tramadoli

Keskustelua opiaateista, opioideista, bentsodiatsepiineista ja muista sedatiiveista, sekä niiden turvallisesta käytöstä.
zan
Apteekki

Re: tramadoli

Post by zan »

SadPanda wrote:aaaaaw. r.i.p :(

E: Paska foorumi koko murobbs. menis aukomaan päätä niille
E: "Jos joku sammuu niin kuinkahan monelle normaalille tulisi mieleen räjäytellä korvien vieressä kiinareita. :-D" ei saatana mitä urpoja... "normaalile" MITÄ VITTUAAA MEIKÄN PÄÄ EI KESTÄ TUOMMOSTAAAAA. kestättekö te? minä en ainakaa kestä :D murbbs URPOT. olen mielummin narkkari kun joku murobbs pelle joka sanoo että minä olen "normaali" ja toinen on että hokee "minulle riittää pelkkä alkoholi" . saa meikän tukkiutuneet verisuonet kiuhumaan tuommonen JUNTTIEN PUHE. mitä tuolla o. pistetäähä vähä vastarintaa saatana. JUNTIT MURBBS PELLET
Miten tämä liittyy tramadoliin?? nooh ei ovi suutusPÄISSÄÄN kaikkea huomata :mrgreen:
zan
Apteekki

Post by zan »

sxoxyvg wrote:offaria viel: Lidokaiinia saa aika iisisti tilattua internetsistäkin, monesti ajatellut tilaa pussukan mm. hammassärkyihin..
joo lidocain on hyvä. oisko ne nettilidot cum adrenalin, vai puhasta lidocainnia? mul on 3 ampullia (20ml per a.) naropiinia kotona (robovacainia), se on kans hyvä ja pitkävaikutteinen. puudutin kerran tolla oikean käden kyynärhermoplexuksen jonka kautta menee kaikki käteen ja kynärvarresta "alaspäin" menevät hermot, fuk toiminu käsi 18 tuntiin...fuking järkevää :D en suosittele, tosin se oli ihan siistiäkin omallatavalla :heh: sorrriii offia
Coin
Psykonautti

Post by Coin »

ihania pillereitä korjaamaan krapulaa. tolet nousee pirun nopeen ja boostaus näillä on vaikeeta

Jännä puoli myös siinä että semmonen "stimulantti" puoli löytyy näistä kans. Paikallaan kun on niin alkaa nuokuttaa ja liikkumaan kun lähtee niin on skarppina

Harmi kun lekuri otti pois nämä. Muutaman kuukauden sai rouskia :<
"There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."
-Raoul Duke
kissankorva
Apteekki

Post by kissankorva »

zan wrote:
kissankorva wrote:Okei, neuvoja kokemuksen omaavilta odotan ja hyviä vinkkejä.

Taustaa...Itsellä on paha angiina ja nuo kitarisat tahtovat saatanan usein mennä pahasti kipeeksi ja siihen olen monesti saanut antibiotin yhteydessä panacodia, vahvempia en eikä mielellään edes noita määrää kurkkukipuun vaikka oikeasti niitä tarvin.

Juttuhan on se, että viisaamat ja kokeneemmat saavat nyt kertoa miten ovat saaneet ja mihin vaivoihin tramalia *kusettamalla lääkäriä*, taikka kertomalla hyviä ohjeita miten on hyvä kusettaa kyseisiä opioideja itselleen.
-Perus päivystävä terveyskeskus lääkäri vai yksityinen?
Neuvoja otetaan vastaan saatana.
hmm...hoitajana annan muutaman todella hyvän hoito-ohjeen, tramadoli ei olel paras kita, nielu -risoihin, kaikista paras on puudutusaine eli joku lidocain spray mitä voi suihkutella kurkkuun. pahanmakuista se on mutta vie kivun oikeasti pois. harmi ettei siihen noinvain rec saada. tietenkin voit ostaa aposta ihan bafuciinia, siinä on puudutusainetta mukana ja sitä sit kurlailee ja PALJON!

mutta jos välttämättä ooppioideja haluat niin sanot lääkärille suoraan että ei tulehduskipuL toimi ns. NSAID:it ja voit sanoa vielä et sulla oli laatta panacodia eldelllisestä paketista ja olet sen syönyt vaan ei auttanu mitään. luultavasti saat tramali recin, ehkä tramal olaalisuspensio liuoksenkin... koitas noilla neuvoilla pärjätä. kannattaa se bafusin muute liottaa PIENEEN määrään vettä, ei kiehuvaan, vaan lämpimään. murskaat sen sinne ja sekoittelet. muista nielaista kurkunkannen kautta l. takaosan kautta.
postaas tänne toimiko meekäläisen kikat, ainakin itse käytän noita konsteja puudutusaineiden kohdalla tosin mun on aika helppo joku lidocainspray "lainata"
Oukki doukki, kiitoksia monipuolisesta vastauksesta. Mutta, ilmeisesti omassa tilanteessa kannattaa siellä lääkärillä siis sanoa että juuri tuon kurkkukivun takia haluan vahvempaa lääkettä kuin panacod, koska näkevät kumminkin sieltä koneelta monenvuoden takaa että kyseisistä olen oikeasti kärsinyt, eikä alkaa kusettamaan jotain selkäkipua mistä ikinä en ole lääkärillä edes käynyt.

Eli "Hei herra lekuri, ei panacodit toimi mun kurkkukipuihin edes yhdistettynä hirveään määrään buranaan tai voltarenin ym. tulehduskipulääkkeiden kanssa. Kaveriltani olen saanut tramal nimistä lääkettä ja se on auttanut yksistään jo aivan mainiosti otettuna kerran tai kaksi kertaa päivässä" Tälläsellä voisi yrittää sitten, saa nähä miten kusipäitä tuolla terveys keskuksessa ovat kun ei kuulema voi edes opamoxeja vahvempia määrätä. Saatanan pellet sanon minä. Ja viimeinen oljenkorsi saa olla se että sanon sille herra lääkärille että ostan muuten laittomasti, jos kerran te ette voi täällä auttaa vaikka kerta lääkäreitä olette. Veikkauksia, meneekö läpi, tuskin...

Jep jep, voisi ilmoitella lähitulevaisuudessa mitä herra lääkäri sanoi.
peltsi
OD

Post by peltsi »

tohon on paras sanoa et noi panacoditkin toimii mut heräilee yöllä kun vaikutus lakkaa niin saa useesti depotti tramaleita.
"I hurt myself today to see if I still feel"
*Johnny Cash - hurt*
zan
Apteekki

Post by zan »

kissankorva wrote:
zan wrote:

Taustaa...Itsellä on paha angiina ja nuo kitarisat tahtovat saatanan usein mennä pahasti kipeeksi ja siihen olen monesti saanut antibiotin yhteydessä panacodia, vahvempia en eikä mielellään edes noita määrää kurkkukipuun vaikka oikeasti niitä tarvin.

Juttuhan on se, että viisaamat ja kokeneemmat saavat nyt kertoa miten ovat saaneet ja mihin vaivoihin tramalia *kusettamalla lääkäriä*, taikka kertomalla hyviä ohjeita miten on hyvä kusettaa kyseisiä opioideja itselleen.
hmm...hoitajana annan muutaman todella hyvän hoito-ohjeen, tramadoli ei olel paras kita, nielu -risoihin, kaikista paras on puudutusaine eli joku lidocain spray mitä voi suihkutella kurkkuun. pahanmakuista se on mutta vie kivun oikeasti pois. harmi ettei siihen noinvain rec saada. tietenkin voit ostaa aposta ihan bafuciinia, siinä on puudutusainetta mukana ja sitä sit kurlailee ja PALJON!

mutta jos välttämättä ooppioideja haluat niin sanot lääkärille suoraan että ei tulehduskipuL toimi ns. NSAID:it ja voit sanoa vielä et sulla oli laatta panacodia eldelllisestä paketista ja olet sen syönyt vaan ei auttanu mitään. luultavasti saat tramali recin, ehkä tramal olaalisuspensio liuoksenkin... koitas noilla neuvoilla pärjätä. kannattaa se bafusin muute liottaa PIENEEN määrään vettä, ei kiehuvaan, vaan lämpimään. murskaat sen sinne ja sekoittelet. muista nielaista kurkunkannen kautta l. takaosan kautta.
postaas tänne toimiko meekäläisen kikat, ainakin itse käytän noita konsteja puudutusaineiden kohdalla tosin mun on aika helppo joku lidocainspray "lainata"
Oukki doukki, kiitoksia monipuolisesta vastauksesta. Mutta, ilmeisesti omassa tilanteessa kannattaa siellä lääkärillä siis sanoa että juuri tuon kurkkukivun takia haluan vahvempaa lääkettä kuin panacod, koska näkevät kumminkin sieltä koneelta monenvuoden takaa että kyseisistä olen oikeasti kärsinyt, eikä alkaa kusettamaan jotain selkäkipua mistä ikinä en ole lääkärillä edes käynyt.

Eli "Hei herra lekuri, ei panacodit toimi mun kurkkukipuihin edes yhdistettynä hirveään määrään buranaan tai voltarenin ym. tulehduskipulääkkeiden kanssa. Kaveriltani olen saanut tramal nimistä lääkettä ja se on auttanut yksistään jo aivan mainiosti otettuna kerran tai kaksi kertaa päivässä" Tälläsellä voisi yrittää sitten, saa nähä miten kusipäitä tuolla terveys keskuksessa ovat kun ei kuulema voi edes opamoxeja vahvempia määrätä. Saatanan pellet sanon minä. Ja viimeinen oljenkorsi saa olla se että sanon sille herra lääkärille että ostan muuten laittomasti, jos kerran te ette voi täällä auttaa vaikka kerta lääkäreitä olette. Veikkauksia, meneekö läpi, tuskin...

Jep jep, voisi ilmoitella lähitulevaisuudessa mitä herra lääkäri sanoi.
älä ainakaan uhoomislinjalle lähde...ei välttämättä hyvällä katso. mut ei siinä mitään jos sulla on ollu tramaleita niin kohteliaasti pyydät niitä, pyydä vielä katsomaan koneelta et sulla on ollut myös niitä. depotti vai rapiddi...se on makuasia, kunhan muistat ovelasti sanoa sillä hetkellä kun reseptiä kirjoittaa et "jos vielä sen 100tbl pakkausen sais", mutta jos sulla angiina on niin voi kirjoittaa tyyliin 2x20tbl kun ajattelee et kipu ei kestä viikkoa kauempaa tjsp. Peltsiltä tulikin hyvä pointti tuolla ylempänä. ei tosiaan kovin kannata uhota et hommaat pimeesti, koska voi ajatella et oot "niitämiehiä" ketkä käyttää hUUmeita...asioilla on monta puolta...valitettavasti
xxx-men
Kameleontti

Post by xxx-men »

Valittamalla alaselkäkipuja saa aina. Itse yleensä saanut sen 400-600mg/vrk. Ennen kuin vaihoin teemuihin. Ja tosiaan yksityiselle kannattaa mennä suoraan suosiolla. Jos tiukempia troppeja haluat sano lekurille ettei mahasi kestä tramdolia ja panakodit yms. miedot ei vie sitä tuskaisaa kipua pois :heh:
zan
Apteekki

Post by zan »

^^ tuskin angiinaan teemuja määrää...ei kannata edes angiinaan pyytää noita, viimeistään siinä vaiheessa epäilykset alkaa heräämään....... jännä et normi tk:ssa tota tramalia tuputetaan ja ku meet yksityiselle ni saat teemut samantien melkeenpä, siis voimakkaisiin selkäkipuihin JOS se on diagnosoitu mri-kuvauksella ym.
Makoo

Post by Makoo »

Mulla on ollut alaselkä kipeä 7 vuotta, jouduin lopettamaan salilla käynnin sen takia muutama vuosi sitten. Viime vuoden lopussa kävin magneettikuvauksessa ja siellä oli "vain" kaksi pientä välilevynpullistumaa. Jos meen yksityiselle (mihin varmaan pitäisikin.. omalääkäri aika läpi), saiskohan tohon teemuja? Sekä oxaminia mulla oli 3 kuukauden ajan kunnes sekin lopetettiin (lääkäri vaihtui tähän nykyiseen..), ja ne-kin tulisivat ihan siihen mihin kuuluukin pääosin. Elikä bentsot ja teemut hakusessa, onnistuisko yksityisellä? =D

Edit: Kissankorva, riippuu kyllä lääkäristä, mutta mulla toi ei mennyt läpi. Katso kieroon, vielä kun on merkintä kannabiksesta. Ainahan saa yrittää :>
zan
Apteekki

Post by zan »

Makoo wrote:Mulla on ollut alaselkä kipeä 7 vuotta, jouduin lopettamaan salilla käynnin sen takia muutama vuosi sitten. Viime vuoden lopussa kävin magneettikuvauksessa ja siellä oli "vain" kaksi pientä välilevynpullistumaa. Jos meen yksityiselle (mihin varmaan pitäisikin.. omalääkäri aika läpi), saiskohan tohon teemuja? Sekä oxaminia mulla oli 3 kuukauden ajan kunnes sekin lopetettiin (lääkäri vaihtui tähän nykyiseen..), ja ne-kin tulisivat ihan siihen mihin kuuluukin pääosin. Elikä bentsot ja teemut hakusessa, onnistuisko yksityisellä? =D

Edit: Kissankorva, riippuu kyllä lääkäristä, mutta mulla toi ei mennyt läpi. Katso kieroon, vielä kun on merkintä kannabiksesta. Ainahan saa yrittää :>
joo kyllä musta kuulus olla sellanen lääkitys et ei ois kipuja, peliliike ois mennä yksityiselle kipupolille tyyliin mehiläinen tai odl tmv.
mulla on toinen aika kipuplk, ekoillal käynneillä ei määrää mitään, paitsi sain 3X100 tbl 200mg tramalia. se kipupolin lekuri sano et "ei aleta veneen alle sua pistään" mikä on ihan hyvä. itse käytäm opamoxia 30-120mg lihasrelaxanttina tai sit diapam oraalisuspensiota 2mg/ml. voithan sä mennä tälle omalle lekurille ja sanoa suoraan että et jaksa enää kipujen kanssa...välillä pyörii päässä itsetuhoisia ajatuksia ym mutta ne ovat vain hetkellisiä päähänpistoja. mulla otettiin toinen mri joku aika sit ja löyty lisää kulumia vanhojen lisäksi ja prolapsi oli suurentunut, sellasessa paikassa ettei pysty leikkaamaan. sano kyllä se kipupolin lekuri et "tuut loppuelämäs olemaan tän kans" tosin oon sen tiennytkin jo melko kauan, mutta sillä oli asenne kodallaan, ei vähätelly tmv. niinkuin muut lekurit tekee ja ei sano suoraan. plaah olipa offi vuodatusta...mutta mainitsin sanan tramal kuitenkin :heh:
Makoo

Post by Makoo »

zan wrote: joo kyllä musta kuulus olla sellanen lääkitys et ei ois kipuja, peliliike ois mennä yksityiselle kipupolille tyyliin mehiläinen tai odl tmv.
mulla on toinen aika kipuplk, ekoillal käynneillä ei määrää mitään, paitsi sain 3X100 tbl 200mg tramalia. se kipupolin lekuri sano et "ei aleta veneen alle sua pistään" mikä on ihan hyvä. itse käytäm opamoxia 30-120mg lihasrelaxanttina tai sit diapam oraalisuspensiota 2mg/ml. voithan sä mennä tälle omalle lekurille ja sanoa suoraan että et jaksa enää kipujen kanssa...välillä pyörii päässä itsetuhoisia ajatuksia ym mutta ne ovat vain hetkellisiä päähänpistoja. mulla otettiin toinen mri joku aika sit ja löyty lisää kulumia vanhojen lisäksi ja prolapsi oli suurentunut, sellasessa paikassa ettei pysty leikkaamaan. sano kyllä se kipupolin lekuri et "tuut loppuelämäs olemaan tän kans" tosin oon sen tiennytkin jo melko kauan, mutta sillä oli asenne kodallaan, ei vähätelly tmv. niinkuin muut lekurit tekee ja ei sano suoraan. plaah olipa offi vuodatusta...mutta mainitsin sanan tramal kuitenkin :heh:
Kattelin noita hintoja..Terveystalolla 20 minuuttia 45 € yleislääkärillä ja vastaava aika erikoislääkärillä 75 €, ja tarvitsee parikin käyntiä? Tulee kalliiks, kun niin pienet tulot, mut pitääpä sanoa sekin niin ottaa tosissaan. Ja minä jatkan.. :mrgreen:

Ja ettei ihan offiks mene, niin kymysys. Heitin muuten inkivääriä pommina ennen tramadinin syöntiä ja auttoi todella selvästi huonoon oloon ja rauhoitti vatsaa (ei oksettanut lähes yhtään), vai kuvittelinko vain? No eipä sillä kai väliä, kunhan auttaa :-)
peltsi
OD

Post by peltsi »

Makoo wrote:
zan wrote: joo kyllä musta kuulus olla sellanen lääkitys et ei ois kipuja, peliliike ois mennä yksityiselle kipupolille tyyliin mehiläinen tai odl tmv.
Kattelin noita hintoja..Terveystalolla 20 minuuttia 45 € yleislääkärillä ja vastaava aika erikoislääkärillä 75 €, ja tarvitsee parikin käyntiä? Tulee kalliiks, kun niin pienet tulot, mut pitääpä sanoa sekin niin ottaa tosissaan. Ja minä jatkan.. :mrgreen:

Ja ettei ihan offiks mene, niin kymysys. Heitin muuten inkivääriä pommina ennen tramadinin syöntiä ja auttoi todella selvästi huonoon oloon ja rauhoitti vatsaa (ei oksettanut lähes yhtään), vai kuvittelinko vain? No eipä sillä kai väliä, kunhan auttaa :-)
Ei muuta ku töihin vaan poijjaat -> Saa käydä ilmaisesti yksityisellä vaikka jokapäivä ja sairaskassa maksaa kaikki kelakorvattavat lääkkeet! Ja oma lääkäri vielä sen verta lungi et on kirjottanu kaikki mitä itse oon pyytäny, toki pitää myös osaa pyytää oikein :wink:

Tosta pahasta olosta; en oo koskaan saanu tramalista pahaa oloa edes gramman annoksilla, kun erimerkiks puolikas 0,4 temgesic tekee jo pahaa oloa yleensä. Noikin taitaa olla kovin yksilöllisiä eri opioidien kohdalla.
*Johnny Cash - hurt*
zan
Apteekki

Post by zan »

^^ joo mahtaa olla yksilöllisiä vaikutukset...mul ei ikinä oo tullu pahaa oloa tramalista. mulki o aika lunki omalääkäri, ei mtn onkelmia ;)
xxx-men
Kameleontti

Post by xxx-men »

Kertokaahan voiko tramalia käyttää i.v.. Itse en ole kokeillut mutta siitä tunnutaan olevan 2 mieltä. Jotkut sanoo että voi ja on vetänyt ja jotkut sanoo ehdottoman ei. Mitä mieltä te siis olette?
eNZYMe
OD

Post by eNZYMe »

xxx-men wrote:Kertokaahan voiko tramalia käyttää i.v.. Itse en ole kokeillut mutta siitä tunnutaan olevan 2 mieltä. Jotkut sanoo että voi ja on vetänyt ja jotkut sanoo ehdottoman ei. Mitä mieltä te siis olette?
Periaatteessa kai voisi, mutta ei kannata. Tekee pahaa suonille ja ei toimi juuri yhtään paremmin. Syömällä saa melkein paremmat tehot irti.
zan
Apteekki

Post by zan »

eNZYMe wrote:
xxx-men wrote:Kertokaahan voiko tramalia käyttää i.v.. Itse en ole kokeillut mutta siitä tunnutaan olevan 2 mieltä. Jotkut sanoo että voi ja on vetänyt ja jotkut sanoo ehdottoman ei. Mitä mieltä te siis olette?
Periaatteessa kai voisi, mutta ei kannata. Tekee pahaa suonille ja ei toimi juuri yhtään paremmin. Syömällä saa melkein paremmat tehot irti.
yhdyn edelliseen puhujaan. voi mutta ei kannata. A) maistappa sellaen kapseli hajotettuna suuhun B) maistuuko pikkasen äkäselle C)mieti mitä tekee suonille D) se ei liukene veteen, joten saat melko paljon paskaa elimistöön E)käytä i.v JOS se on AMPULLI tavaraa.
E: se ei käynyt ilmi onko kyseessä depotti vai rapid kapseli?
THERealONE
Tuppisuu

Post by THERealONE »

"TRAMAL 100 MG/ML TIPAT, LIUOS", mikseipä, mikseipä.
zan
Apteekki

Post by zan »

THERealONE wrote:"TRAMAL 100 MG/ML TIPAT, LIUOS", mikseipä, mikseipä.
tuttua tavaraa, mul o 3pulloo tuos kaapis 50ml pulloja. kallista vaan, 75e pullo. en siltikkään ole i.v sitä käyttäny.
xxx-men
Kameleontti

Post by xxx-men »

zan wrote: E: se ei käynyt ilmi onko kyseessä depotti vai rapid kapseli?
Depotin tuttu kertoi hihattaneensa. Joo, en ehkä itse mitään rapidia tai depoa lähtis tunkemaan hihaan. Kertokaas onko kukaan vetäny tota liuosta i.v.? Pitääkö laimentaa johonkin ennen vetoa? Ja olikos tramalin injektoinnissa sellainen homma että piti todella hitaasti pistää?

Pitää koittaa hommaa tota liuosta jostain ja testata.
m
Lepakko

Post by m »

Ei kannata, Pureksi palasiksi ja odota se tunti-pari,, parempi niin.
Ihan tosi, oon tumpannu panacodeja:kin, nykyään ainoat mitkä menee ränniin on subu ja tsolpideemi..
zan
Apteekki

Post by zan »

^^ joo ei tippojakaan edes kannata tunkea i.v, ei järkeä happo-emästasapaino menee vituilleen yms. lainaan yläpuolella olevaa tekstiä "rouski ne palasiksi", suosittelen oikein lämpimästi. depotit on oikein hyviä kun niitä 4-5 heittää kerralla kurkusta alas ei tarvitse sitten koko päivänä mitään oikeestaan ottaakkaan (aamusta--). eipä mene kun tuo tsolpideemi i.v vaikka sekään ei kannataisi, päissään tulee tuotakin harrastettua (siksi en säilytä kotona neuloja ja unohdan ne selvinpäin ostaa)
Usoda
LD50

Post by Usoda »

Mää kiskon tätä nykyään vaan bentsojen kanssa ja alle 400mg annos, ei tuu kramppii..
"Muutenki mulle tulee siitä mieleen vaa henkilö joka tapittaa himassa happonaamana animea, ihan jees laifstailllll.." - Frapathea
Resilar - Tehotippa | Fuck your shit! Fun things are fun!
Syksy
Olen kuin puu,
lehdet haisee paskalle.
Orava
zan
Apteekki

Post by zan »

Usoda wrote:Mää kiskon tätä nykyään vaan bentsojen kanssa ja alle 400mg annos, ei tuu kramppii..
ai sä saat oloja noin "pienestä" määrästä...mulle pitää olla väh 700mg-1.2g tota, se on hyvä vaan jos tolla saa "olot".
bentsoja kannattaa tramadolin kans syödä jos doset menee yli 400mg ja allekkin kannattaa syödä, niin ei tule karamppeja ja kouristuskohtausta, ja tramadolin laskuissa kantsii kans syödä bentsoja koska silllon on riski suurimmillaan oikeestaan.

yx tuttu sai kouristuskohtauksen laskuis ku ei syöny bentsoja vaikka tarjosin varuiltaan...
Usoda
LD50

Post by Usoda »

Kyllä noista olot tulee jos ei toleja oo pienelläkin dosella, tietty jos nuokkuja hakee niin pitää se 400mg jo ottaa.
Ja mä otan nyt alle 400mg doseillaki jotain bentsoo alle, ihan varalta vaan kun kerran on ton krampituksen saanu. Nitratsepaami itsellä ykkösvalinta tuohon koska sen vaikutus kestää pitkään kuten depot trambojenkin.
Tarttis CRAMPTITONTA.

Kiinnostais tietää että mikäs on pienin annos millä porukka alkanu noita kramppeja saamaan? Itselläni vasta yli gramman annoksesta tuo tila tuli, tosin saattaa olla hyvin yksilöllistä tuokin. Joku sietää enemmän, joku vähemmän ennenkun kramppii tulee..
"Muutenki mulle tulee siitä mieleen vaa henkilö joka tapittaa himassa happonaamana animea, ihan jees laifstailllll.." - Frapathea
Syksy
Olen kuin puu,
lehdet haisee paskalle.
Orava
zan
Apteekki

Post by zan »

^^ lihasnykimistä tulee jo yli 300mg:lla oli depotti tai ei. <- nykäykset ei kuitenkaan ole mitenkään isompia, tuntee kuitenkin kun jokin lihas nykii. yli 600-> nykäykset ihan näkyviä ja silmällä havaittavissa, periaatteella mitä enemmän sitä enemmän. en ole edes yli 1.2g lähteny leikillänikään koittaan ja sekin on ollu depotteina vrk tasaisesti otettuna, tyyliin 600 kerralla ja sit päivänmittaan napsinu teekolomosta "boostix", bnzojen kanssa. opamoxia suosin itse tmv.
peltsi
OD

Post by peltsi »

zan wrote:^^ lihasnykimistä tulee jo yli 300mg:lla oli depotti tai ei. <- nykäykset ei kuitenkaan ole mitenkään isompia, tuntee kuitenkin kun jokin lihas nykii. yli 600-> nykäykset ihan näkyviä ja silmällä havaittavissa, periaatteella mitä enemmän sitä enemmän. en ole edes yli 1.2g lähteny leikillänikään koittaan ja sekin on ollu depotteina vrk tasaisesti otettuna, tyyliin 600 kerralla ja sit päivänmittaan napsinu teekolomosta "boostix", bnzojen kanssa. opamoxia suosin itse tmv.
Kyllä noihin kouristuksiin taitaa auttaa parhaiten rivat :roll:
mulla bupre saa sätkimään paljon kovemmin kun ramali.
*Johnny Cash - hurt*
Usoda
LD50

Post by Usoda »

Ativan aka Loratsepaami ainakin oli mitä sairaalassa krampin jälkeen antoivat. Se sekä diatsepaami kai ensimmäinen valinta bentsoissa kramppien hoitoon.
Syksy
Olen kuin puu,
lehdet haisee paskalle.
Orava
zan
Apteekki

Post by zan »

Usoda wrote:Ativan aka Loratsepaami ainakin oli mitä sairaalassa krampin jälkeen antoivat. Se sekä diatsepaami kai ensimmäinen valinta bentsoissa kramppien hoitoon.
joo ativania annetaan. kerran tungettiin ativania ad 8mg yhteen ukkoon ja diatsepaamia 20mg i.v + midazolaami jotain 3.75mg niin ukko vaaan jatko möykkäämistä, ihme ukoo oli. ooffia sori
hmm pää-asia on musta että bentso toimii eikä kramppeja tule, varsinkaan epileptistä sellaista
peltsi
OD

Post by peltsi »

zan wrote:
Usoda wrote:Ativan aka Loratsepaami ainakin oli mitä sairaalassa krampin jälkeen antoivat. Se sekä diatsepaami kai ensimmäinen valinta bentsoissa kramppien hoitoon.
joo ativania annetaan. kerran tungettiin ativania ad 8mg yhteen ukkoon ja diatsepaamia 20mg i.v + midazolaami jotain 3.75mg niin ukko vaaan jatko möykkäämistä, ihme ukoo oli. ooffia sori
hmm pää-asia on musta että bentso toimii eikä kramppeja tule, varsinkaan epileptistä sellaista
Ottanu tänää 600mg tramalii ja 750mg lyricaa vitusti peeällää ja äske nakkasin yhen halcionin ni ei paljoo kramppaa :mrgreen:
*Johnny Cash - hurt*
dopE
Lepakko

Post by dopE »

kellään tietoa kuinka mirtazapiini vaikuttaa tramalin toimivuuteen? mirtsoja oon syöny kuukauden ajan 30mg/vrk.

nyt pari tuntia sitten nakkasin 500mg tramalia naamariin, eikä oikeen tunnu toimivan. ehkä ihan vähän..ja kaiken lisäks en oo pariin kuukauteen tramaleja syöny eli tolet on nollassa. tais mennä olot hukkaan? :roll: :hmh: