MDPV
-
ferox
- OD
Re: MDPV
Päättäisit jo, lopetatko sen myrkyn kiskomisen tai vaihtoehtoisesti pään aukomisen aiheesta. Voin päättää puolestasikin.trip wrote:kiskoisit sinäkin mielummin sitä piriä ku tätä myrkkyä
“ ferox puhuu usein asiaa omas todellisuustunnelissaan ” — frapa
-
tRip
- Moderator
älä ota sitä niin vakavasti.. ja hei.. dude, eksä o vieläkää oppinu et mä oon yks ihan hullu ristiriita..ferox wrote:Päättäisit jo, lopetatko sen myrkyn kiskomisen tai vaihtoehtoisesti pään aukomisen aiheesta. Voin päättää puolestasikin.trip wrote:kiskoisit sinäkin mielummin sitä piriä ku tätä myrkkyä
ristin pidän, riitaa en halua kylvää.
Ja nyt ku kerran aloin vastaamaan näinkin jonninjoutavaan viestiin, ni todettakoon sellainen pienenpieni seikka että läpällähän mä vaan ton heitin.. vähänniinku kymmenen uutisten loppukevennys, tieks.
ei mua pidä nii vakavasti ottaa,.
ja siit ei päästä _edelleenkään_ yhtään mihinkään et tää on myrkkyä.. ota se vaikka treidmarkkina.
häbläätibluuu.
dih.
ja mä oon lopettanu ton MYRKYN kiskomisen. tiedoxes.
haluun nyt vaan vielä kysyä, että mitä sä tarkotat sillä että mun pitäisi lopettaa pääni aukominen..?
Oliko milestäsi sun postauksessa suurikin informatiivinen hiilijalanjälki?
mitä muuta odotit saavasi vastaukseksi kuin provokatiivista vittuilua hyväntahtoisesti.. koska emmä pahal.
Sä otat vaan asioita liian henkilökohtaisesti, jonka voin ehkä ymmärtää ihan hyvin. Mutta tarvitseeko meijän aina käydä tää sama keskustelu uudestaan?
M D P V on MYRKKYÄ!
Keep it unreal.
Vaultti.net - coming soon..
Vaultti.net - coming soon..
-
Dexma
- Moderator
Ainoastaan, kun ei muista että laskut on kovat.trip wrote: M D P V on MYRKKYÄ!
mikä on myrkky ja mikä ei...
Mut ite oon sitä mieltä kanssa, että tuo mdpv on ihan paskaa. Mutta heti kun saan sitä, niin kiskon ihan homona
-
kirkas
- Lepakko
Tykkään mut myrkky se on siinä missä amfetamiini tai META VARSINKIN, SIIN ON MYRKKY. Kaikki kovat stimut kyl rappioittaa ihmisen, jättäkää ottamatta, viihdekäyttö lipsuu nopeesti.
Puhun kaiheis reflois (bupre) ja viimesis laatupore vetojen alaisena (toivottavasti en piikitä enkä nokita enkä ota pommina koskaan mitään stimulanttia enään kun ensviikolla pääsen tohon buprehoitoon) eikä stimut sillai ongelma mulle oo ollu mut nähny nii monta joille se on ja ne on ihan karmeita näkyjä. Yrjöttää kaikki aineet oikeestaan nyt, bupre ja bentsot saa mut pysyyn täs elämäs viel kiinni. Muuten on ihan xasoidsaoidsa. Sori semiturhasta viestistä.
Puhun kaiheis reflois (bupre) ja viimesis laatupore vetojen alaisena (toivottavasti en piikitä enkä nokita enkä ota pommina koskaan mitään stimulanttia enään kun ensviikolla pääsen tohon buprehoitoon) eikä stimut sillai ongelma mulle oo ollu mut nähny nii monta joille se on ja ne on ihan karmeita näkyjä. Yrjöttää kaikki aineet oikeestaan nyt, bupre ja bentsot saa mut pysyyn täs elämäs viel kiinni. Muuten on ihan xasoidsaoidsa. Sori semiturhasta viestistä.
-
ferox
- OD
Kiitos, kaikki mitä halusin tietää.trip wrote:ja mä oon lopettanu ton MYRKYN kiskomisen. tiedoxes.
Mistä sait sen vaikutelman? Aivan kuin olisin lähtenyt väittelemään asiasta. Voin vain kompata Dexmaa:trip wrote:ja siit ei päästä _edelleenkään_ yhtään mihinkään et tää on myrkkyä.. ota se vaikka treidmarkkina. [...] Mutta tarvitseeko meijän aina käydä tää sama keskustelu uudestaan?
Dexma wrote:mikä on myrkky ja mikä ei...
-
CYKO
- Kameleontti
^Hmm. Siis mitä tarkoitat?
Kaikilla päihteillä viihdeannoksina on aina jotain sivuvaikutuksia.
Myrkyttäjää tuskin hirveästi kiinnostaa uhrin kokemat sivuvaikutukset ennen kuolemaa. Hänen näkökulmastaan tärkeää on että toinen osapuoli heittää lusikan nurkkaan. Enkä nyt sisältänyt tähän eutanasiaa tms. poikkeustapauksia.
Kaikilla päihteillä viihdeannoksina on aina jotain sivuvaikutuksia.
Myrkyttäjää tuskin hirveästi kiinnostaa uhrin kokemat sivuvaikutukset ennen kuolemaa. Hänen näkökulmastaan tärkeää on että toinen osapuoli heittää lusikan nurkkaan. Enkä nyt sisältänyt tähän eutanasiaa tms. poikkeustapauksia.
-
Velho
- LD50
I ain't happy but, I'm feeling glad. I got sunshine, in a bag
-
xxx-men
- Kameleontti
Haha, ei helvetti sentään
-
peltsi
- OD
Mitä vittuu tästä aiheesta nyt jauhetaan? Kuka tätä ainetta on vedellyt vähääkään enempää tietää sen myrkyttyneen tunteen mikä tästä tulee..se ei vaan voi olla terveellistä.
Lisäks tää koukuttaa vitun kovaa niinku moni varmasti myös huomannu. Jokainen aine aiheuttaa sivuvaikutuksia mut verrataan esim. thc ja mdpv...ei varmaan tarvii ees sanoo mitään. Tää paska pärähtää vitun kovaa päähän putsina ja tekee vitun pahaa mielelle ja ruumiille. Jos aine saa jengin palottelee toisiaan ni ei se mitään jumalan kehittelemää pyhyysseetumia oo.
Tän pitäs olla informatiivinen foorumi eikä mikää vitun väittelypalsta..tekispä mieli lukottaa tää ketju prkl.
Lisäks tää koukuttaa vitun kovaa niinku moni varmasti myös huomannu. Jokainen aine aiheuttaa sivuvaikutuksia mut verrataan esim. thc ja mdpv...ei varmaan tarvii ees sanoo mitään. Tää paska pärähtää vitun kovaa päähän putsina ja tekee vitun pahaa mielelle ja ruumiille. Jos aine saa jengin palottelee toisiaan ni ei se mitään jumalan kehittelemää pyhyysseetumia oo.
Tän pitäs olla informatiivinen foorumi eikä mikää vitun väittelypalsta..tekispä mieli lukottaa tää ketju prkl.
"I hurt myself today to see if I still feel"
*Johnny Cash - hurt*
*Johnny Cash - hurt*
-
CYKO
- Kameleontti
Minun mielestäni "tutkarit" on äärimmäisen huono luokitus koska se kattaa sisällään täysin erilaisia aineita laidasta laitaan. Itse luokittelen MDPV:n (erittäin) vahvaksi stimulantiksi ja mielestäni sitä voi verrata ainoastaan muihin vahvoihin psykostimulantteihin ((met)amfetamiini, kokaiini, metyylifenidaatti, etc.). 2cX ja DOX yhdisteet ovat ovat psykedeelejä (jotka nekin voi jakaa meskaliini- (2C-X & DOX) LSD-tyylisiin (tryptamiinit) aineisiin) ja mielestäni niitä ei vain yksinkertaisesti voi rinnastaa MDPV:n kaltaisiin aineisiin. Esim. fenatsepaami (phenazepam) on tavallaan myös tutkari vaikkei sillä ole mitään yhteistä edellä mainittujen einesten kanssa. Amfetamiini on mielestäni hyvä standardistimulantti johon ainakin itse pohjaan muiden stimujen vertailuun.King Ink wrote:Sivuvaikutusten pahemmuutta.
Kai pevekillä on pahemmat kuin esim. Kakscee-sar ()jalaisilla jos tutkareista puhutaan?
MDPV ei todellakaan ole itse saatana järkevästi käytettynä. Sen negatiiviset puolet tulevat esiin käytännössä liian suurella annostuksella ja IV-käytöllä. Tähän väliin on pakko myöntää että itse käytän sitä suonensisäisesti ja lähes aina jossain vaiheessa sessiota sorrun annostelemaan kerta-annokseni yläkanttiin. Mutta on olemassa ihmisiä (löytyy lähipiiristäni) jotka hallitsevat kohtuuden myös tämän aineen suhteen. Valitettavasti en itse lukeudu heihin. Tässä topicissa on varmasti listattu kaikki eri haittavaikutukset joten en viitsi ruveta niitä luettelemaan.
MDPV on yksi suosikkihuumeistani ikinä vaikka se on aiheuttanut minulle varmasti enemmän haittaa kuin hyötyä. Se on erittäin addiktiivista ja mitä useammin sitä nauttii sitä enemmän siitä alkaa pitämään.
Yksi huolettavimmista piirteistä tämän aineen suhteen on se että kun MDPV:hen on kehittänyt kunnon toleranssin, ei amfetamiini (laadusta riippumatta) toimi melkein ollenkaaan. Amfetamiinin pitäisi olla yksi voimakkaimmista stimulanteista mutta MDPV näyttää olevan niin vahvaa tavaraa että pirikin jää siitä pahasti jälkeen.
Itselläni on MDPV:n kanssa sählättäessä usein on jossain vaiheessa täysin hukkunut suhteellisuudentaju ja on tullut tehtyä kaikenlaista typeryyttä jota on jälkeenpäin joutunut katumaan niin helvetisti. Esim. sairaanloisesta vainoharhaisuudesta johtuvia riitoja joista on meinannut hetkellisesti tulla elämää suurempia asioita.
Tätä tavaraa ei voi suositella heikkohermoisille.
-
Dexma
- Moderator
en mä niitä bentsoja ja panacodeja ja kunnon laskuvarjoja suosittele turhaan.
mutjoo
ottaisin pevee heti jos mulla ois sitä ja kunnon laskuvarjot myös. en näe mitään pahaa. Vitun koukuttavaa joo... mut niin on kaljakin.
mutjoo
ottaisin pevee heti jos mulla ois sitä ja kunnon laskuvarjot myös. en näe mitään pahaa. Vitun koukuttavaa joo... mut niin on kaljakin.
-
mb1
- Lepakko
Paljon pevekkiä on vaarillista ottaa kerralla ja paljon selvään päähän pevekkiä ottaa et henki lähtee?
Voiko siis pevekkiin kuolla esim. Posti tuo 2g pevekkiä ja ottaa heti aamusta vahinkos 150mg vedot.
-mb
Voiko siis pevekkiin kuolla esim. Posti tuo 2g pevekkiä ja ottaa heti aamusta vahinkos 150mg vedot.
-mb
"johnilla oli huumeiden ja seksin täyteinen elämä"
Miten karmea kohtalo -- ei ehtinyt koneella olla missään välissä.
APO
APO
-
SadPanda
- LD50
siis TOD jos putsiii tilaaa jostai.. itellä rittäää tolenkans se 15mg et tulee sutinat. elä plz tapa itteees... ei enäää kuollllleiiiiita
Edit: Emmä sun toleranssist tiiä mitäääää.... mut tiiiä rajas, kamas, <3
[17:14] <bong_aqua> oot kyllä kohtuukäytön ruumiillistuma
-
ferox
- OD
Sen jos tietäisi. Kaiken muun olen kyllä jo nähnyt mutta ketään en ole vielä onnistunut tappamaan tällä aineella, en myöskään itseäni. Olen ryystänyt kerta-annoksena noin parin sadan millin kokoluokan viivan joskaan en samantien postista tultuani, ja sekin tuntui pikemminkin "aika paljolta" kuin övereiltä. IV-käyttö on tietenkin eri asia, mutta vaikka urbaani legenda kertoo kavereiden kavereista jotka kuolivat tehtyään MDPV:stä piritööteiksi kohtuullisen kokoiset vedot, ja lehdistökin on arponut kuolonuhreja kuin pevekeissä pörräävä lottokone, niin tosiasiassa MDPV-kuolema osoittautuu edelleen hyvin etsityksi mysteeriksi.mb1 wrote:Paljon pevekkiä on vaarillista ottaa kerralla ja paljon selvään päähän pevekkiä ottaa et henki lähtee?
Kysymyksesi lienee siis aiheeton siltä osin, ettei MDPV:n annostelua pitäisi pystyä mokaamaan ainakaan niin pahasti että henki lähtee, jos omistaa vähäisenkin vihjeen siitä mitä on tekemässä. 150 mg:n vedot "vahingossa" vaatisi todennäköisesti syyn jonka olisi luullut saavan varoituskellot hälyttämään.
-
peltsi
- OD
Noh uskoisimpa että 150mg vedot on todella letaaliannos etenkin jos ei toleja oo. Tuntuu putsilla joku 15mg nokat jo olevan aika epäterveellistä nollatoleilla.
*Johnny Cash - hurt*
*Johnny Cash - hurt*
-
peltsi
- OD
Mulla kans siinä 15-30mg viivoja otin sillon kun tätä vielä vetelin mutta ei niistä mistään kovinkaan terveellinen olo tullut. Kaveri löi ensikertaa tätä ja annos oli varmaan noin 20-30mg ja kyllä se oli jo niillä rajoilla et meneekö totaalisen yli..eli rätkittynä uskoisin en jo tosi pienikin annos etenkin ilman toleja voi olla letaali.
Tavallaan kaipaa vähän tätäkin ainetta mut ei silti ainakaan tilaukseen enää mee. Jos jostain jonku max 100mg putsii sais ni sen vois ehkä vielä ottaa.
Tavallaan kaipaa vähän tätäkin ainetta mut ei silti ainakaan tilaukseen enää mee. Jos jostain jonku max 100mg putsii sais ni sen vois ehkä vielä ottaa.
*Johnny Cash - hurt*
*Johnny Cash - hurt*
-
mb1
- Lepakko
Kysyin vain yleisluonteiseti. Jos on tilanne et pitää äkkiä ottaa pussista lisää , siinä ei kerkiä paljon annos kokoa miettiä.SadPanda wrote:siis TOD jos putsiii tilaaa jostai.. itellä rittäää tolenkans se 15mg et tulee sutinat. elä plz tapa itteees... ei enäää kuollllleiiiiita
Jos pevekin ottaa nesteen kans tai nenään niin vaikuttaako 20mg yhtä paljon veden joukos otettuna kuin nenään vedettynä.
Ps. Posti toi pevekkiä
-mb
APO
APO
-
SadPanda
- LD50
imo tässä aineessa on ainut jokin hyvä hieno asia ne niin saatanan rajut Iv nousut mitkä saapi jo jollai 5-7mg annoksella.. Olkaa tosiaan varovaisia.
Oon minäki tätä dissannu paljo mut mikäs tässä vahva stimu jonka kanssa annostuksissa ja putkissa varovainen. Menee jo kahtena/ kolmena päivänä elimistö itellä niiin paskaan kuntooon ja iho norsunlihalle. mun mielestä iv käytössä annostukset pitäs pitää aina alle 10mg.
edit: Ja putsiiii en oo koskaa tätä kadulta ostanu enkä osta.
Oon minäki tätä dissannu paljo mut mikäs tässä vahva stimu jonka kanssa annostuksissa ja putkissa varovainen. Menee jo kahtena/ kolmena päivänä elimistö itellä niiin paskaan kuntooon ja iho norsunlihalle. mun mielestä iv käytössä annostukset pitäs pitää aina alle 10mg.
edit: Ja putsiiii en oo koskaa tätä kadulta ostanu enkä osta.
[17:14] <bong_aqua> oot kyllä kohtuukäytön ruumiillistuma
-
mb1
- Lepakko
Totta. Mulle ei tullut IV nousuja ollenkaanAnonyymi wrote:Nokittamalla tulee kyllä huomattavasti mukavammat nousut.
-mb
APO
APO
-
ferox
- OD
Mistä päättelet näin? Ei kai kaverisi kuollut?peltsi wrote:Kaveri löi ensikertaa tätä ja annos oli varmaan noin 20-30mg ja kyllä se oli jo niillä rajoilla et meneekö totaalisen yli..eli rätkittynä uskoisin en jo tosi pienikin annos etenkin ilman toleja voi olla letaali.
Miksi? Toleranssi nousee kohisten käytön aikana ja nokittamalla tämä nyt on hädin tuskin sopiva aloitusannos.SadPanda wrote:mun mielestä iv käytössä annostukset pitäs pitää aina alle 10mg.
Öö, ei verrata? Kannabista stimuihin haloo? Kaksi aivan erityyppistä ainetta. Sivuvaikutukset voimistuvat siinä missä muutkin vaikutukset.peltsi wrote:Jokainen aine aiheuttaa sivuvaikutuksia mut verrataan esim. thc ja mdpv...ei varmaan tarvii ees sanoo mitään.
Paraskin sanomaan...peltsi wrote:Jos aine saa jengin palottelee toisiaan ni ei se mitään jumalan kehittelemää pyhyysseetumia oo. Tän pitäs olla informatiivinen foorumi eikä mikää vitun väittelypalsta..
-
mb1
- Lepakko
Mulla tuli pevekkiä 2g maantaina, mut se tuli just pahaan aikaan. kuosi-putki oli just muutamas perus-setti päiväksi ja olin jo edelliset 2 yötä valvonutmauser1911 wrote:taidan minäkin.. sieltä jäi tulematta 0,5g pevee. lääkerikos tulee. jippii. vihaan pevee, mut rakastan pevee. haluun sitä, mut en haluu. vittu.. oon vaikee ihminen
Oli erosta puhetta jos ei jatkuva sekaisin olo lopu ja siihen 2g pevekkiä vielä.
mauserin kanssa samaa mieltä pevekistä.
Nyt savuille.
Ps. Kuinka pevekkiä käytetään oikein?
-mb
APO
APO