kyllä sitä on menty amfetamiinillakin helposti joskus 12-26 tuntiakin vetojen välillä. (toi on kaikilla kyllä eri)sublime wrote: Metaa? En ole ainakaan ikinä ennen kuullut, että normipiri toimisi noin pitkään...
Amfetamiini topic.
-
mauseri
- LD50
Re: Amfetamiini topic.
"Hampaita ei tarvita, metaa ja baariin"
-
AmanitaX
- Tuppisuu
Tulipa kokeiltua viikonloppuna. Alkuperää en tiedä enkä määrää osaa arvioida. Helvetin virkeä, selkeä ja puhelias olo siitä tuli. Laskuista varoiteltiin mutta itse en kokenut mitään muuta negatiivista kuin sen, että nukahtaminen oli vaikeaa. Laskujen "pelossa" kyllä otin bentsoja normaalia päivittäisannostani enemmän. Lueskelinkin viestiketjua sen verran, että ainakin joillakin laskujen kokeminen on riippuvainen yleisestä mielialasta. Mulla on mieliala ollut viime päivinä ja viikkoinakin jopa normaalia korkeampi ja huoleton. Noh, joka tapauksessa kokemus oli positiivinen eikä varmaankaan viimeiseksi jää, joskin varovainen aion olla. Olen nähnyt ja kuullut mitä piririippuvaisuus elämälle tekee. Tosin jos todella olisin todella todella varovainen, en olisi edes kokeillut... mikä on todellista varovaisuutta ja mikä itsensä huijaamista...
-
Spadukka
Venäjältä tuli ainaki se pinkki mitä mä vedin.mauser1911 wrote:mistä se legendaarinen "pinkki" sitten tuli?dredi wrote:
Nykyään kaikki piri ja meta tulee venäjältä, ja on sitä samaa skeidaa... .
-
dredi
- LD50
-
_Melba
- Kameleontti
Olipa taas eilen semmosta vipinää, että vetojen jälkeen parin tunnin päästä ois voinu mennä nukkumaan.. Onneks oli ees kaljaa!
-
peltsi
- OD
Eli meni öyskäks_Melba wrote:Olipa taas eilen semmosta vipinää, että vetojen jälkeen parin tunnin päästä ois voinu mennä nukkumaan.. Onneks oli ees kaljaa!
"I hurt myself today to see if I still feel"
*Johnny Cash - hurt*
*Johnny Cash - hurt*
-
Thoxium
Tulee paradoksaalisesti hiljasempi ja rauhallisempi olo piristä, eikä ruokahalukaan oikeastaan muutu. Välillä saattaa jopa alkaa väsyttää kun ottaa. Jos jotin päihdettä pitäs lääkkeeksi kutsua, niin se olis tää.
-
peltsi
- OD
Kuullostaa ADHD:n oireiltaThoxium wrote:Tulee paradoksaalisesti hiljasempi ja rauhallisempi olo piristä, eikä ruokahalukaan oikeastaan muutu. Välillä saattaa jopa alkaa väsyttää kun ottaa. Jos jotin päihdettä pitäs lääkkeeksi kutsua, niin se olis tää.
*Johnny Cash - hurt*
*Johnny Cash - hurt*
-
mauseri
- LD50
muista vaan käyttää sit sitä lääkkeenäThoxium wrote:Tulee paradoksaalisesti hiljasempi ja rauhallisempi olo piristä, eikä ruokahalukaan oikeastaan muutu. Välillä saattaa jopa alkaa väsyttää kun ottaa. Jos jotin päihdettä pitäs lääkkeeksi kutsua, niin se olis tää.
-
Thoxium
Jooh hyvinkin mahdollista, aattelin et rauhottuminen on normi vaikutus stimuista.peltsi wrote:Kuullostaa ADHD:n oireiltaThoxium wrote:Tulee paradoksaalisesti hiljasempi ja rauhallisempi olo piristä, eikä ruokahalukaan oikeastaan muutu. Välillä saattaa jopa alkaa väsyttää kun ottaa. Jos jotin päihdettä pitäs lääkkeeksi kutsua, niin se olis tää.
Viihteellistä tää selväpäisyyskin onmauser1911 wrote:muista vaan käyttää sit sitä lääkkeenäThoxium wrote:Tulee paradoksaalisesti hiljasempi ja rauhallisempi olo piristä, eikä ruokahalukaan oikeastaan muutu. Välillä saattaa jopa alkaa väsyttää kun ottaa. Jos jotin päihdettä pitäs lääkkeeksi kutsua, niin se olis tää.
-
chibbo
Mikä siinä on kun itse laskut tämän aineen kanssa sujuu aina jollain puolikkaalla tennarilla mutta se olo henkisesti joka on aamulla kun herää on ehkä kammottavin ikinä, on vaan niin masentunut ettei jaksa tehdä mitään :(
-
sxoxyvg
- OD
Ei pirissä mitään laskuja ole, harjottelun puutetta vaan 
negatiivisesti sekaisin
<Dexma> Okei okei.
<Dexma> MÄ OLEN IHAN PERUSPANO
<Dexma> Okei okei.
-
peltsi
- OD
Oon kyl huomannu saman et ei enään tuu mitään morkkiksia hyvästä kellarista.sxoxyvg wrote:Ei pirissä mitään laskuja ole, harjottelun puutetta vaan
*Johnny Cash - hurt*
*Johnny Cash - hurt*
-
sxoxyvg
- OD
Kellarista? Huhhuh, pitäsköhän tännekin ottaa bluelightin kaltanen linjaus et ei käytettäs niin paljoa slanginimiä doupeista, pysyis kaikki keskustelussa kärryil.peltsi wrote:Oon kyl huomannu saman et ei enään tuu mitään morkkiksia hyvästä kellarista.sxoxyvg wrote:Ei pirissä mitään laskuja ole, harjottelun puutetta vaan
negatiivisesti sekaisin
<Dexma> Okei okei.
<Dexma> Okei okei.
-
mauseri
- LD50
Hienosti sanottu! Sama pätee mun mielestä myös pevekkiinsxoxyvg wrote:Ei pirissä mitään laskuja ole, harjottelun puutetta vaan
-
frapathea
sanoo herra Thoxium joka mm. kerran poreissa soitti mulle kolmelta yöllä kun se halus jutella jonkun kanssaThoxium wrote:Tulee paradoksaalisesti hiljasempi ja rauhallisempi olo piristä, eikä ruokahalukaan oikeastaan muutu. Välillä saattaa jopa alkaa väsyttää kun ottaa. Jos jotin päihdettä pitäs lääkkeeksi kutsua, niin se olis tää.
-
_Melba
- Kameleontti
Eijei en usko näin käyneenpeltsi wrote:Eli meni öyskäks_Melba wrote:Olipa taas eilen semmosta vipinää, että vetojen jälkeen parin tunnin päästä ois voinu mennä nukkumaan.. Onneks oli ees kaljaa!:idea:
-
mauseri
- LD50
jos vetää hyvää liikaa niin sitä tipahtaa aika nopeesti, ei parin tunnin päästä.peltsi wrote:Eli meni öyskäks_Melba wrote:Olipa taas eilen semmosta vipinää, että vetojen jälkeen parin tunnin päästä ois voinu mennä nukkumaan.. Onneks oli ees kaljaa!:idea:
en tajua miks jengi tunkee rahaa tohon paskaan j0ka yleensä on paskaa..
-
Uke
- LD50
QFT.mauser1911 wrote:jos vetää hyvää liikaa niin sitä tipahtaa aika nopeesti, ei parin tunnin päästä.peltsi wrote:Eli meni öyskäks_Melba wrote:Olipa taas eilen semmosta vipinää, että vetojen jälkeen parin tunnin päästä ois voinu mennä nukkumaan.. Onneks oli ees kaljaa!:idea:
en tajua miks jengi tunkee rahaa tohon paskaan j0ka yleensä on paskaa..

''Ihmiset ovat tismalleen kuin kukat: tarvitsemme aurinkoa ja hoivaa ja sen sellaista, mutta kasvamme paremmin kun päälle nakkaa pussin paskaa.''
PLUR Peace, Love, Unity, Respect.
-
Dexma
- Moderator
Mites tää nyt sitten käytännössä toimii?mauser1911 wrote:Hienosti sanottu! Sama pätee mun mielestä myös pevekkiinsxoxyvg wrote:Ei pirissä mitään laskuja ole, harjottelun puutetta vaan
Itse oon huomannut samoja juttuja siis.
-
mauseri
- LD50
Dexma wrote:Mites tää nyt sitten käytännössä toimii?mauser1911 wrote:Hienosti sanottu! Sama pätee mun mielestä myös pevekkiinsxoxyvg wrote:Ei pirissä mitään laskuja ole, harjottelun puutetta vaan
Itse oon huomannut samoja juttuja siis.
sun pitää jatkaa harjotuksia
-
minisami
- Tuppisuu
Oon kerran koikeillu en ymmärrä miks jengi dikkaa tätä kun tästä tulee huono olo kädet tärisee ja hiki tulee ihan paskaa sanon minä ja seuraavana päivänä itkettää
-
peltsi
- OD
Mulla ei täsmää mikään noista oireista. Kuulostas enempi MDPV:ltä tosin se kyllä toimii muutenki vitun hyvi.minisami wrote:Oon kerran koikeillu en ymmärrä miks jengi dikkaa tätä kun tästä tulee huono olo kädet tärisee ja hiki tulee ihan paskaa sanon minä ja seuraavana päivänä itkettää
*Johnny Cash - hurt*
*Johnny Cash - hurt*
-
mauseri
- LD50
tää on amfetamiini, ei piri topic..minisami wrote:Oon kerran koikeillu en ymmärrä miks jengi dikkaa tätä kun tästä tulee huono olo kädet tärisee ja hiki tulee ihan paskaa sanon minä ja seuraavana päivänä itkettää
-
minisami
- Tuppisuu
No siis LoL sua pirihän on amfetamiinin lempinimimauser1911 wrote:tää on amfetamiini, ei piri topic..minisami wrote:Oon kerran koikeillu en ymmärrä miks jengi dikkaa tätä kun tästä tulee huono olo kädet tärisee ja hiki tulee ihan paskaa sanon minä ja seuraavana päivänä itkettää
-
mauseri
- LD50
ei ole. vaan amfetamiinista tehdyn paskan nimi.minisami wrote:No siis LoL sua pirihän on amfetamiinin lempinimimauser1911 wrote:tää on amfetamiini, ei piri topic..minisami wrote:Oon kerran koikeillu en ymmärrä miks jengi dikkaa tätä kun tästä tulee huono olo kädet tärisee ja hiki tulee ihan paskaa sanon minä ja seuraavana päivänä itkettää
-
rogues
- Lepakko
nyt on helvetin hyvää amfetamiinia liikkeellä etelässä. lievästi pinkin väristä mutta ei tahnaa vaan ihan pulveria. sais loppua äkkiä. kun sitä on aika vaikee olla vetämättä eikä maksa oikeen mitään.
ehkä parasta mitä olen ikinä vetänyt. onko muut törmännyt ko. aineeseen ?
-
tRip
- Moderator
Joo..
Ohan se hyvää kyl =)
en o kyl aikoihin muuhun törmännykään ku pinkkiin tsygyyn..
aina ollu suht laadukasta.. mitä nyt harmittomien jatkeiden määrä vähän vaihdellu.
Yritän ite pysyy eros..
vaikka kyl lääkinnällisesti tavallaa tosi jees %-)
Ohan se hyvää kyl =)
en o kyl aikoihin muuhun törmännykään ku pinkkiin tsygyyn..
aina ollu suht laadukasta.. mitä nyt harmittomien jatkeiden määrä vähän vaihdellu.
Yritän ite pysyy eros..
vaikka kyl lääkinnällisesti tavallaa tosi jees %-)
Keep it unreal.
Vaultti.net - coming soon..
Vaultti.net - coming soon..
-
rogues
- Lepakko
jauheena. tuskin on metaa ??