Amfetamiini topic.
-
W10
- Kameleontti
Re: Amfetamiini topic.
Onko vika minussa vai miksi en tajua tästä yhtään mitään?trile wrote:pfft kyllä aion jatkossa piriä viikonloppuisin ja vähän pvtä, en siis käytä kovin usein muutenkaa, mutta teki mieli ilmaista ..kun aina kyseisen aineen kadulta tulleena tai aitona on toiminu . tai sanottu että on tavaraa nii ollu.
MUTTA NYTTEN KOKO kroppa tuntuu kramppaavan :O tai psyykkisesti pitää salee liikkuu se tarkottaa sitä, todella psykedeelistä kukkaa . :O
ja ainaki minulla jos olen käyttäny pari päivää hyvää svimbaa sitten ns. "lepopäivänä" poltat hitit budia vaikka 0,3... , vaikka on toleranssia miksi toimii ihan omalla tavalla kannabis silloin???
"It rubs the lotion on its skin or else it gets the hose again."
-
Ensiö
- Lepakko
meneeks mulla piriä hukkaan nokittamalla ku on nii älytön pusikko nenäkarvoja?
Minä. Nimeni on Puks. Olen ainoa elollinen Saturnuksessa. Muks!
-
peltsi
- OD
Hahaha :heh:Ensiö wrote:meneeks mulla piriä hukkaan nokittamalla ku on nii älytön pusikko nenäkarvoja?
jaa'a. Mihis ne pirit katois niitten nenäkarvojen takia jos et aivasta niit ulos?
"I hurt myself today to see if I still feel"
*Johnny Cash - hurt*
*Johnny Cash - hurt*
-
Boilder
- Lepakko
et voi oikeesti olla tosissas..Ensiö wrote:meneeks mulla piriä hukkaan nokittamalla ku on nii älytön pusikko nenäkarvoja?
“The more Chaotic I am, the more complete I am.”
-A.O.Spare
-A.O.Spare
-
HenkkA_
- Psykonautti
Tää on mun ensimmäinen postaus tälle foorumille, jota oon lukenut jo varmaan kaks vuotta. Täältä oon saanut paljon tärkeetä tietoa. Aina kun oon tarvinnut jotain näihin huumehiin liittyvää tietoa, niin selailee pari topicia aiheesta ja sit jo löytyykin. Saattaa olla, että netissä olevat päihdeaiheiset keskustelupalstat on vaikuttaneet mun omaan käyttööni positiivisesti, mutta myös negatiivisesti.
Oon nyt niin vauhdikkaissa oloissa, että tekee mieli kirjotella jotain.
Oon ite aika aloittelija piristeiden kanssa, hitaita sitten menee senkin edestä.
Erilaisia piristeistä on tullut kokeiltua vain muutamia kertoja ennen näitä viime aikojen (viime vkloppu sekä eilis illasta-tähän asti kun kirjotan nyt).
Ns. stimulanteista aikaisemmin kokeiltu metylifenidaattia concertan muodossa ja vain kerran jotain amfetamiiniksi kutsuttua jauhetta, joka oli paskaa.
Parilla ekoilla kerroilla sain jopa huikean euforiset, sosiaaliset ja vauhdikkaat nousut concertasta.
Mutta concertakin jäi muutamien kokeilujen jälkeen unohduksiin, siitä mulle joka kerta aiheutuvien laskujen/haittavaikutusten takia. Jos annoksen otti illansuussa, niin pari-kolme tuntia oli kivaa, mutta sitten sai jo hikoilla ja valvoa aamutunneille asti, koko ajan pienessä paniikissa, pulssi korkealla ja yleisesti aika nihkeissä oloissa.
Itellä ne paskat jälkiolot concertoista on yksi syistä miksi kiinnostusta hommata nopeita lisää ei oikeastaan ole ollut aikoihin.
Eli pitkiin aikoihin ei nopeet ole kiinnostaneet kunnes nyt, paikasta josta haen muita aineksia usein, tuli puhelu. Kävin heti hakemassa ykkösen kun kuulin, että sieltä saisi hyvää vauhtia. Ajattelin, että on se vielä kerran kokeiltava, kun kyseinen aine on kuitenkin Suomessa hyvin yleinen. Tarkoituksena siis oli kokeilla ihan viihdemielessä ja samalla huomata mikä niitä monia amfetamiinin käyttäjiä siinä kiehtoo.
Kokeilin ensimmäisen kerran jo viime viikonloppuna tätä samaa tavaraa, mutta kirjoittelen eilisen tapahtumista enemmän. Eli ostin yhden gramman jälleen kun edelliselläkin kerralla siitä riitti hyvin itselle ja myös muutamalle kaverille.
Aine oli pieninä kokkareina ja osittain jauhona kun avasin pussin. Sain viivat väsättyä hieman veitsen avulla pilkkomalla isoimpia kokkareita ja sitten kortilla tasottamalla. Väriltään aine on valkoista. Kemikaalin hajukin löytyy kun läheltä haistaa ja nokitettaessa polttaa vahvasti.
Otin perjantaina klo 15 maissa n. 0.1g ja sitten n. klo. 20 syömällä 0.2g. Nyt on jo lauantai ja klo on 05.45 ja istun tässä koneella täydessä vireessä, ei nukuta, tarkka ja selvä olo. Huomis päiväkin menee varmasti vauhdeissa jollain 0.1g:llä. Eikä tästä edes tule pahoja laskuja viime viikonlopun perusteella.
Nokittamalla tää vauhti valvottaa ja tekee sosiaaliseksi, voi puhua vaikka vartin putkeen kunnes toinen keskeyttää. Tässä ei ole haittavaikutuksia paljoakaan, ei tärinöitä tai sydämen tykytyksiä, kuten concertassa. Olo on kokoajan kirkas, sekavuutta ei esiinny, voimaa riittää pitkiin kävelyreissuihin ja vaikutus on varsinkin syömällä pitkä. IVnä vahva euforia, jota ei nokkaan tai pommina taas esiinny ainakaan näillä testatuilla annoksilla.
Siitä juurikin kaverit sanoivat, että euforia puuttuu kun nokittaa.
Kuuluuko siis amfetamiinin aiheuttaa fyysistä euforiaa normaaleilla annoksilla nokkaan tai pommina?
IVnä 0.1 tuli vahva euforia, oli vaan paikoilteen kun oli niin hyvä olo. Sit kun meni ohi niin alko tulee perus pirteys.
Mutta nokittamalla 0.1-0.3 pitää n.24tuntia ylipirteänä, olo tuntuu vesiselvältä, puhetta tulee taukoamatta, jaksaa kävellä vaikka mihin, ei fyysistä hyvänolon tunnetta kuin ehkä tosivähän. Onko tämä hyvää puhdasta amfetamiinia?
Oon nyt niin vauhdikkaissa oloissa, että tekee mieli kirjotella jotain.
Oon ite aika aloittelija piristeiden kanssa, hitaita sitten menee senkin edestä.
Erilaisia piristeistä on tullut kokeiltua vain muutamia kertoja ennen näitä viime aikojen (viime vkloppu sekä eilis illasta-tähän asti kun kirjotan nyt).
Ns. stimulanteista aikaisemmin kokeiltu metylifenidaattia concertan muodossa ja vain kerran jotain amfetamiiniksi kutsuttua jauhetta, joka oli paskaa.
Parilla ekoilla kerroilla sain jopa huikean euforiset, sosiaaliset ja vauhdikkaat nousut concertasta.
Mutta concertakin jäi muutamien kokeilujen jälkeen unohduksiin, siitä mulle joka kerta aiheutuvien laskujen/haittavaikutusten takia. Jos annoksen otti illansuussa, niin pari-kolme tuntia oli kivaa, mutta sitten sai jo hikoilla ja valvoa aamutunneille asti, koko ajan pienessä paniikissa, pulssi korkealla ja yleisesti aika nihkeissä oloissa.
Itellä ne paskat jälkiolot concertoista on yksi syistä miksi kiinnostusta hommata nopeita lisää ei oikeastaan ole ollut aikoihin.
Eli pitkiin aikoihin ei nopeet ole kiinnostaneet kunnes nyt, paikasta josta haen muita aineksia usein, tuli puhelu. Kävin heti hakemassa ykkösen kun kuulin, että sieltä saisi hyvää vauhtia. Ajattelin, että on se vielä kerran kokeiltava, kun kyseinen aine on kuitenkin Suomessa hyvin yleinen. Tarkoituksena siis oli kokeilla ihan viihdemielessä ja samalla huomata mikä niitä monia amfetamiinin käyttäjiä siinä kiehtoo.
Kokeilin ensimmäisen kerran jo viime viikonloppuna tätä samaa tavaraa, mutta kirjoittelen eilisen tapahtumista enemmän. Eli ostin yhden gramman jälleen kun edelliselläkin kerralla siitä riitti hyvin itselle ja myös muutamalle kaverille.
Aine oli pieninä kokkareina ja osittain jauhona kun avasin pussin. Sain viivat väsättyä hieman veitsen avulla pilkkomalla isoimpia kokkareita ja sitten kortilla tasottamalla. Väriltään aine on valkoista. Kemikaalin hajukin löytyy kun läheltä haistaa ja nokitettaessa polttaa vahvasti.
Otin perjantaina klo 15 maissa n. 0.1g ja sitten n. klo. 20 syömällä 0.2g. Nyt on jo lauantai ja klo on 05.45 ja istun tässä koneella täydessä vireessä, ei nukuta, tarkka ja selvä olo. Huomis päiväkin menee varmasti vauhdeissa jollain 0.1g:llä. Eikä tästä edes tule pahoja laskuja viime viikonlopun perusteella.
Nokittamalla tää vauhti valvottaa ja tekee sosiaaliseksi, voi puhua vaikka vartin putkeen kunnes toinen keskeyttää. Tässä ei ole haittavaikutuksia paljoakaan, ei tärinöitä tai sydämen tykytyksiä, kuten concertassa. Olo on kokoajan kirkas, sekavuutta ei esiinny, voimaa riittää pitkiin kävelyreissuihin ja vaikutus on varsinkin syömällä pitkä. IVnä vahva euforia, jota ei nokkaan tai pommina taas esiinny ainakaan näillä testatuilla annoksilla.
Siitä juurikin kaverit sanoivat, että euforia puuttuu kun nokittaa.
Kuuluuko siis amfetamiinin aiheuttaa fyysistä euforiaa normaaleilla annoksilla nokkaan tai pommina?
IVnä 0.1 tuli vahva euforia, oli vaan paikoilteen kun oli niin hyvä olo. Sit kun meni ohi niin alko tulee perus pirteys.
Mutta nokittamalla 0.1-0.3 pitää n.24tuntia ylipirteänä, olo tuntuu vesiselvältä, puhetta tulee taukoamatta, jaksaa kävellä vaikka mihin, ei fyysistä hyvänolon tunnetta kuin ehkä tosivähän. Onko tämä hyvää puhdasta amfetamiinia?
Last edited by HenkkA_ on Sun 16 May 2010, 01:41, edited 1 time in total.
-
mentalhell
- Kameleontti
^
Ja jos olot kestää 24 tuntia 0,1 - 0,3g annoksella niin veikkaisin että kyseessä oisi meta? Ja kyllä se hyvää on jos tommoinen annos riittää vuorokaudeksi. Piri on minulla toiminut sen 8h noin. Ei tosin ole lemppariaine ja nyt tänään tuli poistettua ainakin laadukasta settiä jossa pitäisi olla metaa mukana, parin vuoden tauon jälkeen. Ekat testivedot otin hetki sitten, noin 0,05g ja jysähti kuuppaan ihan kivasti.
Aiheuttaa se minulla euforiaa noinkin mutta IV:nä varmasti parhaat olot tulee.Kuuluuko siis amfetamiinin aiheuttaa fyysistä euforiaa normaaleilla annoksilla nokkaan tai pommina?
Ja jos olot kestää 24 tuntia 0,1 - 0,3g annoksella niin veikkaisin että kyseessä oisi meta? Ja kyllä se hyvää on jos tommoinen annos riittää vuorokaudeksi. Piri on minulla toiminut sen 8h noin. Ei tosin ole lemppariaine ja nyt tänään tuli poistettua ainakin laadukasta settiä jossa pitäisi olla metaa mukana, parin vuoden tauon jälkeen. Ekat testivedot otin hetki sitten, noin 0,05g ja jysähti kuuppaan ihan kivasti.
-
HenkkA_
- Psykonautti
Vahvaa taitaa tämä olla kuten myyjä sanoikin. 0.2 nokittamalla niin pysyy päälle vuorokauden vauhdissa. Jostain kun olen lukenut, niin porukka vetelee ykköst- kakkosta illassa helposti..
Aikaisemmin kaverini sekä myös itse luulin amfetamiinin sekoittavan päätä enemmän, mutta nyt muutaman kerran kokeilleena olen huomannut, että sen antama olotila onkin hyvin selkeä. Tunti viivojen jälkeen olo on tarkka ja selvä, mutta huomaamattaan on todella sosiaalinen, huolet eivät paina ja pitkien matkojen kävely ja muu säätäminen tuottaa mielihyvää. Juuri tämän selkeyden takia tämä aine voisi jatkossakin toimia juhlapäivinä ja viikonloppuina alkoholin korvikkeena.
Aikaisemmin kaverini sekä myös itse luulin amfetamiinin sekoittavan päätä enemmän, mutta nyt muutaman kerran kokeilleena olen huomannut, että sen antama olotila onkin hyvin selkeä. Tunti viivojen jälkeen olo on tarkka ja selvä, mutta huomaamattaan on todella sosiaalinen, huolet eivät paina ja pitkien matkojen kävely ja muu säätäminen tuottaa mielihyvää. Juuri tämän selkeyden takia tämä aine voisi jatkossakin toimia juhlapäivinä ja viikonloppuina alkoholin korvikkeena.
-
mentalhell
- Kameleontti
0,2g nokittamalla ja vuorokausi oloissa niin kyllä on vahvaa, mutta jotenkin kuulostaisi metalta enemmän jos kerta-annostus noin kauan kestää? Peruskatupiriä itsel on mennyt gramma yössä aika helposti. Ja eihän amfetamiini sekoita päätä mitenkään, selventää. Riippuu paljon kyllä siitä miten käyttää, jos viikon valvoo samoilla silmillä niin sekoittaa mutta jos illan viettää parilla viivalla silloin tällöin niin selventää vaan.HenkkA_ wrote:Vahvaa taitaa tämä olla kuten myyjä sanoikin. 0.2 nokittamalla niin pysyy päälle vuorokauden vauhdissa. Jostain kun olen lukenut, niin porukka vetelee ykköst- kakkosta illassa helposti..
Piri muuten sattuu aivan jumalattomasti kun lyö ohi.. äsken meni ehkä 0,1ml ohi ja kirveli aika raakasti ja pitkään. Tätä ne 5 kertaa käytetyt vehkeet tekee (omat ja desinfioidut kylläkin).
-
Ensiö
- Lepakko
Desolla jatkettua piriäkin on tullut vastaan ja se kestää pitkään. Mutta sen kyllä huomaa kun piri lopettaa pikkuhiljaa vaikutuksensa ja deso jatkaa.
-
ferox
- OD
Anteeksi mutta mitä on deso? Desoksipipradroliako?Ensiö wrote:Desolla jatkettua piriäkin on tullut vastaan ja se kestää pitkään. Mutta sen kyllä huomaa kun piri lopettaa pikkuhiljaa vaikutuksensa ja deso jatkaa.
“ ferox puhuu usein asiaa omas todellisuustunnelissaan ” — frapa
-
Ensiö
- Lepakko
Kyllä. Piristeenä mielestäni loistava mutta viihdearvo aika olematon.ferox wrote:Anteeksi mutta mitä on deso? Desoksipipradroliako?Ensiö wrote:Desolla jatkettua piriäkin on tullut vastaan ja se kestää pitkään. Mutta sen kyllä huomaa kun piri lopettaa pikkuhiljaa vaikutuksensa ja deso jatkaa.
-
medicineman
- Lepakko
En usko et vika on sussa...minäkään en oikein tajuu mikä ton kirjoitelman pointti on. Tai voihan olla et minussakin on sama vika kuin sinussa.W10 wrote:Onko vika minussa vai miksi en tajua tästä yhtään mitään?trile wrote:pfft kyllä aion jatkossa piriä viikonloppuisin ja vähän pvtä, en siis käytä kovin usein muutenkaa, mutta teki mieli ilmaista ..kun aina kyseisen aineen kadulta tulleena tai aitona on toiminu . tai sanottu että on tavaraa nii ollu.
MUTTA NYTTEN KOKO kroppa tuntuu kramppaavan :O tai psyykkisesti pitää salee liikkuu se tarkottaa sitä, todella psykedeelistä kukkaa . :O
ja ainaki minulla jos olen käyttäny pari päivää hyvää svimbaa sitten ns. "lepopäivänä" poltat hitit budia vaikka 0,3... , vaikka on toleranssia miksi toimii ihan omalla tavalla kannabis silloin???
Fear is the price of imagination.
-
trile
- Karvakuono
ah putiikkia vauhtiii tuoksahtaa monen pussin läpi
ottanu 0,05g lainin aamulla ja nyt vast uskaltas ottaa lisää 
-
CYKO
- Kameleontti
Tarkoitukseni ei ole ollut väittää että olen saanut 50% piriä kadulta. Myönnän kyllä että sen vaikutelman mun postauksista kyllä helposti saa. En minä tai kukaan muukaan jolla ei ole mahdollisuutta analyyttisen kemian laboratorioon säkin sisältöä tutkimaan voi tosissaan niin väittää.peltsi wrote:Paljonhan noi "pirit" nykyään amfetamiinia sisältää keskimäärin? Voisin kuvitella et ei välttämättä ees mee kauheesti ohi noista prosenteista :heh:CYKO wrote:
No hei nyt ois tarve palata kiireellä takasin sinne koulun penkille matikkaa vääntämään.
Antamiesi tietojen mukaan pirisi vahvuus on 2,5%. Terveytesi vuoksi toivon ettet ainakaan rännää sitä.
Enemmänkin mdpveetä noissa varmaan haha.
Lisäks toi 50% 400mg:n kerta-annos on kyl mun mielestä aika iso annos kyllä. Ei varmaan oo ollu ihan 50% jos oot 0,4 satseja kiskonu eikä se sun mielestä mikään kovin suuri annos oo.
Pointti oli se että ne 400mg vedot toimivat suurinpiirtein yhtä hyvin kuin 100mg dexedrineä (20kpl) syötynä johon perustan mun mutuilun.
Omasta mielestäni nauttimani kerta-annos oli erittäin suuri mutta ei siltikään kuumottavan iso. Voisi sanoa jopa että meni vähän urheilun puolelle. Sattui vaan tehdä mieli hieman kokeilla omia rajoja. En minä joka päivä todellakaan hae noin äärimmäisiä fiiliksiä.
-
Velho
- LD50
Nyt tän postauksen jälkeen hävettää varmasti... Eli tuota joo eilen piti saada "hyvää metaa" mutta kaikki tässä nyt ei ole ihan oikein minusta kun tuo on tuollaista kellertävää ja vähän jotai pilkkuja seassa ja tuoksahtaa perus pöhinälle. 0,1 ja ½-1 tunnin sisällä toinen 0,1 annos kyllä vei pitkälle yöhön. Loppu yöstä oli vain sellainen häilyvä olo. Jos joku muukin on törmännyt tähän samaan "metaan" ni voisko ilmottaa et mitä tää sisältää ite veikkaisin pevekkii ja pöhinää

Edit: Tuntuu kyllä nokassakin polttelevalta hetken
I ain't happy but, I'm feeling glad. I got sunshine, in a bag
-
peltsi
- OD
Ainakii liikentees ollu kellertävää ja oikein toimivaa pöhköö, joka lisäks haisee todella voimakkaasti. Mdpv:n varmasti tunnistais laskuista ja meta toimii kyl aikas pitkään. Mut enpä tiedä.Velho wrote:Nyt tän postauksen jälkeen hävettää varmasti... Eli tuota joo eilen piti saada "hyvää metaa" mutta kaikki tässä nyt ei ole ihan oikein minusta kun tuo on tuollaista kellertävää ja vähän jotai pilkkuja seassa ja tuoksahtaa perus pöhinälle. 0,1 ja ½-1 tunnin sisällä toinen 0,1 annos kyllä vei pitkälle yöhön. Loppu yöstä oli vain sellainen häilyvä olo. Jos joku muukin on törmännyt tähän samaan "metaan" ni voisko ilmottaa et mitä tää sisältää ite veikkaisin pevekkii ja pöhinää![]()
![]()
*Johnny Cash - hurt*
*Johnny Cash - hurt*
-
Velho
- LD50
peltsi wrote:Ainakii liikentees ollu kellertävää ja oikein toimivaa pöhköö, joka lisäks haisee todella voimakkaasti. Mdpv:n varmasti tunnistais laskuista ja meta toimii kyl aikas pitkään. Mut enpä tiedä.Velho wrote:Nyt tän postauksen jälkeen hävettää varmasti... Eli tuota joo eilen piti saada "hyvää metaa" mutta kaikki tässä nyt ei ole ihan oikein minusta kun tuo on tuollaista kellertävää ja vähän jotai pilkkuja seassa ja tuoksahtaa perus pöhinälle. 0,1 ja ½-1 tunnin sisällä toinen 0,1 annos kyllä vei pitkälle yöhön. Loppu yöstä oli vain sellainen häilyvä olo. Jos joku muukin on törmännyt tähän samaan "metaan" ni voisko ilmottaa et mitä tää sisältää ite veikkaisin pevekkii ja pöhinää![]()
![]()
Voisin sanoa et tuo on tota kellertävää toimivaa pöhköö ainaki toivoisin et olis ees sitä
Mutta joo ihanaa ku et tiedä mitä saat .. :evil:
-
tRip
- Moderator
Peves ainakin on se ominaishajunsa nenässä, ni sen saattaa ehkä tunnistaa seasta..
tai mun nenä jo osaa aistia sen läsnäolon
oon törmänny myös metyylifenidaatilla jatkettuun piiskaan.
tai murskattua ritalinia kolana..wtf!
mut mitä amfeen tulee, ni... ei kai oikeestaa mitää. muistaakseni.
tai mun nenä jo osaa aistia sen läsnäolon
oon törmänny myös metyylifenidaatilla jatkettuun piiskaan.
tai murskattua ritalinia kolana..wtf!
mut mitä amfeen tulee, ni... ei kai oikeestaa mitää. muistaakseni.
Keep it unreal.
Vaultti.net - coming soon..
Vaultti.net - coming soon..
-
peltsi
- OD
Juu velho tiedän kyl nyt mitä toi on. Kysees ihan rehtii pörrii ja ainaki on alunperin hyvää en sit tiedä onks tos välis jo sotkettu 
*Johnny Cash - hurt*
*Johnny Cash - hurt*
-
trile
- Karvakuono
En vieläkään tiedä mitä tämä on, mutta dunkkaa ihan vitusti sairaala, tai kutsun sitä tuoksua sillä nimellä. Kellertää ja haisee vitusti
0,1 riittää pariks päiväks. ja öyskyttää todella helposti pitäny jatkaa maltolla ku liian styrkkaa :O. Mikä auttaisi laskemaan metaa? tai piriä mitä onkaan. minulla olisi 100mg ketipinoria eikö sen avulla pääse ainakin nukkumaan? Ja onko noilla mitn yhteisvaikutuksia.
? entä auttaako pami? 
-
xxx-men
- Kameleontti
Voi olla että 100mg ketipinoria ja pami ei riitä tuomaan unta. Korkeintaan pikkasen rentouttaa. Suosittelen hommaan jotain kunnon opiaattia tai edes subua jolla pikkasen saat laskettua olootilaasi.trile wrote:En vieläkään tiedä mitä tämä on, mutta dunkkaa ihan vitusti sairaala, tai kutsun sitä tuoksua sillä nimellä. Kellertää ja haisee vitusti0,1 riittää pariks päiväks. ja öyskyttää todella helposti pitäny jatkaa maltolla ku liian styrkkaa :O. Mikä auttaisi laskemaan metaa? tai piriä mitä onkaan. minulla olisi 100mg ketipinoria eikö sen avulla pääse ainakin nukkumaan? Ja onko noilla mitn yhteisvaikutuksia.
? entä auttaako pami?
-
Velho
- LD50
Uuden setin ku haki ni nyt ainaki oli jatkettua perkele :evil:peltsi wrote:Juu velho tiedän kyl nyt mitä toi on. Kysees ihan rehtii pörrii ja ainaki on alunperin hyvää en sit tiedä onks tos välis jo sotkettu
E:Haistanko kenties jonkinlaista vittuilua tuossa postauksessa? Vai väitätkö että minä olen sinne heitellyt jatkeita? :evil:
Last edited by Velho on Thu 27 May 2010, 16:33, edited 2 times in total.
-
peltsi
- OD
Tääl ollu kans vitu stydii kellertävää ja haisevaa tsygyy..oliskohan samaa shittii hmm.
Jos ei kauheesti toleja oo ni kyl ainaki mut pudottaa 100mg ketipinori ihan saletisti.
Pamit on hyvii rauhottaa oloo mut ei ainakaan pelkällä pamilla kovin helposti nukuta jos on meno päällä
Jos ei kauheesti toleja oo ni kyl ainaki mut pudottaa 100mg ketipinori ihan saletisti.
Pamit on hyvii rauhottaa oloo mut ei ainakaan pelkällä pamilla kovin helposti nukuta jos on meno päällä
*Johnny Cash - hurt*
*Johnny Cash - hurt*
-
trile
- Karvakuono
Tuli kyl tosi rentoutunut olo pamista
, jeesi hyvin kyl salee samaa settiii ;P, saatiin leikkaamattomana : DDDDDDDDDDDDDDDD eikä tajunnu jatkaa vittuukaa paitsi nyt ;p mut noi. Ku stadin alueella liikkuu, tuli viime maanantaina tot settii. Ja on vieläkin.
-
peltsi
- OD
Itse en oo pk-seudulta ja toi mitä tääl on ollu on ainaki tullu suoraan tänne kylään. Sitä on nyt pyöriny tuolta viime keväästä asti et jonkin sortin lasti sitä on tullu. Mut voipihan se silti olla samaa shaibaa.trile wrote:Tuli kyl tosi rentoutunut olo pamista, jeesi hyvin kyl salee samaa settiii ;P, saatiin leikkaamattomana : DDDDDDDDDDDDDDDD eikä tajunnu jatkaa vittuukaa paitsi nyt ;p mut noi. Ku stadin alueella liikkuu, tuli viime maanantaina tot settii. Ja on vieläkin.
Velho: ei ollu mitään vittuiluu vaan tarkotin et tossa on ainaki yks miun mielestä epäluotettava välikäsi.
*Johnny Cash - hurt*
*Johnny Cash - hurt*
-
xxx-men
- Kameleontti
Täälä oulussa on kanssa tuota kellertävää joka on siis etelästä kulkeutunut tänne. On kyllä pitkästä aikaa varsin muikeeta kamaa 
-
Velho
- LD50
Tää on nyt kyl jo aika outoo eka tulee sellaset semi kivat nousut ja sit ei enää oikeestaa muutaku et on valveil ja jokseenkin kylmä? (..tai johtuu sitten ulkoilmassa olemisesta) vai lie tole noussu vai nouseeko edes 6 päivän nokittelulla. ja huom pari tuntia nukkunut per yö ketipinoreilla ja sun muilla.
-
xxx-men
- Kameleontti
Totta hitossa tolet kasvaa viikon pirikuurin jälkeen. Ja kroppa joutuu muutenkin koville ku se ei paljoa parissa tunnissa ehdi palautua. Mulle riittää nykyään yks valvottu yö porskeella ja huomaan ettei toimi enää sen jälkeen.Velho wrote:Tää on nyt kyl jo aika outoo eka tulee sellaset semi kivat nousut ja sit ei enää oikeestaa muutaku et on valveil ja jokseenkin kylmä? (..tai johtuu sitten ulkoilmassa olemisesta) vai lie tole noussu vai nouseeko edes 6 päivän nokittelulla. ja huom pari tuntia nukkunut per yö ketipinoreilla ja sun muilla.
-
peltsi
- OD
Joo kasnvaahan ne tolet ja vaikutus lakkaa sekä muuttuusen myötä.xxx-men wrote:Totta hitossa tolet kasvaa viikon pirikuurin jälkeen. Ja kroppa joutuu muutenkin koville ku se ei paljoa parissa tunnissa ehdi palautua. Mulle riittää nykyään yks valvottu yö porskeella ja huomaan ettei toimi enää sen jälkeen.Velho wrote:Tää on nyt kyl jo aika outoo eka tulee sellaset semi kivat nousut ja sit ei enää oikeestaa muutaku et on valveil ja jokseenkin kylmä? (..tai johtuu sitten ulkoilmassa olemisesta) vai lie tole noussu vai nouseeko edes 6 päivän nokittelulla. ja huom pari tuntia nukkunut per yö ketipinoreilla ja sun muilla.
Mul kans toi homma et nykysin tulee valvottuu maksimissaan 2 yötä.
*Johnny Cash - hurt*
*Johnny Cash - hurt*