Buprenorfiini (mm. Subutex)
-
Uke
- LD50
Re: Buprenorfiini (mm. Subutex)
Mua vaan mietityttää, että miten jotkut pääsee (tai siis joutuu) bupreen koukkuun, jos kerran melkein kaikilla se paha olo tulee 1-5 ensimmäistä kertaa, niin minkä takia sitä ottaa enää useampia kertoja? Mullakin se pahaolo vello koko aika kun ottanu (pari kertaa ottanu siis) ja tokalla kerralla otin niinkin pienen määränä ku 0,3 ja silti tulee pahaa oloa. mitä vittua 

''Ihmiset ovat tismalleen kuin kukat: tarvitsemme aurinkoa ja hoivaa ja sen sellaista, mutta kasvamme paremmin kun päälle nakkaa pussin paskaa.''
PLUR Peace, Love, Unity, Respect.
-
peltsi
- OD
Noilla ketkä subuun nipahtaa taitaa vaikutukset rajoittua laajemmin kuin pelkkään pahaan oloonGandalffi wrote:Mua vaan mietityttää, että miten jotkut pääsee (tai siis joutuu) bupreen koukkuun, jos kerran melkein kaikilla se paha olo tulee 1-5 ensimmäistä kertaa, niin minkä takia sitä ottaa enää useampia kertoja? Mullakin se pahaolo vello koko aika kun ottanu (pari kertaa ottanu siis) ja tokalla kerralla otin niinkin pienen määränä ku 0,3 ja silti tulee pahaa oloa. mitä vittua
Ja niinku yks kaveri selitti joskus hauskasti että nuorempana oli mukavaa hillua teksipäissään ja oksennella euforioissa pitkin pitäjii :heh: ..tosin kyseessä ei oo millään tavalla buprekoukussa oleva kaiffari.
"I hurt myself today to see if I still feel"
*Johnny Cash - hurt*
*Johnny Cash - hurt*
-
sxoxyvg
- OD
Mulle tuli alkuun aina se paha olo vasta seuraavana päivänä. Laatta kyllä lensi mutta sehän oli vaan mukavaa.Gandalffi wrote:Mua vaan mietityttää, että miten jotkut pääsee (tai siis joutuu) bupreen koukkuun, jos kerran melkein kaikilla se paha olo tulee 1-5 ensimmäistä kertaa, niin minkä takia sitä ottaa enää useampia kertoja? Mullakin se pahaolo vello koko aika kun ottanu (pari kertaa ottanu siis) ja tokalla kerralla otin niinkin pienen määränä ku 0,3 ja silti tulee pahaa oloa. mitä vittua
negatiivisesti sekaisin
<Dexma> Okei okei.
<Dexma> MÄ OLEN IHAN PERUSPANO
<Dexma> Okei okei.
-
peltsi
- OD
:heh: ja en puhunu sxoxyvgistä..näköjään muilla samoja kelojasxoxyvg wrote: Mulle tuli alkuun aina se paha olo vasta seuraavana päivänä. Laatta kyllä lensi mutta sehän oli vaan mukavaa.
*Johnny Cash - hurt*
*Johnny Cash - hurt*
-
sxoxyvg
- OD
Niin, sehän tuli jo selväks tuosta "kyseessä ei ole millään tavalla buprekoukussa oleva kaiffari" osastapeltsi wrote::heh: ja en puhunu sxoxyvgistä..näköjään muilla samoja kelojasxoxyvg wrote: Mulle tuli alkuun aina se paha olo vasta seuraavana päivänä. Laatta kyllä lensi mutta sehän oli vaan mukavaa.
negatiivisesti sekaisin
<Dexma> Okei okei.
<Dexma> Okei okei.
-
Thoxium
Mulle ei oo kertaakaan tullut pahaa oloa buprest vaikka bentsoja onkin välillä alla ollut. 0,3-0,5 annoksilla syönyt.sxoxyvg wrote:Mulle tuli alkuun aina se paha olo vasta seuraavana päivänä. Laatta kyllä lensi mutta sehän oli vaan mukavaa.Gandalffi wrote:Mua vaan mietityttää, että miten jotkut pääsee (tai siis joutuu) bupreen koukkuun, jos kerran melkein kaikilla se paha olo tulee 1-5 ensimmäistä kertaa, niin minkä takia sitä ottaa enää useampia kertoja? Mullakin se pahaolo vello koko aika kun ottanu (pari kertaa ottanu siis) ja tokalla kerralla otin niinkin pienen määränä ku 0,3 ja silti tulee pahaa oloa. mitä vittua
-
peltsi
- OD
No ei varmaan oo tullu paljon muutakaan jos oot syöny tollasen annoksen? Nokkaan vois toimia..vai noilla annoksilla syönyt bentsoja päälle?Thoxium wrote:Mulle ei oo kertaakaan tullut pahaa oloa buprest vaikka bentsoja onkin välillä alla ollut. 0,3-0,5 annoksilla syönyt.sxoxyvg wrote:Mulle tuli alkuun aina se paha olo vasta seuraavana päivänä. Laatta kyllä lensi mutta sehän oli vaan mukavaa.Gandalffi wrote:Mua vaan mietityttää, että miten jotkut pääsee (tai siis joutuu) bupreen koukkuun, jos kerran melkein kaikilla se paha olo tulee 1-5 ensimmäistä kertaa, niin minkä takia sitä ottaa enää useampia kertoja? Mullakin se pahaolo vello koko aika kun ottanu (pari kertaa ottanu siis) ja tokalla kerralla otin niinkin pienen määränä ku 0,3 ja silti tulee pahaa oloa. mitä vittua
Voisin kuvitella et noi bentsot vaan auttais mulla pahaan oloon ehkä
*Johnny Cash - hurt*
*Johnny Cash - hurt*
-
CYKO
- Kameleontti
Ensikertalaiselle 0.5mg kärsät yleensä riittää, jotkut eivät tarvi niinkään paljon. Toisille taas pitää annostella n. 1mg ekallakin kerralla. Itse tykkään heittää 1.5mg hihuliin. Siinä vaiheessa kun addiktio on jo kehittynyt pitkälle sitä pystyy tykittämään räpylään esim. 6mg vaikkakaan se ei toimi enempää kuin 2mg i.v.:nä. Kestää toki pidempään.
Toi annoskoko (pieni tai ei tolea) on hyvin yksilöllinen juttu.
Toi annoskoko (pieni tai ei tolea) on hyvin yksilöllinen juttu.
-
Uke
- LD50
Ekaa kertaa (tadaa!) koin miellyttävät olot bupresta. Pohjalla oli 750mg lyricaa ja oikeestaan niiden takia ei ekat nokalliset buprea meinannua sanoa mitää. Otin toiset ja sitten tuliki valveunia ja kunnon nuokkua. Seuraava päivä meniki häröillessä kaupungissa ja tuli mm. oksennettua kauppakeskukseen ja otettua omii nimii kaverille +600e arvonen känny kytkyliittymällä - ei ehkä enempää tälläsiä reissuja kts :heh:

''Ihmiset ovat tismalleen kuin kukat: tarvitsemme aurinkoa ja hoivaa ja sen sellaista, mutta kasvamme paremmin kun päälle nakkaa pussin paskaa.''
PLUR Peace, Love, Unity, Respect.
-
Rollo Tommasi
- Psykonautti
En löytänyt tosta megatopicista ni kysellään ny. Eli onko rektaalinen hyötysuhteeltaan se paras vaihtoehto? (i.v. tietty se paras mut..)
It's just a ride.
-
zan
- Apteekki
ei tähän megatopikkia tarvita...ihan aine kohtasta.Rollo Tommasi wrote:En löytänyt tosta megatopicista ni kysellään ny. Eli onko rektaalinen hyötysuhteeltaan se paras vaihtoehto? (i.v. tietty se paras mut..)
Luulisin et bubren kohdalla alkais oleen suolesta melko täydellistä toi imeytyminen, itse ajatus kyllä kuulostaa sille että en lähtisi sitä omalla kohdalla toteuttamaan.
-
Rollo Tommasi
- Psykonautti
No, hanuriin meni ja hyvin tuntuu toimivan.zan wrote:ei tähän megatopikkia tarvita...ihan aine kohtasta.Rollo Tommasi wrote:En löytänyt tosta megatopicista ni kysellään ny. Eli onko rektaalinen hyötysuhteeltaan se paras vaihtoehto? (i.v. tietty se paras mut..)
Luulisin et bubren kohdalla alkais oleen suolesta melko täydellistä toi imeytyminen, itse ajatus kyllä kuulostaa sille että en lähtisi sitä omalla kohdalla toteuttamaan.
It's just a ride.
-
zan
- Apteekki
menikö millasilla välineillä/taktiikalla? oliko suolenhuuhtelu välineitä tmsRollo Tommasi wrote:No, hanuriin meni ja hyvin tuntuu toimivan.zan wrote:ei tähän megatopikkia tarvita...ihan aine kohtasta.Rollo Tommasi wrote:En löytänyt tosta megatopicista ni kysellään ny. Eli onko rektaalinen hyötysuhteeltaan se paras vaihtoehto? (i.v. tietty se paras mut..)
-
Rollo Tommasi
- Psykonautti
Eli kyhäsin about millin verran klikkiin, imasin ne ruiskuun ( ilman piikkiä tietty ), sitten hieman liukkaria värkkiin, värkki suoleen ja mäntä pohjaan. Ja sitten hetkeks mahalleen makoileen ettei tuu valumia.zan wrote:menikö millasilla välineillä/taktiikalla? oliko suolenhuuhtelu välineitä tmsRollo Tommasi wrote:No, hanuriin meni ja hyvin tuntuu toimivan.zan wrote: ei tähän megatopikkia tarvita...ihan aine kohtasta.
It's just a ride.
-
zan
- Apteekki
^^ noin kuvittelinkin sen menevän kenttäolosuhteissa...
kannattaa vastaisuudenvaralle mennä makuulle silleen et on peräpää hiukan ylempänä, vaikka iso tyyny reisien-nivusien kohdalle. näin ainakin on opetettu antamaan diatsepaamia kohtauksen saaneille rektiolina niin ei varmana tuu valumia, tosin en usko et 1ml-2ml annoksilla valumiin päästäisikään. jos haluaa varmistaa ettei varmana tule valumia niin eka makuu-asentoon perse koholla ja sit värkki just sinne * sit mäntä pohjaan ja jättää sen värkin sinne * vähäx aikaa ja ottaa sitten pois ku sopivalle tuntuu...
kannattaa vastaisuudenvaralle mennä makuulle silleen et on peräpää hiukan ylempänä, vaikka iso tyyny reisien-nivusien kohdalle. näin ainakin on opetettu antamaan diatsepaamia kohtauksen saaneille rektiolina niin ei varmana tuu valumia, tosin en usko et 1ml-2ml annoksilla valumiin päästäisikään. jos haluaa varmistaa ettei varmana tule valumia niin eka makuu-asentoon perse koholla ja sit värkki just sinne * sit mäntä pohjaan ja jättää sen värkin sinne * vähäx aikaa ja ottaa sitten pois ku sopivalle tuntuu...
-
Anonyymi
Ei se sieltä minnekkään valu nimimerkillä vedin erotellut DXM:ät perperii.
-
SadPanda
- LD50
Offia mutta kirvelikö?Anonyymi wrote:Ei se sieltä minnekkään valu nimimerkillä vedin erotellut DXM:ät perperii.
[17:14] <bong_aqua> oot kyllä kohtuukäytön ruumiillistuma
-
Anonyymi
Ei kirveltänyt, mutta nesteen määrä oli hyvin @_@.SadPanda wrote:Offia mutta kirvelikö?Anonyymi wrote:Ei se sieltä minnekkään valu nimimerkillä vedin erotellut DXM:ät perperii.
-
Jeshu
- OD
Jokus aikoinaan pystyin kiskoo subuu 7 päivääkin putkeen ilman refloi, mutta nykyään tulee jo 3-4 päivän käytön jälkeen kylmää, saamattomuutta, levottomuuttaa, masentuneisuutta - ainakin jos 3 päivän sessioita on ollu useita sillain et on kuitenkin välipäiviä. Pointtina siis, että tän mun kaiken oppareiden käytön jälkeen oon tolla tavalla herkistyny buprelle.
Tunnetta ei voi ostaa: sanotaan.
Vaan ei sanoillakaan saavuttaa.
Ei kukaan pakoon itseään pääse.
On minulla turvallinen olla.
Vaan ei sanoillakaan saavuttaa.
Ei kukaan pakoon itseään pääse.
On minulla turvallinen olla.
-
xxx-men
- Kameleontti
Tää on kyllä omalle kohdalle kaiken paskin aine koukuttavuuden suhteen. Varmaan ku henki lähtee ni loppuu subukoukku. Kymmeniä ja taas kymmeniä lopetus yrityksiä takana ja koskaan ei ole onnistunut. Aina sitä rupee kiskoon yhä uudestaan ja uudestaan. Kertokaahan jotain omia kokemuksia millä pääsitte irti ja kauanko meni?
Laitoshoitoo olen miettinyt mutta pohjosessa on tapana kiduttaa ihmisiä ilman asianmukaisia lääkkeitä.
Laitoshoitoo olen miettinyt mutta pohjosessa on tapana kiduttaa ihmisiä ilman asianmukaisia lääkkeitä.
-
peltsi
- OD
Joo muakin kiinnostais tällaset jutut.xxx-men wrote:Tää on kyllä omalle kohdalle kaiken paskin aine koukuttavuuden suhteen. Varmaan ku henki lähtee ni loppuu subukoukku. Kymmeniä ja taas kymmeniä lopetus yrityksiä takana ja koskaan ei ole onnistunut. Aina sitä rupee kiskoon yhä uudestaan ja uudestaan. Kertokaahan jotain omia kokemuksia millä pääsitte irti ja kauanko meni?
Tietääkö kukaan mitään nimimerkillä-m kulkevasta hepusta. Lueskelin vaan täältä hänen lopetus yrityksiään ja kiinnostais et miten menee?
*Johnny Cash - hurt*
*Johnny Cash - hurt*
-
xxx-men
- Kameleontti
7 päivää ilman ja vitusti tekee mieli. On ihana kun on mieli kirkas, mutta tuntuu että voisi ampua ittensä. On henkisesti vitun rankkaa. Mut haluun pistää jotain prkl!!
-
Spadukka
xxx-men wrote:7 päivää ilman ja vitusti tekee mieli. On ihana kun on mieli kirkas, mutta tuntuu että voisi ampua ittensä. On henkisesti vitun rankkaa. Mut haluun pistää jotain prkl!!
kyl sää siihen pystyt! kaks kaverii kans lopetti just molemmat subun vetämisen toinen oli vetäny 10 vuotta ja toine vaa puol vuot mut molemmat on ollu ny kuivilla pari kuukautta ja ihmeen helpol ne pääsi ku oli ganjaa, bentsoi ja toistensa tuki siinä.
-
Banch
- Karvakuono
Toivottavasti en oo vielä moneen paikkaan huutanu tätä samaa asiaa ku muisti vähä pätkii
Elikkä jos edellispäivänä on ottanu 2mg suboxonea ni toimiiko tramalit seuraavanana päivänä? Saanut muualta kun kyselly ni erilaisia vastauksia ettei ne kiinnisty samoihi reseptoreihi tjsp. tramadol snri juttuja, menin ihan sekasi ku luin liikaa tietoa. Katsotaan selkeneekö.
Elikkä jos edellispäivänä on ottanu 2mg suboxonea ni toimiiko tramalit seuraavanana päivänä? Saanut muualta kun kyselly ni erilaisia vastauksia ettei ne kiinnisty samoihi reseptoreihi tjsp. tramadol snri juttuja, menin ihan sekasi ku luin liikaa tietoa. Katsotaan selkeneekö.
-
MetsänNeito
- Apteekki
Tos kun oli puhetta opiaattimässyistä,
niin täällä texi + yks bentso + savut alla,
ja kyllä nousee mmmässyt sitä mukaa kun texitkin.. :>
niin täällä texi + yks bentso + savut alla,
ja kyllä nousee mmmässyt sitä mukaa kun texitkin.. :>
"It is your mind that creates this world"
-The Buddha-
-The Buddha-
-
ferox
- OD
Keskustelu Reindeerspotting-leffasta siirretty tänne.
“ ferox puhuu usein asiaa omas todellisuustunnelissaan ” — frapa
-
zan
- Apteekki
olikstää ny läppä??
Vitut säännöistä, mut vois vähän miettii mitä kirjottelee, ja mihin kirjottelee.
-trip
Vitut säännöistä, mut vois vähän miettii mitä kirjottelee, ja mihin kirjottelee.
-trip
-
Rollo Tommasi
- Psykonautti
Onneks täälläpäin ei joudu maksaa omaisuuksia bupresta. Frendi makso 8mg xonesta 35e. Toisaalta ois voinu enemmänki pyytää mut imo toi on aika kohtuullinen hinta.
Toisaalta toi halpa hinta saatta kostautua ja koht kaikki on bupu-koukussa.
Toisaalta toi halpa hinta saatta kostautua ja koht kaikki on bupu-koukussa.
It's just a ride.
-
tRip
- Moderator
Sepä se.Rollo Tommasi wrote:Toisaalta toi halpa hinta saatta kostautua ja koht kaikki on bupu-koukussa.
Ylipäätää.. jengi havahtuu liian usein liian myöhää
Keep it unreal.
Vaultti.net - coming soon..
Vaultti.net - coming soon..
-
xxx-men
- Kameleontti
Mutta toisaalta eipä tuo hinta oo tääläpäin vaikuttanu käyttöön. Tosiaan jos ois havempaa ni tulis varmaan pari palloa per päivä veettyä. Itellä menny kymmeniätuhansia muutamien vuosien aikana subuun. On kyllä saatanan stressaavaa melkein joka päivä miettii miten hoitaa seuraavat setit alle.
En viiti selostaa tota rahotus puolta mut jokanen tietää miten näis piireis nää hommat menee. Ite jos saisin päättää niin en ois ikinä koskenukkaan subuun. Ees ottanu pikkupikku vetoja. Vitun tyhmää oli ees kokeilla ekaa kertaa subua suoraan suoneen
Varsinkin ihmiset joilla on heikko itsetahto(minä) niin EI KANNATA testatakkaan subua. Koukku syntyy niin vitun kavalasti.
En viiti selostaa tota rahotus puolta mut jokanen tietää miten näis piireis nää hommat menee. Ite jos saisin päättää niin en ois ikinä koskenukkaan subuun. Ees ottanu pikkupikku vetoja. Vitun tyhmää oli ees kokeilla ekaa kertaa subua suoraan suoneen
Varsinkin ihmiset joilla on heikko itsetahto(minä) niin EI KANNATA testatakkaan subua. Koukku syntyy niin vitun kavalasti.