Synteettiset kannabinoidit

Keskustelua kannabiskasvista ja -jalosteista sekä kannabiksen tavoin vaikuttavista aineista.
mauseri
LD50

Re: Synteettiset kannabinoidit

Post by mauseri »

Usoda wrote:Tuo 073 tuntuu itselläni ainakin aiheuttavan paljon miellyttävämmän olotilan eikä tuu paniikkikohtausfiiliksiä jos sattuu enemmänkin polttelee kuten 018sta. Toki tuo taitaa olla aika yksilöllistä.
Jussi wrote:Hmm tuleeko muilla tosta jwh-018:sta kuivuuden tunne suuhun, ilman kuivuutta suussa?
Suu ja kurkku kuivuu aika tehokkaasti mulla ainakin, itseäni ei toi tosin häiritse mitenkään.

puolet ja puolet o hyvä. kerran poltin 20mg 073 ja hyvin se kyl pelas
"Hampaita ei tarvita, metaa ja baariin"
mattipatti
Psykonautti

Post by mattipatti »

Eka kerta oli kaikkein paras. 10min polttelun jälkeen kaikki muuttui gta peliksi. katsoin itseäni ilmasta ja se oli helvetin hauskaa. Naurussa oli kyl pidättelemistä kun pelasin itteeni..
wiFFy
Karvakuono

Post by wiFFy »

Minkä väristä tavaraa viime aikoina tilattu jwh-018 on ollut? Itse olin siinä käsityksessä, että nuo värilliset ovat epäpuhtaampia ja puhtaimmasta päästä oleva höttö on valkoista.

Pari edellistä pussia olivat aivan valkoista jauhetta, mutta nyt tilasin toisesta kaupasta ja lopputulos on tuollaista todella laihan maitokahvin sävyistä.

-edit: Tämä pussukka oli muutenkin karkeampijakoista jauhetta.
Tattia takapuoleen.
mauseri
LD50

Post by mauseri »

wiFFy wrote:Minkä väristä tavaraa viime aikoina tilattu jwh-018 on ollut? Itse olin siinä käsityksessä, että nuo värilliset ovat epäpuhtaampia ja puhtaimmasta päästä oleva höttö on valkoista.

Pari edellistä pussia olivat aivan valkoista jauhetta, mutta nyt tilasin toisesta kaupasta ja lopputulos on tuollaista todella laihan maitokahvin sävyistä.

-edit: Tämä pussukka oli muutenkin karkeampijakoista jauhetta.
en tiedä millon oli tilattu, mut sain pussin jämät -018 joka oli ihan ruskeeta ja kokkareista. tuntu et se päris koviten tähän mennessä. en kyllä fiktannu yksiäkään hittei, mut mut..
Normander
Psykonautti

Post by Normander »

aikasempi pussukkani oli sellaista aavistuksen kellertävää. tilasin toisen pussukan eri paikasta ja nyt pussukan sisältö on täysin valkoista ja sivulla luki tavaran olevan >99.5% puhdasta.
plotaxi
Tuppisuu

Post by plotaxi »

Joskus tilattu setti oli valkoista hienoa jauhetta, ei mitään keltaista eikä kokkareista. Tehokasta..jopa liian tehokasta kun on niin hankala doussailla.
En pitänyt tuosta -018 hirveästi, täytyynee vielä joskus testata muitakin. Jotenkin miedosti vainottavaa ja ihme puutumisen tunnetta. Övereissä päässä surrasi kuin ois ollu pesukoneessa ^_^
Uke
LD50

Post by Uke »

Onko kukaan muuten kokeillu -200 ja -250 JWH:oita?
Image
''Ihmiset ovat tismalleen kuin kukat: tarvitsemme aurinkoa ja hoivaa ja sen sellaista, mutta kasvamme paremmin kun päälle nakkaa pussin paskaa.''

PLUR Peace, Love, Unity, Respect.
_Melba
Kameleontti

Post by _Melba »

Arhg tätä on pakko melkeen kokoajan polttaa lisää ja lisää..
lahke

Post by lahke »

_Melba wrote:Arhg tätä on pakko melkeen kokoajan polttaa lisää ja lisää..
tuleeko näihin mitään fyysistä riippuvuutta?

mun on ollu pakko hylätä jwh-perhe kokonaan kun masennun vaan :(
..jos en polta koko ajan lisää niin iskee masennus, ja jos poltan koko ajan niin masennun kun poltan liikaa.. :f

VOIS olla yks vaihtoehto et kerran vuodes vetelis vaikka kuukauden putkeen o_o
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

Näihin mulla on oikeasti tullut sellainen kunnon keräilykortti fiilis :D

Näitä on vain kiva testata vähän kuin jotkut tykkää vain testata erilaisii bentsoja...

jwh-200 tuli eilen testattua. Nollatoleihin pistin vahingossa aika reippaan annoksen, ja poltin niin oikein tärisi nousuissa, kun oli niin hyvää... Hassua, että jwh 018 on sellaista joka pistää sellaiseen tilaan että on paha olla herkästi, mutta esim vaikka tääkin kolisi kuin hullu aluksi niin ei se pahalta tuntunut, hankalaa oli vain puuhailla mitään kun paika tärähteli vähäsen... Tulipa kumminkin reggaeta soiteltua...
mauseri
LD50

Post by mauseri »

Dexma wrote:Näihin mulla on oikeasti tullut sellainen kunnon keräilykortti fiilis :D

Näitä on vain kiva testata vähän kuin jotkut tykkää vain testata erilaisii bentsoja...

jwh-200 tuli eilen testattua. Nollatoleihin pistin vahingossa aika reippaan annoksen, ja poltin niin oikein tärisi nousuissa, kun oli niin hyvää... Hassua, että jwh 018 on sellaista joka pistää sellaiseen tilaan että on paha olla herkästi, mutta esim vaikka tääkin kolisi kuin hullu aluksi niin ei se pahalta tuntunut, hankalaa oli vain puuhailla mitään kun paika tärähteli vähäsen... Tulipa kumminkin reggaeta soiteltua...
kuinka vahvaa toi on? verrattuna 018 ja 073?
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

mauser1911 wrote:
kuinka vahvaa toi on? verrattuna 018 ja 073?
En mä nykyään osaa noita oikein verrata, tuntuu että vahvempaa kuin 073 muttei niin kovaa kuin 018. Taas sitten toisaalta 018 vähiten itse polttaisin...
_Melba
Kameleontti

Post by _Melba »

Joo kyl, lahke, meinas itelläki vähän masennusta pukata. Onneks oli muita juttuja ahistuksii. Jhw oli ja meni ja täl hetkel en kyl tykänny nii palio et lisää ostas. Pistää niin jummiin ja kujalle et tuntuu et sieltä ei meinannu päästä pois ku aamul poltti ekana ja illal viimoset ennen nukkumista. Hyuh onneks loppu.
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

Tuntuu, että kun näitä jwhoo juttuja polttaa niin maha ei toimi aivan normaalisti... En tiedä, mutta on koko ajan sellainen pallo mahassa joka kuplii jännästi sellainen pahantuntuinen kupla...

Sinällään mää oon vähän hurahtanut näihin jwhoo juttuihin tuntuu just siltä mitä mä tartten päihteiltä nyt...
RcKokki
Apteekki

Post by RcKokki »

Dexma wrote:Tuntuu, että kun näitä jwhoo juttuja polttaa niin maha ei toimi aivan normaalisti... En tiedä, mutta on koko ajan sellainen pallo mahassa joka kuplii jännästi sellainen pahantuntuinen kupla...
Joo, oon huomannu saman että jwhoo pistää mahan sekaisin. Pistää mulla ainakin paskan löysäks :( Tämä on parasta sillohin tällöhin poltettuna kyllä, mutta jos yli viikonkin polttaa putkeen ni alkaa jo olla aika turhan tuntusta.
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

einstein wrote: mutta jos yli viikonkin polttaa putkeen ni alkaa jo olla aika turhan tuntusta.
Alkaa olla enemmän tollanen perus jumittava pikkukuosi parempi kuin mikään muu... Ei enään rajuja annoksia tule vedettyä. Vähän turhauttaa nykyään kaikki päihteet... Eli bisselinjaan!
Usoda
LD50

Post by Usoda »

On noi JWH-XXX:t aika samaa settiä aina, mut jos jumitella haluaa niin ihan hyvä siihen tarkoitukseen.
Kombona oppareiden kanssa hyvä myös (notkuja boostaa, lisää omanlaisen jumisuuden mukaan)
Mä tietyllä tavalla nautin noista JWHista kun tietää et ne aina toimii samalla lailla jokaikinen kerta.
Omasta mielestäni -073 on noista JWHsarjalaisista paras, ei liian vahva eikä liian mietokaan ja miellyttävimmän jumitustilan tarjoaa...
"Muutenki mulle tulee siitä mieleen vaa henkilö joka tapittaa himassa happonaamana animea, ihan jees laifstailllll.." - Frapathea
Resilar - Tehotippa | Fuck your shit! Fun things are fun!
Syksy
Olen kuin puu,
lehdet haisee paskalle.
Orava
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

Usoda wrote:On noi JWH-XXX:t aika samaa settiä aina, mut jos jumitella haluaa niin ihan hyvä siihen tarkoitukseen.
Nää on vähän kuin napsis erilaisia bentsoja. Jokaisessa erikoiset vivahteet joita tykkää vain tutkia... Keräilykortti kamaa.
Normander
Psykonautti

Post by Normander »

Mites tota mikähän kannabinoidi ois parasta budin kan. jwh-o18 vai jwh-073? vai pilaisko hyvän budin vaan sillo :?
dredi
LD50

Post by dredi »

En tiiä onko kukaan vielä postannu tätä mutta:

New evidence for cancerogenic metabolites from JWH-018
PELASTAKAA PIISKUJÄNIKSET!
horna
Kameleontti

Post by horna »

dredi wrote:En tiiä onko kukaan vielä postannu tätä mutta:

Nopeasti silmäilin läpi tuon topicin, eli onko JWH-200 muka vähemmän karsinogeeninen, kuin muut?
Science flies you to the moon. Religion flies you into buildings. Drugs just flies you. Choose!
dredi
LD50

Post by dredi »

horna wrote:
dredi wrote:En tiiä onko kukaan vielä postannu tätä mutta:

Nopeasti silmäilin läpi tuon topicin, eli onko JWH-200 muka vähemmän karsinogeeninen, kuin muut?
Toistaiseksi ei tietoa. Saattaa olla vuan saattaapi olla olemattannii.
PELASTAKAA PIISKUJÄNIKSET!
tRip
Moderator

Post by tRip »

Eikös Ghanjalla taasen ole osoitettu olevan jopa antikarsinogeenisiä vaikutuksia..?

en pysty jotenkin vertaamaan näitä synteettisiä kannabinoideja ja real ganjaa.. jotain samankaltasuuksia niissä on, mutta aivan eri päihteestä kyse mun mielestä.

en tiedä onko muut huomanneet samaa, että jotain 'kuumottavaa' näissä synteettisissä kannabinoideissa tuntuu olevan. Siis se vaikutus tuntuu jotenkin olevan todella vieraanoloinen.. toisin kun ganjaa polttaessa, joka on sitä tuttua ja turvallista.
Keep it unreal.

Vaultti.net - coming soon..
surly
Lepakko

Post by surly »

Times are tough, huh, bud?
highhat
Karvakuono

Post by highhat »

tRip wrote: en tiedä onko muut huomanneet samaa, että jotain 'kuumottavaa' näissä synteettisissä kannabinoideissa tuntuu olevan. Siis se vaikutus tuntuu jotenkin olevan todella vieraanoloinen.. toisin kun ganjaa polttaessa, joka on sitä tuttua ja turvallista.
Pakko kommentoida kun iskee niin hyvin omiin fiiliksiin näistä...
Ganjassa tosiaan vaikutus tulee eräällä tapaa "osaksi itseä"; olet päihtynyt ganjasta...
Näiden synteettisten kannabinoidien kohdalla mulla tuntuisi vaikutus olevan kauhean erillään itsestä, se on "itsen" päällä, edessä, tiellä, ... kyllä, jotenkin vieras.

Pidän niistä.
Anonyymi

Post by Anonyymi »

gerotimo
Kameleontti

Post by gerotimo »

Mjoo on nää JWH-073 ja -200 tosiaan aika paljon heikompia, niinku teholtaan, ku toi -018. Mut kyllä nääki tosiaan potkii kun sen 20-30 mg laittaa. Eikä tuu samalla tavalla jumia, vähän pirteempää. Eikä mee sekasin. Ainakaan ihan täysin.
as far back as i can remember all my heroes had trouble in their eyes
well it might have been drugs or it might have been love but thei all knew it was time to die
GammaGoblin
Psykonautti

Post by GammaGoblin »

Heps. En tiedä onko oikea paikka kysyä, mutta kysytään nyt kuitenkin hieman ehkä tyhmäkin kysymys.

JWH-018, eipä juurikaan tiedetä haittavaikutuksista yms. Itse olen sitä aiemmin poltellut kovasti ja pidän myöskin aineesta kovasti.
Onko kenelläkään kuitenkaan faktaa siitä, voisiko JWH aiheuttaa psyykkisiä ongelmia, kuten sitä kuuluisaa psykoosia ja skitsofreniaa? THC:tähän ei JWH:ssa kuitenkaan ole.

Toki loppujen lopuksi kaikki aivoja stimuloivat aineethan saattavat laukaista psyyken häiriön.

Jos täältä vaultista löytyy masennuksesta/ahdistuksesta/paniikkihäiriöstä tjms. kärsiviä henkilöitä ja kokemusta JWH:sta on, olisi mielenkiintoista kuulla miten JWH vaikuttaa aivojen toimintaan kullakin?
Cowabunga !
mattipatti
Psykonautti

Post by mattipatti »

itellä ainakin erittäin kovan ahdistuksen ja paniikin ja vähän skitsofreenian tapaisia oireita.. toleranssi oli korkea lähellä 15mg ja lopetin kuin seinään niin parin päivän päästä iski erittäin kovat psyyke ongelmat. näin itsellä en tiiä miten muilla sitten.
GammaGoblin
Psykonautti

Post by GammaGoblin »

mattipatti wrote:itellä ainakin erittäin kovan ahdistuksen ja paniikin ja vähän skitsofreenian tapaisia oireita..
Oliko näitä oireita siis käytön aikana vaiko vasta käytön lopetettua tuli ahdistus, paniikki, ym.?
Cowabunga !