S »

Gandalffi wrote:^Ei todellakaan kiinnosta WoW, koska tuli oltua niinkin naurettavan kuulosessa pelissä aika hooked kun Runescape. Suoraan sanottuna sen aikaa kun pelasin, maailman parhaimmistossa pelasin PvP:tä jne.
.
DI till I die! :oops:
"Taste
Uke
LD50

Post by Uke »

D.E.S wrote:
Gandalffi wrote:^Ei todellakaan kiinnosta WoW, koska tuli oltua niinkin naurettavan kuulosessa pelissä aika hooked kun Runescape. Suoraan sanottuna sen aikaa kun pelasin, maailman parhaimmistossa pelasin PvP:tä jne.
.
DI till I die! :oops:
:D:D Hah, ei ollu DI ei. (oltiin tiimi joka ownas kaikki ja DI tais olla aika down sillä hetkellä.)
Image
''Ihmiset ovat tismalleen kuin kukat: tarvitsemme aurinkoa ja hoivaa ja sen sellaista, mutta kasvamme paremmin kun päälle nakkaa pussin paskaa.''

PLUR Peace, Love, Unity, Respect.
peltsi
OD

Post by peltsi »

Mulla useesti stimujen jälkeinen "morkkis" aiheuttaa ajatuksia etten enää haluu vetää ikinä mitään..ja etten haluu muutenkaan tehdä mitään :D
"I hurt myself today to see if I still feel"
*Johnny Cash - hurt*
horna
Kameleontti

Post by horna »

Vanhemmiten ei jatkuva päihteily (enpä kyllä ole koskaa hirveän montaa päivää jaksanut painaa, edes viunaa) enää niin nappaa, mutta kyllä kello täytyy välillä nollata, ettei mee rattaat jumiin.
Science flies you to the moon. Religion flies you into buildings. Drugs just flies you. Choose!
miymau
Lepakko

Post by miymau »

Nyt oli varmaa taas puolen vuoden tauko etten täällä käyny. Ahisti jotenki koko paikka. Ja mitä päihteilyyn tulee, koko kesänä en vetäny mitää muuta ku hatsia pari kertaa, nyt taas menee kaikki rahat melkee vuorotellen pöhinään ja subuun ja suoraa ränniin. Sitte voi tulla kausi etten vedä mitään tai sit tulee rauhallinen deeli/pajakausi, millon oon elämäniloa täynnä. Kai nää on jotenki sidoksissa mun mielialanvaihteluihin, millon on masennus millon mania, millon sellases tilas millo mieli sahaa noitten kahen väliä (kuten nyt), ja tää on just tää hirvein. Välillä oon tosi ilonen ja kaikki asiat hoituu jne ja sit viikon päästä haluun mielummin seota kokonaan ja meen vaa ympäriinsä ja alotan tappeluita ja haluun hakata kaikki tohjoks. Nytki oon iha mustelmilla ja ruvilla ku perjantaina tuli tapeltuu jätkän kans joka oli mua kaks kertaa isompi. Ja kehtas viel hyökkää selän takaa naisen kimppuu saatana!
Kaikki on paskaa paitsi kusi.
mauseri
LD50

Post by mauseri »

^^ miltä susta tuntu kesällä se selvänä olo? harmi et nyt sulla on vaikee kausi. taistele vaan. en muiuten ite pystys tommoseen kesän kestävään taukoon.
Thoxium

Post by Thoxium »

miymau wrote:Nyt oli varmaa taas puolen vuoden tauko etten täällä käyny. Ahisti jotenki koko paikka. Ja mitä päihteilyyn tulee, koko kesänä en vetäny mitää muuta ku hatsia pari kertaa, nyt taas menee kaikki rahat melkee vuorotellen pöhinään ja subuun ja suoraa ränniin. Sitte voi tulla kausi etten vedä mitään tai sit tulee rauhallinen deeli/pajakausi, millon oon elämäniloa täynnä. Kai nää on jotenki sidoksissa mun mielialanvaihteluihin, millon on masennus millon mania, millon sellases tilas millo mieli sahaa noitten kahen väliä (kuten nyt), ja tää on just tää hirvein. Välillä oon tosi ilonen ja kaikki asiat hoituu jne ja sit viikon päästä haluun mielummin seota kokonaan ja meen vaa ympäriinsä ja alotan tappeluita ja haluun hakata kaikki tohjoks. Nytki oon iha mustelmilla ja ruvilla ku perjantaina tuli tapeltuu jätkän kans joka oli mua kaks kertaa isompi. Ja kehtas viel hyökkää selän takaa naisen kimppuu saatana!
Tuttua tuo mielialanvaihtelu, menee välil ehkä maksimissaan kuukaus hyvin ja kaikki toimii, sit alkaa mieli taas oikuttelee ja menee päivän mittään semmosis sykleis et hirvee ahdistus -> ei täs ollukaan mitään -> hirvee viha ja ärtymys kaikkea kohtaan -> sit taas normaali olo -> taas sama alusta. Vituttaa kun ei osaa arvioida itteensä mitenkään etukäteen, kun muuttuu mielenkiinnonkohteet, mieltymykset ja suhtautuminen ihmisiin ja asioihin jatkuvasti. Tietenki tämmöst ny ollu siitä asti ku muistaa, mut nyt pahempaan suuntaan mennyt vaan.
tRip
Moderator

Post by tRip »

Thoxium wrote:Vituttaa kun ei osaa arvioida itteensä mitenkään etukäteen, kun muuttuu mielenkiinnonkohteet, mieltymykset ja suhtautuminen ihmisiin ja asioihin jatkuvasti. Tietenki tämmöst ny ollu siitä asti ku muistaa, mut nyt pahempaan suuntaan mennyt vaan.
Poden ihan samaa ongelmaa.. ei voi koskaa tietää mitä hetki tuo tullessaan.
Ihankuin sisälläni roihuaisi hallitsematon tulipalo jota en edes halua sammuttaa vaan päinvastoin ruokkia sitä kaikella mahdollisella palavalla...
Mutta sitten kun sen vihdoin hetkeksi saakin tukahdutettua, alkaa se taas kyteä ja roihuta.
Vaikka tuli onkin magee elementti, on se hyvin oikukas. ja juuri siksi täydellinen.
Keep it unreal.

Vaultti.net - coming soon..
Thoxium

Post by Thoxium »

hiippari wrote:
Thoxium wrote:Vituttaa kun ei osaa arvioida itteensä mitenkään etukäteen, kun muuttuu mielenkiinnonkohteet, mieltymykset ja suhtautuminen ihmisiin ja asioihin jatkuvasti. Tietenki tämmöst ny ollu siitä asti ku muistaa, mut nyt pahempaan suuntaan mennyt vaan.
Poden ihan samaa ongelmaa.. ei voi koskaa tietää mitä hetki tuo tullessaan.
Ihankuin sisälläni roihuaisi hallitsematon tulipalo jota en edes halua sammuttaa vaan päinvastoin ruokkia sitä kaikella mahdollisella palavalla...
Mutta sitten kun sen vihdoin hetkeksi saakin tukahdutettua, alkaa se taas kyteä ja roihuta.
Vaikka tuli onkin magee elementti, on se hyvin oikukas. ja juuri siksi täydellinen.
Hyvä vertaus tosiaan.
Thoxium

Post by Thoxium »

Tekee mieli ennen kun vetää jotain ja tekee mieli silloin kun vaikutus alkaa laskemaan... alkaa vituttaa kun ei osaa olla selvinpäin, ehkä muutaman päivän maksimissaan. ahdistaa
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

Tuntuu joskus siltä että tämä foorumi on mun olemassaoloni todistus ja päihteily on mun ruokani...

Tekee mieli ja vitusti

siis ottaa päihteitä ja lopettaa samalla..
zan
Apteekki

Post by zan »

^^ ei pysty, iskee niin vitunmoiset kivut muuten. Niinkuin kipupolilla lekuri sanoi "tämähän tulee olemaan loppuelämäsi kanssasi, sanon sen suoraan" <- johon itse vastasin että olen tietoinen asiasta ja joudan loppuelämäni vetään kaikennäköisiä ja kokoisia nappeja.
osa ilmeisesti lopettanutkin vai onko aika jättänyt? esim. ahab:sta ole mitään havintoja ja hyviä kirjotuksia sillä. osa taas lähettäny yhen viestin ja that's it.
tRip
Moderator

Post by tRip »

Päihteet vaan on osa mua..

Kuhan saisin vaan itteni kuosiin 8)
Keep it unreal.

Vaultti.net - coming soon..
Jeshu
OD

Post by Jeshu »

tRip wrote:Päihteet vaan on osa mua..

Kuhan saisin vaan itteni kuosiin 8)
Ironiaa'ko?
Tunnetta ei voi ostaa: sanotaan.
Vaan ei sanoillakaan saavuttaa.
Ei kukaan pakoon itseään pääse.
On minulla turvallinen olla.
lahke

Post by lahke »

mä oon ollu nyt päihteilyn alottamisen jälkeen pisimmän ajan ilman huUmeita ikinä.. :o jotenki ei vaan tunne tarvetta just ny vetää mitään.. mut tää foorumi sitä vastoin tuntuu yhä vaan enemmän addiktoivalta :D ähhäh.
yks toinennii kaveri on ollu hetken päihteettä ku ei silläkää tee mieli.. sen kunniaks otetaan huomen DXMmää piiitkästä aikaa ^^ saa sit nähä tekeeks sen jälkee mieli alottaa päihteily uusix vai lopettaa kokonaan :o
zero
Kameleontti

Post by zero »

kyllä me pärjätää. ku on pakko.
Tässä vain olen enkä sille mitään mahda.

http://www.soundcloud.com/suni-4 - Soundcloud
mauseri
LD50

Post by mauseri »

Thoxium wrote:Tekee mieli ennen kun vetää jotain ja tekee mieli silloin kun vaikutus alkaa laskemaan... alkaa vituttaa kun ei osaa olla selvinpäin, ehkä muutaman päivän maksimissaan. ahdistaa
thoxi vastas mun puolesta..
frapathea

Post by frapathea »

desoxy wrote:mut sit taas toisaalta.. tämä on omalla erityisellä tavallaan todella tärkeä paikka mulle. tavannut elämäni hienoimpia ja aidoimpia ihmisiä tätäkautta ( iso <3 teille kaikille )
Mietin samaa just tänään.. Ja iso <3 sulle myös :D

Ja vastaus otsikon kysymykseen: tekee mieli lopettaa douppaaminen. Tai en oo päättäny vielä mun kantaa deeleihin, mut tuntuu, et oon nyt niin niin auki etten tunne tarvetta availla enempää, alan koht vuotaa jos viel aukeen tästä.. Ja myös jotkut surulliset tapahtumat on ravistellu vähän hereille.
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

Miksi mun mielestä nykyään jopa itse huasca tuntuu "päihteeltä"..

Joo ei sinällään tee mieli lopettaa elämää tällä foorumilla... mutta päihde-elämä ehkä ois jeees lopettaa.. mut taito on vielä hukassa. Opettelen.
Aukikco
OD

Post by Aukikco »

Dexma wrote:Miksi mun mielestä nykyään jopa itse huasca tuntuu "päihteeltä"..
Näytä mulle kama joka ei "mene päähän"?