Joo, mulla on hommattuna tuommoinen apteekin A-SITRUUNAHAPPO 50g pussukka. Testaan aluks tolla 5mg dosella.eNZYMe wrote:
Ota varovasti, aina voi ottaa lisää, mutta jos otat IV niin saatat tarvita happoa veteen fiksaamiseen. Esim sitruunahappo, askorbiinihappo tai väkiviinaetikka käy. Euroopan markkinoilla liikkuva ruskea on usein base-muodossa ja polttamiseen paremmin soveltuvaa. Jos ei ole kotona, niin hae lähikaupasta pullo sitä väritöntä VÄKIVIINAetikkaa tai apteekista tai marketin kotiviinitarvikeosastolta sitruunahappoa. Laita sen verran, että liukenee. Liika happo polttaa vaan suonia.
Heroiini
-
xxx-men
- Kameleontti
Re: Heroiini
-
eNZYMe
- OD
Kato tosta hyvä video miten laittaa tota sitruunahappoa. Se on karua tavaraa suonille jos laittaa liikaa. Sopivasti reagoi heroiiniemäksen kanssa heroiinisitraatiksi, eikä rasita suonta paljoakaan.
http://www.youtube.com/watch?v=e_hlxbW1v20
http://www.youtube.com/watch?v=e_hlxbW1v20
-
xxx-men
- Kameleontti
Elossa vielä ja täytyy kyllä sanoa että nousi mun lempparipäihteeksi. Elämäni parhaat olot sain aikaseksi tolla. Aion ehdottomasti testata toistekkin.
-
zan
- Apteekki
^^ hienoa! sanompa suoraan et itse en oo kokeillu ku bubren, muista olla varovainen jokainen täälä ajattelee parastasi. Oo tosi varovainen. ^^
-
Parameedio
- Tuppisuu
Terveysviranomaiset epäilee että saastunutta ainetta on viety ympäri Eurooppaa joten teoriassa kai mahdollista että sitä Suomestakin joskus löytyy?
Kahdeksan kuollut pernaruttoa sisältävään heroiiniin Euroopassa
julkaistu tänään klo 05:06, päivitetty tänään klo 06:11
Kahdeksan ihmistä on kuollut Saksassa ja Skotlannissa heroiiniin, jonka mukana on pernaruttoa. EU:n terveysviranomaiset epäilevät, että pernaruttoa sisältävää heroiinia on viety eri puolille Eurooppaa.
Viranomaiset kehottavat, että narkomaanit lopettavat välittömästi heroiinin käytön ja kääntyvät avun saamiseksi paikallisten terveydenhuoltopalveluiden puoleen.
Skotlannissa 15 heroiinin käyttäjää on saanut pernaruttotartunnan viime joulukuun jälkeen. Uhreista seitsemän on kuollut. Yksi heroiinin käyttäjä on kuollut samalla tavalla Saksassa.
Huumeiden salakuljetusreittien perusteella viranomaiset arvelevat, että vaarallista ainetta on levinnyt myös muihin EU-maihin. Paljastuneiden pernaruttotapausten määrää pidetään poikkeuksellisena EU:ssa.
Pernaruttoa esiintyy villieläimissä Aasiassa, Afrikassa ja paikoin myös Euroopassa. Ihmisiin rutto tarttuu harvoin, mutta hengitettynä se voi olla tappava.
Reuters
Kahdeksan kuollut pernaruttoa sisältävään heroiiniin Euroopassa
julkaistu tänään klo 05:06, päivitetty tänään klo 06:11
Kahdeksan ihmistä on kuollut Saksassa ja Skotlannissa heroiiniin, jonka mukana on pernaruttoa. EU:n terveysviranomaiset epäilevät, että pernaruttoa sisältävää heroiinia on viety eri puolille Eurooppaa.
Viranomaiset kehottavat, että narkomaanit lopettavat välittömästi heroiinin käytön ja kääntyvät avun saamiseksi paikallisten terveydenhuoltopalveluiden puoleen.
Skotlannissa 15 heroiinin käyttäjää on saanut pernaruttotartunnan viime joulukuun jälkeen. Uhreista seitsemän on kuollut. Yksi heroiinin käyttäjä on kuollut samalla tavalla Saksassa.
Huumeiden salakuljetusreittien perusteella viranomaiset arvelevat, että vaarallista ainetta on levinnyt myös muihin EU-maihin. Paljastuneiden pernaruttotapausten määrää pidetään poikkeuksellisena EU:ssa.
Pernaruttoa esiintyy villieläimissä Aasiassa, Afrikassa ja paikoin myös Euroopassa. Ihmisiin rutto tarttuu harvoin, mutta hengitettynä se voi olla tappava.
Reuters
-
rogues
- Lepakko
no vaikka onkin nyt kuollut ihmisiä herskaan
( mutta on kyllä todella hyvää herskaakin liikkeelä pe. ostin kaverin kaa 1g puoliksi ja koko ajan oltiin ihan hyvissä. välillä muhrua väliin =) eli 0.5g riitti pe-la. ja tälle aamullekkin oli vielä pienet jäljellä
lisäksi muutama rambo ja lyrica siinähän se tää päivä sit meneekin.
-
zan
- Apteekki
"Viranomaiset kehottavat, että narkomaanit lopettavat välittömästi heroiinin käytön ja kääntyvät avun saamiseksi paikallisten terveydenhuoltopalveluiden puoleen." <-- AVUN saamiseksi???? ja jotta voitaisiin tilastoida kaikki heroinin käyttäjät kenties...
"Huumeiden salakuljetusreittien perusteella viranomaiset arvelevat, että vaarallista ainetta on levinnyt myös muihin EU-maihin. Paljastuneiden pernaruttotapausten määrää pidetään poikkeuksellisena EU:ssa." <-- Mistäs viranomaiset tämän tietävät? eikö hanat olisi kaikista hanoista kiinni jos tietäisivät? voin sanoa että viranomaiset ei tiedä vittuukaan...muutaku yleistiedon
"Huumeiden salakuljetusreittien perusteella viranomaiset arvelevat, että vaarallista ainetta on levinnyt myös muihin EU-maihin. Paljastuneiden pernaruttotapausten määrää pidetään poikkeuksellisena EU:ssa." <-- Mistäs viranomaiset tämän tietävät? eikö hanat olisi kaikista hanoista kiinni jos tietäisivät? voin sanoa että viranomaiset ei tiedä vittuukaan...muutaku yleistiedon
-
gaia
- Kameleontti
Musta tuntuu että toi vois olla hyvinkin taas joku surkea rahastus yritys niinkuin sikainfluenssa.
Vai toimiiko?
-
Velho
- LD50
Varmaa miljoona kertaa kysytty mut kysympähän viel onko puhtausluokka mikä täällä suomessa joku arvio?
Paljon ihmiset maksavat tästä?
Edit. Kiitoksia selvennyksestä
Paljon ihmiset maksavat tästä?
Edit. Kiitoksia selvennyksestä
Last edited by Velho on Thu 11 Feb 2010, 17:02, edited 1 time in total.
I ain't happy but, I'm feeling glad. I got sunshine, in a bag
-
King Ink
- LD50
Kannattaa lueskella tuota ''Katukauppahinnastot amatööreille'', sieltä näkee aika hyvin mitä ihmisiltä on kysytty/mitä on maksettu mistäkin, myös herskasta ainakin muistaakseni oli aika paljon tilastoa.Velho wrote: Paljon ihmiset maksavat tästä?[/color]
-
korppuri
- Tuppisuu
Itse en ole hepoa kokeillu enkä aio.Enkä missään nimessä suosittele sen verran addiktoivaa on.Mut jos on kokeiltava niin kannattaa kokeilla ainakin aluksi pienillä annoksilla ja TODELLA varovaisesti kannattaa toimia heroiinin suhteen.
-
xxx-men
- Kameleontti
Mistäs sen addiktoitumisen riskin tiedät kun et ole ainetta testannu?korppuri wrote:Itse en ole hepoa kokeillu enkä aio.Enkä missään nimessä suosittele sen verran addiktoivaa on.Mut jos on kokeiltava niin kannattaa kokeilla ainakin aluksi pienillä annoksilla ja TODELLA varovaisesti kannattaa toimia heroiinin suhteen.
-
Velho
- LD50
Kai se on wikipediasta lukenuxxx-men wrote:Mistäs sen addiktoitumisen riskin tiedät kun et ole ainetta testannu?korppuri wrote:Itse en ole hepoa kokeillu enkä aio.Enkä missään nimessä suosittele sen verran addiktoivaa on.Mut jos on kokeiltava niin kannattaa kokeilla ainakin aluksi pienillä annoksilla ja TODELLA varovaisesti kannattaa toimia heroiinin suhteen.
I ain't happy but, I'm feeling glad. I got sunshine, in a bag
-
eNZYMe
- OD
Addiktiopotentiaali on sama kuin muillakin vahvoilla jarruilla, mut Heroiinin vaihteleva laatu ja säätöpiirit tekee siitä ehkä vittumaisemman addiktion. Saa sitä elämän ihan yhtä huonoon jamaan vaikka oksikodonilla tai jopa pubrellakin.
-
korppuri
- Tuppisuu
Kuha nyt yleisesti hehkutan :heh: ja sen perusteel et mitä oon kuullu juttuja tost.Velho wrote:Kai se on wikipediasta lukenuxxx-men wrote:Mistäs sen addiktoitumisen riskin tiedät kun et ole ainetta testannu?korppuri wrote:Itse en ole hepoa kokeillu enkä aio.Enkä missään nimessä suosittele sen verran addiktoivaa on.Mut jos on kokeiltava niin kannattaa kokeilla ainakin aluksi pienillä annoksilla ja TODELLA varovaisesti kannattaa toimia heroiinin suhteen.
-
mentalhell
- Kameleontti
Kyllähän heroiiniin kokeileminen kuuluu semmoselle to do listalle elämässä, mutta eipä ole pahemmin vastaan tullut.
-
Timp3
- Kameleontti
Kyllä tuo itsellä on tuolla "to do" listallaa. hetikun vastaan tulee ja pätää löytyy ni varmasti testaan, oli sitten parempaa tai huonompaa mutta kyllä sillä saa jonkulaiset olot että saa jonkulaisen kuvan aineestamentalhell wrote:Kyllähän heroiiniin kokeileminen kuuluu semmoselle to do listalle elämässä, mutta eipä ole pahemmin vastaan tullut.
"What's worse? Being strung out or being fat?"
— Nikki Sixx
— Nikki Sixx
-
sxoxyvg
- OD
Poistelin tuosta lopusta postauksia, ettei kukaan käsittäisi poikien raamattuseuran roadtrippiä väärällä tavalla.
negatiivisesti sekaisin
<Dexma> Okei okei.
<Dexma> MÄ OLEN IHAN PERUSPANO
<Dexma> Okei okei.
<Dexma> MÄ OLEN IHAN PERUSPANO
-
xxx-men
- Kameleontti
Kiitos tästä. Vois kyl tosiaan funtsia hetken mitä kaikkee postailee.sxoxyvg wrote:Poistelin tuosta lopusta postauksia, ettei kukaan käsittäisi poikien raamattuseuran roadtrippiä väärällä tavalla.
-
tRip
- Moderator
:)>xxx-men wrote:Kiitos tästä. Vois kyl tosiaan funtsia hetken mitä kaikkee postailee.sxoxyvg wrote:Poistelin tuosta lopusta postauksia, ettei kukaan käsittäisi poikien raamattuseuran roadtrippiä väärällä tavalla.
hienoo et tajusit ite sen.
toivonmukaan ymmärrät myös et miks:>
Mut nyt ontopicciiii.. ;
Itelle on edelleen polle sellanen aine, et jossei muuten niin ainakin Cobainin muistoks tätä on vielä jossain elämässä tuun nauttimaan.
Vai haluanko kenties pitää tästä yllä sitä mun omaa mysteerisen-jumalaista mielikuvaa =) jaa a
Keep it unreal.
Vaultti.net - coming soon..
Vaultti.net - coming soon..
-
Death
- Apteekki
Tää nostaa opiaattitolet tosi nopeesti aivan saatanan korkeelle. Ite aina välillä ulkomailla vedän viikonputkia ja tolet nousee sen verran, että pitää seuraava viikko vetää suomessa väh. 12mg subuu päivässä pysyäkseen terveenä. Normaalisti 6mg riitää hyvin.
Mutta ne olot, jotka hyästä heroiinista saa on jotain niin ihanaa
Mutta ne olot, jotka hyästä heroiinista saa on jotain niin ihanaa
You don´t need a Ph.D. to figure this out. I got high ´cause it was good to me...
-
Bebanten
- Karvakuono
Jos joskus satun päätymään ratkaisuun että itseni tapan, aion tehdä sen pistämällä heroiinia suoneen. Olkoon silloin kuolema elämäni onnellisin hetki.. No sitä ei näköpiirissä ole, mutta eihän sitä tiedä vanhuus tuo tullessaan, siihen saakka jätän väliin, mutta tuohon "kerran elämässä" voin yhtyä.
-
ferox
- OD
Ei varmasti ole... todennäköisesti viimeiset hetkesi ovat paniikinsekaisia ja tuskallisia; tajuttomana heroiinista ei sitten paljon iloa olekaan, kuolleesta puhumattakaan. Ole järkevä, vedä fiksit ja hyppää junan alle.Bebanten wrote:Jos joskus satun päätymään ratkaisuun että itseni tapan, aion tehdä sen pistämällä heroiinia suoneen. Olkoon silloin kuolema elämäni onnellisin hetki..
“ ferox puhuu usein asiaa omas todellisuustunnelissaan ” — frapa
-
kirkas
- Lepakko
Vittu pilaatte junankuljettajan elämän yleensä siinä.. vitun itsekästä hypätä esim junan alle sillalta tai mistä vaan tai ajaa autolla toista päin yms yms. Jos itsekäs teko on muka ainoa vaihtoehto ja nirri tarvii iteltä ottaa niin tekee sen niin ettei siinä ite toimenpiteessä pahimmassa tapauksessa tapa ketään muuta tai muuten järkytä, esim toi junien "alle" hyppiminen on todella perseestä.ferox wrote:Ei varmasti ole... todennäköisesti viimeiset hetkesi ovat paniikinsekaisia ja tuskallisia; tajuttomana heroiinista ei sitten paljon iloa olekaan, kuolleesta puhumattakaan. Ole järkevä, vedä fiksit ja hyppää junan alle.Bebanten wrote:Jos joskus satun päätymään ratkaisuun että itseni tapan, aion tehdä sen pistämällä heroiinia suoneen. Olkoon silloin kuolema elämäni onnellisin hetki..
-
HenkkA_
- Psykonautti
En oo ite edes nähnyt livenä kyseistä ainetta, mutta luultavasti vittumainen koukku lyhyen vaikutuksen takia. Ja tuskin kukaan tota syö tai nokittaa jos menee kokeilemaan suonensisäsesti/polttamalla..
Mitä ulkomaisilta foorumeilta oon lukenu, niin nopeesti alkaa menee gramma päiväs ja joutuu vetää vedot suunnilleen parin tunnin välein, et pysyy terveenä.
Jos vertaa esim. bupreen, niin jos on vetäny vikat subut pois, ei siinä oo pahempaa hätää vielä vuorokauteen, mutta pahassa heroiini-koukussa oleva joutuu hommaamaan sen seuraavan annoksensa aika nopeesti, jos meinaa pysyä kunnossa.
Näissä maissa jossa heroiini on yleistä, sitä kai myydään pienissä bägeissä (joku 0.1g), sekä sit voi ostaa kerralla vaikka kymmenen pakkausta, eli n. gramman. Ainaki jenkeissä menee jotenki noin, mitä oon lukenu. Eli käyttäjä voi ostaa vaan yhen annoksen, eikä tarvi kerätä massia isompaan satsiin välttämättä.
Jotkut kaverit puhuu, että herska alkaa taas yleistymään suomessa, vai minkälainen saatavuus on?
Parempi varmaan, ettei sitä täältä niin saa. Pystyn vaan kuvittelemaan, mitä kaikille subu-nistelle kävis, varmaan itekkin olisin kusessa, jos kokeilisin ja saatavuus olisi hyvä...
Mitä ulkomaisilta foorumeilta oon lukenu, niin nopeesti alkaa menee gramma päiväs ja joutuu vetää vedot suunnilleen parin tunnin välein, et pysyy terveenä.
Jos vertaa esim. bupreen, niin jos on vetäny vikat subut pois, ei siinä oo pahempaa hätää vielä vuorokauteen, mutta pahassa heroiini-koukussa oleva joutuu hommaamaan sen seuraavan annoksensa aika nopeesti, jos meinaa pysyä kunnossa.
Näissä maissa jossa heroiini on yleistä, sitä kai myydään pienissä bägeissä (joku 0.1g), sekä sit voi ostaa kerralla vaikka kymmenen pakkausta, eli n. gramman. Ainaki jenkeissä menee jotenki noin, mitä oon lukenu. Eli käyttäjä voi ostaa vaan yhen annoksen, eikä tarvi kerätä massia isompaan satsiin välttämättä.
Jotkut kaverit puhuu, että herska alkaa taas yleistymään suomessa, vai minkälainen saatavuus on?
Parempi varmaan, ettei sitä täältä niin saa. Pystyn vaan kuvittelemaan, mitä kaikille subu-nistelle kävis, varmaan itekkin olisin kusessa, jos kokeilisin ja saatavuus olisi hyvä...
-
Petri6
- OD
Itse asiassa tuossa polttamisessa menee aineesta suuri osa hukkaan, jollei polttotekniikka ole kunnossa. Tästä syystä nokittaminen on parempi vaihtoehto, jollei halua suoneen tuupata.HenkkA_ wrote:En oo ite edes nähnyt livenä kyseistä ainetta, mutta luultavasti vittumainen koukku lyhyen vaikutuksen takia. Ja tuskin kukaan tota syö tai nokittaa jos menee kokeilemaan suonensisäsesti/polttamalla..
"Yksi vaarallisimmista huumeiden käyttötavoista on niiden poliittinen käyttö." -Nils Christie & Kettil Bruun
-
eNZYMe
- OD
Polttamisen suosion syynä on nousut ja annostelun helppo titraus, mutta nokittaminen on joka tapauksessa hyötysuhteeltaan tehokkaampaa. Toimii kyllä nokkaan vähän paremmin suolamuodossa kuin freebasena. Vaatii pientä helppoa kokkausta ruskeasta.Petri6 wrote:Itse asiassa tuossa polttamisessa menee aineesta suuri osa hukkaan, jollei polttotekniikka ole kunnossa. Tästä syystä nokittaminen on parempi vaihtoehto, jollei halua suoneen tuupata.HenkkA_ wrote:En oo ite edes nähnyt livenä kyseistä ainetta, mutta luultavasti vittumainen koukku lyhyen vaikutuksen takia. Ja tuskin kukaan tota syö tai nokittaa jos menee kokeilemaan suonensisäsesti/polttamalla..
-
Death
- Apteekki
Viime vuosina sitä on tietyissä piireissä vain liikkunut. Eli kukatahansa subunisti ei hirveän helposti ainetta saa. Todella harvoin on ollut silleen liikkeellä, että sitä olisi kukatahansa saanut ja myyjät olis jossain kaupungilla myyny tai joku perusnisti olis lähteny pollee porukalle hakee. Välillä sitä kuulee, että saa ja kyllä sitä aina välillä tulee ostettuaki. Kun ite alottelin opiaattien käyttöä ni oli vielä liikkeellä täällä Suomessaki pollee. Kyl mustaki jotenki tuntuu, että se tulee vielä takasin. Siihen voi vielä mennä pitkään. Itse en ainakaan usko, että saatavuus olisi tähänmennessä mitenkään parantunut muutaman vuoden sisällä. Kyllä porukka tohon subuun on nyt sen verran pahasti retkahtanu, että tulee se olemaan hallitseva opiaatti tässä maassa vielä pitkään. Ja onhan se kätevä aine ku ei tarvitse ottaa kokoajan vetoja ja tulee se nyt paljon halvemmaksikin. Tietenkin heroiini on vitusti vahvempi aine, mutta jotenkin mulla on sellanen fiilis, että vaikka se herska tänne takasin tulis ni mä vetäisin subua. Vaikka kaikki muut vittu pollee vetäis. Ja vaikka aina ku oon pollee vetäny ni oon siihen rakastunu, mut on se vaan sellasta kamaa.. siihen kuolee. Jatkan mielellläni näin, jatkan subun vetämistä tai jos pääsen hoitoon ni meen. Mutta heroiinia käytän vain muutamia kertoja vuodessa, yleensä ulkomaillla ja toivottavasti se siellä pysyykin. Subun tulon jälkeen opiaattien käyttäjien määrä on lisääntynyt ihanvitusti. Tuntuu melkeen siltä, että kaikki vetää nykyään subuu. Miettikää jos ne kaikki alkais vetää heroiinia? Siinä vaiheessa tuli jo täys anarkia, kaupat ryöstetään, autot ritsataan, kämpät. . . .. .HenkkA_ wrote:Jotkut kaverit puhuu, että herska alkaa taas yleistymään suomessa, vai minkälainen saatavuus on?
You don´t need a Ph.D. to figure this out. I got high ´cause it was good to me...
-
kilpikonna
- Psykonautti
Mutta se voi olla kohta tulevaisuutta ja suunta onkin kaikkille subu retkuille aivan uutta. 
-
CYKO
- Kameleontti
Itse olen heroiinista vetänyt OD:n. Mäntä pohjaan js ehdin snoa: vittu että toimii hyvin, ja vielä nouseee. *snap lights out*ferox wrote:Ei varmasti ole... todennäköisesti viimeiset hetkesi ovat paniikinsekaisia ja tuskallisia; tajuttomana heroiinista ei sitten paljon iloa olekaan, kuolleesta puhumattakaan. Ole järkevä, vedä fiksit ja hyppää junan alle.Bebanten wrote:Jos joskus satun päätymään ratkaisuun että itseni tapan, aion tehdä sen pistämällä heroiinia suoneen. Olkoon silloin kuolema elämäni onnellisin hetki..
*snap lights on* kaks kaveria hakkaa litsareita ja kunnon oikeita suoria mumisten:"yritä nyt saatana hengittää!"
ne ilmeet kavereidenkasvoilla oli jotain niin epätoivoista ja tuskaista, etten yksinkertaisesti kykenisi tekemään heroiini-itsemurhaa muiden läsnäollessa