tramadoli

Keskustelua opiaateista, opioideista, bentsodiatsepiineista ja muista sedatiiveista, sekä niiden turvallisesta käytöstä.
rogues
Lepakko

Re: tramadoli

Post by rogues »

sain 100mg nopea vaikutteisia ramboja kannattaako vetästä nokkaan ? en ole ennen ramboja nokittanut tai pistänyt. vaikuttaa muistaakseni syömälläkin aika nopeeta. :)
eNZYMe
OD

Post by eNZYMe »

rogues wrote:sain 100mg nopea vaikutteisia ramboja kannattaako vetästä nokkaan ? en ole ennen ramboja nokittanut tai pistänyt. vaikuttaa muistaakseni syömälläkin aika nopeeta. :)
Ei kannata. Tramadolilla on hyvin korkea oraalinen hyötyosuus (~90%) ja maksassa siitä muodostuu myös vähän o-desmetyylitramadolia, joka on paljon voimakkaampi µ-opiodi agonisti kun itse tramadoli. Kuinka paljon, on hyvin yksilöllistä ja riippuu maksaentsyymeistä. Sitä muodostuu kuitenkin parhaiten syömällä ne pillerit.
Psychonautilus

Post by Psychonautilus »

rogues wrote:sain 100mg nopea vaikutteisia ramboja kannattaako vetästä nokkaan ? en ole ennen ramboja nokittanut tai pistänyt. vaikuttaa muistaakseni syömälläkin aika nopeeta. :)
Ei noita kannata oikeastaan muuta kuin syödä. Suhteellisen voimakkaat euforiat tulee (kuhan on annostus kohdallaan), oraalinen hyötyosuus on todella suuri, ja vaikutukset kestää pitkään. Onko opiaattitolea? Mikäli ei, niin tuo 200-300mg lienee sopiva annos. On vielä kohtuullisen stimuloiva ainakin alkuun. Toisaalta on myös otettava huomioon oma yleinen huumetoleranssi (josta varmasti jokaisella on aika hyvä mielikuva) sekä koko. Toisilla, usein pienemmillä, 200mg tuo jo olot. Itse saan vasta 400mg+ mainittavia viihteellisiä oloja. Niin kuin sanoin, 100mg auttaa kipuun, 200mg krapulaan, 300mg vitutukseen ja 400mg onkin sitten jo viihdettä. Tolet on noussu mut en siltikään uskalla kauheesti yli tuon 1mg rajan mennä. Onhan sitä käyty jossain 1.2mg ja siihen vielä parit bentsot... Riskimeininkiä. Bentsot ehkäsee epileptisiä kohtauksia mut taas opioidit + bentsot on aina riskialtis.
Freshi
Psykonautti

Post by Freshi »

Älä vedä ramboja nokkaan!

Sattuu ihan helvetisti, tuntuu että syöpyy reikiä nenään. Kerran olen kokeillut ja oikeasti tuntui siltä, että pitää päästä sairaalaan puhdistuttamaan nenä. (En sitten mennyt, mutta kaadoin paljon vettä nenään ja silti oli hirveä olo loppupäivän ja yön..)
peltsi
OD

Post by peltsi »

goofy wrote:Älä vedä ramboja nokkaan!

Sattuu ihan helvetisti, tuntuu että syöpyy reikiä nenään. Kerran olen kokeillut ja oikeasti tuntui siltä, että pitää päästä sairaalaan puhdistuttamaan nenä. (En sitten mennyt, mutta kaadoin paljon vettä nenään ja silti oli hirveä olo loppupäivän ja yön..)
Joo ja taitaa toi olla muutenkin aika turhaa puuhaa :roll:
"I hurt myself today to see if I still feel"
*Johnny Cash - hurt*
Psychonautilus

Post by Psychonautilus »

rogues wrote:miten onko muilla kokemusta tramadol napeista pirilaskuihin ? kun huomenna lähdetään poriin tsiigaan metallicaa. ja nyt jo pelottaa se sunnuntain olo. bentzot loppu tai lähtee mukaan poriin ja himaan 100mg tramadoleja. voinko vetään sen 600-800mg
ilman mitään isompia sivareita. kun en millään muista oonko vetänyt ramboja pirilaskuihin ? tai heittäkää joku hyvä neuvo 3 päivän pirin vetoon jotain helpottavaa. telareita olen jo koittanut hommata mutta taitaa muutkin tarvita niitä sunnuntaina. vaikka jotain apteekista saatavaa yskänlääkettä ym... 2 flindaa mutapartaa teki joskus hyvän olon mutta söin aika paljon xanoreita samaan aikaan. eli siis tarvisin parhaan neuvot 3 päivän pirivedoille. koska se on itselle nykyään niin harvinaista.
mutta nyt kun sai kunnon piriä niin ei voinut kieltäytyä ja vielä kun on metallica suomessa. sori jos on kirjoitus virheitä paljon mutta olen jo nyt niin saatanan sekaisin :)
Kyllä on todettu auttavan laskuihin ainakin täällä osoitteessa. Niistä tuleva euforia ja kivunlievitys peittää laskuvitutusta ja lihasjumeja. Sen lisäksi alun stimuloinnin jälkeen se todellakin rauhoittaa ja saattaa vetää sohvan pohjalle. Kannattaa antaa niiden laskujen alkaa ennenku tramalit heittää - ei jarruja pohjaan täydestä vauhdista.
kissankorva
Apteekki

Post by kissankorva »

Millä dousseilla porukka yleensä starttaa noilla nopeavaikutteisilla 50mg tramaleilla? Ilmeisesti joku 150mg on toimiva annos noita, vaiko?
W10
Kameleontti

Post by W10 »

kissankorva wrote:Millä dousseilla porukka yleensä starttaa noilla nopeavaikutteisilla 50mg tramaleilla? Ilmeisesti joku 150mg on toimiva annos noita, vaiko?
No mulla lähtee kivut pois 150mg:lla noin kuudeksi tunniksi. Sen jälkeen kyllä tuntuu vaikutus vielä, mutta kivunlievitys heikkenee jo. Kun ihan kipuihin noita söin niin 150mg aamulla ja 150mg joskus noin kuuden tai seitsemän tunnin päästä ensimmäisestä annoksesta. Joillain on luontaisesti korkea toleranssi niin tarvitsee isompia annoksia, mutta aina voi boostata.

EDIT: Pakkausselosteessa muuten lukee että yli 400mg annoksilla voi tulla spasmeja tai jotain lihaksien nykimistä. Eli ei ainakaan heti kannata 400mg heittää naamaan jos ei ole varma mikä on sopiva dose itselleen.
"It rubs the lotion on its skin or else it gets the hose again."
rogues
Lepakko

Post by rogues »

No mulla lähtee kivut pois 150mg:lla noin kuudeksi tunniksi. Sen jälkeen kyllä tuntuu vaikutus vielä, mutta kivunlievitys heikkenee jo. Kun ihan kipuihin noita söin niin 150mg aamulla ja 150mg joskus noin kuuden tai seitsemän tunnin päästä ensimmäisestä annoksesta. Joillain on luontaisesti korkea toleranssi niin tarvitsee isompia annoksia, mutta aina voi boostata.

EDIT: Pakkausselosteessa muuten lukee että yli 400mg annoksilla voi tulla spasmeja tai jotain lihaksien nykimistä. Eli ei ainakaan heti kannata 400mg heittää naamaan jos ei ole varma mikä on sopiva dose itselleen.[/quote]

millä boostaat ?
W10
Kameleontti

Post by W10 »

rogues wrote: millä boostaat ?
Lisää tramaleita. Tramaleissa hyötyosuus pitäisi kasvaa jos ottaa lisää vanhan päälle.
"It rubs the lotion on its skin or else it gets the hose again."
m
Lepakko

Post by m »

"Tramadolia ei saa käyttää huumausaineiden vieroitushoitoon.
Tramadoli ei sovellu korvaushoidoksi opioidiriippuvaisille potilaille. Vaikka tramadoli on opioidiagonisti, sillä ei voida estää morfiinivieroituksen oireita. "

Noin sanotaan lääkelaitoksen sivulla. Miksi? mulla ainaki toimii tramalit tosi hyvin ainaki subu-viekkareihin.
Enkä saa niillä edes mitään oloja, ellei sitte ota ihan törkeästi, mut 200-400mg/vrk pitää viekkarit poissa.

En ymmärrä lääkelaitoksen ohjeistusta.
peltsi
OD

Post by peltsi »

Toimiiko noi 50mg kapselit yhtä hyvin kun 100-200mg depottinapit? Joku kaveri vaan sano et ei toimi niin hyvin vaikka ottais saman verran :roll:
Ei varmaan toimi ainakaan niin pitkään?
*Johnny Cash - hurt*
Uke
LD50

Post by Uke »

peltsi wrote:Toimiiko noi 50mg kapselit yhtä hyvin kun 100-200mg depottinapit? Joku kaveri vaan sano et ei toimi niin hyvin vaikka ottais saman verran :roll:
Kyllä imo 50mg napit toimii yhtä hyvin (jos nää nyt edes toimii jotenkin, lol?), mut pitäähän niitä rouskiakkin aika paljon. Luulin tbh, että 150 oli isoin tramali, onko niitä muka 200:siakin?
Image
''Ihmiset ovat tismalleen kuin kukat: tarvitsemme aurinkoa ja hoivaa ja sen sellaista, mutta kasvamme paremmin kun päälle nakkaa pussin paskaa.''

PLUR Peace, Love, Unity, Respect.
peltsi
OD

Post by peltsi »

Gandalffi wrote:
peltsi wrote:Toimiiko noi 50mg kapselit yhtä hyvin kun 100-200mg depottinapit? Joku kaveri vaan sano et ei toimi niin hyvin vaikka ottais saman verran :roll:
Kyllä imo 50mg napit toimii yhtä hyvin (jos nää nyt edes toimii jotenkin, lol?), mut pitäähän niitä rouskiakkin aika paljon. Luulin tbh, että 150 oli isoin tramali, onko niitä muka 200:siakin?
Kyl noita on 200mg. Mul toimii yleensä jo 200millii ihan kivasti ja otin noita 50mg tramadin kapseleita neljä tos hetki sit ni eiköhä toi kohta jotain sano..tekis kyl mieli ottaa vähää kodee viel päälle. Ehkä otankii vaik 120mg kodee 8)

E:ne 200mg on sellasii samanlaisii ku 100mg mut oransseja ehkä hitusen isompii ja T1 merkinnän sijaan on T3
*Johnny Cash - hurt*
peltsi
OD

Post by peltsi »

Pirullisesti kasvaa tolet kun alkuun toimi 200mg jo kovasti mut nyt alla 350mg ja kolme 30mg opamoxia niin ei sano yhtään mitään pitaa vissii ottaa viel 100mg.
*Johnny Cash - hurt*
zan
Apteekki

Post by zan »

peltsi wrote:Pirullisesti kasvaa tolet kun alkuun toimi 200mg jo kovasti mut nyt alla 350mg ja kolme 30mg opamoxia niin ei sano yhtään mitään pitaa vissii ottaa viel 100mg.
sullahan "pienellä" annoksella tramali toimii, mulla menee 500mg-1g <- parhaimmillaan. otan yleensä 500mg ja boostailen pitkin iltaa 3-4 kapselin erissä. opamoxeihin kasvaa tole melko äkkiä, jopa 1 viikossa mut se on yksilöllistä, esim diapam ei mulla vaikuta juuri mitenkään mut opamoxi toimii. opaxeista kyl tulee lepposa olo :)
Psychonautilus

Post by Psychonautilus »

Itse kuulun myös siihen kööriin, jolla edes neitsyenä ei 200mg toiminut vaikuttavasti. Ilman toleja ekaa kertaa ainetta ottaessa piti ottaa 400mg että sitä pystyi kutsumaan viihteelliseksi. Eikä se 400mg ollut mitenkään kovin intensiivinen.
zan
Apteekki

Post by zan »

Psychonautilus wrote:Itse kuulun myös siihen kööriin, jolla edes neitsyenä ei 200mg toiminut vaikuttavasti. Ilman toleja ekaa kertaa ainetta ottaessa piti ottaa 400mg että sitä pystyi kutsumaan viihteelliseksi. Eikä se 400mg ollut mitenkään kovin intensiivinen.
joo 200mg ei tuu ku paha mieli :(. muistelen että ekojakertoja kun kokeilin tramalia niin oisko menny 400mg mullakin, tosin 400mg ei tuu niin viihteellinen olo kun 600mg :) (ompa kumma)
itse kyllä tykkään tramadolihydrocloridista kieltämättä ja sitä osaa arvostaa lääkkeenä.
Spadukka

Post by Spadukka »

En suosittele mutta muutama bentso buustaa hyvin tramalin vaikutusta.
zan
Apteekki

Post by zan »

Spadukka wrote:En suosittele mutta muutama bentso buustaa hyvin tramalin vaikutusta.
Joo jyvä ottaa benzo a kaksi jos käyttää suuria annoksia, ennaltaehkäisee kouristuskohtausta.
jostakin luin että tramalin OD tapauksissa ois käytetty jotakin bnzoa vasta-aineena naloksonin lisäksi, kai just ton kouristus riskin takia.
mattipatti
Psykonautti

Post by mattipatti »

Spadukka wrote:En suosittele mutta muutama bentso buustaa hyvin tramalin vaikutusta.
Osaatko sanoa yhtään tarkemmin määristä? esim. jos otan 200mg tramadolia niin onko 1mg xanor sitten sopiva määrä.. :?:
sxoxyvg
OD

Post by sxoxyvg »

mattipatti wrote:
Osaatko sanoa yhtään tarkemmin määristä? esim. jos otan 200mg tramadolia niin onko 1mg xanor sitten sopiva määrä.. :?:
Riippuu ihan toleranssistasi, aloita vaikka 0,5mg xanor ja pari sataa milliä tramadolia.
negatiivisesti sekaisin

<Dexma> Okei okei.
<Dexma> MÄ OLEN IHAN PERUSPANO
tRip
Moderator

Post by tRip »

Mun mielestä jos ei o mitään toleransseja opiaatteihin, ja vaikka olisikin, niin 100mg tramadolia voi joillekin olla jo ihan riittävä..
Enkä lähtisi sotkemaan bentsoja, tainoh, ehkä järjen kanssa ehkä, mutta alkoholia en tosiaankaan suosittele. Pilaa mielestäni tramalin vaikutusta.
vähän samoin kuin bentsotkin.

Tramadoli kun eroaa muista opioideista melkolailla, ja korostaisin nimenomaan sitä että tramadoli itsessään on SNRI, ts. estää noradrenaliinin ja lisää serotoniinia. Tramadolin hajoamistuote vasta toimii opioidina.
lääkelaitos wrote:Tramadoli ei sovellu korvaushoidoksi opioidiriippuvaisille potilaille. Vaikka tramadoli on opioidiagonisti, sillä ei voida estää morfiinivieroituksen oireita.
Huomasin muuten tänään, mikä pakkausselosteessakin jo mainitaan, että tramadoli ei oikeen auta jos on kerennyt kehittää itselleen pienoiset mopo-reflat.
Keep it unreal.

Vaultti.net - coming soon..
peltsi
OD

Post by peltsi »

Kyl mun mielestä pari bissee on just hyvä tramalin kanssa tai ehkä 1-6. Lyrica on tosi hyvä buustimaan tramadolia, oikeestaan tuntuu et se ei ees oikeen toimi mulla ilman lyricaa. Nykyään joku 500-600mg tramalia ja 150-300mg lyricaa toimii aika hyvi..sit yleensä toi pari bissee ehkä hilust bentsoi vaik joku 0,5-1mg alpratsolaamii o iha jees.
*Johnny Cash - hurt*
sxoxyvg
OD

Post by sxoxyvg »

hiippari wrote:
Tramadoli kun eroaa muista opioideista melkolailla, ja korostaisin nimenomaan sitä että tramadoli itsessään on SNRI, ts. estää noradrenaliinin ja lisää serotoniinia. Tramadolin hajoamistuote vasta toimii opioidina.
lääkelaitos wrote:Tramadoli ei sovellu korvaushoidoksi opioidiriippuvaisille potilaille. Vaikka tramadoli on opioidiagonisti, sillä ei voida estää morfiinivieroituksen oireita.
Huomasin muuten tänään, mikä pakkausselosteessakin jo mainitaan, että tramadoli ei oikeen auta jos on kerennyt kehittää itselleen pienoiset mopo-reflat.
Muistelisin että kyllä se tramadolikin jo mu-agonisti on, mutta se metaboliitti on sitten huomattavasti potentimpi. Ja kyllä se tramali refloihin jeesaa.
negatiivisesti sekaisin

<Dexma> Okei okei.
<Dexma> MÄ OLEN IHAN PERUSPANO
tRip
Moderator

Post by tRip »

sxoxyvg wrote:Muistelisin että kyllä se tramadolikin jo mu-agonisti on, mutta se metaboliitti on sitten huomattavasti potentimpi. Ja kyllä se tramali refloihin jeesaa.
Jeesaa toki.. mut se on vissii kuitenki kait aika heikko opioidi sinällään.. tai mun mielestä sil ei oikeen saa jotai oxy-refloi kokonaan pois, vaan enempiki korkeintaa, ja ainaki helpottaa oloo kyl.

jotenki toi SNRI-Opioidi synergia vaan toimii hyvin (kroonisiin) kipuihin & mielialaan.
Kipuhan on kuitenkin perjaatteessa vaan siel omassa mielessä.. .
Keep it unreal.

Vaultti.net - coming soon..
ferox
OD

Post by ferox »

hiippari wrote:Tramadoli kun eroaa muista opioideista melkolailla, ja korostaisin nimenomaan sitä että tramadoli itsessään on SNRI, ts. estää noradrenaliinin ja lisää serotoniinia.
SNRI estää serotoniinin ja noradrenaliinin takaisinottoa eli lisää molempien pitoisuutta hermostossa.
hiippari wrote:Tramadolin hajoamistuote vasta toimii opioidina.
Tramadolilla on monta aineenvaihduntatuotetta, joista ensisijaisesti O-desmetyylitramadolin d-isomeeri on vahva mu-agonisti. Tämän hajoamistuotteen esiintyvyys riippuu CYP2D6-entsyymin aktiivisuudesta, joten sen puute voi olla syynä sille, ettei aine toimi opioidina.

Pitäisiköhän minun siis epäillä CYP2D6-vajausta, kun tramadoli ei aiheuta 800 mg:n annoksella paljon kusilukkoa merkittävämpää, eikä 300 mg kodeiinia sano yhtään mitään?
 “ ferox puhuu usein asiaa omas todellisuustunnelissaan ”  — frapa
Usoda
LD50

Post by Usoda »

200mg o-desmethyltramadolia puhtaana pulverina tuntuu vaikuttavan samanverran kun ois ottanu gramman pikatramalia... oraaliesti siis
tää o-desmethyltrambo kuulemma plugaamalla toimii vieläkin vahvemmin
"Muutenki mulle tulee siitä mieleen vaa henkilö joka tapittaa himassa happonaamana animea, ihan jees laifstailllll.." - Frapathea
Resilar - Tehotippa | Fuck your shit! Fun things are fun!
Syksy
Olen kuin puu,
lehdet haisee paskalle.
Orava
xxx-men
Kameleontti

Post by xxx-men »

Juu, ei toimi tramali mullekkaan. Kokeiltu 1-2gramman doseilla. Kusilukko ilmaantuu ja thats it.
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

Usoda wrote:200mg o-desmethyltramadolia puhtaana pulverina tuntuu vaikuttavan samanverran kun ois ottanu gramman pikatramalia... oraaliesti siis
Ei kyllä mun mielestä noin selvää eroa ole...

Itse otin 150 mg tramboa ja tuntuu kuin joku 450 mg oisin ottanut normi tramboa... Katotaan nyt ilta loppuun saakka tänään ensimmäinen kokeilu siis...