Amfetamiini topic.

Stimulantit & empatogeenit. Keskustelua stimulanteista, stimuloivista yrttivalmisteista ja empatogeeneistä.
CYKO
Kameleontti

Re: Amfetamiini topic.

Post by CYKO »

Huiko wrote:
CYKO wrote:Toisin on asiat tänään ruopasin lapaseen 0.4 ketulan vedot ja nehän jysähti niinkuin ennenvanhaan.
Pakko laittaa nyt tähän että joko teillä on tolet taivaissa tai pirit paskaa.
Tosi kuitenkin on että joka myyjä jatkaa piriä.
Joku muukin väitti vetäneensä 1/2g:tä kerralla.
Oletko oikeasti saanut kadulta kertaakaan piriä josta lähtisi kunnon puhinat alle 0.3g annoksella?

Kyllä 0.05-0.1g annoksella pirin vaikutuksen huomaa mutta ei se ns. "toimi", eli tuollaiset ovat mikkihiiriannoksia. :mrgreen:

Edit: Minulla stimulanttitole on aina ollut suht korkea. ADHD diagnoosi (f90.0) löytyy ja lääkityksenä tällä hetkellä Ritalin 10mg x 9 / päivä, eikä se tunnu läheskään aina riittävältä.
Huiko
LD50

Post by Huiko »

En ostele kadulta.
Ja joo 0,3g ois jo liikaa nykyään.
Jos vetää useamman päivän niin voi olla loppupuolella hyvä.
Riippuu tietysti mitä hakee.
Överit tai siinä rajalla ei sovi minulle.
Oon joskus saanu paskaakin mut olen vienyt takasin.
Ei ole kivaa jos on jatkettu liikaa.
Ja ilmeisesti on sitten tolet korkeella.
Mikki hiireksi en kuitenkaan tunnustaudu. :)
En minä teiltä mitään ole kieltänyt ihmetytti vaan nuo määrät.
Tää tie vie tuskan, valitusten loukkoon.
Tän kautta käyt iänikuiseen vaivaan.
Tää tie vie kadotuksen väen joukkoon.

Oikeudenmukaisuus sai minut aikaan,
Jumalan Voima, Viisauden summa
ja Alkurakkaus, joka synnit peittää.

Vain ikuiset on ennen mua luotu,
myös mun on ikuisesti kestää suotu.
Kun tästä käyt, saat kaiken toivon heittää.

-Dante (n. armonvuonna 1321 jkr.
xxx-men
Kameleontti

Post by xxx-men »

Huiko wrote: Tosi kuitenkin on että joka myyjä jatkaa piriä.
Tosi kuitenkin on että SUHT MONI jatkaa piriä. Ei kaikki kuitenkaan. Ihmettelen miten ihmiset kiusaa itteensä jollain sokerilla ja maksaa siitä vielä? Hyvä amppeli toimii 0.1 dosella. Tääläpäin on tapana leuhkia että määpäs vedin 0.7 töpselit :hmh: Hohhoijaa!
ferox
OD

Post by ferox »

xxx-men wrote:Tosi kuitenkin on että SUHT MONI jatkaa piriä. Ei kaikki kuitenkaan. Ihmettelen miten ihmiset kiusaa itteensä jollain sokerilla ja maksaa siitä vielä? Hyvä amppeli toimii 0.1 dosella.
Näinkö "hyvässä amppelissa" ei mitään sokeria ole, ei sitten yhtään?
 “ ferox puhuu usein asiaa omas todellisuustunnelissaan ”  — frapa
Boilder
Lepakko

Post by Boilder »

ferox wrote:
xxx-men wrote:Tosi kuitenkin on että SUHT MONI jatkaa piriä. Ei kaikki kuitenkaan. Ihmettelen miten ihmiset kiusaa itteensä jollain sokerilla ja maksaa siitä vielä? Hyvä amppeli toimii 0.1 dosella.
Näinkö "hyvässä amppelissa" ei mitään sokeria ole, ei sitten yhtään?
no kyllähän siellä aina on vähän jotain rypälesokeri tai vastaavaa
“The more Chaotic I am, the more complete I am.”
-A.O.Spare
Huiko
LD50

Post by Huiko »

Niin.Amfetamiinia jatketaan,joo.
Pointti olikin lähinnä siinä että kuinka paljon,miksi ja mitä.
Mä luulen että aika harva vetäisi kunnon piriä tollasia edellä mainittuja määriä.
Mulla riittää myös se 0,1.
Onko sitten tuo huono sen arvoista mitä siihen laittaa rahaa,on sitten jokaisen oma asia.
Kun tokaset lauseen:-V***U!Vetäsin just gemmin piriä!(joo,karrikoitu.),kertoo se minulle lähinnä:
a. Sulla on paskaa piriä.
b. Sä vedät ihan liikaa.
c. Sua on kusetettu.
d. Sä valehtelet.
Tämähän on sitten mulle ihan sama. :)
Ettehän te ostais pilveekään jota pitäis vetää parit kolmet plossit että toimii?

Boilder
Lepakko

Post by Boilder »

Huiko wrote:Niin.Amfetamiinia jatketaan,joo.
Pointti olikin lähinnä siinä että kuinka paljon,miksi ja mitä.
Mä luulen että aika harva vetäisi kunnon piriä tollasia edellä mainittuja määriä.
Mulla riittää myös se 0,1.
Onko sitten tuo huono sen arvoista mitä siihen laittaa rahaa,on sitten jokaisen oma asia.
Kun tokaset lauseen:-V***U!Vetäsin just gemmin piriä!(joo,karrikoitu.),kertoo se minulle lähinnä:
a. Sulla on paskaa piriä.
b. Sä vedät ihan liikaa.
c. Sua on kusetettu.
d. Sä valehtelet.
Tämähän on sitten mulle ihan sama. :)
Ettehän te ostais pilveekään jota pitäis vetää parit kolmet plossit että toimii?
juurikin näin :)
“The more Chaotic I am, the more complete I am.”
-A.O.Spare
CYKO
Kameleontti

Post by CYKO »

Huiko wrote:En ostele kadulta.
Ja joo 0,3g ois jo liikaa nykyään.
Jos vetää useamman päivän niin voi olla loppupuolella hyvä.
Riippuu tietysti mitä hakee.
Överit tai siinä rajalla ei sovi minulle.
Oon joskus saanu paskaakin mut olen vienyt takasin.
Ei ole kivaa jos on jatkettu liikaa.
Ja ilmeisesti on sitten tolet korkeella.
Mikki hiireksi en kuitenkaan tunnustaudu. :)
En minä teiltä mitään ole kieltänyt ihmetytti vaan nuo määrät.
No joo. Toi mikki hiiri heitto oli hieman asiaton. Anteeksi siitä.

Asia on nimenomaan kiinni siitä mitä hakee.

Esim. mielestäni viihteellinen annos Dexedrineä on 15-20 kpl, mieluiten se 20 kpl. 3 tablettia on pienin annos mitä Dexeeä olen ottanut ja kyllä vaikutuksen silloinkin selvästi huomasi. Tabletithan sisältävät d-amfetamiinia 5mg.

Eli 20 x 5mg = 100mg, vastaa 200mg d,l-amfetamiinia, jota katupirikin on. Jatkettuna 50% = 400mg.

50% amfe on mielestäni hyvälaatuista katupiriä. Tämän huomioon ottaen ei se 0,4g niin älytön annos ole.
Huiko
LD50

Post by Huiko »

Eipä mitn. :)
Ei tuo heitto loukannu.
En itse ole seurannut noita koostumuksia,mutta pari vuotta aktiivisesti vedin.
Nykyään vain joskus kun innostuu.
Kaiken näköistä olen testannut,mitä on myyty pirinä.
Pääosin noin kymmenen vuotta sitten.
Mistä tuli muuten kysymys mieleen.
Oletteko koskaan saaneet piri tahnaa?
Siis semmoista purkkamaista?
Ymmärsin että olisi ollut piriä josta jokin työ vaihe oli jäänyt kesken.
Tästä on aikaa ja ei ole sen jälkeen eteen tullut.
Oli kyllä vaikeaa väsää vedot. :heh:
Joku fiksumpi vois myös kertoo erot esim.keltaselle ja pinkillekkin.

CYKO
Kameleontti

Post by CYKO »

Oman kokemuksen mukaan melkein kaikki "tahnaporeet" pystyy kuivattamaan kokkaireiksi/jauhoksi. Joskus kyllä tullut ihan ihme vatkulia joka on pysynyt purkkamaisena.

Luulen/oletan (siis mutu) että kyseessä on painon lisääminen, eli käytännössä jatkaminen. Jengi aina puhuu asetonipiristä tai asetonihönkäyksistä jotka seuraavat vetoja mutta asetonin käyttämisessä painon lisäämiseen ei olisi mitään järkeä. Näin siksi että 1) asetoni liuottaa muovia, ja tulee pussin läpi. 2) jos kaadat asetonia esim. lattialle näet silmissä kuin se haihtuu, eli eipä olisi pitkäaikanen jatke.

Oletan että kosteat poreet/tahnat ovat joko vedällä tai isopronolilla kostutettuja. Isopropanoli tosin metabolisoituu asetoniksi elimistössä.
tRip
Moderator

Post by tRip »

Esim. mielestäni viihteellinen annos Dexedrineä on 15-20 kpl, mieluiten se 20 kpl. 3 tablettia on pienin annos mitä Dexeeä olen ottanut ja kyllä vaikutuksen silloinkin selvästi huomasi. Tabletithan sisältävät d-amfetamiinia 5mg.

Eli 20 x 5mg = 100mg, vastaa 200mg d,l-amfetamiinia, jota katupirikin on. Jatkettuna 50% = 400mg.

50% amfe on mielestäni hyvälaatuista katupiriä. Tämän huomioon ottaen ei se 0,4g niin älytön annos ole.
yksi Dexedrine tabletti painaa 0.2g, jossa on 5mg dexamfetamiinisulfaattia,
ts. 200mgDex 5mg d-amfee, josta 80% on sokereita ja sakkaa.. 20% itse dexamfee :jou:

Otan siis päivässä 0,8-1,2g PIRII 8)
Keep it unreal.

Vaultti.net - coming soon..
CYKO
Kameleontti

Post by CYKO »

nipsu-deelinen wrote:

yksi Dexedrine tabletti painaa 0.2g, jossa on 5mg dexamfetamiinisulfaattia,
ts. 200mgDex 5mg d-amfee, josta 80% on sokereita ja sakkaa.. 20% itse dexamfee :jou:yt

Otan siis päivässä 0,8-1,2g PIRII 8)
No hei nyt ois tarve palata kiireellä takasin sinne koulun penkille matikkaa vääntämään.

Antamiesi tietojen mukaan pirisi vahvuus on 2,5%. Terveytesi vuoksi toivon ettet ainakaan rännää sitä :mrgreen: .
dopE
Lepakko

Post by dopE »

mitä helvettiä.. 1tapu painaa 0.2g ja vaan 5mg d-amfee
tRip
Moderator

Post by tRip »

CYKO wrote:
No hei nyt ois tarve palata kiireellä takasin sinne koulun penkille matikkaa vääntämään.

Antamiesi tietojen mukaan pirisi vahvuus on 2,5%. Terveytesi vuoksi toivon ettet ainakaan rännää sitä :mrgreen: .
:mrgreen:

nii i ?

Dexedrine on suomessa huumausainereseptillä saatava erityisluvallinen valmiste. eli toisinsanoen lääkeamfetamiini. drugsi.
Mitäpä muuta lääkkeissä on kuin sidosaineita ja addiktiota.

emt.

meni vähä överiks mul.-
Keep it unreal.

peltsi
OD

Post by peltsi »

CYKO wrote:

Paljonhan noi "pirit" nykyään amfetamiinia sisältää keskimäärin? Voisin kuvitella et ei välttämättä ees mee kauheesti ohi noista prosenteista :heh:
Enemmänkin mdpveetä noissa varmaan haha.

Lisäks toi 50% 400mg:n kerta-annos on kyl mun mielestä aika iso annos kyllä. Ei varmaan oo ollu ihan 50% jos oot 0,4 satseja kiskonu eikä se sun mielestä mikään kovin suuri annos oo.
"I hurt myself today to see if I still feel"
*Johnny Cash - hurt*
tRip
Moderator

Post by tRip »

joo kyl kun hyvää pörriä on ni o,1 mennää pitkää..
helposti tosin menee nykysin vaa se geesi ;p
mut vaan se geesi. emmä nykysin enempää uskalla itelleni taïkoa.

ja Peltsi oot ihan oikees.. kyllähän tsygyss oon kuullu/kokeillu et niis mdpv:t seassa ollu ja ties mitä..
mut mikässiin, ainahan se on jatkettuu, kuhan se jatke on harmitonta ylimäärästä tomua.

Paras oli kun kolana myytiin murskattua ritalinia&mdpv:t :mrgreen:
Keep it unreal.

trile
Karvakuono

Post by trile »

Huhhuh mitkä vappupörrit :DDDD oks toi ns. "pinkki tahna" hyvää? tai ainakin ite sain käsiini sitä, saattaa kyllä olla jotai meta/piri mixerii? mut hyvi toimii pienillä annoksilla 0,05-0,1g.

kyl heitän vähä maltoo sekaa piriin.. ku on nii putsia, eikä toleranssia ole. Ja lyö jo yhest lainist silmäluomet otsaa.

onko ns. öyskyt? jos rupee pyörryttämään ja vähä jumittamaan. :foil:
Uke
LD50

Post by Uke »

oks toi ns. "pinkki tahna" hyvää?
Ei kande kysyä ellei tiedä keltä se on tullut, mitä täällä ei kyllä kannata mainita. Jokainen dealer voi nykyään jatkaa pirinsä jollain pinkillä ihan vaa sen takia että pääsee sanomaan sitä "pinkiks tahnaks" koska se oli back in the days kuulemma vitun tykkiä gamaa.
Image
''Ihmiset ovat tismalleen kuin kukat: tarvitsemme aurinkoa ja hoivaa ja sen sellaista, mutta kasvamme paremmin kun päälle nakkaa pussin paskaa.''

PLUR Peace, Love, Unity, Respect.
peltsi
OD

Post by peltsi »

Mulla oli viimeeks pinkki tahna kai jotain metapirii. Mulla kuivana se oli sellasta vähän kristallimaista ja toimi kyl hyvin. Kyl noi saattaa olla vähän yk-oireita mut uskoisin et johtuu kuitenkin verenpaineen noususta, suosittelisin ottaa vaik aspiriinin jos vaikka auttais ku laskee verenpainetta.
*Johnny Cash - hurt*
trile
Karvakuono

Post by trile »

peltsi wrote:Mulla oli viimeeks pinkki tahna kai jotain metapirii. Mulla kuivana se oli sellasta vähän kristallimaista ja toimi kyl hyvin. Kyl noi saattaa olla vähän yk-oireita mut uskoisin et johtuu kuitenkin verenpaineen noususta, suosittelisin ottaa vaik aspiriinin jos vaikka auttais ku laskee verenpainetta.
Joo! aspiriini jeesi :)
peltsi
OD

Post by peltsi »

No hyvä..siitä tunnistat muute metan vaikutukset et kestää paljon pitempään ku normaalisti amfe.
*Johnny Cash - hurt*
trile
Karvakuono

Post by trile »

heeeeei, nyt tuli paha ongelma tai outo juttu, heräsin aamulla sitte otin linjan tuota samaa tavaraa 0,1g yhteensä noin 30min sisään, sit tuli helvetin hyvä olo eufoorinen ja skarppi pari tanssi askeltaki lähti ruoanlaittoa samalla ja musat täysillä ja otin ibumaxia päänsärky sitten tein ruokaa ja poltin peltsiä, ruoan jälkeen olo meni hyvin oudoksi??? vaikka aluksi se jeesas ihan helvetisti, en ole combottanut mitn koko piri aikana, paitsi kannabis. ja vielä perään peltsi beissejä 2 niin sitten alko tapahtua jotain hyvin outoa en saa kunnolla henkeä, sydäntä en tunne ?, todella raskas hengitys, mistä johtuu, onko kellää samoja kokemuksia tai pikaista apua? tai tarkennusta että mitäs helvettiä? :foil: yhteensä olen kyllä rykiny perjantai 12 aamusta lähtien 2 yötä peräkkäin 2,3g~, apuvaaaaaaa :S
Ensiö
Lepakko

Post by Ensiö »

Mitkä on suurimmat terveydelliset vaarat pirissä? Tää saa mut aina laskuissa kuumottamaan että saan sydärin kun pulssi kiihtyy seisomaan noustessa ja sydän lyö ylimääräisiä/epäsäännöllisiä lyöntejä.
Minä. Nimeni on Puks. Olen ainoa elollinen Saturnuksessa. Muks!
peltsi
OD

Post by peltsi »

Vaikuttais oudolta. Olisko peltsissä jotain paskaa..tai kenties piri sisältää jotain paskaa.
Voi myös olla et oot yliherkkä ja verenpaineet nousee pilviin. Verenpaineet sais laskemaan edellämainitulla konstilla (aspiriini). Jos saat käsiisi jostain bentsoja ni ota joku bentso vaikka mä luulisin et kyse on paniikkikohtauksesta..tosin mulla ainakin affen päälle kunnon baasit saattaa aiheuttaa verenpaineen hetkellistä kohoamista. Jos oikeesti rupee tuntumaan että et pysty hengittää tai jotain niin kannattaa ehkä suunnata ensiapuun.

E:
Trile jos saat asiasta selvyyttä tai muuta kuinka toi nyt ratkee niin ilmotteleppa.
*Johnny Cash - hurt*
trile
Karvakuono

Post by trile »

Nyt sain budia käsiini, helpotti mutta sekotti päätä mutta henkeä tulee :D vähän pistelee oudosti rinnassa nytte vaa myssyä ja goisimaan <3 otin ibumaxin, en saanut aspiriinia.
sxoxyvg
OD

Post by sxoxyvg »

Paniikkikohtaus. Voi säikäyttää tosi pahasti ekalla kerralla varsinkin. Hatsi + svimba laukassut itselläkin monesti, nykysin en kombottele ellei ole bentsoja.
negatiivisesti sekaisin

<Dexma> Okei okei.
<Dexma> MÄ OLEN IHAN PERUSPANO
peltsi
OD

Post by peltsi »

sxoxyvg wrote:Paniikkikohtaus. Voi säikäyttää tosi pahasti ekalla kerralla varsinkin. Hatsi + svimba laukassut itselläkin monesti, nykysin en kombottele ellei ole bentsoja.
Jep sepä se. Uskoisin et kyseessä on juurikin paniikkikohtaus joka useesti tekee just tollasia oireita ainaki alkuun.
Jos ei pumppu tunnu ja oot vielä hengissä niin eiköhän kyseessä oo just paniikkikohtaus ;)
*Johnny Cash - hurt*
trile
Karvakuono

Post by trile »

uskalsin vetää lisää loput pakko ettei kitkuile enempää ostin tosta hyvää bogglegummi nuoppua 6g raakiksia imassu näkö lähtee ja kauheet bodyloadit ja sydäri tunttuuu ?? hitist
SadPanda
LD50

Post by SadPanda »

amfetamiini ja muutki stimut kannattaaa jättää pois jos on tottunu skitsoilee enemmänki :DD ite oon oppinu elään skitsoilujen kanssa ja en oo ku kerran ollu stimupsykoosissa amfetamiinin&imovanen yhteisvaikutuksien ja valvomisen takia.
[17:14] <bong_aqua> oot kyllä kohtuukäytön ruumiillistuma
trile
Karvakuono

Post by trile »

pfft kyllä aion jatkossa piriä viikonloppuisin ja vähän pvtä, en siis käytä kovin usein muutenkaa, mutta teki mieli ilmaista .. :D kun aina kyseisen aineen kadulta tulleena tai aitona on toiminu . tai sanottu että on tavaraa nii ollu.

MUTTA NYTTEN KOKO kroppa tuntuu kramppaavan :O tai psyykkisesti pitää salee liikkuu se tarkottaa sitä, todella psykedeelistä kukkaa . :O

ja ainaki minulla jos olen käyttäny pari päivää hyvää svimbaa sitten ns. "lepopäivänä" poltat hitit budia vaikka 0,3... , vaikka on toleranssia miksi toimii ihan omalla tavalla kannabis silloin???