Synteettiset kannabinoidit
-
dredi
- LD50
Re: Synteettiset kannabinoidit
Tämä foorumi ei kykene auttamaan noissa asioissa. Tietoa RC-kauppiaista ja niiden luotettavuudesta sopii etsiä muualta.
PELASTAKAA PIISKUJÄNIKSET!
-
Jussi
- Apteekki
JWH-018 menee mulla psykedeelistä.. Helposti.
Kun matkalle kerran on lähdetty, ei paluuta takaisin enää ole.
-
RcKokki
- Apteekki
Joo sama täällä. Kun polttaa kunnon paukut niin alkaa joskus mennä jopa överipsykedeliaksi. Oon muuten just nyttenkin polttanut aika tuhdin kasan jiiweehoota. Onko muut huomannu että tämä pistää panettamaan ihan sairaasti ?Jussi wrote:JWH-018 menee mulla psykedeelistä.. Helposti.
-
Psycho
- Psykonautti
Tosi jutuu settii kyl.
Puhtaat 018 ja 073 rajussa kombottelukäytössä.
Hartaasti sekä hyvin ahnaasti.
Kuutamo kutsuu.
Puhtaat 018 ja 073 rajussa kombottelukäytössä.
Hartaasti sekä hyvin ahnaasti.
Kuutamo kutsuu.
Ei ihminen paljon tiedä... en minä ainakaan. En edes tiedä, että tiedättekö te olevanne tai oletteko koskaan olleet.
-
Jussi
- Apteekki
Erittäin mukavaa kun alle 1mg syötynä toimii tarpeeksi hyvin ja tarpeeksi pitkään.
-
Ununnilium
- Lepakko
Kuinka nautit JWH:ta suun kautta? Kyseinen tavarahan on vähän hankala saada liukenemaan mihinkään. Isopropanoli toimii jossain määrin, asetoni sitten tehokkaammin. En ole kumpaakaan viittinyt juuri maistella.
-
Jussi
- Apteekki
Tökkäsen sormen päällä jauhoa ja nuolasen sormea. :?:Ununnilium wrote:Kuinka nautit JWH:ta suun kautta? Kyseinen tavarahan on vähän hankala saada liukenemaan mihinkään. Isopropanoli toimii jossain määrin, asetoni sitten tehokkaammin. En ole kumpaakaan viittinyt juuri maistella.
Hmm jwh övereissä opin aina uuden ajattelutavan..
-
Boilder
- Lepakko
Joo, itse tuli tuossa viime viikon lopulla ensimmäistä kertaa maistettua tota JWH:ta..oli ihan oivaa tavaraa jos haluaa sauhuihin yhdellä hitillä älystä. : )
“The more Chaotic I am, the more complete I am.”
-A.O.Spare
-A.O.Spare
-
RcKokki
- Apteekki
Kellään ei varmaan mitään tietoa jwh-200 tai jwh-250. Saman hintasia näyttää olevan kun 018. Voisin kyllä ihan mielenkiinnosta tilata kumpaakin sen puoli grammaa, ja testailla 
-
Gartargor
- Psykonautti
Oon nyt ollu pari päivää kipeenä niin ja tullu hiisattua sillai aamusta iltaan niin tuntuu että toleranssi on moninkertaistunut verrattuna vain joka iltaiseen poltteluun, jwh-018 siis kyseessä 
I used to worry, thought I was goin' mad in a hurry
Gettin' stress, makin' excess mess in darkness
-
Kalavale
- Apteekki
Länsinaapurissa meni 2viikkoa? Viikko ? tai jotain sitten laittomaksi, loppuunmyynnistä 3g 6g hinnalla. Siitä asti aamusta iltaan. jwh-018 Tietty on muitakin päihteitä kulutettu.
Paskaa, mutta halpaa.
Paskaa, mutta halpaa.
All things are equal, there are no special things.
-
Kalavale
- Apteekki
Siis luonnollisesti toisinpäin eli 2g sai 1g hinnalla. EEEEEEh?Kalavale wrote:Länsinaapurissa meni 2viikkoa? Viikko ? tai jotain sitten laittomaksi, loppuunmyynnistä 3g 6g hinnalla. Siitä asti aamusta iltaan. jwh-018 Tietty on muitakin päihteitä kulutettu.
Paskaa, mutta halpaa.
All things are equal, there are no special things.
-
gerotimo
- Kameleontti
Tää on kyl nii vitun aamusta iltaan kamaa. Viimeks meni 5 päivää aivan öissä. Nukkumista useinmiten noin 3 tuntia kerrallaan, sitte täytyipi hiisata lisää. Ja toki, fuck toleranssi, isompia kasoja vaan kehiin.
Mites muuten tuo kombottelupotentiaali? Suunnitelmissa olisi HBWR:n kanssa kokeilla.
Mites muuten tuo kombottelupotentiaali? Suunnitelmissa olisi HBWR:n kanssa kokeilla.
as far back as i can remember all my heroes had trouble in their eyes
well it might have been drugs or it might have been love but thei all knew it was time to die
well it might have been drugs or it might have been love but thei all knew it was time to die
-
wiFFy
- Karvakuono
Uni ei taas vaihteeksi tykkää tulla, kun pitäisi kääntää rytmiä aamuvuoroa kohti, joten päätin vähän raapustella mietteitä tästä muutaman kuukauden ajalta.
Käyttöni on ollut kesäkuun alusta päivittäistä. Tullessani töistä kotiin kymmeneltä illalla olen syömisen jälkeen napannut hehkulampusta ensimmäiset höyryt ja boostaillut jämillä (,tai uudella annoksella, jos nyt alkuperäinen annos on sattunut liian pieneksi jäämään) nukkumaanmenoon asti klo 03-06 välille. Määristä en sinänsä osaa mitään sanoa, kun olen jatkuvasti mittaillut annokset perstuntumalla. Kuitenkaan huomattavaa kasvua toleissa ei ole ollut.
Mielenkiintoisin vaikutus arkipäivään käytön myötä on ollut se, että 21 elinvuoden jälkeen syvyysnäköni alkoi yhtenä kauniina jwh-018:n säestämänä iltana toimimaan. Aikaisemmin syvyysnäköni on ollut aivan olematon, eli esimerkiksi t-risteykseen tultaessa en aiemmin kyennyt hahmottamaan millä kaistalla autot ajavat katsomatta mihin kohtaan tietä auton renkaat osuvat. Metsän reunaa katsoessa en kyennyt erottamaan mikä puu on minkäkin edessä ja taivaalla olevat pilvet olivat yhtä tasaista lättänää massaa.
En toki voi sanoa varmaksi, että tuo näön "ihmeparannus" johtuisi jwh:n käytöstä, mutta mitään muutakaan laukaisijaa syvyysnäköni toimimiselle en keksi. Suureksi yllätyksekseni seuraavana päivänä herätessäni syvyysnäköni toimi vieläkin normaalisti, eikä kyseessä ollut jokin satunnainen oloissa hörhöily. Hiljalleen tuon jälkeen silmä-käsikoordinaatiokin (hieno sana
) on parantunut.
Toisena arkielämään vaikuttavana asiana enemmän tai vähemmän krooniset vuosia kestäneet polvikipuni ovat hävinneet päivittäiskäytön myötä. En ole hirveästi jaksanut lukea jwh-018:sta tehtyjä tutkimuksia, joten en tiedä ovatko nämä huomaamani kannabiksen tapaiset kivunlievitysominaisuudet yleistä tietoa.
Vaikutukset mieleeni ovat olleet positiivisia, mutta en jaksa niistä enempää raapustella, tai yöuneni jäisivät kokonaan väliin.
Sitten niihin negatiivisiin puoliin. Kuten tuossa toisessa kappaleessa kirjoitin, toleranssit eivät tässä muutaman kuukauden aikana ole huomattavasti kasvaneet. Tämä päti tähän viikkoon asti. Parissa päivässä toleranssit ovat kasvaneet jostain syystä aivan pilviin. Oikeastaan aine ei koppaa ollenkaan sellaisella annoksella, josta ei tulisi huolestuttavia fyysisiä oireita. Lataamalla hehkulampun pohjalle pienen keon, ei tulokseksi tule aiemmin normaaleita överioireita, kuten vainotusta. Sen sijaan vaikutuksena on vitunmoinen päänsärky, paineen tuntu vasemmassa silmässä ja toistuvat rintapistokset. Ottaen huomioon, että jwh toimii minulla tehokkaana kipulääkkeenä, niin tulee vaan mieleen, että miltä tuon päänsäryn oikeasti "pitäisi" tuntua.
Alkoi sen verran huolestuttaa nuo fyysiset oireet, että nostin suosiolla hehkulampun kaapin päälle muutamaksi viikoksi odottelemaan toleranssien laskua.
Käyttöni on ollut kesäkuun alusta päivittäistä. Tullessani töistä kotiin kymmeneltä illalla olen syömisen jälkeen napannut hehkulampusta ensimmäiset höyryt ja boostaillut jämillä (,tai uudella annoksella, jos nyt alkuperäinen annos on sattunut liian pieneksi jäämään) nukkumaanmenoon asti klo 03-06 välille. Määristä en sinänsä osaa mitään sanoa, kun olen jatkuvasti mittaillut annokset perstuntumalla. Kuitenkaan huomattavaa kasvua toleissa ei ole ollut.
Mielenkiintoisin vaikutus arkipäivään käytön myötä on ollut se, että 21 elinvuoden jälkeen syvyysnäköni alkoi yhtenä kauniina jwh-018:n säestämänä iltana toimimaan. Aikaisemmin syvyysnäköni on ollut aivan olematon, eli esimerkiksi t-risteykseen tultaessa en aiemmin kyennyt hahmottamaan millä kaistalla autot ajavat katsomatta mihin kohtaan tietä auton renkaat osuvat. Metsän reunaa katsoessa en kyennyt erottamaan mikä puu on minkäkin edessä ja taivaalla olevat pilvet olivat yhtä tasaista lättänää massaa.
En toki voi sanoa varmaksi, että tuo näön "ihmeparannus" johtuisi jwh:n käytöstä, mutta mitään muutakaan laukaisijaa syvyysnäköni toimimiselle en keksi. Suureksi yllätyksekseni seuraavana päivänä herätessäni syvyysnäköni toimi vieläkin normaalisti, eikä kyseessä ollut jokin satunnainen oloissa hörhöily. Hiljalleen tuon jälkeen silmä-käsikoordinaatiokin (hieno sana
Toisena arkielämään vaikuttavana asiana enemmän tai vähemmän krooniset vuosia kestäneet polvikipuni ovat hävinneet päivittäiskäytön myötä. En ole hirveästi jaksanut lukea jwh-018:sta tehtyjä tutkimuksia, joten en tiedä ovatko nämä huomaamani kannabiksen tapaiset kivunlievitysominaisuudet yleistä tietoa.
Vaikutukset mieleeni ovat olleet positiivisia, mutta en jaksa niistä enempää raapustella, tai yöuneni jäisivät kokonaan väliin.
Sitten niihin negatiivisiin puoliin. Kuten tuossa toisessa kappaleessa kirjoitin, toleranssit eivät tässä muutaman kuukauden aikana ole huomattavasti kasvaneet. Tämä päti tähän viikkoon asti. Parissa päivässä toleranssit ovat kasvaneet jostain syystä aivan pilviin. Oikeastaan aine ei koppaa ollenkaan sellaisella annoksella, josta ei tulisi huolestuttavia fyysisiä oireita. Lataamalla hehkulampun pohjalle pienen keon, ei tulokseksi tule aiemmin normaaleita överioireita, kuten vainotusta. Sen sijaan vaikutuksena on vitunmoinen päänsärky, paineen tuntu vasemmassa silmässä ja toistuvat rintapistokset. Ottaen huomioon, että jwh toimii minulla tehokkaana kipulääkkeenä, niin tulee vaan mieleen, että miltä tuon päänsäryn oikeasti "pitäisi" tuntua.
Alkoi sen verran huolestuttaa nuo fyysiset oireet, että nostin suosiolla hehkulampun kaapin päälle muutamaksi viikoksi odottelemaan toleranssien laskua.
Tattia takapuoleen.
-
Jussi
- Apteekki
Hahahhah syöpä. Vaihda JWH-250:een.
-
Jussi
- Apteekki
Hmm tuleeko muilla tosta jwh-018:sta kuivuuden tunne suuhun, ilman kuivuutta suussa? Mulla tulee aina kaikkiin suun limakalvoihin ja joskus se leviää "ylemmäs" ja tuntuu aivoissa asti wtf. Kestää pari päivää.
Pidin just viikon tauon ja se lakkas. Söin 1.5h sitten jwh-018 ja taas tuntuu suussa.
Ei oo mikää kiva tunne ja vois lopettaa ton syömisen.
Pidin just viikon tauon ja se lakkas. Söin 1.5h sitten jwh-018 ja taas tuntuu suussa.
-
Hampputukka
- Lepakko
-
Gartargor
- Psykonautti
Aika perus hinta, halvemmallakin saa.Hampputukka wrote:onko 60 paha hinta JWH-018 persketola?
I used to worry, thought I was goin' mad in a hurry
-
Jussi
- Apteekki
Muutaman päivän tauon jälkeen tää loppui.Jussi wrote:Hmm tuleeko muilla tosta jwh-018:sta kuivuuden tunne suuhun, ilman kuivuutta suussa? Mulla tulee aina kaikkiin suun limakalvoihin ja joskus se leviää "ylemmäs" ja tuntuu aivoissa asti wtf. Kestää pari päivää.
-
mauseri
- LD50
018 ja 073 50/50 asuhjteessa toimii mun mielestä paremmin ku 018. ja löysin kaupan mis on hu-210.. hinnat vaan tajuttomat.
"Hampaita ei tarvita, metaa ja baariin"
-
horna
- Kameleontti
Onko kenelläkään mitään hyvää keinoa mittailuun ilman 1mg vaakaa?
Science flies you to the moon. Religion flies you into buildings. Drugs just flies you. Choose!
-
Dexma
- Moderator
Synteettisiä kannabinoideja voi mittailla veitsen kärjellä, aloitat ihan siitä muutamasta murusesta, jos ei toimi niin lisää....horna wrote:Onko kenelläkään mitään hyvää keinoa mittailuun ilman 1mg vaakaa?
Mauseria lainatakseni
Ensin sitä pistää piippuun sillein vähän, sitten toteaa että tossa on liian vähän laittaa enemmän, VOI VITTU.
-
_Melba
- Kameleontti
TOIMI kyllämauser1911 wrote:018 ja 073 50/50 asuhjteessa toimii mun mielestä paremmin ku 018.
-
Dexma
- Moderator
073 huuuuomattavasti korkealentoisempaa kannabinoidia.
-
Jussi
- Apteekki
Kukaan muu syönyt toimivia annoksia jwh-018?
Tulee aina KAUHEA kuivuuden tunne suuhun ja muualle päähän vaikka kuivuutta ei oikeasti ole.
Tulee aina KAUHEA kuivuuden tunne suuhun ja muualle päähän vaikka kuivuutta ei oikeasti ole.
-
lahke
jwh on jotenkin saatanallista :F se on IHAN HYVÄ pilvi, mutta taustalla on aina jotain todella PAHAA... mulle tää aiheuttaa suoraan masennusta, ja masennukseen taas auttaa (hetkellisesti) jwh, melkonen noidankehä.
ehkä se nyt katkeaa, kun heitin loput (0.7 grammaa) viemäriin :-)
jwh - pandoran laatikko
:
:
: 
jwh - pandoran laatikko
-
peltsi
- OD
Häpeä! Ton ois voinu vaikka myydä ja saada rahaa ja vahingon kiertäälahke wrote:jwh on jotenkin saatanallista :F se on IHAN HYVÄ pilvi, mutta taustalla on aina jotain todella PAHAA... mulle tää aiheuttaa suoraan masennusta, ja masennukseen taas auttaa (hetkellisesti) jwh, melkonen noidankehä.
jwh - pandoran laatikko:
:
:
Mie poltin eilen ekaa kertaa tota kunnolla budin seassa ja täytyy kyl sanoa et tykkäsin. Tänään ollu vähän paha olo jännästi, johtuukohan tosta vai jostain muusta? Onks kellekkään tullu tosta "darraa"?
"I hurt myself today to see if I still feel"
*Johnny Cash - hurt*
*Johnny Cash - hurt*
-
lahke
ai niin joopeltsi wrote:Häpeä! Ton ois voinu vaikka myydä ja saada rahaa ja vahingon kiertäälahke wrote:jwh on jotenkin saatanallista :F se on IHAN HYVÄ pilvi, mutta taustalla on aina jotain todella PAHAA... mulle tää aiheuttaa suoraan masennusta, ja masennukseen taas auttaa (hetkellisesti) jwh, melkonen noidankehä.
jwh - pandoran laatikko:
:
:
(ja se on pandoran lipas
)
Mie poltin eilen ekaa kertaa tota kunnolla budin seassa ja täytyy kyl sanoa et tykkäsin. Tänään ollu vähän paha olo jännästi, johtuukohan tosta vai jostain muusta? Onks kellekkään tullu tosta "darraa"?
en tiedä voiko sitä kutsuu Darraksi, mutta mulla tuo jwh vaikuttaa muutamana seuraavana päivänä sillee oudosti lamaannuttavasti.. sellanen pieni "pilvi", joka tavallaan blokkaa kaiken muun.. ohut suojakelmu mun jaa maailman välille. ja suojakelmun sisällä kasvihuoneilmiö kukoistaa ja meinaa aivot paahtua :f
on kyl vieläki vähän pelottavan sekava olo...
-
peltsi
- OD
Joo mul oli tosi tyhmä olo melkei koko eilisen päivän ja sit ku on viel valmiiks näi vitun tyhmä ni oli kyl niiiin daiju olo et hoh. Saatto kyl johtuu poreesta tai lyricastakii..tai kaikista yhdessä 
"I hurt myself today to see if I still feel"
*Johnny Cash - hurt*
*Johnny Cash - hurt*
-
Usoda
- LD50
Tuo 073 tuntuu itselläni ainakin aiheuttavan paljon miellyttävämmän olotilan eikä tuu paniikkikohtausfiiliksiä jos sattuu enemmänkin polttelee kuten 018sta. Toki tuo taitaa olla aika yksilöllistä.
Suu ja kurkku kuivuu aika tehokkaasti mulla ainakin, itseäni ei toi tosin häiritse mitenkään.Jussi wrote:Hmm tuleeko muilla tosta jwh-018:sta kuivuuden tunne suuhun, ilman kuivuutta suussa?
"Muutenki mulle tulee siitä mieleen vaa henkilö joka tapittaa himassa happonaamana animea, ihan jees laifstailllll.." - Frapathea
Resilar - Tehotippa | Fuck your shit! Fun things are fun!
Syksy
Olen kuin puu,
lehdet haisee paskalle.
Orava
Resilar - Tehotippa | Fuck your shit! Fun things are fun!
Syksy
Olen kuin puu,
lehdet haisee paskalle.
Orava