Ekstaasi-info

Stimulantit & empatogeenit. Keskustelua stimulanteista, stimuloivista yrttivalmisteista ja empatogeeneistä.
Spadukka

Re: Ekstaasi info

Post by Spadukka »

dredi wrote:No ehkä siks että kun niitä syö niin huomaa kyllä ettei ole madmaa, mutta metyloni kuulostaa kuitenkin paremmalta kuin piperatsiinit... tai siksi että useimmat noista läträäjistä ei tiedä hevon huttua psykoaktiivisista aineista taikka siitä mitä niiden pillerit sisältää.
mjöö
xxx-men
Kameleontti

Post by xxx-men »

Kertokaahan Oulun seudun tai (08) asukit onko valkoset lepakot mistään kotoisin tai uuden erän punaiset armanit?
zero
Kameleontti

Post by zero »

xxx-men wrote:Kertokaahan Oulun seudun tai (08) asukit onko valkoset lepakot mistään kotoisin tai uuden erän punaiset armanit?
en oulusta oo mut lahden seudul noit bätmänei tos pari vk sit oli viimeks, löin halffin iv:nä ja huh helvetti että tuli huono olo pariks tunniks, ei tuntunu et ois mitää vaikuttavaa ainetta ollu tai jos onki ni aika mitättömästi, yhen siis otin.
sitte noit armaneit, en muista mut tais olla suunnillee kuukaus-1½kk takaperin, veikkaisin et madmaa (mietoja tosin)+jotain rc-deeliä. kyllähän niitä söi, näytti jengil aika helvetin yksilöllisest vaikuttavan ku meni iha ihme tiloihi :D

pah, ikävä hyvii nappuloit.
Tässä vain olen enkä sille mitään mahda.

http://www.soundcloud.com/suni-4 - Soundcloud
spz
Psykonautti

Post by spz »

lepakot joidenki mukaan ihan jees, armanit ihan jees mut niitä saa popsia useempia.
valkoset, öö ... mersut? niistä tuli armanien kans aika stoned olo :D mitähä niis oli..
jonku sivun mukaan ketaa, metaa, kofeiinia ja mdma....
"There is no such thing as death, life is only a dream, and we are the imagination of ourselves."

-Bill Hicks
Psychonautilus

Post by Psychonautilus »

Punaset Armanit tuntus olevan melko puhasta madmaa. Suht mietoja napsuja tosin, 1 ei sanonu mitään. Muutama kaveri muuttu siitä rakkauslätäköksi, mutta itse jouduin koko ajan keskittymään ja etsimään vaikutuksia - oon kyllä huomannu omaavani suht. korkean luonnollisen toleranssin melkein päihteeseen kuin päihteeseen, kiitos vahvan psyykkeeni ja suuren kokoni. Pari-kolme tois varmaan jo aika mukavat fiilikset meikäläisellekin. :)

Kliinejä napsuja tosin, pitää vaan varauta ottaan vähän enemmän ellei satu olemaan kokematon, toleranssivapaa ja pienikokoinen.
SadPanda
LD50

Post by SadPanda »

vitsi ku ei tunnu oleen missäään naksuja liikkeellä :( ikävä tässä on jo tullu niitä :| tännekkää tullu mitn raportteja mistää suunalta suomee ;< aaw
[17:14] <bong_aqua> oot kyllä kohtuukäytön ruumiillistuma
xxx-men
Kameleontti

Post by xxx-men »

Valkoset kruunut aika makosia. Tosi vankat nousut ja pärisee tuntikaupalla. Tosin ajantaju katos ja ei tullu seurattua kelloa. Tampereen niittejä nämä.
Velho
LD50

Post by Velho »

Tuota kannattaako ottaa mdma kun on seroquel ja mirtazapin lääkitys? ja täl olis kiire
I ain't happy but, I'm feeling glad. I got sunshine, in a bag
Anonyymi

Post by Anonyymi »

Velho wrote:Tuota kannattaako ottaa mdma kun on seroquel ja mirtazapin lääkitys? ja täl olis kiire
SSRI:t vie madamesta kaikki tehot. Seroquel ja Mirtazapine myös osittain, joskin näiden kanssa sentään toimii.. Sanoisin, että ei kovin merkittävästi vaikuta.
peltsi
OD

Post by peltsi »

Ei toimi ja mirtazapiinin kanssa viel pieni mahdollisuus tulla jonkin sortin serotoniinisyndrooma joka taasen voi viedä hengen. Tai mirtazapiinin kanssa saattais vaik puhuukki jos vetäis huomattavasti suuremman määrän kun ilman, joka taas on hengenvaarallista ja myös liikaa madamee voi aiheuttaa serotoniinisyndrooman.

Ja noissa nykypäivän naksuissa ei todennäköisesti oo murustakaan mdma ja vaihtoehoja on loputtomiin eli olisin kyllä varovainen nykynaksujen kanssa kun ei voi millään tietää mitä paskaa niissä on.

Uskon myös et toi ketiapiini kumoo aika tehokkaasti myös empatogeenit koska se nimeenomaan on neurolepti jolla on tarkoitus tehdä ihmisestä zombi jolla ei ole mitään tunteita ja empatogeeneissä on kyse nimenomaan tunteista.

Minkälaisia naksuja (väri, kuva... ) :?:
"I hurt myself today to see if I still feel"
*Johnny Cash - hurt*
Anonyymi

Post by Anonyymi »

Aika sälli saat olla että mirtazapiinilla saat itsellesi kehitettyä serotoniinisyndrooman, tuota määrätään maailmalla ihan MAOI-lääkityksen kanssa samanaikaisesti. Mirtazapiini ei oikeastaan edes lisää aivojen serotonergistä toimintaa, vaan estää joidenkin serotoniinireseptoreiden aktivoitumista.

Mirtazapiini ja ketiapiini eivät vaikuta serotoniinin takaisinottoon, mikä taas tarkoittaa sitä, että MDMA:n tai muiden serotoniinia vapauttavien aineiden pääasiallinen vaikutusmekanismi toimii häiriintymättä. MDMA euforia ei siis katoa tasan minnekkään.

Mirtazapiini ja ketiapiini sensijaan blokkaavat hyvin luultavasti essojen "psykedeelisen" puolen enemmän tai vähemmän. Ketiapiini saattaa vaikuttaa myös epäsuorasti euforian määrään, mutta madman vaikutusmekanismia se ei häiritse.

Minusta tulee isona rohtori.
Anonyymi

Post by Anonyymi »

Mielialalääkkeiden ja huumausaineiden yhteiskäyttöä en tietysti suosittele. Mitä enemmän muuttujia, sitä enemmän on riskejä.
peltsi
OD

Post by peltsi »

Anonyymi wrote:Mielialalääkkeiden ja huumausaineiden yhteiskäyttöä en tietysti suosittele. Mitä enemmän muuttujia, sitä enemmän on riskejä.
Komp.
Tästä ollu aiemminkin puhetta että mulla on kaveri käyny lekurissa serotoniinisyndrooman takia ja kombona oli ssri+mdma. Mutta en kyl oo sit yhtään varma miten noi muut **RI:t. käytännössähän esimerkiksi SSRI:t vaikuttaa serotoniiniin ja muutkin nuo eri välittäjäaineisiin joten jossei synroomaa aiheuta niin luulisi että muita päänsisäisiä komplikaatioita.

:idea: Eikö olisi loogista että SSRI vaikuttaa serotoniinin takaisinoton estäjänä ja MDMA kuluttaa serotoniinivarastoja niin siitä voisi aiheutua jonkin sortin serotoniinivaje :idea:
Joten pään tolla ainakin saa paskaksi. mutu :roll:

Pointtina kumminkin se että nyky "ekstaasissa" voi olla mitä vaan paskaa mikä voi vaikuttaa mihin vaan, niin kannattaa olla varovainen lääkeiden kanssa joissa riskejä yhdistettynä muihin aineisiin on.

Taas pevekkipäissään tulee kirjoteltuu hirveitä stooreja :mrgreen:
*Johnny Cash - hurt*
Velho
LD50

Post by Velho »

Juu kiitoksia vastauksista lähtökohtana oli siis kun olen kuullut että masis/mielialalääkkeet voi olla fataaleja naksujenkanssa niin että päätin kysyä tätä täältä. juu ja naksuina on punaset rolexit/kruunut.
I ain't happy but, I'm feeling glad. I got sunshine, in a bag
Harold
Kameleontti

Post by Harold »

uuveena oli naksuja keltasta batmania(aivan surkea), punasta rolexia(meklo hyvä) ja sinistä mitsubishiä(ei voi enää sanoo oikeen ku lähti muisti, mut monta tuntua tuli ainaski tampattua tuon jälkeen:) alue siis 03 ja pääkaupunkiseutu
hyvästi jää, et koskaan minua täällä enää nää
Laree
Tuppisuu

Post by Laree »

Morjes! Rekisteröidyin nyt pitkän lukemisen jälkeen, kun tuli vähän kysyttävää. Eli itsellä aika pitkä päihdehistoria ja jossain vaiheessa meni nuppi vähän liiankin sekaisin psykedeeleillä ja apua haettiin psykiatrilta ja bentsoilla.

Joka tapauksessa nyt on saatu asiat jokseenkin kondikseen ja tänään ois tarkotus napata essoja. Omalta kohdalta vähän arveluttavaa, kun oon ollut SSRI kuurilla n. kuukauden. Lääke lopetettiin 2 päivää sitten kokonaan, jota ennen olin syönyt vain puolikkaita sertralin 50mg kapseleita 2 päivän ajan. Tätä ennen 50mg päivässä n. kuukauden ajan.

Eli kysymys kuuluu uskallanko ottaa ekstaasia tänään illalla, vaikka SSRI:n lopettamisesta on noin lyhyt aika. Onko vaaraa serototiinisyndroomaan tai muuhun paskaan? Kuinka pitkä tauko noiden välillä tulisi pitää?
Anonyymi

Post by Anonyymi »

Laree wrote:Morjes! Rekisteröidyin nyt pitkän lukemisen jälkeen, kun tuli vähän kysyttävää. Eli itsellä aika pitkä päihdehistoria ja jossain vaiheessa meni nuppi vähän liiankin sekaisin psykedeeleillä ja apua haettiin psykiatrilta ja bentsoilla.

Joka tapauksessa nyt on saatu asiat jokseenkin kondikseen ja tänään ois tarkotus napata essoja. Omalta kohdalta vähän arveluttavaa, kun oon ollut SSRI kuurilla n. kuukauden. Lääke lopetettiin 2 päivää sitten kokonaan, jota ennen olin syönyt vain puolikkaita sertralin 50mg kapseleita 2 päivän ajan. Tätä ennen 50mg päivässä n. kuukauden ajan.

Eli kysymys kuuluu uskallanko ottaa ekstaasia tänään illalla, vaikka SSRI:n lopettamisesta on noin lyhyt aika. Onko vaaraa serototiinisyndroomaan tai muuhun paskaan? Kuinka pitkä tauko noiden välillä tulisi pitää?
Ei toimi. Laita napit lipaston ylälaatikkoon odottamaan parempia aikoja. Parin viikon päästä sitten.

Ite kiskoin nippeleitä, bk-MDMA jne. viikon sisään SSRI-kuurin (Zoloft) lopettamisesta, vaikutukset rajoittu ruumiinlämmön nousemiseen. Jos sitä haet niin anna mennä.

Luulisi tämän olevan jo selvä :roll:
Laree
Tuppisuu

Post by Laree »

No voi helvetti... Päätä ois tarkotus kuitenkin sekottaa tänään. Offtopikkina jotain deelejä / muuta jota on hyvä käyttää SSRI:n jälkeen? Selasin foorumilta useita ketjuja, mutta ei tullut kovin selviä vastauksia. Eli deelejä ja ehkä muiutakin päihteitä joita voi käyttää pari päivää sitten lopetetun SSRI kuurin jälkeen.

edit:
Kai se on sitten pöhinä + alkoholi otettava jälleen, vaikka ei ees huvittais. :hmh: Tuota kokeilin jo kuurin aikana eikä tuntunut vaikuttavan normaalista poiketen.
LentO
Tuppisuu

Post by LentO »

Tervehdys lautalaiset.

Pitkään olen vaultia lueskellut vieraana ja tänään päätin rekisteröityä :)

Sain hankittua elämäni ensimmäisen naksun, logoltaan ja väriltään on puna/valkoinen ja delfiinin logo. Eli onko mistään kotoisin
ja miten nauttisin tämän? Tyhjään vatsaan? Voiko sen niellä vaiko pistänkö kielen päälle muhimaan? Onko nauttimis tavoilla eroja?
Rollo Tommasi
Psykonautti

Post by Rollo Tommasi »

LentO wrote:Tervehdys lautalaiset.

Sain hankittua elämäni ensimmäisen naksun, logoltaan ja väriltään on puna/valkoinen ja delfiinin logo. Eli onko mistään kotoisin
ja miten nauttisin tämän? Tyhjään vatsaan? Voiko sen niellä vaiko pistänkö kielen päälle muhimaan? Onko nauttimis tavoilla eroja?
http://www.pillreports.com/index.php?pa ... l&id=20003 Ei ilmeisesti kovin MDMA-pitoinen.

Itse olen yleensä syönyt essoni, tai nokkiin ni nopeammat nousut.
It's just a ride.
THERealONE
Tuppisuu

Post by THERealONE »

Rollo Tommasi wrote:
LentO wrote:Tervehdys lautalaiset.

http://www.pillreports.com/index.php?pa ... l&id=20003 Ei ilmeisesti kovin MDMA-pitoinen.

Itse olen yleensä syönyt essoni, tai nokkiin ni nopeammat nousut.

Mistä nuista tietää, muutakuin testaamalla? Kyllähän se tämänkin viestiketjun lukemalla selviää, että "Kahdella kaverilla on 2 samannäköistä essoa, kummatkin ovat saaneet nappinsa eri teitä - toisella kaveruksista esso skulaa - toisella ei"
Uke
LD50

Post by Uke »

Joo.. emmä ainakaan pidä pillreportsia kovin vankkana lähteenä - ehkä yhtä hyvä lähde, ku myyjän puhe (tosin jälkimmäinen on aina vaan SUPERII) Nykyään painatetaan niin paljon paskaessoja jollain niin peruslogoilla, että eihän noista tiedä, ellei testeripaketilla testaa.

Mä en lähtis liottelemaa essoa kielellä / kielen alla, koska yleisesti ottaen kaikki kemikaali maistuu paskalle! :mrgreen: joten (imvho) parhaat tavat on kurkusta alas tai nenukin kautta. Hyvä esso hihaan vois tehdä aika höpöö..
Image
''Ihmiset ovat tismalleen kuin kukat: tarvitsemme aurinkoa ja hoivaa ja sen sellaista, mutta kasvamme paremmin kun päälle nakkaa pussin paskaa.''

PLUR Peace, Love, Unity, Respect.
peltsi
OD

Post by peltsi »

Gandalffi wrote:Joo.. emmä ainakaan pidä pillreportsia kovin vankkana lähteenä - ehkä yhtä hyvä lähde, ku myyjän puhe (tosin jälkimmäinen on aina vaan SUPERII) Nykyään painatetaan niin paljon paskaessoja jollain niin peruslogoilla, että eihän noista tiedä, ellei testeripaketilla testaa.

Mä en lähtis liottelemaa essoa kielellä / kielen alla, koska yleisesti ottaen kaikki kemikaali maistuu paskalle! :mrgreen: joten (imvho) parhaat tavat on kurkusta alas tai nenukin kautta. Hyvä esso hihaan vois tehdä aika höpöö..
Essot hihaan on yleensä sellanen kokemus iv-käyttäjillä mikä saa ensimmäsitä kertaa kelaamaan jostain aineesta ettei kannata iv välttämättä kaikkeä vetää :heh:
Eli todella päräyttävää kunnon naksu hihaan ja pistää niin kujalle eritavalla ettei monikaan sitä toista kertaa ees haluu hihaan työntää. Myös MDPV tuntuu aiheuttavan monella saman reaktion. :oo:
*Johnny Cash - hurt*
sxoxyvg
OD

Post by sxoxyvg »

Gandalffi wrote:Joo.. emmä ainakaan pidä pillreportsia kovin vankkana lähteenä - ehkä yhtä hyvä lähde, ku myyjän puhe (tosin jälkimmäinen on aina vaan SUPERII) Nykyään painatetaan niin paljon paskaessoja jollain niin peruslogoilla, että eihän noista tiedä, ellei testeripaketilla testaa.

Peppuun hei. Puolikas riittää.
negatiivisesti sekaisin

<Dexma> Okei okei.
<Dexma> MÄ OLEN IHAN PERUSPANO
_Melba
Kameleontti

Post by _Melba »

Essojen hihaan vetämisestä: joskus oltiin kaverin kanssa syöty yhet punaset armanit ja sitte aateltiin et lähetään heti baariin, mut veetään eka yhet punaset armanit hihaan ja lähetään sitte _heti_. Oltiin kuulemma vedetty ne, ja tipahettu tunniksi heti sen jäläkeen ja sitte vasta päästiin lähtee baariin. Eikä muistettu omaa tipahtamistamme jälkeenpäin ollenkaan, ennenku yks eitipahtanut kertoi. Toimiihan ne siis johoo!
Timp3
Kameleontti

Post by Timp3 »

_Melba wrote:Essojen hihaan vetämisestä: joskus oltiin kaverin kanssa syöty yhet punaset armanit ja sitte aateltiin et lähetään heti baariin, mut veetään eka yhet punaset armanit hihaan ja lähetään sitte _heti_. Oltiin kuulemma vedetty ne, ja tipahettu tunniksi heti sen jäläkeen ja sitte vasta päästiin lähtee baariin. Eikä muistettu omaa tipahtamistamme jälkeenpäin ollenkaan, ennenku yks eitipahtanut kertoi. Toimiihan ne siis johoo!
Saa nuita armaneja heittää useemman ennenku tipahtais :) itellä ainakin puoltoista hihaa ja yks syötynä ei tuonu mitään tipahusta :) heh
"What's worse? Being strung out or being fat?"
— Nikki Sixx
_Melba
Kameleontti

Post by _Melba »

Timp3 wrote:
_Melba wrote:Essojen hihaan vetämisestä: joskus oltiin kaverin kanssa syöty yhet punaset armanit ja sitte aateltiin et lähetään heti baariin, mut veetään eka yhet punaset armanit hihaan ja lähetään sitte _heti_. Oltiin kuulemma vedetty ne, ja tipahettu tunniksi heti sen jäläkeen ja sitte vasta päästiin lähtee baariin. Eikä muistettu omaa tipahtamistamme jälkeenpäin ollenkaan, ennenku yks eitipahtanut kertoi. Toimiihan ne siis johoo!
Saa nuita armaneja heittää useemman ennenku tipahtais :) itellä ainakin puoltoista hihaa ja yks syötynä ei tuonu mitään tipahusta :) heh
Jaa en tiiä ny, muuta ku et muilla aineilla saattoi olla osuutta asiaan mut mää et ku tää on esso info nii en muita ees maininnu, mikä tietenki ois ollu varmaa olennaista ku kerroin et punasista armaneista tipahettiin.. Alkoholi, sitte sinä vkl myös piriä, rivat ja telaketjuja.. En vaa muista minä pvänä mitäkin. Sori jos annoin ymmärtää että pelkillä essoilla oltiin liikenteessä! Mut mä kyllä tykkäsin noista armaneista 8)
Timp3
Kameleontti

Post by Timp3 »

_Melba wrote:
Timp3 wrote:
Jaa en tiiä ny, muuta ku et muilla aineilla saattoi olla osuutta asiaan mut mää et ku tää on esso info nii en muita ees maininnu, mikä tietenki ois ollu varmaa olennaista ku kerroin et punasista armaneista tipahettiin.. Alkoholi, sitte sinä vkl myös piriä, rivat ja telaketjuja.. En vaa muista minä pvänä mitäkin. Sori jos annoin ymmärtää että pelkillä essoilla oltiin liikenteessä! Mut mä kyllä tykkäsin noista armaneista 8)
No jos aletaan pilkkua nussii ni tämä on nimenomaan ekstaasi info eikä rännäys info :) Sori Off Topic.. S: aiheeseen liittyen nuo armanit oli ihan hyviä, mutta liian mietoja.. 2-3kpl vähintää oli sopiva startti syötynä :) Suht kliinejä nipsuja :)
"What's worse? Being strung out or being fat?"
— Nikki Sixx
xxx-men
Kameleontti

Post by xxx-men »

Pakko pistää tähän että paskaahan noi armanit (punaiset) oli. Jos niitä saa sen 2-4kpl popsia että toimii niin sekin kertoo jotain jo nipsusta.
Uke
LD50

Post by Uke »

xxx-men wrote:Pakko pistää tähän että paskaahan noi armanit (punaiset) oli. Jos niitä saa sen 2-4kpl popsia että toimii niin sekin kertoo jotain jo nipsusta.
No jep. Imo hauskaa on se, että jotkut sanoo vielä hyviks, jos yli kahen starttia pitää ottaa - vai onko tämä nykyaikaa??
Image
''Ihmiset ovat tismalleen kuin kukat: tarvitsemme aurinkoa ja hoivaa ja sen sellaista, mutta kasvamme paremmin kun päälle nakkaa pussin paskaa.''

PLUR Peace, Love, Unity, Respect.