Psyvault: seuraavan miitin ideointitopicci
-
powergrower
- Kameleontti
Psyvault: seuraavan miitin ideointitopicci
Noniin, viime miitin jälkeen jotkut jo heti alkoivat ideoimaan ja suunnittelemaan seuraavaa miittiä.
Jotta porukka pysyisi kärryillä, siis muutkin kuin he jotka aktiivisesti ircissä oleilevat, niin pistetään näitä ideoita tänne viestiketjun jatkeeksi.
Eli minkälaisen miitin haluaisit pidettävän, missä ja milloin ?
Jotta porukka pysyisi kärryillä, siis muutkin kuin he jotka aktiivisesti ircissä oleilevat, niin pistetään näitä ideoita tänne viestiketjun jatkeeksi.
Eli minkälaisen miitin haluaisit pidettävän, missä ja milloin ?
Last edited by powergrower on Tue 26 Sep 2006, 18:11, edited 1 time in total.
Assumption is the mother of all fuckups.
-
Keisari
- Lepakko
-
W10
- Kameleontti
Juu tätä mökki ideaa tuli pyöriteltyä. Se voisi varsinkin näin syksyisellä olla mielekäs idea. Tällaiseen kyllä tarttisi jonkun/jotkut pääjehuksi hoitamaan sitä hommaa. Itse kannatan ideaa, mutta aikaa ei ole alkaa moista järkkäämään. :?
"It rubs the lotion on its skin or else it gets the hose again."
-
Dalph
- Psykonautti
-
Keisari
- Lepakko
-
Ahab
Mulle tuli ekana mieleen että jos toi mökki juttu järjestyy ni sitä kavaa on saatava. Ei tosin sovi yhteen alkoholin kanssa ja miiteissä se tuntuu olevan kuitenkin se yleisin polttoaine. Mutta ehkäpä näihin yksityiskohtiin on syytä mennä vasta sitten jos tuosta tulee jotain.
Noista mökeistä oli muutamia ehdotuksia siellä ihan ekan miitin topicissa.
Noista mökeistä oli muutamia ehdotuksia siellä ihan ekan miitin topicissa.
-
Ivy
- Psykonautti
-
powergrower
- Kameleontti
Kyllä tuo mökin vuokraaminen kuulostaa hyvältä,mutta eiköhän yksi yö riitä, ettei koko vlopuks 
Tuo paikka on ehkä vaikein kysymys, kuitenkin suurin osa ylivoimasesti asuu jossakin helsingin lähellä, niin siellä olisi sen mukaan loogista tämä järjestää. Juu nou, helpompi siirtää 3 helsinkiin kuin 17 turkuun :f
Tuo paikka on ehkä vaikein kysymys, kuitenkin suurin osa ylivoimasesti asuu jossakin helsingin lähellä, niin siellä olisi sen mukaan loogista tämä järjestää. Juu nou, helpompi siirtää 3 helsinkiin kuin 17 turkuun :f
Assumption is the mother of all fuckups.
-
tRip
- Moderator
Ei pidä asua niin kaukanaIvy wrote:Keski-Suomessa? Välillä muualla kuin Helsingissä :?
Kava kuulostaa hyvältä, mökki kuulostaa hyvältä ja kaikki päihteilyyn viittaava kuulostaa hyvältä ja hyvä porukka kuulostaa erinomaiselta.. ööh taidan mennä nukkumaan jumin pois
Ja eihän yksi yö mihinkään riitä, vähintään kuukaudeksi autiolle saarelle asuskelemaan, ja tietysti saarelle mistä löytyy omasta takaa luonnon päihteitä ja muuta mielenkiintoista..
Tosiaan siis vkoloppu kuulostaisi kyllä --eksoottiselta..
Keep it unreal.
Vaultti.net - coming soon..
Vaultti.net - coming soon..
-
TiiEitsKay
- Lepakko
Mä oon edelleen sillä kannalla, että vuokrataan kollektiivisesti joku isohko omakotitalo ja asutaan siellä kommuunimuotoisesti 
Siel pihalla voi sit olla kasvihuone kaikennäköstä kivaa varten, aina viikonloppuisin pidetään viereisessä metsässä psykebileet jne.
Itseasiassa se talo voiski sijaita Hollannissa tai Meksikossa :>
Siel pihalla voi sit olla kasvihuone kaikennäköstä kivaa varten, aina viikonloppuisin pidetään viereisessä metsässä psykebileet jne.
Itseasiassa se talo voiski sijaita Hollannissa tai Meksikossa :>
-
Jeshu
- OD
...syödään happoa ja saavutetaan kollektiivinen tietoisuus.TiiEitsKay wrote:Mä oon edelleen sillä kannalla, että vuokrataan kollektiivisesti joku isohko omakotitalo ja asutaan siellä kommuunimuotoisesti
Ei vaan, ihan siistiltä tuollaiset ideat kuulostaa
Tunnetta ei voi ostaa: sanotaan.
Vaan ei sanoillakaan saavuttaa.
Ei kukaan pakoon itseään pääse.
On minulla turvallinen olla.
Vaan ei sanoillakaan saavuttaa.
Ei kukaan pakoon itseään pääse.
On minulla turvallinen olla.
-
Ivy
- Psykonautti
-
Shro
- Apteekki
-
Ivy
- Psykonautti
-
Shro
- Apteekki
-
Asidyyli
- LD50
-
tRip
- Moderator
-
Ivy
- Psykonautti
-
benelux fat
- Kameleontti
Vierumäki?
Lähellä useimpia. Duuniporukan kanssa menossa lokakuussa sinne juhlimaan stockan hullujen päivien alkua(tarkoittaa meille hullujen duunipäivien loppua) ja neljä kuuden hengen mökkiä ollaan vuokrattu. Viisikybää tuli lärvihinnaksi. Mökissä sauna, keittiö, terassi, parvi ja oisko ollu kolme huonetta. Niin ja avotakka! Voi grillata kyrsää vaikka ulkona esteri ulostaisi.
Lähellä useimpia. Duuniporukan kanssa menossa lokakuussa sinne juhlimaan stockan hullujen päivien alkua(tarkoittaa meille hullujen duunipäivien loppua) ja neljä kuuden hengen mökkiä ollaan vuokrattu. Viisikybää tuli lärvihinnaksi. Mökissä sauna, keittiö, terassi, parvi ja oisko ollu kolme huonetta. Niin ja avotakka! Voi grillata kyrsää vaikka ulkona esteri ulostaisi.
"Trippi pakottaa ajatukset kulkemaan eri tavalla ja irtautumaan itse rakennetuista muureista, jotka toisilla saattavat pitää horjuvaa mielenterveyttä pystyssä." Miffy @ P-linkki.
-
powergrower
- Kameleontti
-
Smoky
- Karvakuono
-
Dalph
- Psykonautti
-
Dalph
- Psykonautti
-
Delirium Tremens
- Kameleontti
-
Bunnyh
- Tuppisuu
-
Uute
- Psykonautti
Kyllä mielelläni tulisin mukaan, varsinkin jos joku mökki saataisiin aikaiseksi.
Hyvällä tuurilla autolla. Eihän ole liian myöhäistä ilmoittautua, kun en ollut oikein aikaisemmin varma ajoittuuko muuttoni juuri sille 13.-15. pvä vkonlopulle.
Voisin tuoda jotain soittimia ja jos muutkin tuo voisi vaikka kokeilla jotain pieniä jameja.
Hyvällä tuurilla autolla. Eihän ole liian myöhäistä ilmoittautua, kun en ollut oikein aikaisemmin varma ajoittuuko muuttoni juuri sille 13.-15. pvä vkonlopulle.
Voisin tuoda jotain soittimia ja jos muutkin tuo voisi vaikka kokeilla jotain pieniä jameja.
Kokeilkaa! Kaikki huumeet pitäisi laillistaa..