Amfetamiini topic.

Stimulantit & empatogeenit. Keskustelua stimulanteista, stimuloivista yrttivalmisteista ja empatogeeneistä.
tRip
Moderator

Re: Amfetamiini topic.

Post by tRip »

Siin voi olla mitä vaa..
Joskus ollu metaa.. joskus jotai muut..
Keep it unreal.

Vaultti.net - coming soon..
xxx-men
Kameleontti

Post by xxx-men »

On kyllä pätevää tavaraa tuo pinkki mitä nyt oon maistellu. Toi ei oo mitään ihan jauhemaista muttei mitään täys tahnaakaan. Tosi smoothit nousut ja toimii pikkudosella suht pitkään.
peltsi
OD

Post by peltsi »

Itse sain pinkki tahnaa samalta suunnalta ja tuntuu tääkin pelaavan :mrgreen:
Osaako kukaan sanoo et miks jotkut pirist haisee ihan erilaiselta kun se yleinen katku. Onkohan valmistusmetodeissa eroja vai johtuuko jostain muusta.

E:ja kyseessähän saattaakin olla meta..ehkä. Ja tääki maistuu vähän pirille mut haju on kummallista.
"I hurt myself today to see if I still feel"
*Johnny Cash - hurt*
dredi
LD50

Post by dredi »

Osaako kukaan sanoo et miks jotkut pirist haisee ihan erilaiselta kun se yleinen katku. Onkohan valmistusmetodeissa eroja vai johtuuko jostain muusta.
Sekä että.

Usein saa amfetamiinia joka haisee ja maistuu ihan asetonille, jolla piri puhdistetaan.

Niille jotka miettivät onko joku jauhe metaa vai piriä, eron huomaa helposti: vedä vedot ja kato toimiiko vielä seuraavana päivänä...
PELASTAKAA PIISKUJÄNIKSET!
peltsi
OD

Post by peltsi »

dredi wrote:
Sekä että.

Usein saa amfetamiinia joka haisee ja maistuu ihan asetonille, jolla piri puhdistetaan.

Niille jotka miettivät onko joku jauhe metaa vai piriä, eron huomaa helposti: vedä vedot ja kato toimiiko vielä seuraavana päivänä...
No sit taitaa olla metaa ei toi kyllä ihan pirimäisesti toimikaan..ehkä vähän mdpv:n tapaista.
Hupeni 6g to-su eikä epäilystä etteikö olis ollu toimivaa :|
Saattaa tietyst olla jotai pirii mis on pevekkii ja affee..mul toimii pevekkikin seuraavana päivänä, juttu lentää perkeleesti ja vitun paha olla :lol:
*Johnny Cash - hurt*
dredi
LD50

Post by dredi »

pv on aika lyhytvaikutteista. amfetamiini toimii pidempään, meta toimii vielä pidempään.
PELASTAKAA PIISKUJÄNIKSET!
SadPanda
LD50

Post by SadPanda »

tuosta pinkistä on jauhettu jokapaikassa ja sitä on ollu jokapuolella D:D en ite oo maistellu oon pysyny vauhista erossa tässä :P nopiat kyllästyttää. tosin mdpv maistus. NAM! :P :P :P
[17:14] <bong_aqua> oot kyllä kohtuukäytön ruumiillistuma
gaia
Kameleontti

Post by gaia »

Itse saan amfesta suht ärsyttävää niskan jäykkyyttä. Onkohan semmoinen lihasrelaksantti kun dolan turvallinen ottaa ihan pelkän lihasten jäykkyyden takia? Vai löytyykö ristivaikutuksia? Respa löytyisi.
Vai toimiiko?
xxx-men
Kameleontti

Post by xxx-men »

gaia wrote:Itse saan amfesta suht ärsyttävää niskan jäykkyyttä. Onkohan semmoinen lihasrelaksantti kun dolan turvallinen ottaa ihan pelkän lihasten jäykkyyden takia? Vai löytyykö ristivaikutuksia? Respa löytyisi.
Eipä tuosta mitään haittaa varmaan ole. Ite ottanu muutaman kerran 4mg sirdaludia ku oli jumissa paikat ja mitään haitallista sivuvaikutusta en huomannu.
Thoxium

Post by Thoxium »

Oon keilaillut et miks piri haisee lähes joka lähteestä yleensä kukkakaupalta. Oon testailult kolmessa eri maassa monista eri lähteistä ja aina vastassa ollut sama kukkamainen haju (tai tuoku jos ekan kerran nuuhkasee) Onks se jokin yleinen jatkeaine ympäri maapalloa :?: Tähän asti paras vipinä mitä tullu vastaa on Virossa mis 1g/20e, ei paha hinta ollenkaan näin vikkelästä menosta, eikä tarte ees ottaa paljoa (0,1g luokkaa). 8) Tosin ei mikään ihmekään, kun täältähän se pääasias tuleekin Suomeen, vhäemmän jatkettuna saa siis.
peltsi
OD

Post by peltsi »

Thoxium wrote:Oon keilaillut et miks piri haisee lähes joka lähteestä yleensä kukkakaupalta. Oon testailult kolmessa eri maassa monista eri lähteistä ja aina vastassa ollut sama kukkamainen haju (tai tuoku jos ekan kerran nuuhkasee) Onks se jokin yleinen jatkeaine ympäri maapalloa :?: Tähän asti paras vipinä mitä tullu vastaa on Virossa mis 1g/20e, ei paha hinta ollenkaan näin vikkelästä menosta, eikä tarte ees ottaa paljoa (0,1g luokkaa). 8) Tosin ei mikään ihmekään, kun täältähän se pääasias tuleekin Suomeen, vhäemmän jatkettuna saa siis.
Haju johtuu valmistusvaiheessa sivuaineina käytetystä jostakin..en muista nyt tarkemmin mut kyllä siinä pöhinässä se haju tulee ihan siitä itsestään eikä jatkeista.
Sain tossa tosi haisevaa rusehtavaa hömppää ja se on ainakin todella putsia..tullu noita kuitenkin tosihhyiäkin vastaan jotka ei haise paljoakaan. Mut kyl mulla ainakin on menny se niin että voimakkaasti dunkkaavat on ollu yleensä sieltä parhaasta päästä.
Huomaa sen siitäkin että kun nuuhkasee pussiin jossa on todella kovaa haisevaa niin jo se kä vissiin pärähtää päähän. :oops: :mrgreen:

E: Vai se taiskin olla jotain valmistuksessa syntyvää sivutuotetta mikä tuo sen löyhkän minigrippeihin.
kyl täytyy sanoo et tää on parasta poretta mitä tullu vastaan ja aika monenlaista laidasta laitaan on tullu testattua. Kiva ku ei tuu mitään sivuoireita niinku et pystyy safkaa ja nukkumaanki melkee jos malttaa. Ei tuu oikeestaan mitään varsinaisia nousuja tai laskuja eikä horkaa tai vastavaa vittumaista sontaa mitä tulee jatketuista paskaporeista.
*Johnny Cash - hurt*
Thoxium

Post by Thoxium »

peltsi wrote:
Thoxium wrote:Oon keilaillut et miks piri haisee lähes joka lähteestä yleensä kukkakaupalta. Oon testailult kolmessa eri maassa monista eri lähteistä ja aina vastassa ollut sama kukkamainen haju (tai tuoku jos ekan kerran nuuhkasee) Onks se jokin yleinen jatkeaine ympäri maapalloa :?: Tähän asti paras vipinä mitä tullu vastaa on Virossa mis 1g/20e, ei paha hinta ollenkaan näin vikkelästä menosta, eikä tarte ees ottaa paljoa (0,1g luokkaa). 8) Tosin ei mikään ihmekään, kun täältähän se pääasias tuleekin Suomeen, vhäemmän jatkettuna saa siis.
Haju johtuu valmistusvaiheessa sivuaineina käytetystä jostakin..en muista nyt tarkemmin mut kyllä siinä pöhinässä se haju tulee ihan siitä itsestään eikä jatkeista.
Sain tossa tosi haisevaa rusehtavaa hömppää ja se on ainakin todella putsia..tullu noita kuitenkin tosihhyiäkin vastaan jotka ei haise paljoakaan. Mut kyl mulla ainakin on menny se niin että voimakkaasti dunkkaavat on ollu yleensä sieltä parhaasta päästä.
Huomaa sen siitäkin että kun nuuhkasee pussiin jossa on todella kovaa haisevaa niin jo se kä vissiin pärähtää päähän. :oops: :mrgreen:

E: Vai se taiskin olla jotain valmistuksessa syntyvää sivutuotetta mikä tuo sen löyhkän minigrippeihin.
kyl täytyy sanoo et tää on parasta poretta mitä tullu vastaan ja aika monenlaista laidasta laitaan on tullu testattua. Kiva ku ei tuu mitään sivuoireita niinku et pystyy safkaa ja nukkumaanki melkee jos malttaa. Ei tuu oikeestaan mitään varsinaisia nousuja tai laskuja eikä horkaa tai vastavaa vittumaista sontaa mitä tulee jatketuista paskaporeista.
Hmm luulis et ruskeakho pulveri on jotain valmistusvaiheessa kärähtänyttä tai muuten jotain värivirhettä tullut, kun putsihan pitäs olla täysin valkosta. Hajusta sen vertaa, et tietääkseni täysin 100% amfe pitäisi olla hajutonta, mutta yleensä itel vastaan tulleet haisee/tuoksahtaa joltain pesupulverilta, tuskinpa tuo on valmistusvaiheesta tullut, vaan on just sitä jatkeainetta? Mä pystyn yleensä syömään ja nukkumaan ihan normisti oli mitä poretta tahansa, täys normi olo. :mrgreen:

Nyt on alkanut pore taas maistumaan, kun vie mun normaali passiivisuuden, epäsosiaalisuuden ja flagmaattisuuden pois. Jännää kun 9yleensä jos ottaa jonkun kans, niin muut ihan vipinöis haluaa tehä jotain kaikkea, jalat heiluu ja suu käy, mut itte haluis vaan chillaille jossain sohvalla ja kuunella musiikkia, eikä jaksa just puhuakaan. Lääkettä lääkettä, parasta sellaista.
peltsi
OD

Post by peltsi »

Mulla on putseimmat ollu melkeen aina kellertävää tai rusehtavaa, tosin on ollu valkoisia hyviä kanssa.
Kyllä mun mielestä hyvän poreen tunnistaa heti kun sen limakalvoilleen ryystää. Toi amfetamiinin ominaishaju on kyllä ihan selkeästi erilainen ku mikään omo :heh:
Sen erottaa kyllä kaikista muista hajuista..ja kunnon porske haisee vielä monen pussin läpi selkeesti. Nois kellertävissä tai rusehtavissa myrkyissä on vielä se hyvää et sen huomaa jos on jatkettu jollain valkosella jauholla.
Siitäkin huomaa hyvin että on aika hyvää ettei nenään jää mitää mönjää vaan kaikki imeytyy pois tai tulee hitusen nielun puolelle jossa sen taas maistaa onko makeeta vai kunnon kitkerää pöhinää
*Johnny Cash - hurt*
xxx-men
Kameleontti

Post by xxx-men »

Mulla on ollu monesti valkoista ehkä hitusen kellertävää pikku vivahde ja täysin hajutonta. Ja oli kyllä hyvää! :shock:
Velho
LD50

Post by Velho »

peltsi wrote:Mulla on putseimmat ollu melkeen aina kellertävää tai rusehtavaa, tosin on ollu valkoisia hyviä kanssa.
Kyllä mun mielestä hyvän poreen tunnistaa heti kun sen limakalvoilleen ryystää. Toi amfetamiinin ominaishaju on kyllä ihan selkeästi erilainen ku mikään omo :heh:
Sen erottaa kyllä kaikista muista hajuista..ja kunnon porske haisee vielä monen pussin läpi selkeesti. Nois kellertävissä tai rusehtavissa myrkyissä on vielä se hyvää et sen huomaa jos on jatkettu jollain valkosella jauholla.
Siitäkin huomaa hyvin että on aika hyvää ettei nenään jää mitää mönjää vaan kaikki imeytyy pois tai tulee hitusen nielun puolelle jossa sen taas maistaa onko makeeta vai kunnon kitkerää pöhinää

Oikein kunnolla jatkettu valuu kokoajan pois ja joutuu niiskutteleen.
Yliarvostettua paskaa sanon minä! :shock:
I ain't happy but, I'm feeling glad. I got sunshine, in a bag
Coin
Psykonautti

Post by Coin »

kyllä hyvän poreen tunnistaa ja hyvässä poreessa hyvänä bonuksena on viellä että laskujakaan ei oikeastaan huomaa tai tule mitään refloja
"There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."
-Raoul Duke
THERealONE
Tuppisuu

Post by THERealONE »

Kokeilkaapas joskus pirin kanssa lyricoita :) tulee vähän samat olot ku ois psykejä vetäny ://
peltsi
OD

Post by peltsi »

THERealONE wrote:Kokeilkaapas joskus pirin kanssa lyricoita :) tulee vähän samat olot ku ois psykejä vetäny ://
En allekirjoita!
*Johnny Cash - hurt*
Anonyymi

Post by Anonyymi »

THERealONE wrote:Kokeilkaapas joskus pirin kanssa lyricoita :) tulee vähän samat olot ku ois psykejä vetäny ://
Mun mielestä vaan selviää pää. Pelottavan paljon.
Rollo Tommasi
Psykonautti

Post by Rollo Tommasi »

Nyt ois vähäsen sisu-jauhetta.

Lueskelin erowidista tommosta juttua :http://www.erowid.org/experiences/exp.php?ID=6430

Mietin onko toi vaan plaseboa vai mahtaako toimia? Vai toimiiko sitten vaan dextron kanssa?
It's just a ride.
sxoxyvg
OD

Post by sxoxyvg »

Rollo Tommasi wrote:Nyt ois vähäsen sisu-jauhetta.

Lueskelin erowidista tommosta juttua :http://www.erowid.org/experiences/exp.php?ID=6430

Mietin onko toi vaan plaseboa vai mahtaako toimia? Vai toimiiko sitten vaan dextron kanssa?
Kyllähän tuon ainakin vaikutusaikaa pitäisi pidentää ainakin jos syömällä nautit.
negatiivisesti sekaisin

<Dexma> Okei okei.
<Dexma> MÄ OLEN IHAN PERUSPANO
Rollo Tommasi
Psykonautti

Post by Rollo Tommasi »

sxoxyvg wrote:
Rollo Tommasi wrote:Nyt ois vähäsen sisu-jauhetta.

Kyllähän tuon ainakin vaikutusaikaa pitäisi pidentää ainakin jos syömällä nautit.
Okei, kiitos vastauksesta. Menee kohta kokeiluun --->
It's just a ride.
Rollo Tommasi
Psykonautti

Post by Rollo Tommasi »

Mukavan pehmeetä ja tasasta tää pore. Vois syödä tai nukkua jos haluis, muttei halua. En sitten tiedä oliko ruokasoodalla osuutta asiaan.

Itse amfetamiini vaikuttaa laadukkaalta, mutta tähän on lisätty liikaa jatketta (jotain ei päähänkäyvää).
It's just a ride.
sxoxyvg
OD

Post by sxoxyvg »

Rollo Tommasi wrote:Mukavan pehmeetä ja tasasta tää pore. Vois syödä tai nukkua jos haluis, muttei halua. En sitten tiedä oliko ruokasoodalla osuutta asiaan.

Itse amfetamiini vaikuttaa laadukkaalta, mutta tähän on lisätty liikaa jatketta (jotain ei päähänkäyvää).
Jos siinä on liikaa jatketta se ei ole laadukasta :)
negatiivisesti sekaisin

<Dexma> Okei okei.
Rollo Tommasi
Psykonautti

Post by Rollo Tommasi »

sxoxyvg wrote:
Rollo Tommasi wrote:Mukavan pehmeetä ja tasasta tää pore. Vois syödä tai nukkua jos haluis, muttei halua. En sitten tiedä oliko ruokasoodalla osuutta asiaan.

Jos siinä on liikaa jatketta se ei ole laadukasta :)
Totta, ois voinu yrittää puhdistaa sitä ja kattoo paljoo ite tavaraa ois sisäsltäny.
It's just a ride.
Flood
Lepakko

Post by Flood »

Hitto että fetamiini on kyllä mahtiaine.. Eipä oo mitään kunnon kuureja tullu otettua mutta joo.. on todella koukuttavaa kamaa.. Kokoajan vaan tekis mieli nokitella menemään.. ei varmaan päivääkään mee ku ei miettis että millo pääsis taas vähä maistelemaan kemikaalia.. Tosin itse kyllä jään koukkuun vaikka karkkiin :roll:
"welcome to the world of your mindless life; away from the reality of your lifeless mind"
Velho
LD50

Post by Velho »

Wtf tulin just koulust ja nyt oon täpinöis ja savuis :razz: Ei olleenkaa hullumpi vierailu luokka toverilla :mrgreen:
I ain't happy but, I'm feeling glad. I got sunshine, in a bag
occasion
Tuppisuu

Post by occasion »

Tässä voisin kertoa oman kokemukseni, josta kokeiluhaluinen saa suuntaa minkälaisesta "hauskasta" on kyse.
Aikaisemmin en ainetta ollut ottanut kuin 3 kertaa, joista jokaisella kerralla suhteellisen vähän.

Viime perjantaina kaverilla oli 6g todella puhdasta tavaraa. (en asu Suomessa), sain siitä itselleni käyttöön noin 2g.
Ensimmäisen viivan vedin noin 23.00 ja sitten reiveihin. Pohjiksi olin juonut noin 8 kaljaa.

Heti reiveihin saapuessa oli fiilis mahtava, ei sekava mutta musiikki kuulosti heti mukavalta korville. Pian vedettiin toiset viivat jotka olivat ehkä turhankin suuret, noin 10cm pitkät ja 1.5cm leveät.

Fiilis oli koko illan mahtava, oli mukava puhua ihmisille jotka tunsi ja joita ei tuntenut. Tanssia jaksoi hyvin sen 7 tuntia kauan reivit kesti, ja kokemus oli todella siisti. Tosin suu kuivui usein pahasti, sekä kurkkuun valuva spiidi maistui iljettävältä. Vedimme siis viivoja noin tunnin välein koko illan ajan.

Reivit loppuivat ja jatkoimme sekoilua ulkona. Vedin vielä yhden viivan lopuksi, joskus 9 aikaan aamulla. Sen jäkeen päätin jättää siihen.
Saavuimme kaverille, jossai istuimme sohvalla. Kukaan ei saanut sanaa suustaan, laskut päällä. Olo alkoi olla inhottava, fyysisellä tasolla tärinää ja hampaiden naksumista. Leuat olivat todella kipeät. Henkisellä tasolla vitutti yleisesti koko aineen vetäminen.

Koko lauantaipäivän tärisin huoneessani. Pupillit olivat vieläkin valtavat ja jouduin välttämään katsekontaktia muiden ihmisten kanssa. Ruoka ei maistunut eikä mikään innostanut. Olo oli hirveä. Kitalaki oli helvetin kipeä, ainoastaan jogurttia pystyi syömään. Kädet tärisivät ja olo oli sekavan epämiellyttävä. Menin nukkumaan noin 10 aikaan illalla. Nukahtaminen oli vaikeaa, ja kun nukahdin uni tuntui enemmän tripiltä puoliksi valveilla. Sain nukuttua noin 5 tuntia. Sen jälkeen kun laitoin peiton, tuli hiki. Ilman peittoa taas kylmä.

Sunnuntai aamuna pupillini olivat vieläkin isot, sekä olo hirveä. Kun niistin, nenästä tuli verta. Ruoka ei maistunut ja kurkku/kitalaki oli helvetin kipeä. Seuraavan yön nukuin paremmin, maanantaina helvetin väsynyt. Nyt tiistai ja parempi olo.

Yhteenveto: Siistit 7 tuntia, mutta ei todellakaan sitä seuraavien yli 50 tunnin laskujen arvoista. Aine vie kuntoa ja saa olon jälkeenpäin paskaksi henkisellä sekä fyysisellä tasolla. En suosittele, ainakaan noin suurissa määrin.
Uke
LD50

Post by Uke »

^Jos se kerran oli puhdasta tavaraa, en tajua minkä takia sitä on pitänyt niistellä tunnin välein? Sehän on aaikamoista tuhlausta. Veikkaan, että laskut olis ollu siedettävämmät, jos olisit jättäny vaikka edes joka toise vedon välii tai edes pienentäny niitä viivoja.
Image
''Ihmiset ovat tismalleen kuin kukat: tarvitsemme aurinkoa ja hoivaa ja sen sellaista, mutta kasvamme paremmin kun päälle nakkaa pussin paskaa.''

PLUR Peace, Love, Unity, Respect.
sxoxyvg
OD

Post by sxoxyvg »

Uke wrote:^Jos se kerran oli puhdasta tavaraa, en tajua minkä takia sitä on pitänyt niistellä tunnin välein? Sehän on aaikamoista tuhlausta. Veikkaan, että laskut olis ollu siedettävämmät, jos olisit jättäny vaikka edes joka toise vedon välii tai edes pienentäny niitä viivoja.
Jep, niillä yksillä pitäisi kyllä pärjätä koko ilta jos hyvää on.
negatiivisesti sekaisin

<Dexma> Okei okei.