Ei oo liikaa. Tietty riippuu ihmisestä minkälainen setti on ekalla kerralla hyvä. Mutta texiin ei voi kuolla. Siis että on ottanut liikaa. Kokeile vaikka 0.5millillä aluks ja buustaile lisää jos siltä tuntuu. Voipi kullä ekoilla kerroilla laatta lentää mutta älä huoli se ei ole vakavaa.Velho wrote:Varmaa miljoonakertaa kysytty tää jo mut oon laiskapaska enkä jaksa lukea onko 0,2-0,4mg liikaa eka kerralle ilman tolee? painoo about 50kg o.O
Buprenorfiini (mm. Subutex)
-
xxx-men
- Kameleontti
Re: Buprenorfiini (mm. Subutex)
-
tRip
- Moderator
Kyl mä alottasin just jollain 0,2.. oikeesti.Velho wrote:Varmaa miljoonakertaa kysytty tää jo mut oon laiskapaska enkä jaksa lukea onko 0,2-0,4mg liikaa eka kerralle ilman tolee? painoo about 50kg o.O
Keep it unreal.
Vaultti.net - coming soon..
-
Dexma
- Moderator
Samoin...tRibh wrote: Kyl mä alottasin just jollain 0,2.. oikeesti.
Bubree toisaalta ei kandee valita, en ainakaan itse tiedä minkä takia tästä tulee se kaikista nihkein fiilis... Kodukkakin menee paremmasta
-
peltsi
- OD
Bupppe on paskaa! ei kannata testaa ollenkaa. Mut jos nyt pakko on testaa ni eiköhän toi 0,2 oo iha hyvä testiannos. Jos opioideja haluu testaa ni kyl tramadoli on mun mielestä paras vaihtoehto ja helposti saatavilla.Velho wrote:Varmaa miljoonakertaa kysytty tää jo mut oon laiskapaska enkä jaksa lukea onko 0,2-0,4mg liikaa eka kerralle ilman tolee? painoo about 50kg o.O
Itselle 1,5 millii subuu ei tuonu ku tosi kipeen olon seuraavana aamuna.
"I hurt myself today to see if I still feel"
*Johnny Cash - hurt*
*Johnny Cash - hurt*
-
tRip
- Moderator
Mä en sanois et bupre ois kokonaan paska aine.. päihteenä se onkin. Vierotukseen ihan jees. (kuhan tietää mitä on tekemässä)
Keep it unreal.
-
SadPanda
- LD50
nyt on menny aika paljo bupree ku testikemikaalit ilmeisesti jäi tullii ku ei oo vieläkää kuulunu. harmi.. Noh otin äske reilun 2millii iv ja tuli oikein lämmin. ihanku pää ois hehkulamppu<3 subutex on kyllä meikän lempipäihteitä. tai jarrut yleensäkki. nopeet vie mut psykoosii nii helposti niin sama ottaa hitaammin
kyllä mä tykkään tästä ja nytku on hyvä diili niin saan 70e/baltsi
<3 mikä on tosi halpa ku ollaa pohjoes. oulusta varmaa xoneekaa saa toho hintaan
hihihii venäjälle linkei
;D; !
[17:14] <bong_aqua> oot kyllä kohtuukäytön ruumiillistuma
-
Freshi
- Psykonautti
Itse kokeilin aikoinaan buprea 0,1 mg annoksella ja siitäkin tuli huono olo. Joten en välttämättä lähtisi edes 0,4mg:llä kokeilemaan, jos ei ole jarruista kokemusta. Voihan sitä sitten sen 0,1mg ottaa lisää, jos ei futaa.
Toleranssi kasvaa kyllä nopeasti, kun jouduin vähän aikaa päivittäin käyttämään. Pitäessäni muutaman kuukauden tauon konteista vedin buprea, ja vaikka noista kahdesta ei voi puhua mielestäni edes samana päivänä, niin bupren avulla pystyin jotenkin toimimaan. Ei kuitenkaan ole bupre koskaan kovin hyvin mulla toiminut. Oon vain ihmetellyt, miksi niin monet sitä ylistävät.
Toleranssi kasvaa kyllä nopeasti, kun jouduin vähän aikaa päivittäin käyttämään. Pitäessäni muutaman kuukauden tauon konteista vedin buprea, ja vaikka noista kahdesta ei voi puhua mielestäni edes samana päivänä, niin bupren avulla pystyin jotenkin toimimaan. Ei kuitenkaan ole bupre koskaan kovin hyvin mulla toiminut. Oon vain ihmetellyt, miksi niin monet sitä ylistävät.
-
xxx-men
- Kameleontti
Joo, tääl oulussa porukka makselee xonesta nykyään jopa 130eSadPanda wrote: kyllä mä tykkään tästä ja nytku on hyvä diili niin saan 70e/baltsi<3 mikä on tosi halpa ku ollaa pohjoes. oulusta varmaa xoneekaa saa toho hintaan
hihihii venäjälle linkei
;D; !
-
sxoxyvg
- OD
Huhhuh mitkä hinnat! Mut en ymmärrä mikä siit xonest tekee huonompaa?xxx-men wrote:Joo, tääl oulussa porukka makselee xonesta nykyään jopa 130eSadPanda wrote: kyllä mä tykkään tästä ja nytku on hyvä diili niin saan 70e/baltsi<3 mikä on tosi halpa ku ollaa pohjoes. oulusta varmaa xoneekaa saa toho hintaan
hihihii venäjälle linkei
;D; !
Mut 80e hintaan ite törmänny xoneen. Mielummin on ilman ku kiskoo xonea.
negatiivisesti sekaisin
<Dexma> Okei okei.
<Dexma> MÄ OLEN IHAN PERUSPANO
<Dexma> Okei okei.
-
Spadukka
Jos ihmiset maksaa siit niin paljon ni ei ihme et siitä pyydetään niin paljon. Ei oo tyhmä joka myy vaan se joka maksaa.
-
Uke
- LD50
Eikös xonessa ole niitä aineita, mitkä estää bupren vaikutuksia / xonessa on buprea vähemmän ku tekkenissä. Näin mä tän muistelisin..sxoxyvg wrote:Huhhuh mitkä hinnat! Mut en ymmärrä mikä siit xonest tekee huonompaa?xxx-men wrote:Joo, tääl oulussa porukka makselee xonesta nykyään jopa 130eSadPanda wrote: kyllä mä tykkään tästä ja nytku on hyvä diili niin saan 70e/baltsi<3 mikä on tosi halpa ku ollaa pohjoes. oulusta varmaa xoneekaa saa toho hintaan
hihihii venäjälle linkei
;D; !
Mut 80e hintaan ite törmänny xoneen. Mielummin on ilman ku kiskoo xonea.

''Ihmiset ovat tismalleen kuin kukat: tarvitsemme aurinkoa ja hoivaa ja sen sellaista, mutta kasvamme paremmin kun päälle nakkaa pussin paskaa.''
PLUR Peace, Love, Unity, Respect.
-
xxx-men
- Kameleontti
Xone on paskaa sen naloksonin takia. Mulla tuntuu aina semmoselta ku otti xonea et jää vajarit vaik tööttäs kuinka paljon vaan. Xonessa on se 8mg bupree niinku normi 8mg texissäki. Xonessa on vaan sitä naloksonin paskaa mukana.Gandalffi wrote: Eikös xonessa ole niitä aineita, mitkä estää bupren vaikutuksia / xonessa on buprea vähemmän ku tekkenissä. Näin mä tän muistelisin..
-
xxx-men
- Kameleontti
Rollossa ihmiset maksaa useimmiten sen 200e pallostakinSpadukka wrote:Jos ihmiset maksaa siit niin paljon ni ei ihme et siitä pyydetään niin paljon. Ei oo tyhmä joka myy vaan se joka maksaa.
-
sxoxyvg
- OD
Ei sen naloksonin pitäisi siinä vaikuttaa yhtään mitenkään. Buprenorfiini sitoutuu hanakammin reseptoreihin. Mutta joo, mä voin vetää teidän xonetxxx-men wrote:Xone on paskaa sen naloksonin takia. Mulla tuntuu aina semmoselta ku otti xonea et jää vajarit vaik tööttäs kuinka paljon vaan. Xonessa on se 8mg bupree niinku normi 8mg texissäki. Xonessa on vaan sitä naloksonin paskaa mukana.Gandalffi wrote: Eikös xonessa ole niitä aineita, mitkä estää bupren vaikutuksia / xonessa on buprea vähemmän ku tekkenissä. Näin mä tän muistelisin..
negatiivisesti sekaisin
<Dexma> Okei okei.
<Dexma> Okei okei.
-
xxx-men
- Kameleontti
No oon joku naloksoni vammanen mutta ku ei xone pelitä ni se ei pelitä. Siitä ei tuu yhtään semmonen olo edes et ois vetäny normikasia. Pitäs tosiaan lopettaa itekkin kokonaan.
-
eNZYMe
- OD
Ei mitään tieteellistä dataa esittää, mut kyl xone mun mielestä oli pikkusen puhdasta subutexiä nihkeempää. IV:nä nousee hitaammin ja aiheutti pahoinvointia esim parin kaljan kanssa. En ole varma blokkaako naloksoni silti joitain opiodireseptoreiden alatyyppejä joihin bupre ei sitoudu, vai saturoiko bupre agonisoimalla/antagonisoimalla koko hoidon. Ei naloksonin pitäis kyllä bupren toimivuuteen mitenkään radikaalisti vaikuttaa. Bupre kuitenkin syrjäyttää naloksonin reseptoreista.
-
peltsi
- OD
Eiks niis oo just siks naloo et viihdekäyttö ois vaikeempaa?eNZYMe wrote:Ei mitään tieteellistä dataa esittää, mut kyl xone mun mielestä oli pikkusen puhdasta subutexiä nihkeempää. IV:nä nousee hitaammin ja aiheutti pahoinvointia esim parin kaljan kanssa. En ole varma blokkaako naloksoni silti joitain opiodireseptoreiden alatyyppejä joihin bupre ei sitoudu, vai saturoiko bupre agonisoimalla/antagonisoimalla koko hoidon. Ei naloksonin pitäis kyllä bupren toimivuuteen mitenkään radikaalisti vaikuttaa. Bupre kuitenkin syrjäyttää naloksonin reseptoreista.
*Johnny Cash - hurt*
*Johnny Cash - hurt*
-
eNZYMe
- OD
Joo. Sillä ne perusteli nalon lisäyksen. Se on nyt ihan tehoton kyllä. Toimii IV ihan samanlailla, paitsi nousee hitaammin sen takia, että buprella kestää hetki potkia naloksonit kohde reseptoreistaan.peltsi wrote:Eiks niis oo just siks naloo et viihdekäyttö ois vaikeempaa?eNZYMe wrote:Ei mitään tieteellistä dataa esittää, mut kyl xone mun mielestä oli pikkusen puhdasta subutexiä nihkeempää. IV:nä nousee hitaammin ja aiheutti pahoinvointia esim parin kaljan kanssa. En ole varma blokkaako naloksoni silti joitain opiodireseptoreiden alatyyppejä joihin bupre ei sitoudu, vai saturoiko bupre agonisoimalla/antagonisoimalla koko hoidon. Ei naloksonin pitäis kyllä bupren toimivuuteen mitenkään radikaalisti vaikuttaa. Bupre kuitenkin syrjäyttää naloksonin reseptoreista.
Jotkut on kai valittanut allergiasta tai päänsärystä suboxonella, mutta suurimmalla osalla korvaushoitopotilaista texi ja xone toimii ihan täysin samalla tavalla.
-
dredi
- LD50
Naloxoni on täysin turhaa.
Tosin saattaa olla että se aiheuttaa toleranssin hidastumista. Eli xoneen pitäisi toleranssi periaatteessa nousta hitaammin kuin texeihin, on tehty tutkimuksia joissa täysien myyagonistien kanssa on annettu mikroannoksia naltreksonia, joka on hidastanut toleranssin muodostumista huomattavasti. On siis näinollen todennäköistä että naloksoni saattaisi toimia samalla tavalla. Tämä liittyi jotenkin johonkin aineeseen nimeltä beta-arrestiini mutta en muista detaljeja.
Tosin saattaa olla että se aiheuttaa toleranssin hidastumista. Eli xoneen pitäisi toleranssi periaatteessa nousta hitaammin kuin texeihin, on tehty tutkimuksia joissa täysien myyagonistien kanssa on annettu mikroannoksia naltreksonia, joka on hidastanut toleranssin muodostumista huomattavasti. On siis näinollen todennäköistä että naloksoni saattaisi toimia samalla tavalla. Tämä liittyi jotenkin johonkin aineeseen nimeltä beta-arrestiini mutta en muista detaljeja.
PELASTAKAA PIISKUJÄNIKSET!
-
Harold
- Kameleontti
mites tollanen norspan laastari mikä sisältää buprenorphiinia, mut vapauttaa sitä tunnissa vaan joku 10mcg. kokonaisuudessaan sisältää 10mg bupree eli reilun kasipallon.
miten sais käytettyä fiksuiten?
hyvästi jää, et koskaan minua täällä enää nää
-
Uke
- LD50
^ pienet viillot siihen ja kielen alle palanen
? En tiedä, toi oli vaan heitto. Parilla puoltutullakin tais olla respa noihin..

''Ihmiset ovat tismalleen kuin kukat: tarvitsemme aurinkoa ja hoivaa ja sen sellaista, mutta kasvamme paremmin kun päälle nakkaa pussin paskaa.''
-
Harold
- Kameleontti
juu en tiedä, heitin taannoin yhden kokonaisen leikattuna palasiks lasilliseen vettä ja annoin seistä. aattelin et se siitä imeytyyy veteen ja sit vois juoda vaikka litkun. mut sen parin päivän jälkeen se näytti/haisi niin hirveelle etten viittiny ku kaataa viemäristä alas.
-
xxx-men
- Kameleontti
Täällä jotain keskustelua norspanista: viewtopic.php?f=2&t=2556&p=77079&hilit=+norspan#p77079Harold wrote:mites tollanen norspan laastari mikä sisältää buprenorphiinia, mut vapauttaa sitä tunnissa vaan joku 10mcg. kokonaisuudessaan sisältää 10mg bupree eli reilun kasipallon.
-
Harold
- Kameleontti
jooh, no tää nyt oli tällänen kerta juttu. ei näitä ihan hirveesti liiku
mut ens kerralla on sit ehkä vähän viisaampi
-
gaia
- Kameleontti
Hmm.. Ompa oksettava day after
Eilen tuli sitten testattua subukin, noin 1,3 viivoilla. Toimi erittäin hyvin. Oksetti, nuokutti, kutitti. Tiivistettynä. Outoa kuitenkin ettei oksennus tullut muutakun ihan väkisin, ja silloinkin joutui tekemään aika paljon töitä että se puklaus vihdoin tuli. Uskon että se tulisi nyt helpommin.
Ja vielä oudompaa on se, että heroiinilla ei ollut lähelläkään tälläistä day afteria. Tosin heroiinin taso oli suhteellisen heikko. Noh, kyllä tämä tästä.
Ja vielä oudompaa on se, että heroiinilla ei ollut lähelläkään tälläistä day afteria. Tosin heroiinin taso oli suhteellisen heikko. Noh, kyllä tämä tästä.
Vai toimiiko?
-
Uke
- LD50
Itsekin kamppailin toin oksennuksen kanssa ja pitelin sormia syvällä kurkussa aivan perkeleen pitkään. Sitten kun ekan sai tulemaan, ni loput olikin helppojaOutoa kuitenkin ettei oksennus tullut muutakun ihan väkisin, ja silloinkin joutui tekemään aika paljon töitä että se puklaus vihdoin tuli. Uskon että se tulisi nyt helpommin.

-
peltsi
- OD
Buprenorfiini ei taida nieltynä vaikuttaa kovinkaan tehokkaasti, eli kielen alle tai hihaan. Tuosta ei varmaan saa eristettyä sitä jauheeks et vois vetää nessuu?Harold wrote:juu en tiedä, heitin taannoin yhden kokonaisen leikattuna palasiks lasilliseen vettä ja annoin seistä. aattelin et se siitä imeytyyy veteen ja sit vois juoda vaikka litkun. mut sen parin päivän jälkeen se näytti/haisi niin hirveelle etten viittiny ku kaataa viemäristä alas.
*Johnny Cash - hurt*
*Johnny Cash - hurt*
-
gaia
- Kameleontti
Aivan! Tuntui jotenkin niinkuin subu olisi vetänyt koko kropan velliksi oksennusrefleksiä myöten, että sen takia se oli niin vaikeaa. Eilinen päivä menikin sitten pelkästään oksennellessa. Nyt enää minimaalisen heikko olo, ei oikein muuta.Gandalffi wrote:Itsekin kamppailin toin oksennuksen kanssa ja pitelin sormia syvällä kurkussa aivan perkeleen pitkään. Sitten kun ekan sai tulemaan, ni loput olikin helppojaOutoa kuitenkin ettei oksennus tullut muutakun ihan väkisin, ja silloinkin joutui tekemään aika paljon töitä että se puklaus vihdoin tuli. Uskon että se tulisi nyt helpommin.
En kyllä tiedä lähtisinkö uudestaan kokeilemaan, sillä pahoinvointi oli kuitenkin kokoajan läsnä, ja välillä erittäin voimakkaana ja euforia loisti poissaolollaan. Tosin kaverini jolle kerroin annoksen määrästä sanoi että ilman opiaattitoleja 1,3mg on aika varmasti liikaa. Ja näin uskon itsekkin.
Kodeiini ja heroiini olivat kyllä enemmän mieleeni, mutta eipä niitäkään pidä vastuuttomasti vedellä, enkä kyllä hepoa ole viimetalvisen kokeilun jälkeen vetänytkään.
Kodeiinilla saa jotenkin enemmän inhimillisen olon, kun taas subun vibat olivat jotenkin "mekaaniset". Saattaa johtua psykedeelien käytöstäni, mutta vaikka substanssi olisi kuinka kemiallinen, niin pyrin aina etsimään siitä maanläheisiä vivahteita, ja niitä en mielestäni subusta löytänyt läheskään niin paljon kun kodeiinista ja heroiinista. Vaikka lähestulkoon yhtä synteettisiä ovatkin.
Mutta muuten ihan ok kokemus. Muistan kun vaikutukset olivat huipussaan, niin nousin sängyn reunalle istumaan ja letkautin kaverilleni erittäin naamaisella äänellä jotakin tyyliin "Shieeeeet" ja naureskelin samalla
Voipahan ainakin sanoa että on kokeillut. Morfiini olisi vielä opiaattilistalla kokeilematta.
Vai toimiiko?
-
eNZYMe
- OD
Vedit lievät överit. Joku korkeintaan 0,5mg on parempi aloitus annos. Aina voi vetää lisää. Toiset on paljon herkempiä jarruille ja buprea on kyllä törkeän helppo ottaa nollatolella liikaa.
-
peltsi
- OD
Itse vedin teksii ekalla kerralla suunnilleen saman verran enkä saanut edes pahaa oloa kun vasta seuraavana päivänä. Aiemmin ottanu teemuja mut ei niistäkään oo tullu mulle oikeestaan mitään vaikutuksia. Subu rupes toimii oikeestaan vasta kun otti pari bissee, ryynejä ja savut
/
Kodesta en oo kanssa saanut paljoakaan irti vaikka oon ottanu 330mg ja muistaakseen 0,5 alpon.
Joillain noi oopparit tuntuu vaan toimivan paremmin ja miellyttävämmin. Tramalit tosin toimii kivasti mut niittenki kanssa otan aina lyricaa buustaamaan että toimii.
Noi yrjötysfiilikset menee ohi kun on buppee enempi ottanu. Rupee myös stimuloimaan jossain vaiheessa mut yleensä siinä vaiheessa kun rupee toimimaan vaan hyvin, alkaa koukku olla valmis IMO
E:oksikodonia aion testailla jos joskus tulee mahdollisuus. Myös morfiinia olis kiva päästä testaamaan. Oxy vaikuttaa potentiaaliselta jopa mulle perkeleen opablokkijäbälle.
Kodesta en oo kanssa saanut paljoakaan irti vaikka oon ottanu 330mg ja muistaakseen 0,5 alpon.
Joillain noi oopparit tuntuu vaan toimivan paremmin ja miellyttävämmin. Tramalit tosin toimii kivasti mut niittenki kanssa otan aina lyricaa buustaamaan että toimii.
Noi yrjötysfiilikset menee ohi kun on buppee enempi ottanu. Rupee myös stimuloimaan jossain vaiheessa mut yleensä siinä vaiheessa kun rupee toimimaan vaan hyvin, alkaa koukku olla valmis IMO
E:oksikodonia aion testailla jos joskus tulee mahdollisuus. Myös morfiinia olis kiva päästä testaamaan. Oxy vaikuttaa potentiaaliselta jopa mulle perkeleen opablokkijäbälle.
*Johnny Cash - hurt*
*Johnny Cash - hurt*