Buprenorfiini (mm. Subutex)
-
SadPanda
- LD50
Re: Subutex
ostimpa tänää yhen kokonaisen texin pitkästä aikaan 130e hintaan... täytyy kyl sanoa ku viime aikoina ollu vaan xonee liikkeel et onhan se nyt ihan paskaa tähän aitoon ja oikeeseen verrattuna
ö..............hoho olipa meleko hienot valveunet tässä ku nuokahin . ah ihanaa<3 eikä oo menny yönaikana ku 2milliii.. xonee ois menny jo varma se 4millii.. muutin tässä eteläänki mut oon atm. pohjoses 
[17:14] <bong_aqua> oot kyllä kohtuukäytön ruumiillistuma
-
peltsi
- OD
Täällä kaakossa tyypit kuulemma maksaa jopa 180€ xonesta. Vittu mitä nitkuiluu
Toisaalta texeistä osa maksaa 40€...ja myy 150€
No onneks en ite tota subua tykkää ryystää, mut täälläpäin toi bupreilu on lähteny kyl lapasesta omasta mielestä.
Monta tuttuuki tippunu.
Toisaalta texeistä osa maksaa 40€...ja myy 150€
"I hurt myself today to see if I still feel"
*Johnny Cash - hurt*
*Johnny Cash - hurt*
-
peltsi
- OD
Hauskaa vielä sinänsä että asun itärajalla ja todennäkösesti suuri osa maahan tulevista subuista tulee tän kaupungin läpi
pitää vissiin poistaa kaverilta puolikas kasi ihan vaan vaihtelun vuoks..jos ei nappaa ni myy vaik pois kalliimmalla
pitää vissiin poistaa kaverilta puolikas kasi ihan vaan vaihtelun vuoks..jos ei nappaa ni myy vaik pois kalliimmalla
*Johnny Cash - hurt*
*Johnny Cash - hurt*
-
SadPanda
- LD50
hehe. eipä tullu e-suomessa asumisestam mitn ku meni iha narccaucsecsi ;< . noh nyt sitä ollaan taas pohjoissuomessa ja ootetaan tässä kallista texiä
130e pallo edelleen. Ihan hyvin ollu nyt liikkeellä ja tohon hintaanki tottunu.. kyl sitä sossumasseilla kuukaudessa sen 2palloa voi ostaa aina =) pysyy rajoissa se vetäminen
tai sit ei
noh. tän päivän ku jaksais dokata niin huomenna voi hyvillä mielen alkaa popsii pameja ja ottaa texii sit koko viikonlopun. Kivvaa =)
hihi..
hihi..
-
peltsi
- OD
Mites subu darraan tai stimulaskuihin?
*Johnny Cash - hurt*
*Johnny Cash - hurt*
-
mauseri
- LD50
loistavaa.peltsi wrote:Mites subu darraan tai stimulaskuihin?
"Hampaita ei tarvita, metaa ja baariin"
-
SadPanda
- LD50
Joo lähtee kyllä darrat ja muutki nihkeet keijukaiset päästä tolla bubrella. Ite tossa tuntisitte otin xonee vedot ja siihen pääle rivan ja lyricaaa. Missä hinnoissa on pyöriny xonet onko noussu hinnat vai laskenu? ite täältä pohjosesta niin tota 80e oli xone. Laskenu hinta wtf
noh ei mua haittaa. 
-
Uke
- LD50
kaipa tuo xone jonku 60e pallo täällä savossa myydää. 80e:kin varmaan aika normihintaa.

''Ihmiset ovat tismalleen kuin kukat: tarvitsemme aurinkoa ja hoivaa ja sen sellaista, mutta kasvamme paremmin kun päälle nakkaa pussin paskaa.''
PLUR Peace, Love, Unity, Respect.
-
peltsi
- OD
Tuli sit testatuu tää texikii.
Annos oli n.1,5-2mg tunnin välein kolmessa osassa. Alkuun noi olot rajoittui ajoittaiseen jumittamiseen/nuokahtamiseen mut sit kun otin pari 30mg opamoxia, 5mg stillnoctia ja kukkapaukut oluen kera niin alko kyl olee aika lepposaa. Varsinaisen texin vaikutuksen tunsi vasta seuraavana aamuna kun heräsin töihin..oli aika nuokku olo ja vähän pahoinvointia. Pitkin päivää ollu kyl vähän oksetus olo ja jossain vaihees vähä ehkä horkkakin
Että kai tosta mullekkin jonkin sortin krapula tuli.
Vissiin on toi synnynnäinen opioidi tole tosi korkee tai sit en vaan tajuu noita kun ollu muitten opioidien ja opiaattien kanssa sama homma et ei oikee oo huomannu vaikutuksia.
Niin ja rööki kyl oli ihan parhautta...
Annos oli n.1,5-2mg tunnin välein kolmessa osassa. Alkuun noi olot rajoittui ajoittaiseen jumittamiseen/nuokahtamiseen mut sit kun otin pari 30mg opamoxia, 5mg stillnoctia ja kukkapaukut oluen kera niin alko kyl olee aika lepposaa. Varsinaisen texin vaikutuksen tunsi vasta seuraavana aamuna kun heräsin töihin..oli aika nuokku olo ja vähän pahoinvointia. Pitkin päivää ollu kyl vähän oksetus olo ja jossain vaihees vähä ehkä horkkakin
Vissiin on toi synnynnäinen opioidi tole tosi korkee tai sit en vaan tajuu noita kun ollu muitten opioidien ja opiaattien kanssa sama homma et ei oikee oo huomannu vaikutuksia.
*Johnny Cash - hurt*
*Johnny Cash - hurt*
-
sxoxyvg
- OD
Tuskin sul horkat oli, ne tulee melkein samantien ja vaatii sen IV-käytön. Luultavasti annos oli hieman liian iso tolettomalle josta johtui tuo seuraavan päivän heikko olo.peltsi wrote:Tuli sit testatuu tää texikii.
Annos oli n.1,5-2mg tunnin välein kolmessa osassa. Alkuun noi olot rajoittui ajoittaiseen jumittamiseen/nuokahtamiseen mut sit kun otin pari 30mg opamoxia, 5mg stillnoctia ja kukkapaukut oluen kera niin alko kyl olee aika lepposaa. Varsinaisen texin vaikutuksen tunsi vasta seuraavana aamuna kun heräsin töihin..oli aika nuokku olo ja vähän pahoinvointia. Pitkin päivää ollu kyl vähän oksetus olo ja jossain vaihees vähä ehkä horkkakinEttä kai tosta mullekkin jonkin sortin krapula tuli.
negatiivisesti sekaisin
<Dexma> Okei okei.
<Dexma> MÄ OLEN IHAN PERUSPANO
<Dexma> Okei okei.
<Dexma> MÄ OLEN IHAN PERUSPANO
-
peltsi
- OD
Joo mietin kyl sitäkin. Todennäkösesti johtuukin siitä. Oon kyllä tullu muutenki siihen lopputulokseen et noi varmaan toimi just niinku pitää mut en vaan tajunnu sitä..en osaa käyttää opioideja 
*Johnny Cash - hurt*
*Johnny Cash - hurt*
-
SadPanda
- LD50
hihi:) Meni viikonloppu ihan kunnon notkuissa. Perjantaina xonee sit sunnuntaina puolikas texi ja sit eilen vielä kokonainen. Onneks tuota on vielä jälelläki ainaki 5millii. Otin tos 20 min sitte reilun parinmillin vedot ja kyllähän ne hyvin humisseee
<3 on vaan tuo tole vissii noussu aika paljo ku näihin oloihin pääsi kyl jollai vajaalla millillä vielä perjantaina. Eikse oo niin et buprenorfiiniin nousee tole ihan pirun nopeesti ja laskee hitaasti? No anyway kyl tää on osottautunu loistavaks jarruks<3 lauantaina oli rivoja ja lyricoita ja sunnuntaina lyricoita ja 0.5 alproxeja boostiks..Täytyy kyl sanoo niinki et kyl noi boostit on tarpeeseen vaikka ne hengenvaarallisia komboiluja onki, varsinki jos siihen vielä holia ottaa. Eli en tietenkäänl niitä suosittele komboteltavaksi. tai jos kombottelee niin tosi varovasti että kaikkea tosi vähän. Jepjep. Kiva kai se on tätä foorumiaki nuokuissa lueskella ja postailla tänne kaikkee.
mut tää poeka lähtee saunoon. Hyvät illanjatkot kaikille vaulttilaisille. heiiipppparallaa!
:arrow:
-
dazerc
Hirveetä hintaa porukka maksaa näistä, tampereen seudulla 8mg xonet 40€
Itse olen ainoastaan kerran kokeillut opiaatteja ja sekin oli kodeiinia. Periaatepäätöksen olen tehnyt, että opiaatteihin en enää koske koska muutama tuttu on subukoukussa ja ei se ole mitään kaunista katseltavaa kun joka päivä on ne vedot saatava 
Itse vielä addiktoidun kaikkeen mahdolliseen hyvin helposti, onneksi sentään tiedostan sen
Itse vielä addiktoidun kaikkeen mahdolliseen hyvin helposti, onneksi sentään tiedostan sen
-
peltsi
- OD
ehhdazerc wrote:Hirveetä hintaa porukka maksaa näistä, tampereen seudulla 8mg xonet 40€Itse olen ainoastaan kerran kokeillut opiaatteja ja sekin oli kodeiinia. Periaatepäätöksen olen tehnyt, että opiaatteihin en enää koske koska muutama tuttu on subukoukussa ja ei se ole mitään kaunista katseltavaa kun joka päivä on ne vedot saatava
*Johnny Cash - hurt*
*Johnny Cash - hurt*
-
neussu
- Tuppisuu
Hullun hyvää tavaraa
eikä kovin kallistakaan.. toimivuuteen verrattuna.
eikä kovin kallistakaan.. toimivuuteen verrattuna.
-
Uke
- LD50
Tuli ihan btw mieleen, eikö topicin vois vaihtaa Subutex :arrow: Buprenorfiini tai Bupre tjsp. koska tekkeniä taitaa nykyään olla niin harvassa.. Eihän tolla nyt mitään väliä ole, mutta kun topikissa nyt puhutaan yleisesti kaikista buprea sisältävistä lääkkeistä.

''Ihmiset ovat tismalleen kuin kukat: tarvitsemme aurinkoa ja hoivaa ja sen sellaista, mutta kasvamme paremmin kun päälle nakkaa pussin paskaa.''
-
Spadukka
Gandalffi wrote:Tuli ihan btw mieleen, eikö topicin vois vaihtaa Subutex :arrow: Buprenorfiini tai Bupre tjsp. koska tekkeniä taitaa nykyään olla niin harvassa.. Eihän tolla nyt mitään väliä ole, mutta kun topikissa nyt puhutaan yleisesti kaikista buprea sisältävistä lääkkeistä.
Komppaan tätä. Ihan buprenorfiini olisi hyvä.
-
mattipatti
- Psykonautti
Re: Buprenorfiini (mm. Subutex)
muistaakseni kysyin jo tätä eilen mut viesti vissiin on poistunut eli kysynpä uudelleen.. eli luin jostain sivulta että tää voi aiheuttaa psykoosin niin onko kukaan foorumilainen saanut kyseisestä aineesta psykoosia, että kuinkahan yleistä on moinen? Luin nuita trippistooreja niin jotku mainitsi nähneensä hallusinaatioita/visuaaleja ja itehän en niitä toivo kun ne aiheuttaa mulle paniikkikohtauksen eli kiinnostais tietää et kuinka yleistä tuo hallujen/visujen näkeminen teemuissa on?
-
Uke
- LD50
Mitä vittua
Tiedän muutamia päivittäiskäyttäjiä ja muutaman viihdekäyttäjän ja ei kukaan oo ikinä puhunu halluista etc. mitään. Toki jos jotain päihdyttävää vetää tarpeeks kauan ja tarpeeks paljon, ni kai se nyt psykoosin heittää päälle.

-
SadPanda
- LD50
joo en kyl oo kuullu koskaa mistää halluista / visuista opiiaattien kohalla.. ja en oo kyl kuulu sillai "psykooseista" mut tiiän ainaki yhen ihmisen joka on riistäny henkesä subunitkuissa
-
peltsi
- OD
Sit ku subuu on vetäny niin pitkään et alkaa olla koukussa, se voi stimuloida ja melkeen kaikilla tekeekin sen.
Sit se taas valvottaa, ja jos valvoo pitkään voi aiheutua psykoosi mutu.
Uskoisin että noi piti- ja muut stimupsykoositki johtuu vaan siitä valvomisesta joten kai se on mahdollista.
Sit se taas valvottaa, ja jos valvoo pitkään voi aiheutua psykoosi mutu.
Uskoisin että noi piti- ja muut stimupsykoositki johtuu vaan siitä valvomisesta joten kai se on mahdollista.
*Johnny Cash - hurt*
*Johnny Cash - hurt*
-
xxx-men
- Kameleontti
Oiskohan menny nyt noi hallut ja visuaalit sekasin valveunien kanssa. Itse saan usein oikein miellyttäviä ja sekavia valveunia texin oton jälkeen.
-
eNZYMe
- OD
Joo, kyl oparit voi olla stimuloivia tottuneilla käyttäjillä, varsinkin pienillä ja keskisuurilla annoksilla. Opiaatit on kyllä oikeastaan melko antipsykoottisia. Ei yhden yön valvominen ota yhtään psyyken päälle.
-
mattipatti
- Psykonautti
Joo saattoin sekoittaa nuo hallusinaatioit valveuniin.. Kun jossain ulkomaaisessa forumissa muistaakseni joku sano et tuli niin paha olo aineesta et meni sohvalle istuun ja hetken katsottuaan telkkaria telkkarista tuli joku eläin hänen olohuoneeseensa jne.. ja toi psykoosi mun pitää viel tarkistaa
-
mauseri
- LD50
mä en malta mennä nukkuun bubreis ku on liian hyvä olo. ja säädän paljon. en oo minäkään mistään psykooseista kuullu. saiskin vielä valveunia.. 
"Hampaita ei tarvita, metaa ja baariin"
-
xxx-men
- Kameleontti
mauser1911 wrote:mä en malta mennä nukkuun bubreis ku on liian hyvä olo. ja säädän paljon. en oo minäkään mistään psykooseista kuullu. saiskin vielä valveunia..
Bubreis tulee kyl ihme tarve ruveta sählään ja touhuumaan kaikkee ihme asioita. Meikä sai valveunet 4mg bubre sekä 4 mg sirkka kombolla i.v. päälle 3 murskattuu mutteria.
-
SadPanda
- LD50
huhhuh mitkä tolet ! ..xxx-men wrote:mauser1911 wrote:mä en malta mennä nukkuun bubreis ku on liian hyvä olo. ja säädän paljon. en oo minäkään mistään psykooseista kuullu. saiskin vielä valveunia..
Bubreis tulee kyl ihme tarve ruveta sählään ja touhuumaan kaikkee ihme asioita. Meikä sai valveunet 4mg bubre sekä 4 mg sirkka kombolla i.v. päälle 3 murskattuu mutteria.
-
xxx-men
- Kameleontti
SadPanda wrote: huhhuh mitkä tolet ! ..
No Sirkat ja äxät on vaan satunnaista herkuttelua. Subua on nyt melkein sama ottaako 4 vai 8mg. Mut pohjosessa tulee kalliiks toi käyttäminen ni joutuu pikkasen säästeleen.
-
Velho
- LD50
Varmaa miljoonakertaa kysytty tää jo mut oon laiskapaska enkä jaksa lukea onko 0,2-0,4mg liikaa eka kerralle ilman tolee? painoo about 50kg o.O
I ain't happy but, I'm feeling glad. I got sunshine, in a bag
-
ferox
- OD
No vastataan vaikkapa, että sehän on yksilöllistä. Yliannostuksen huomaa helposti sivuvaikutuksista; tavallisia ovat hienoinen pahoinvointi ja äkillinen kuolema.Velho wrote:Varmaa miljoonakertaa kysytty tää jo mut oon laiskapaska enkä jaksa lukea onko 0,2-0,4mg liikaa eka kerralle ilman tolee? painoo about 50kg o.O
Mutta älä hätäile, ilmoittamasi haarukka kuulostaa ihan sopivalta (0,2 mg? 0,4 mg? Jälkimmäinen on vain n. 100 % enemmän). Olenhan sitä paitsi tämän nettipostauksen myötä juridisesti täysin sitovasti vastuussa ensikokeilusi onnistumisesta, joten en kehottaisi tekemään mitään harkitsematonta. Eli siitä vaan. Oikeusvaateet voi lähettää osoitteeseen Poste restante, 00100 Hki.
PS. Ketju alkaa sivulta 1 kutakuinkin samalla kysymyksellä
“ ferox puhuu usein asiaa omas todellisuustunnelissaan ” — frapa