Harva uskaltautuu tajuumaan sen tosiseikan, et tollaset 'kliseet' (jotka jostainsyystä luovat vastustusta lähinnä niissä jotka ovat toiseen aineeseen koukussa, itse sitä vielä sisäistämättä)xxx-men wrote: En viiti selostaa tota rahotus puolta mut jokanen tietää miten näis piireis nää hommat menee. Ite jos saisin päättää niin en ois ikinä koskenukkaan subuun. Ees ottanu pikkupikku vetoja. Vitun tyhmää oli ees kokeilla ekaa kertaa subua suoraan suoneen![]()
Varsinkin ihmiset joilla on heikko itsetahto(minä) niin EI KANNATA testatakkaan subua. Koukku syntyy niin vitun kavalasti.
..Ku toi on tosiaanki niin täyttä totta jokainen sana.
Jos omaa vähääkään nistiluonnetta, ja vieläpä mopoihin mieltymystä, ni nähny kyl nii monii jotka on subu, ganja, deelit, tai vaikkapa ylipäätää kuosailu vieny syvälle.. ja jos siihen lisää viel sen piikin, ni tekee jo pahaa itelleki nähä toisen rappioituvan.
ja ku ite käymäs sitä läpi et kyl mä vittu haluan elää elämää etten on riippuvainen jostain joka mua hallitsee, kahlitsee, vie kaikki voimavarat.
Elämäs on paljon elämistä.
Jonka kaikki nistit joskus toteaa..
"ku kerrot yhen nistin, kerrot ne kaikki.." - Mun mielestä nerokkaasti sanottu kiteytettynä.
Ja ku nähny niit kolmikybäsii jotka on viel syvemmällä ku minä, mut myös niitä jotka on selvinny siit. Tulee olo et mun ongelmathan on loppujenlopuks aika mitättömii, ja siks niist myös päättäny selvii.
"Säästä ittees" -eräältä OG'konkarilta;-
Pointti oli kait se et näihin jää nii petollisesti koukkuu..
Vast viikonpääst huomaa et onkohan mul reflat.. kahen viikon päästä on jo pikkasen tuskissaan. Ja tää ihan kolmenkin päivän kuurittamisen jälkeen.
Kivuistaki voi nauttii, se on vaa voimakasta tuntemista. Karaistunu oon täs karus maailmas. Tunteeton turta on loppupeleis vaa pimeessä hapuilemista. Jossainvaihees tekee mieli sytyttää se valoki palamaan. Ihan vaa nähdäkseen:)>
3mg bupree on optimaalinen opiaateista vierottautumisee..
Mut ehkä mä nyt maksan ne iänikuiset laskut, jääny lojumaan ja homehtumaan mätäpaiseeks johon ei tekis mieli mennä tsörgimään.
Oks nykysin kaikki Subutexi ulkomailta tuotuu..?
vai käytetääks sitäki korvaushoidos?