Efedriini
-
Kalastaja
-
Joniitti
- Apteekki
-
LD50
- Apteekki
Itselläni sydän takoo ja ahdistunut olo, kun sellaisenaan ottaa. Energiajuomayliannostukseen vertaisin itselläni, eli vähän pisti touhuamaan paremmin kuin normaalisti.
DXM + efedriini(sir. ephedrin) sai aikaan erittäin miellyttävän ja fiksun olon. Olin siis tentissä tällä yhdistelmällä ja melkein täydet pisteet tuli.
DXM + efedriini(sir. ephedrin) sai aikaan erittäin miellyttävän ja fiksun olon. Olin siis tentissä tällä yhdistelmällä ja melkein täydet pisteet tuli.
-
Keisari
- Lepakko
-
Jeshu
- OD
Minäkin olen ottanut tuota vain dexmin kanssa - Sir epedhrinin muodossa.
Desin taisin korkeimmillaan ottaa. Eli 121 mg efedriiniä ja 300 mg DXM:ää. Minun kohdalla siinä plateau kakkosen alkupäässä, mutta 121 mg efedriiniä on aika paljon. Luulen, että DXM lievensi efedriinin sivuvaikutuksia. Ja oloa voisi hyvinkin kutsua juuri miellyttäväksi ja fiksuksi.
Desin taisin korkeimmillaan ottaa. Eli 121 mg efedriiniä ja 300 mg DXM:ää. Minun kohdalla siinä plateau kakkosen alkupäässä, mutta 121 mg efedriiniä on aika paljon. Luulen, että DXM lievensi efedriinin sivuvaikutuksia. Ja oloa voisi hyvinkin kutsua juuri miellyttäväksi ja fiksuksi.
Tunnetta ei voi ostaa: sanotaan.
Vaan ei sanoillakaan saavuttaa.
Ei kukaan pakoon itseään pääse.
On minulla turvallinen olla.
Vaan ei sanoillakaan saavuttaa.
Ei kukaan pakoon itseään pääse.
On minulla turvallinen olla.
-
LD50
- Apteekki
-
Jeshu
- OD
-
Delirium Tremens
- Kameleontti
Efedriiniä isompana annoksena olen ottanut vain kerran, ja silloinkin myös "muuta". Melko vahva piriste ainakin päätellen vähintään 1,5-kertaistuneesta alkoholin sietokyvystä. Puhdasta efedriiniä pitäisi oikeastaan hankkia ja hieman testailla valvomistarkoitukseen, kofeiini kun ei minulle lainkaan sovi.
AD_HD @ synirc
-
powergrower
- Kameleontti
-
Jeshu
- OD
-
tropic
- Apteekki
-
RiotStarter
- Apteekki
Valkoisena pulverina olen nauttinut efedriiniä..Keitin teetä ja sekoitin ne sinne..Hasiksen kera nautittuna tuli jotai ihme rush päräyksiä jotka menivät hetkessä ohi.
Loppuen lopuks rentoutti enemmän kuin piristi.Lihakset niin löysät ja jotenki laiska olo..Kenties johtui pilvestä
Loppuen lopuks rentoutti enemmän kuin piristi.Lihakset niin löysät ja jotenki laiska olo..Kenties johtui pilvestä
2000-luvun sakilainen.
-
vauhtihuora
- Psykonautti
-
maeski
- Tuppisuu
Itsekin olen kiinnostunut efedriinistä juuri tuon saliharrastuksen takia, kuinkahan helposti tuota efedriiniä saisi? Ja onkohan tuon käyttö järkevää sellaiselle, jolla on taipumusta akneen?vauhtihuora wrote:Millasellahan selityksellä tällänen aloitteleva bodari sais lääkäriltä reseptin efedriiniä ?
-
Lasipallo
- Kameleontti
Respalle efedriini voi olla hyvinkin hankalaa saada, määrätään joihinkin lihasheikkous-sairauksiin lähinnä. Ulkomailta efedriiniä on kyllä mahdollista tilata.
Kannattaisi konsultoida jotain, jolla on kokemusta efedriinin käytöstä ennen kuin alkaa sitä käyttää.
Kannattaisi konsultoida jotain, jolla on kokemusta efedriinin käytöstä ennen kuin alkaa sitä käyttää.
They were tattooed from head to foot, and they brandished cutlasses and big clubs with spiked knobs. They shouted ferociously in their native Finnish, and they swung cutlass and club as if berserk, sometimes felling their own men in their fury.
-
RiotStarter
- Apteekki
-
Keisari
- Lepakko
-
Jeshu
- OD
-
RiotStarter
- Apteekki
Oh..No tulipa sekin kerrottuaKeisari wrote:Ei tässä sitä viihdekäyttöön haettukkaan :eRiotStarter wrote:Kerrassaan surkea piriste..Ei nyt aivan mutta ei sitä kannata metsästää liian innokkaasti.Kyllä siitä jotain irtoaa.Juominen ainakin sujuu hyvin
2000-luvun sakilainen.
-
LD50
- Apteekki
-
Dalph
- Psykonautti
-
LD50
- Apteekki
-
Ahab
Olen muutaman kerran tässä keitellyt teetä ephedra sinicasta ja aina tullut aika päihtynyt olo. En ole muussa muodossa kokeillut.
Nytkin tässä keitin 10g teen ja haihdutin yhteen mukilliseen ja aika mukava kuosi. Ei tunnu oikein stimuloivalta enemmänkin päihtyneeltä.
Ei mitään kovin herkun makuista kyllä ollut. Laitoin sekaan hunajaa ja vähän vihreää teetä mutta ei kovin hyvää silti.
Onko mitään hajua paljonko Ephedra sinicassa yleensä on efedriiniä? Tietäisi vähän millaisia annoksia kannattaa ottaa.
Nytkin tässä keitin 10g teen ja haihdutin yhteen mukilliseen ja aika mukava kuosi. Ei tunnu oikein stimuloivalta enemmänkin päihtyneeltä.
Ei mitään kovin herkun makuista kyllä ollut. Laitoin sekaan hunajaa ja vähän vihreää teetä mutta ei kovin hyvää silti.
Onko mitään hajua paljonko Ephedra sinicassa yleensä on efedriiniä? Tietäisi vähän millaisia annoksia kannattaa ottaa.
-
zero
- Kameleontti
-
Ahab
-
zero
- Kameleontti
siis mimmoi päihtymystila tosta 10g:stä sitten tuli? ite oon aina luullu et tost kasvista ei ois yhtään mihinkään pelkältään.Ahab wrote:Oon kuullu dissausta mutta mä olin ihan tyytyväinen tohon 10g annokseen. Pitäisi ehkä kokeilla pienempiä annoksia jos haluaisi vain stimulointia eikä päihtymystä.zero wrote:siis onko tosta kasvista johonkin pelkältään?