Bentsoja suoneen?!

Keskustelua opiaateista, opioideista, bentsodiatsepiineista ja muista sedatiiveista, sekä niiden turvallisesta käytöstä.
spasm
OD

Post by spasm »

Hupu wrote:
spasm wrote:Ei tässä kukaan nyt ihan noin ole tehnyt, enemmänkin kertonut kokemuksistaan kun "porannut".
Tarkoitinkin lähinnä yleisellä tasolla. Ehkei tällä foorumilla olekaan porannut, mutta on olemassa muitakin keskustelupaikkoja...
Jos ei tällä foorumilla, niin miksi tänne postasit :?:
No, antaa asian olla, menee turhan offtopiciksi.
Kylmyys johtuu lämpötilasta.
Hupu
Psykonautti

Post by Hupu »

spasm wrote:
Hupu wrote:
spasm wrote:Ei tässä kukaan nyt ihan noin ole tehnyt, enemmänkin kertonut kokemuksistaan kun "porannut".
Tarkoitinkin lähinnä yleisellä tasolla. Ehkei tällä foorumilla olekaan porannut, mutta on olemassa muitakin keskustelupaikkoja...
Jos ei tällä foorumilla, niin miksi tänne postasit :?:
No, antaa asian olla, menee turhan offtopiciksi.
Aivan :wink:
mentalhell
Kameleontti

Re: Bentsoja suoneen?!

Post by mentalhell »

Dormicum o ainoa periaattees mitä kannattaa rännätä imo. Mitää diapamia en kyllä suoneeni laittais ikinä.
tajunalle
Lepakko

Post by tajunalle »

Ei kannata rännätä mitään imo.
mentalhell
Kameleontti

Post by mentalhell »

Altair wrote:Ei kannata rännätä mitään imo.
Totta, mutta bentsot on poikkeuksetta rännäyskelvottomia sekä täysin turhia hihasta kun syötynäkin hyötysuhde on hyvä. Turhaan niitä amputaatioita sillä hommataan.
mauseri
LD50

Post by mauseri »

mentalhell wrote:Dormicum o ainoa periaattees mitä kannattaa rännätä imo. Mitää diapamia en kyllä suoneeni laittais ikinä.
Lähes täysin samaa mieltä,dormit ei sano mulla ainakaan mitään muuten kun hihaan heitettynä.ei ku jaa..siis myös stilkkarit on mun mielestä hiha kamaa.en tosin oo rännänny edes dormeja n.kuukauteen vaikka niitä respalla saankin.niin ja kuten joku mainitsi pamiambullit.mut muitten hihaan veto on perseestä,työntäkää ne enemmin sinne:)sehän on kuiteskin hihaan lyönnin jälkeen nopein tapa saada aine elimistöön..
"Hampaita ei tarvita, metaa ja baariin"
mentalhell
Kameleontti

Post by mentalhell »

Juubs tietty ampullit voi huoletta rännätä jos niin tahtoo, siihen hommaan tehdyt valmisteet. Ja stilnoctinkin kyllä pystyy tuuppaamaan. Mut en itse löisi sitä, aika mössöä se on vaikka väsää hyvin.
m
Lepakko

Post by m »

Stilnoct toimii tosi kivasti rännättynä, samoin tenox. Onhan siinä, paljon paskaa seassa, mutta jos haluat hauskan olon, juo 6 kaljaa, rännää 2 stilkkaria. se on mielestäni parempi kuin dormicum töötti.
Harva sitä uskoo tai on samaa mieltä, mutta oma mielipiteeni on se. otan lekurilta mieluummin stilkkarit kuin dormicumit. :o
Tofupekoni
Kameleontti

Re:

Post by Tofupekoni »

m wrote:Dormicum pitää sekoittaa Kuumaan veteen ja pitkän aikaa, vähintään 5min, sitte filtteröidä, se kannattaa tehä huolella, ettei tule imastua tööttiin sidos-aineita.
Heh! :lol:

Ei mitään henkilökohtasta, koodinimi m, mut repesin vähän tolle! Eka ajattelin, et ompa turhaa puuhaa ja miten erilainen oma käyttökulttuuri on ja sit näin ton "ohjeen". Pakostaki tuli verrattua, että jos mun käyttökulttuuriin kuuluu huascan keittäminen vaikka 3 kertaa 3h ja toiselle 5min liottaminen on pitkä aika! :D
With a bit of luck, his life was ruined forever. Always thinking that just behind some narrow door in all of his favorite bars, men in red woolen shirts are getting incredible kicks from things he'll never know.
mauseri
LD50

Post by mauseri »

m wrote:Stilnoct toimii tosi kivasti rännättynä, samoin tenox. Onhan siinä, paljon paskaa seassa, mutta jos haluat hauskan olon, juo 6 kaljaa, rännää 2 stilkkaria. se on mielestäni parempi kuin dormicum töötti.
Harva sitä uskoo tai on samaa mieltä, mutta oma mielipiteeni on se. otan lekurilta mieluummin stilkkarit kuin dormicumit. :o
mä uskon,rännäsin aikoinaan pireissäni stilkkareita aina 2 ja vidu et oli hetken pihalla..
mauseri
LD50

Post by mauseri »

m wrote:Stilnoct toimii tosi kivasti rännättynä, samoin tenox. Onhan siinä, paljon paskaa seassa, mutta jos haluat hauskan olon, juo 6 kaljaa, rännää 2 stilkkaria. se on mielestäni parempi kuin dormicum töötti.
tenoxia parempi on rännätä normisonia,samaa ainetta,mut valmiiks nesteenä
m
Lepakko

Post by m »

Taas meni viikko nopeasti ja letkeästi, ku sain 100stilkkaria. Vähän väliä 3napin töötti ja notkut, uudestaan ja uudestaan.. En tiedä oliko mitään järkeä (ei varmasti) mutta oli kyl tosi letkeää.. 8)
Varsinki toimi yks päivä ku olin ottanu subua ja kaljaa, melkeen joka töötin jälkeen tipahti n.puoleksi tunniksi..

Sen verran kuitenki viisastunu täs vuosien varrella, etten tumppaa tenoxeja, vaikka niistä olot tuleekin. On sen verran jankkia..
SadPanda
LD50

Post by SadPanda »

ite oon kans stilkkareita rätkiny hihaan. Hyi mitä maitoo niistä tulee yök. suonet siinä menee tukkoon elkää rännätkö ryynejä :D
[17:14] <bong_aqua> oot kyllä kohtuukäytön ruumiillistuma
Hz0
Apteekki

Post by Hz0 »

En kyllä keksi mitään järkevää syytä miksi nappeja pitäisi rätkiä suoneen... tyhmää hommaa oikeasti. Puhdasta loratsepaamia suolaliuoksen kera käsittääkseni voidaan sairaalassa antaa jos on kouristuksia tms.
<@ferox> mä en pysty kuvittelemaan toista kanavaa, jonka puheenaiheet vaihtelee kvanttifysiikasta s-marketin ryöstämiseen
eNZYMe
OD

Post by eNZYMe »

Idiootti touhua tuo bentsopillereiden hihaaminen ilman mikronifilsuja ja asianmukaista liuotinta (esim. etanoli, propyleeniglykoli).

Ilman filsua tai vain pumpulia käyttäen on sellaista paskaa mukana, että mahdollisia seuraamuksia esim. amputoidut raajat jos lyö ohi. Yks kerta nyt ei välttämättä ole niin paha, mutta jos ottaa tavaksi niin vähintäänkin pillerien sidosaineiden kerääntymistä keuhkoihin ja hiusverisuoniin ei voi välttää. Sisäelimet kärsii ja toi tavara ei lähde koskaan pois esim keuhkoista. Ei se päällepäin heti näy tai tunnu, mutta voi olla että elimistö ei ole enää 10-20 vuoden kuluttua ihan niin hyvässä kunnossa. Kannattaa miettiä asioita vähän pitemmälle. Bentsoista imeytyy 90% suun kautta. Kyl sen 5-20 minuuttia jaksaa venata.

Kyllä se pitää olla ampullitavaraa. Jotain dormicumia voi heittää hyvin filtteröitynä koska on yksi harvoista vesiliokoisista bentsoista.
Thoxium

Post by Thoxium »

Sairaalassa bentsoja suoenen on ihan letkeetä, tulee uni vaan nopeasti.
Harold
Kameleontti

Post by Harold »

sellainen skenaario jos olisi jotakin bentsoa(temesta,rivatril,alprox) ja liottaisi pillerin natriumkloridi 0.9% luokseen, jonka jälkeen mikronifilsun läpi vetäis nesteen ruiskuun. Kuinka puhdas olisi lopputulos ? Vai imeytyykö vaikuttavat aineet edes niin pienen filtterin läpi ?

Ja pystyisikö(tai olisiko siinä mitään järkeä/hyötyä) kyseisin liuoksen esim. IM pistää ?
hyvästi jää, et koskaan minua täällä enää nää
eNZYMe
OD

Post by eNZYMe »

Harold wrote:sellainen skenaario jos olisi jotakin bentsoa(temesta,rivatril,alprox) ja liottaisi pillerin natriumkloridi 0.9% luokseen, jonka jälkeen mikronifilsun läpi vetäis nesteen ruiskuun. Kuinka puhdas olisi lopputulos ? Vai imeytyykö vaikuttavat aineet edes niin pienen filtterin läpi ?

Ja pystyisikö(tai olisiko siinä mitään järkeä/hyötyä) kyseisin liuoksen esim. IM pistää ?
Menee filsun läpi, mut kannattaa esifiltteröidä pumpulilla tai väljemmällä mikronikoolla. Sidosaineet usein melkoista liejua. Tarviit kyl jotain liuotinta suolaliuoksen sekaan, koska bentsot eivät ole vesiliukoisia. Esim. puhdats propyleeniglykolia tai etanolia sellainen 20-40% nesteestä. Puhdasta propyleeniglykolia on helpompi ja halvempi hommata suomessa, mut kai sinne voi jotain 60% vodkaakin laittaa jos ei muuta löydy. Siin on vaan vähän epäpuhtauksia, mut kyl se streriiliä on.
Harold
Kameleontti

Post by Harold »

mutta etanolihan polttaa aivan perkeleesti lihakseen/suoneen pistettynä ?!?
eNZYMe
OD

Post by eNZYMe »

Harold wrote:mutta etanolihan polttaa aivan perkeleesti lihakseen/suoneen pistettynä ?!?
Lihakseen varmasti, mut suoneen ei jos et lyö ohi.

Yleensä bentsoampulleissa on pieni määrä molempia, etanolia ja propyleeniglykolia. Parantaa liukoisuutta yhdessä. Ite ehkä uskaltaisin jotain 10-20% etanolia laittaa lihakseen, mutta vahva kirvelee varmasti. En ole ihan varma, kuinka vahvaa pitää olla optimaaliseen bentson liukenemiseen, mutta pelkkä vesi ei kyllä riitä.
Harold
Kameleontti

Post by Harold »

right, taidanpa jättää säädöt sikseen, sillä en hihaan osaa/viitsi pistää. kielenalle tai nieltynä ne kuitenkin toimii :)

mitäs kaikkia valmisteita löytyy mitä vois/kannattais intramuskulaarisesti nauttia ?
tRip
Moderator

Post by tRip »

Harold wrote:mitäs kaikkia valmisteita löytyy mitä vois/kannattais intramuskulaarisesti nauttia ?
Ketamiini
Keep it unreal.

Vaultti.net - coming soon..
Harold
Kameleontti

Post by Harold »

more ?

toimiiko esim serenase tai naloksoni itsekseen injektioliuksena mitenkään viihteellisesti ?
sxoxyvg
OD

Post by sxoxyvg »

Harold wrote:more ?

toimiiko esim serenase tai naloksoni itsekseen injektioliuksena mitenkään viihteellisesti ?
Ei. Tosin jos opiaattikoukussa olet ja naloksonia rännäät ni siin on viihdettä muille.
negatiivisesti sekaisin

<Dexma> Okei okei.
<Dexma> MÄ OLEN IHAN PERUSPANO
Harold
Kameleontti

Post by Harold »

no voi kurjuus :( ketsuppia kun sais niin laittaisin kyl välittömästi piikillä pakaraan.

jotain morkku tai oxanestiahan vois kans hyvin lihakseen laittaa. onks siinä hyötysuhde IV nautintatapaan verrattuna millanen ?
m
Lepakko

Post by m »

Tuli taas otettua, Tsolpideemia ränniin, eka päivänä 40kpl, toisena 20, ja ihan hyvä oli olo... :mrgreen:
-saispa lisää!! :D
Saiskin varmaan ku kävis lekureilla, mutta ei se nyt niin hyvää ole, että kannattais maksaa yksityisten vastaan-otto hinnat..
Mutta edelleen olen sitä mieltä että tsolpideemi on rännättynä parempaa kuin Midatsolaami...
Toinen tykkää äitistä, toinen tyttärestä..
peltsi
OD

Post by peltsi »

Harold wrote:no voi kurjuus :( ketsuppia kun sais niin laittaisin kyl välittömästi piikillä pakaraan.

jotain morkku tai oxanestiahan vois kans hyvin lihakseen laittaa. onks siinä hyötysuhde IV nautintatapaan verrattuna millanen ?
IM toimii ainakin oxanesti helvetin hyvi mut "peak" aika lyhyt. Mut mut nyt menee vähän offiks ku ei oo bentso.
"I hurt myself today to see if I still feel"
*Johnny Cash - hurt*
Death
Apteekki

Post by Death »

Dormicum, Stilnoct ja Stella on sellasia mitä ite tykkään pistää suoneen. Hirvee väsääminen vaan noiden kans. Sirdaludi on kans kiva lääke rännättynä, saa kunnon nuokut ku vetäsee jonku opiaatin päälle.
You don´t need a Ph.D. to figure this out. I got high ´cause it was good to me...
renttuni
Apteekki

Post by renttuni »

Ite oon rännänny Tenoxeja ja stilkkareita ja imovanea. Ihan veteen liotettuna. Kyllä toimii nopeemmin ja paremmin kuin suun kautta. Tenoxit täällä on monella tapana filtteröimättä ränniä, ite en niin oo tehnyt. Laittavat vaan pumppuun ja siitä suoneen.

Itellä meni stilnoct kerran huti, kun soosseissa olin jo valmiiksi. Lääkärireissu ja kova ab-kuurihan siitä tuli.
Huiko
LD50

Post by Huiko »

^Tenoxit on sitten ehkä typerimpiä bentsoja rännittää. Varsinkaan filtteröimättä. :roll:
Tää tie vie tuskan, valitusten loukkoon.
Tän kautta käyt iänikuiseen vaivaan.
Tää tie vie kadotuksen väen joukkoon.

Oikeudenmukaisuus sai minut aikaan,
Jumalan Voima, Viisauden summa
ja Alkurakkaus, joka synnit peittää.

Vain ikuiset on ennen mua luotu,
myös mun on ikuisesti kestää suotu.
Kun tästä käyt, saat kaiken toivon heittää.

-Dante (n. armonvuonna 1321 jkr.