MDPV

Stimulantit & empatogeenit. Keskustelua stimulanteista, stimuloivista yrttivalmisteista ja empatogeeneistä.
horna
Kameleontti

Re: MDPV

Post by horna »

ffilm wrote:kertokaa tietämättömälle että voisko mdpv:tä muuttaa paremmaks jollakin combolla(methylone,psykedeelit....)?? tykkään näistä rc jutuista ite eniten methylonesta. mut mdpvn halpuuden takia tekis mieli sitä hankkii,pelkkänä se on musta jokseenki kamalaa.
Toisessa ketjussa on ainakin mainittu mukavaksi kombooksi MDAIn kanssa. Deelien kanssa en ainakaan lähtisi kombottamaan.
Science flies you to the moon. Religion flies you into buildings. Drugs just flies you. Choose!
kombucha
Tuppisuu

Post by kombucha »

eikö tämä ole ice:n ja ritalinin tapainen yhdiste? saanen kysyä miten voitte moista ottaa ihan vapaaehtoisesti?

toivon vain että hyödylliset ja haitattomat psykedeeli rc:t ei saa huonoa mainettajulkisuudessa ja mene laittomiksi nopeammin tämmösen mdpv:n ansiosta.
King Ink
LD50

Post by King Ink »

kombucha wrote:toivon vain että hyödylliset ja haitattomat psykedeeli rc:t ei saa huonoa mainettajulkisuudessa ja mene laittomiksi nopeammin tämmösen mdpv:n ansiosta.
Ja minä kysyn sinulta miten voit itse ottaa psykedeelisiä tutkareita,
eihän niiden haitoista tiedetä vielä juuri paskaakaan.
Ja kukas sinä olet sanomaan mikä on ihmisille hyödyllistä ja mikä ei?

:roll:
Uke
LD50

Post by Uke »

King Ink wrote:
kombucha wrote:toivon vain että hyödylliset ja haitattomat psykedeeli rc:t ei saa huonoa mainettajulkisuudessa ja mene laittomiksi nopeammin tämmösen mdpv:n ansiosta.

Ihmiselle on hyväksi se minkä se itse niin kokee...eiku vai onko? Offtopic saaneen loppua, vaikka en moderaathor olekkaan :mrgreen:

Itse en tähän pahaiseen koske enää ikuna.. Ei tee mieli tilata, enkä mistään muualtakaan haluais ostaa, phyi. Liian helppo aine.
Image
''Ihmiset ovat tismalleen kuin kukat: tarvitsemme aurinkoa ja hoivaa ja sen sellaista, mutta kasvamme paremmin kun päälle nakkaa pussin paskaa.''

PLUR Peace, Love, Unity, Respect.
xxx-men
Kameleontti

Post by xxx-men »

Tosiaan kokeiltu on ja siihen kokeiluun se sai jäädäkkin. Tää aine on liian myrkkyä jopa minulle :shock:
ffilm
Karvakuono

Post by ffilm »

jokseenki ikävää et tätä kalmakauhu ainetta on saatavilla halvalla,helposti ja ei-rikollisesti. vaikka ite oon piristesuuntautunu(nyt sitä tultii kaapista!) niin tän kohdalla kyllä yhdyn täysin yrttihörhöjen valitukseen suhteettomasta vainosta heitä kohtaan. on ihan mahollista ja niin tulee viel varmaan usein käymäänki et ainetta joko myyty toisena tai ei vaan oo tietoo niin "fiiliksis" otetaa gramma kerralla,henki pois tai varmaa joku 1,123% mahollisuus selvitä ensiavus. mihinkähä kukkaan tai yrttiin kuolee samalla varmuudella? silti nää mausteiden käyttäjät on muka rikollisia ja huumehörhöjä. foorumilleki liityin vaan mollatakseni pevekkiä ku jotai 20g vahingos muutamas kuukaudes meni,vaikka se ei ees tunnu hyvältä!! ne jotka miettii hyvää bailu,sekoilu tai whatever reason substanssii... niin tää on paskaa.
peltsi
OD

Post by peltsi »

kombucha wrote:eikö tämä ole ice:n ja ritalinin tapainen yhdiste? saanen kysyä miten voitte moista ottaa ihan vapaaehtoisesti?

toivon vain että hyödylliset ja haitattomat psykedeeli rc:t ei saa huonoa mainettajulkisuudessa ja mene laittomiksi nopeammin tämmösen mdpv:n ansiosta.
Ei lähelläkään esim. ritalinin saati sitten muiden metyylifenidaattivalmisteiden vaikutuksia.

Enkä nyt sanois et ihan paskaa bailutavaraakaan on...pistäähän toi läpän lentää, jaksaa bailaa ja muitakin jopa miellyttäviä vaikutuksia tästä oon löytäny.
Laskut lähes kaikilla on kauheat ja tätä tulee helposti otettuu liikaa. Mut uskoisin et parit alle 10mg doset bailuillan aikana vois olla jopa ihan potentiaalista hauskaakin. Valitettavasti jos sulla on gramman pussukka sukan varressa se on lähes mahdotonta ja se tekee tästä aineesta hirvittävän, vaarallisen ja turmiollisen huumeen.

Jos mä vielä tätä jostain syystä hommaisin niin ottaisin kyl ainoastaan MDAI:n kanssa ja max. 30mg koko illan aikana.
"I hurt myself today to see if I still feel"
*Johnny Cash - hurt*
kombucha
Tuppisuu

Post by kombucha »

King Ink wrote:
En sanonut niitä ottavanikaan.Veikkaan kuvausten perusteella että niissä on joitain suhteellisen haitattomia ja hyödyllisiä - mikä on tietysti lavea termi. Hyödyttömyydestä en taas sanonut mitään.
peltsi wrote:
kombucha wrote:eikö tämä ole ice:n ja ritalinin tapainen yhdiste?
Ei lähelläkään esim. ritalinin saati sitten muiden metyylifenidaattivalmisteiden vaikutuksia.
kiitos vastauksesta
SadPanda
LD50

Post by SadPanda »

Taas itken palatessa, se oli harhaa mut tuntu niin mahtavalta.
Kävin sun luona mielelläni, olisin halunnu jäädä siellä oli paremmin kun täällä.
Elämäntapa-kusettaja kusettaa itseään: vihreää rauhoittaa, valkoinen piristää.
Ne kysymykset on vastauksia, ne voi padota, mut ne ei katoa.

Hyi vittu ihan oikeesti tämä on vaarallista ja sitä ei ole sanottu tarpeeksi montakertaa nyt ääneen. tai kirjotettu. tiiän kymmenii jotka on napannu tällä psykoosit ja muutamia joilla on lähteny henki. Ite oon heränny ambulanssista vaahtosuus ja kerran vetojen jälkeen pää lavuaarista. tässä ei ole mitään hienoa ja vihaan tätä ja tästälähtien kaajan pöntöstä alas kaikki pevekit mitä nään. vaikka oon ottanu 5-10mg vetoja näin on tapahtunu. koskaan ei voi tietää mitkä on ne "viimeset" ku lähtee. tää on pelleilyä hengellä ja toivottavasti en tajunnu tätä liian myöhään. tässä on nyt 50h takana valvomista ja nyt käärin vikat jointtiin ja senjälkeen tää jää pois mun elämästä. Jos tää nyt oli liian myöhästä ja mua ei täälä näy jatkosa niin ottakaa tää sit ensimmäisenä vaultin hälytyskellona. Mua vainottaa jo nyt eikä uni tule. Masentaa ja itkettää ja pelottaa. mut ei enää ku polttaa tuon ja sitä jatkuutaas 20min ja taas helvetti on irti. Toivottavasti 2 mirtazapiinia auttaa nukkumaan. Jos ei muuta niin hommaan jotain tyrmäystippoja. Mutta tähän paskaan en tän jälkeen enää koske. EI IKINÄ ENÄÄÄ!

laitan vielä varanvuoksi tähän että siis jos piriä ottaa sen 0,1 suhkot putsiiki niin sehän on ihan OK,,, mut sitte jos ottaa mdpv:tä 0,01 se ei välttis ole ok eli jos haluatte olla huolellisii niin ottakaa niin pieniä kun voi ottaa(voin sanoo että neki humahtaa vaikkei sitä uskois) voin kuvitella miten moni on tätä ottanu niinku piriä ja sinne on menny kaunis elämä ku kuolo tullu. Halusin sanoa tän ku täälä ei oo tarpeeks tästä puhuttu negatiiviseen sävyyn ja olen itsekki joskus hehkuttanu. Nykyään tää antaa mulle tosi NISTI olon. ja paskan omatunnon PIRULLISTA hyi vittu oksettaa. älkää vetäkö tätä pl<. ...panda. -> toivottaasti tää ei oo liian myöhästä nyt päättää että ei enää tätä ota. Toivottavasti tää on joku hälytyskello monille jos mua ei vaikka täälä foorumilla aikoihi näy. Eihän sitä koskaan tiedä. vieras aine vieras keho vieras mieli. hyi. :(

Toivottavasti joku voi comppaa tätä postausta ja ymmärtäkää että tää on vakava asia.
EDIT: Ainiin ja se mikä piti vielä sanoo niin toi i.v käyttö. SAATANAN INTENSIIVISTÄ JA IHAN VITUN LIIAN INTENSIIVISTÄ PASKAA. vetojen jälkeen pitää 10min tuhlaa siihen ku pörisee ja kohisee nii lujaa et pysyy kasassa. VIHHAAN.
[17:14] <bong_aqua> oot kyllä kohtuukäytön ruumiillistuma
ferox
OD

Post by ferox »

SadPanda wrote:Halusin sanoa tän ku täälä ei oo tarpeeks tästä puhuttu negatiiviseen sävyyn ja olen itsekki joskus hehkuttanu.

Toivottavasti joku voi comppaa tätä postausta ja ymmärtäkää että tää on vakava asia.
On kyllä minusta puhuttu ihan tarpeeksi negatiiviseen sävyyn. En voi silti väittää etteikö suurin osa kaikista, joille olen ainetta tarjonnut (ei kovin vähäinen määrä) olisi pitänyt siitä ainakin laskut pois lukien. Kaikkihan eivät kärsi laskuista juuri ollenkaan, vaikka se on yleistä. Näkemäni perusteella hihattamalla voi saada helvetisti rankemmat laskut. Mdpv nousee muutenkin kovaa, jos et kerran pidä rännäämisestä niin miksi vitussa teet sitä?

Kyllähän tätä kuulopuheiden mukaan myydään pirinä, hölmöläisten hommaa. Mutta öyskyt / kuolemat vaativat joka tapauksessa sen verran kustun annostelun etten syyllistäisi ainetta vaan sitä ääliötä, jonka piittaamattomuutta moka tapahtuu.

Kyllä, aine aiheuttaa pahimmillaan stimupsykoosin. Kyllä, on fiksua käyttää mg-vaakaa. Ei, se ettet pidä vaikutuksista ei tarkoita, että kuolet.
 “ ferox puhuu usein asiaa omas todellisuustunnelissaan ”  — frapa
SadPanda
LD50

Post by SadPanda »

siis sehän tässä pahinta on että mä rakastan niitä vaikutuksia. mutta mä sain tarpeekseni tästä nyt. ei oo sen arvosta.liian koukuttavaa liian myrkkyä
Edit: Pitihä ne liukkarit tehä kait tosta kolmet lähtee ainaki. Ja ette ikinä usko millä parani tää olo. ku joi kunnolla otti d ja e vitamiinitapletit ja söin neljänviljanpuuroa sokerilla niiin AI ETTÄ NOUSEE TUKKA PYSTYYNNNNNNNN <3
Mutta silti en hyväksy tätä. Enkä aijo jatkaa käyttöä.Noi liukkarit ku loppuu niin sit se on finito. ;) mut joo ihmekkös oli niin huonot fiilikset ja heikko olo ku ei ollu syöny mitään. Tuntuu et toi safkaki ois noussu päähä :D peace.<3 silti muistakaa olla tosi varovaisia varsinki iv käyttäjät se humisee pienilki määril ;)
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

muistakaa ne bentsot rakkaat muistakaa ne bentsot...

sitten mdpv on ihan jees :D
Ununnilium
Lepakko

Post by Ununnilium »

ferox wrote:
Kyllä, aine aiheuttaa pahimmillaan stimupsykoosin. Kyllä, on fiksua käyttää mg-vaakaa. Ei, se ettet pidä vaikutuksista ei tarkoita, että kuolet.
Nimenomaan. MDPV ei ole sinänsä sen kummempi stimu kuin amfetamiini, mutta kun porukka vetelee annoksia ihan sattumanvaraisissa kokoluokissa ja mittailee viivojaan jollain tulitikuilla niin ei ihme että menee välillä yliannostuksen puolelle.

MDPV toimii miedoilla annoksilla todella kontrolloitavana ja ennalta-arvattavana substanssina. Jos joutuu öitä vasten tahtoaan valvomaan, niin kyllä silloin on jo tyritty. Pitäkää halunne kontrollissa, saatana.
SadPanda
LD50

Post by SadPanda »

osaisko kukaan sanoa että onko täysin tai yhtää turvallista ottaa tramaleita laskuihin? 2päivää meni ja viiisistä vedoista on nyt ainaki se 6h
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

SadPanda wrote:osaisko kukaan sanoa että onko täysin tai yhtää turvallista ottaa tramaleita laskuihin? 2päivää meni ja viiisistä vedoista on nyt ainaki se 6h
Kyllä toisella foorumilla kaverit kiskoo, tramboo ja pevekkii saman päivänä, mutta en nyt suoraan mene suositteleen, näen sitä tapahtuvan en tiiä kandeeko...

bentsooo.
tRip
Moderator

Post by tRip »

Julma-Henri&Syrjäytyneet wrote:Taas itken palatessa, se oli harhaa mut tuntu niin mahtavalta.
Kävin sun luona mielelläni, olisin halunnu jäädä siellä oli paremmin kun täällä.
Elämäntapa-kusettaja kusettaa itseään: vihreää rauhoittaa, valkoinen piristää.
Ne kysymykset on vastauksia, ne voi padota, mut ne ei katoa.
Silti kompaten SadPandaa..
Ei niit laskui voi ku vaa asenteel..
bentsoil.. kaikel mikävaa rauhottaa ja saa mielen turtaa, mielihyvä.. ees jotai, mitäämitää mitää jotai hyvää..
tai ees vähemmän tuskasta olotilaa ja tukalaa tilaa.
Keep it unreal.

Vaultti.net - coming soon..
SAWANISTI
Apteekki

Post by SAWANISTI »

teemi wrote:
SadPanda wrote: Mä oon tätä tilaillu muutamia kertoja ja oon ollu aina aika vastuulinen ja varovainen. nyt otin sitte boostit pikkusen liian nopeesti ja muisti katkiaa naps ja yhtääkkiä herään ambulanssista ( oli kuulemma näyttäny viinakouristuksilta ja silmät pyöriny päässä. En sitte tiiä oliko siinä liikaa liian nopeaa vai sainko sitte jonku epilepsiakohtauksen. Kaikki sydänfilmit yms otettii jne ja pääsin 6-8h päästä pois. Nyt sitte voiski nukkua ja jättää loput aamuksi ;D mut tosiaan olkaa ton re-dosettamisen kans TOSI tarkkoja ja antakaa välillä aineen laskeekki päästä ennenku otatte boosteja.. taino ainaki se kuulostais tarpeeksi vastuuliselta. nyt jwh-018 paukut ja tipahteleen . hyvää yötä parempaa huomista

damn, toivottavast voit paremmin. no joo, ruotsalainen kokki ja sen brittimuija kämppiksin, et pitää joku järki messis pitää. :// :heh:
mut kyl me toisistamme huolta pidetää. ;)
Moikka! Täällä ennakkotapausta kanssa, noin vuoden lähes päivittäinen käyttö (myös amfetamiini, vuoroin subu, metku ja muu paska mikä ränniin menee) johtanut jonkinlaiseen verenkieto häiriöön. Onneksi tajus ajoissa lopettaa vedot "vaikka mieli tekeekin aina välillä", melkein oli tarve käsi amputoida. Kannattaa miettiä noitten vetojen kanssa monesti, joo se on kivaa vähän aikaa, mutta todelliset seuraukset tajuaa yleensä liian myöhään, On muitakin tapoja vetää jos vetää.. Toi Sadpandan epileptinen kohtaus on aika tuttua jollain peeveillä, itsellä niitä alkoi ilmetä kun joku kuukausi jopa valvottu pelkällä peeveellä ja ei ruokaa ollenkaan! Varokaa tota ruokahaluttomuutta ja liian isoja doseja, koska ne todellakin toimii siinä missä pienetkin (erittäin psyykkistä tavaraa kaikin puolin, siinä missä kaikki muukin paska). Hyvää ja turvallista vuorokauden jatkoa kaikille peevee kuskeille, itse sanon ei kiitos.
...bensaahan ne pojat tuli hakemaan...
mb1
Lepakko

Post by mb1 »

Dexma wrote:
SadPanda wrote:osaisko kukaan sanoa että onko täysin tai yhtää turvallista ottaa tramaleita laskuihin? 2päivää meni ja viiisistä vedoista on nyt ainaki se 6h
Kyllä toisella foorumilla kaverit kiskoo, tramboo ja pevekkii saman päivänä, mutta en nyt suoraan mene suositteleen, näen sitä tapahtuvan en tiiä kandeeko...

bentsooo.
Olen se toisen foorumin kaveri :) Jos sulla on tolee tramadoliin niin sitten.
"johnilla oli huumeiden ja seksin täyteinen elämä"

Miten karmea kohtalo -- ei ehtinyt koneella olla missään välissä.

APO
Parameedio
Tuppisuu

Post by Parameedio »

Jo kuusi kuollutta? Ministeri väläyttää designhuumeelle erillislakia

Viimeksi päivitetty 13.04.2010 10:25

Peruspalveluministeri Paula Risikon (kok.) mukaan designhuume MDPV laitetaan kuriin vaikka erillislailla, jos muut keinot eivät auta.

Ministeri Paula Risikko on vastannut kansanedustaja Juha Hakolan (kok.) kirjalliseen kysymykseen, joka koski designhuumeita koskevan lainsäädännön saamista Suomeen mahdollisimman nopeasti.

Pitkään huumerikostutkinnassa toimineen Juha Hakolan kysymyksestä kerrottiin Verkkouutisissa maaliskuussa.

- Uusien designhuumeiden aiheuttamista ongelmista ollaan hyvin tietoisia, Paula Risikko vakuuttaa vastauksessaan.

Risikon mukaan kansainvälisiin sopimuksiin sisältymättömät synteettiset aineet eli designhuumeet ovat ongelmallisia.

- Euroopassa tuotetaan huomattava määrä ns. designhuumeita, joita myös viedään laajamittaisesti muualle maailmaan. Näille aineille on ominaista nopea markkinoille tulo ja joissakin tapauksissa myös nopea katoaminen markkinoilta, hän toteaa.

MDPV rinnastetaan virallisesti lääkkeeksi.

- Mahdollisuuksia nopeuttaa uusien huumaantumistarkoituksessa käytettävien aineiden valvontaan ottamista selvitetään, minkä pohjalta ryhdytään tarvittaessa lainsäädännöllisiin toimiin, joita voisivat mahdollisesti olla huumausainelain täydentäminen tai erillislain säätäminen, ministerin vastauksessa sanotaan.

Karjalainen-lehti kertoi maanantaina, että poliisi epäilee kahden nuoren huumeiden käyttäjän kuolleen Pohjois-Karjalassa MDPV:n käyttöön.

Poliisi varoitti viime viikolla, että Etelä-Suomessa MDPV on tappanut ainakin neljä ihmistä. Ainetta on tavattu paljon mm. Lappeenrannasta.
Parameedio
Tuppisuu

Post by Parameedio »

Nyt heräsi ammatillinen mielenkiinto tähän "uuteen" tutkimuskemikaaliin :razz: Ensimmäiset viestit on tosin jo vuodelta 2005 joten ei tässä ihan uudesta kyllä voi puhua. Sitten rehellinen kysymys foorumilaisille kyseisestä aineesta. Eli löytyykö pohjoisen kaupiungeista ja laskettelukeskuksista ainetta siinä määrin että kannattaisi kouluttaa ensihoitajat kyseiseen aineeseen?
En ole viellä lukenut koko viestiketjua ja tämä on ihan uusi tuttavuus mulle.
xxx-men
Kameleontti

Post by xxx-men »

Parameedio wrote:Nyt heräsi ammatillinen mielenkiinto tähän "uuteen" tutkimuskemikaaliin :razz: Ensimmäiset viestit on tosin jo vuodelta 2005 joten ei tässä ihan uudesta kyllä voi puhua. Sitten rehellinen kysymys foorumilaisille kyseisestä aineesta. Eli löytyykö pohjoisen kaupiungeista ja laskettelukeskuksista ainetta siinä määrin että kannattaisi kouluttaa ensihoitajat kyseiseen aineeseen?
Ei me pohjosen ihmiset mitään juntteja sentään olla. Tottakai aineita liikkuu siellä missä on ihmisiäkin. Ja nettiähän osaa nykypäivänä jokainen käyttää mistä saa kaikenlaista kivaa hommattua.
ffilm
Karvakuono

Post by ffilm »

xxx-men wrote:
Parameedio wrote:Nyt heräsi ammatillinen mielenkiinto tähän "uuteen" tutkimuskemikaaliin :razz: Ensimmäiset viestit on tosin jo vuodelta 2005 joten ei tässä ihan uudesta kyllä voi puhua. Sitten rehellinen kysymys foorumilaisille kyseisestä aineesta. Eli löytyykö pohjoisen kaupiungeista ja laskettelukeskuksista ainetta siinä määrin että kannattaisi kouluttaa ensihoitajat kyseiseen aineeseen?
Ei me pohjosen ihmiset mitään juntteja sentään olla. Tottakai aineita liikkuu siellä missä on ihmisiäkin. Ja nettiähän osaa nykypäivänä jokainen käyttää mistä saa kaikenlaista kivaa hommattua.
totta. varmasti löytyy ihan kaikkialta. nuo kuolemakohut liittyy varmaanki siihen et ainetta luultu toiseksi eikä korreloi siihen et mdpv ois yleistä vaan helsingissä ja lappeenrannassa. luulis et mdpv on pohjoisessa tai pienillä paikkakunnilla jopa suhteessa muita aineita yleisempää koska sitä voi hankkia netistä(en usko rikkovani sääntöjä kun eihän tarvi ku pistää "mdpv" googleen niin online myyjät pläjähtää ruudulle)niin ei tarvi tietää suurten kaupunkien skeneä/piirejä/kaupustelijoita.
CYKO
Kameleontti

Post by CYKO »

Itselleni rankan mdpv-putken(5-7 päivää) jälkeen koko ruumista kylmää ja tunnen vilunväristyksiä ja lihasväsymystä.

Näihin jälkitiloihin auttaa uskomattoman hyvin buprenorfiini. Se poistaa täysin kaikki muut oireet paitsi lihasväsymyksen.

Toi MDPVen aiheuttama lihasväsymys (ainakin minulla) on ihan eri tasoa kuin amfetamiiniputken jälkeen.
ffilm
Karvakuono

Post by ffilm »

ja äskeiseen päälle vielä perusvalistuskitinä,syö ja juo vaikka väkisin!
tRip
Moderator

Post by tRip »

tekis mieli nyt vaan kruunata topicci ja pistää lukkoo..
Keep it unreal.

Vaultti.net - coming soon..
sxoxyvg
OD

Post by sxoxyvg »

Fight the power, lukko pois

jea
-trip
negatiivisesti sekaisin

<Dexma> Okei okei.
<Dexma> MÄ OLEN IHAN PERUSPANO
CYKO
Kameleontti

Post by CYKO »

mmm..

Miten joku voi edes kuvitella että 7pvän PV putken voisi vetää syömättä tai juomatta..
ffilm
Karvakuono

Post by ffilm »

viikon peveputken jälkeen syöminen tuntuu niin kipeeltä massussa vaikka heikkous on hillitön.
Boilder
Lepakko

Post by Boilder »

CYKO wrote:mmm..

Miten joku voi edes kuvitella että 7pvän PV putken voisi vetää syömättä tai juomatta..
harjottelee sutturalla aluks niin kyllä tuo helposti onnistuu ^^
“The more Chaotic I am, the more complete I am.”
-A.O.Spare
SadPanda
LD50

Post by SadPanda »

nyt oli iltalehessä taas juttua ku joku nainen 9kk käyttäny niin toinenpuoli keuhkoista painunu lyttyyn. Ite sain tästä onneks jo tarpeekseni. Ja silti kaikki vetää vaikka tästä nyt on hyvinki jo tiedossa asioita varsinki niitä paskoja ja onko tässä nyt loppujenlopuks mitää kivaa ees enää?

Ihmisillä pysähtyy sydämii
näkö sumentuu
keuhkot menee kasaan
palottelee toisiansa
ampuu kavereitasa
ampuu itteesäpäähän
näitähä löytyy.... hyi. Itestä tää teki raivotautisen jossain vaihees ja romahdin totaalisesti. EI IKINÄ ENÄÄ <3