Siitä ettei noi aineet kuulu hihaan. Luulis esim mdpvn toimivan nokkaanki. Itse en noita tönis ja kaverit ketä on kokeillu on samaa mieltä ettei nuo kyl sinne kuulu.SamaNisti wrote:Yhellä tuttavallani (tai parillakin) on tullut näistä tutkareista? (lähinnä pevekistä) käsien tärinää vetoja heitettäessä (yli parinkymmentä vuotta pirin parissa räiskien), nyt se on rinnastunut: ainakun vetoja yrittää heittää, tärrää kädet. Mistäköhän mahtaa johtua?
MDPV
-
peltsi
- OD
Re: Desoxypipradol, mephedrone yms uudet stimut.
"I hurt myself today to see if I still feel"
*Johnny Cash - hurt*
*Johnny Cash - hurt*
-
CharlieBigPpotato3
- Lepakko
Just MDPV on mulla ollut se aine jota on ollut vaikeaa ottaa muuten kuin IV, oon esim kerran purskahtanut itkuun, kun en löytänyt millään suonta. Ei siitä vaan saanut millään muulla tavalla yhtä uskomatonta kokemusta.
Kun vertaa vaikka etyylikatinoniin:
1. oli IV otettuna tosi kompulsiivista(hillitön pakko vetää lisää)
2. siitä tuli silti aivan olematon euforia, eikä ollut yhtään proseksuaalista, vaikutus kesti 30min
=
VITTU MIKÄ TURHAUTUMISEN HUIPPU.
Kun vertaa vaikka etyylikatinoniin:
1. oli IV otettuna tosi kompulsiivista(hillitön pakko vetää lisää)
2. siitä tuli silti aivan olematon euforia, eikä ollut yhtään proseksuaalista, vaikutus kesti 30min
=
VITTU MIKÄ TURHAUTUMISEN HUIPPU.
The formal language is a nazi! To break through language in order to touch life. Myself resuscitates to the disillusionment of birth. I like buddha, I like sexy ass. Haunter unseen, take thy life back to the core!
-
ferox
- OD
Ei sinne mikään muukaan aine sen enempää kuulu. Vai kuuluuko? Eikä nokittaminen ole mikään tae siitä, ettei yllätyksiä ole luvassa. Pitäisi olla tiedossa kun ryhtyy leikkiin tuntemattomien aineiden kanssa.peltsi wrote:Siitä ettei noi aineet kuulu hihaan. Luulis esim mdpvn toimivan nokkaanki. Itse en noita tönis ja kaverit ketä on kokeillu on samaa mieltä ettei nuo kyl sinne kuulu.
“ ferox puhuu usein asiaa omas todellisuustunnelissaan ” — frapa
-
CYKO
- Kameleontti
Erittäin totta minunkin kohdallani, valitettavasti...CharlieBigPpotato3 wrote: Ei siitä vaan saanut millään muulla tavalla yhtä uskomatonta kokemusta.
-
peltsi
- OD
Pitääkö taas nussiii pilkkuu? Varmaan kaikki tajus et mitä tarkotin tolla et ei kuulu hihaan, jos ei tajunnu niin selvennän; eli ei tullut hyvä olo, tai liian kova olo tai jotain. Iha sama mut tarkotin kuitenki oloa enkä sitä että esim mdpv ei kuulu luonnollisesti ihmisen biologiaan, injektoituna tasaisin väliajoin vereen. 
*Johnny Cash - hurt*
*Johnny Cash - hurt*
-
ferox
- OD
Anteeksi, mutta ymmärräthän että sanoma jää viestissäsi hieman tulkinnanvaraiseksi, siinä tapauksessa ettei osaa lukea toisen ihmisen ajatuksia. Kyllä, aina kannattaa "nussia pilkkua" sen verran että pyrkii välttämään väärinkäsityksen mahdollisuudet, tai joku käsittää aina heti päin vittua, ja sitten on taas hihna kireällä.peltsi wrote:Pitääkö taas nussiii pilkkuu? Varmaan kaikki tajus et mitä tarkotin tolla et ei kuulu hihaan [...]
-
peltsi
- OD
Jeh informatiivinen foorumihan tää on. Ja kieltämättä aiheet on sellasii et ei oo paljoo varaa väärinkäsityksille välttämättä.
Mutta mitäs mieltä olette mdpv + amfetamiini kombosta? Oon itse kokeillu silleen et vähän amfee ja enemmän pevee ja toisin päin. Mun mielestä oli amfeillanvietos ihan kiva ottaa vähän pevekkiä tuomaan jotain jännää siihen, tosin verenpainetta taitaa nostaa aika rajusti mut sitä saa laskettuu. Kumpaakin reilusti oli aika paskaa.
Mutta mitäs mieltä olette mdpv + amfetamiini kombosta? Oon itse kokeillu silleen et vähän amfee ja enemmän pevee ja toisin päin. Mun mielestä oli amfeillanvietos ihan kiva ottaa vähän pevekkiä tuomaan jotain jännää siihen, tosin verenpainetta taitaa nostaa aika rajusti mut sitä saa laskettuu. Kumpaakin reilusti oli aika paskaa.
*Johnny Cash - hurt*
*Johnny Cash - hurt*
-
Anonyymi
Re: MDPV
En ymmärrä mikä tässä ei natsaa, laskut kun tuppaavat välillä olemaan melko.. saatanasta. Itse nautin kovasti. Millä tavalla tuo kombo oli mielestäsi epämukava?Siva wrote:Oon kyllä nyt eri mieltä Dexman kanssa tosta pevekin ja subun combotuksesta! Ihan hirveetä, yhh. Ainakin ite koin sen suht epämukavana yhdistelmänä.. varsinkin, varsinkin laskujen kohdalla. Eli en nyt kannustais testaa. ;/
Tätäkin on useampaa erilaista batchia (ollut) liikenteessä. Ruskeasta tulee ihan karmeat laskut ja valkoinen on ihan siedettävää.
Olen ollut sitä mieltä että kummastakin pulverista tulee niin hirveät laskut vaikutuksiin nähden, että vetäminen ei 'kannata'. Onnistuin nyt (erittäin nerokkaalla tavalla
En todellakaan suosittele tämän aineen vetämistä systeemiin kaksin käsin. Tulee ihan oikeasti äitiä ikävä. :evil: Tämä on just semmosta tavaraa mistä minun kaltaisten addiktien pitäisi pysyä hyvän matkan päässä, mutta veri vetää..
-
Sub-Zero
- Karvakuono
Sain tästä aineesta pahimmat laskut ikinä, muistaakseni hirveet vainoharhat ja ahdistus. ei enää koskaan kiitos.. joku 70mg tuli tätä yhden session aikana otettua viime kesänä ennen kuin vedin loput vessanpöntöstä alas.. vaikutusten aikana meni ajatukset ihme looppiin mikä ärsytti.. (alko tyyliin joku lause looppaamaan päässä)
..:: Cold as ice ::..
-
peltsi
- OD
Pyh. Joko oot saanu jotai muuta pevekkinä tai normipöhinät ollu pevekkiä. MDPV ja amfetamiini toimii ihan selkeesto eri tavalla ja mun mielestä perseestä ylipäätänsä vertailla koko myrkkyjä keskenään.Boilder wrote:Mun mielestä aivan samanlaista kuin normi pöhinä, että ei mitään niin hehkuttamisen arvoista ole mutta kyllähän tota nyt maistoi : )
*Johnny Cash - hurt*
*Johnny Cash - hurt*
-
SadPanda
- LD50
tuli tossa vasta kolmestaan kavereiden kans nautittua tätä ainetta taas. Olihan se psykoottista ku 38h höpötettiin samassa huoneessa välillä eripaikoissa istuien. Tuntu joltai kahelta tunnilta. Noh kohta lisää
;D katotaa josse psykoosiki sieltä löytys.. :jou: 
[17:14] <bong_aqua> oot kyllä kohtuukäytön ruumiillistuma
-
Boilder
- Lepakko
No sit ollu pöhistä siinä seassa kun oon saanu sen, noh pitää koittaa joku kerta saada ihan kunnollista sitten : )peltsi wrote:Pyh. Joko oot saanu jotai muuta pevekkinä tai normipöhinät ollu pevekkiä. MDPV ja amfetamiini toimii ihan selkeesto eri tavalla ja mun mielestä perseestä ylipäätänsä vertailla koko myrkkyjä keskenään.Boilder wrote:Mun mielestä aivan samanlaista kuin normi pöhinä, että ei mitään niin hehkuttamisen arvoista ole mutta kyllähän tota nyt maistoi : )
“The more Chaotic I am, the more complete I am.”
-A.O.Spare
-A.O.Spare
-
mentalhell
- Kameleontti
Pidät annokset ja kuurin pituuden järkevissä määrissä ja varaat sopivia pillereitä jälkioloihin joilla saat ittes tarpeen tullen pariks päiväks untenmaille.Dossis wrote:Pakkohan sitä on kaikenlaista kokeilla ja tätäkin siis. Karmeista lasku varotuksista huolimatta. Onko noita mahdollista mitenkään vältellä / lievittää?/
-
SadPanda
- LD50
Melkosta huonolaatusta pevekkii tuli tästä aika läheltä nimeltämainitsemattomasta nettikaupasta. IHAN Täyttä paskaa 500mg kesti yhen illan
yleensä oon ykskseni sil pörissy jonku 3vrk. ;S pettyny olen,
-
horna
- Kameleontti
Taidan tietää kyseisen lafkanSadPanda wrote:Melkosta huonolaatusta pevekkii tuli tästä aika läheltä nimeltämainitsemattomasta nettikaupasta. IHAN Täyttä paskaa 500mg kesti yhen illanyleensä oon ykskseni sil pörissy jonku 3vrk. ;S pettyny olen,
Science flies you to the moon. Religion flies you into buildings. Drugs just flies you. Choose!
-
peltsi
- OD
Joo mä tilasin ruotsista ni jäi tulliin. Mut ei siit mitää lääkerikosta tuu jos jää tulliin, ei vaan kuulusteluissa myönnä mitään. Mauserilla muistaakseen kyl poliisit löys?
Kiinasta tilasin eräältä tunnetulta sivustolta gramman ja sillä kyl valvo monet jätkät useita öitä
Onneks toi loppu vihdoin ja viimein..gramma kyl tosi riittosaa.
Niin ja toi peve mikä jäi tulliin oli tullihonkkelin mukaan käytännössä 100% et ei varmaan oo kyseessä sama kauppa. Sano viel et suurin osa tulliin jääneistä mdpv:stä ei oo läheskään noin vahvaa..kumma kun en oo viel löytäny sivuu mist sais mideompaa ku >98% mdpv:tä
Samal tavalla noi vendorit näköjään kusettaa ku noi kierot pirinistinilkit.
Kiinasta tilasin eräältä tunnetulta sivustolta gramman ja sillä kyl valvo monet jätkät useita öitä
Onneks toi loppu vihdoin ja viimein..gramma kyl tosi riittosaa.
Niin ja toi peve mikä jäi tulliin oli tullihonkkelin mukaan käytännössä 100% et ei varmaan oo kyseessä sama kauppa. Sano viel et suurin osa tulliin jääneistä mdpv:stä ei oo läheskään noin vahvaa..kumma kun en oo viel löytäny sivuu mist sais mideompaa ku >98% mdpv:tä
Samal tavalla noi vendorit näköjään kusettaa ku noi kierot pirinistinilkit.
*Johnny Cash - hurt*
*Johnny Cash - hurt*
-
ferox
- OD
Palveluun ja luotettavuuteen kannastaa panostaa myös rc-maailmassa, ja laadusta kannattaa maksaa. Enempää sanomatta toivon että keskustelu nettikaupoista jää ketjun osalta tähän. Aihe ei kuulu tälle foorumille.peltsi wrote:Samal tavalla noi vendorit näköjään kusettaa ku noi kierot pirinistinilkit.
Pakko myöntää että minä en vielä pitkiin aikoihin tule pääsemään tästä aineesta eroon. Kerään kertasuorituksena mielipuolisia univelkoja ja elämäni on sisällöltään täysin absurdia. Nautin kyllä joka hetkestä. MDPV vaatii selkeästi käyttäjältään taipumusta masokismiin.
-
peltsi
- OD
Oon kokeillu polttaa mut ei oo mul oikeen toiminu ees polttamalla vaik varmaa 40mg poltin. Sit jotkuu 10mg nokat ni johan pärähti. Toi on polttamalla todella toksista, joten ei kannata.
Toimii tää varmaan jokaisella kovaa mut laskut on myös lähes jokaisella aika helvetilliset. Suurin osa ei tästä tykkää ainakaan omassa kaveripiirissä. En oikeen osaa sanoo et pidänkö ite..ainakin vaikutuksista kyllä mut laskut on iha kauheet. Muutenki aika hirveetä ainetta..pelottavaa. Oon myös parit psykoosit tällä saanu et todellakin pääkopalle myös tekee jotain ainaki mulla.
Toimii tää varmaan jokaisella kovaa mut laskut on myös lähes jokaisella aika helvetilliset. Suurin osa ei tästä tykkää ainakaan omassa kaveripiirissä. En oikeen osaa sanoo et pidänkö ite..ainakin vaikutuksista kyllä mut laskut on iha kauheet. Muutenki aika hirveetä ainetta..pelottavaa. Oon myös parit psykoosit tällä saanu et todellakin pääkopalle myös tekee jotain ainaki mulla.
*Johnny Cash - hurt*
*Johnny Cash - hurt*
-
SadPanda
- LD50
Mä oon tätä tilaillu muutamia kertoja ja oon ollu aina aika vastuulinen ja varovainen. nyt otin sitte boostit pikkusen liian nopeesti ja muisti katkiaa naps ja yhtääkkiä herään ambulanssista ( oli kuulemma näyttäny viinakouristuksilta ja silmät pyöriny päässä. En sitte tiiä oliko siinä liikaa liian nopeaa vai sainko sitte jonku epilepsiakohtauksen. Kaikki sydänfilmit yms otettii jne ja pääsin 6-8h päästä pois. Nyt sitte voiski nukkua ja jättää loput aamuksiteemi wrote:Parhaani aina teen.Muista sit varovaisuus ton setin kans.
onneks on aina kaks kahelii kämppist "laupiaina samarialaisina" messissä.
-
teemi
- Tuppisuu
SadPanda wrote: Mä oon tätä tilaillu muutamia kertoja ja oon ollu aina aika vastuulinen ja varovainen. nyt otin sitte boostit pikkusen liian nopeesti ja muisti katkiaa naps ja yhtääkkiä herään ambulanssista ( oli kuulemma näyttäny viinakouristuksilta ja silmät pyöriny päässä. En sitte tiiä oliko siinä liikaa liian nopeaa vai sainko sitte jonku epilepsiakohtauksen. Kaikki sydänfilmit yms otettii jne ja pääsin 6-8h päästä pois. Nyt sitte voiski nukkua ja jättää loput aamuksimut tosiaan olkaa ton re-dosettamisen kans TOSI tarkkoja ja antakaa välillä aineen laskeekki päästä ennenku otatte boosteja.. taino ainaki se kuulostais tarpeeksi vastuuliselta. nyt jwh-018 paukut ja tipahteleen . hyvää yötä parempaa huomista
damn, toivottavast voit paremmin. no joo, ruotsalainen kokki ja sen brittimuija kämppiksin, et pitää joku järki messis pitää.
mut kyl me toisistamme huolta pidetää.
-
ffilm
- Karvakuono
kertokaa tietämättömälle että voisko mdpv:tä muuttaa paremmaks jollakin combolla(methylone,psykedeelit....)?? tykkään näistä rc jutuista ite eniten methylonesta. mut mdpvn halpuuden takia tekis mieli sitä hankkii,pelkkänä se on musta jokseenki kamalaa.