Amfetamiini topic.

Stimulantit & empatogeenit. Keskustelua stimulanteista, stimuloivista yrttivalmisteista ja empatogeeneistä.
Velho
LD50

Re: Amfetamiini topic.

Post by Velho »

peltsi wrote:
xxx-men wrote:
Velho wrote:Tää on nyt kyl jo aika outoo eka tulee sellaset semi kivat nousut ja sit ei enää oikeestaa muutaku et on valveil ja jokseenkin kylmä? (..tai johtuu sitten ulkoilmassa olemisesta) vai lie tole noussu vai nouseeko edes 6 päivän nokittelulla. ja huom pari tuntia nukkunut per yö ketipinoreilla ja sun muilla.
Totta hitossa tolet kasvaa viikon pirikuurin jälkeen. Ja kroppa joutuu muutenkin koville ku se ei paljoa parissa tunnissa ehdi palautua. Mulle riittää nykyään yks valvottu yö porskeella ja huomaan ettei toimi enää sen jälkeen.
Joo kasnvaahan ne tolet ja vaikutus lakkaa sekä muuttuusen myötä.
Mul kans toi homma et nykysin tulee valvottuu maksimissaan 2 yötä.
Eli tähän ei ole vaihtoehtoja muita kuin joko pitää paussi tai tuplata?triplata dose? Tänää vois olla se AA DII DAA SS

Ja viel sellanen onko tätä turvallista kombotella esim xonen kanssa? vai pitääkö kehittää jotai muuta? en oo ainakaa kuullu ettei olis letaaleit komboi.
I ain't happy but, I'm feeling glad. I got sunshine, in a bag
peltsi
OD

Post by peltsi »

Kylmä johtuu siitä et pintaverenkierto menee päivittuuu ku kiskoo PIRIIII.
Miks pitää kiskoo viikko putkeee tjsp..mun mielestä toi on sellasta ainetta et se on ihan kiva pikkulisä baari-iltaan tai johonki bileisiin.
Bupre ja vauhti..hmmm. Miks?
"I hurt myself today to see if I still feel"
*Johnny Cash - hurt*
Velho
LD50

Post by Velho »

peltsi wrote:Kylmä johtuu siitä et pintaverenkierto menee päivittuuu ku kiskoo PIRIIII.
Miks pitää kiskoo viikko putkeee tjsp..mun mielestä toi on sellasta ainetta et se on ihan kiva pikkulisä baari-iltaan tai johonki bileisiin.
Eikös tälle ole se oma nimitys ku yhistettii heroiini ja kokaiini ja sen takia subu ja pöhinä kun ei oo varaa noihin kumpaakaan eikä oikein ole saatavilla tjsp. No tää viikko on ollu sellasta pitempää kokeilua ja skarppausta koulussa huom kaikista kokeista saanut tällä viikolla hyvän arvosanan :wink:

E. Siis kokeillaan pitkää pöhinän käyttöä(tost nuo viimoset tänään) eiköhän nuo kokeilut ole jo kokeiltu.
I ain't happy but, I'm feeling glad. I got sunshine, in a bag
peltsi
OD

Post by peltsi »

Viikon ku kiskot ni kyl tolet tottakai on korkeemmat ja reilusti.
Heroiini ja kokaiini on aika eriasia ku piri ja supu :heh:
Täysin turhaa ottaa bupree ja pirii sekasin IMO. Itseasias supust tulee sellane vauhtimeininki ainaki itelleni.
Mut joo..jos et haluu tuhlata rahojas ni ota joku toinen päivä jompaa kumpaa ;)
*Johnny Cash - hurt*
kirkas
Lepakko

Post by kirkas »

peltsi wrote:Kylmä johtuu siitä et pintaverenkierto menee päivittuuu ku kiskoo PIRIIII.
Siks koska ne sopii imo helvetin hyvin yhteen ja jos i.v:na menee suurin osa niinku itel ni tietysti vipinän lisäks mielummin texiä kun xonee tai sit temgesiceja. Ja porelaskuihin toimii itel (vaikka bupreen oon koukus pahasti ollu jo 1½vuotta) niin buprevedot ja bentsoja niin ei tarvi oikeestaan mitään leptejä nukkumiseen yms. Eikä pitäis olla vaarallinen kombo pahemmin.. toki kannattaa tietää vähän niitä omia rajojaan..
Mushru
Moderator

Post by Mushru »

kirkas wrote:Siks koska ne sopii imo helvetin hyvin yhteen ja jos i.v:na menee suurin osa niinku itel ni tietysti vipinän lisäks mielummin texiä kun xonee tai sit temgesiceja. Ja porelaskuihin toimii itel (vaikka bupreen oon koukus pahasti ollu jo 1½vuotta) niin buprevedot ja bentsoja niin ei tarvi oikeestaan mitään leptejä nukkumiseen yms. Eikä pitäis olla vaarallinen kombo pahemmin.. toki kannattaa tietää vähän niitä omia rajojaan..
ei mun mielestä bupre+piri sovi yhteen.. :roll: siis mulle.
laskuihin juu bentsot toimii...
. . . (--) °
kirkas
Lepakko

Post by kirkas »

Mushruumis wrote:
kirkas wrote:Siks koska ne sopii imo helvetin hyvin yhteen ja jos i.v:na menee suurin osa niinku itel ni tietysti vipinän lisäks mielummin texiä kun xonee tai sit temgesiceja. Ja porelaskuihin toimii itel (vaikka bupreen oon koukus pahasti ollu jo 1½vuotta) niin buprevedot ja bentsoja niin ei tarvi oikeestaan mitään leptejä nukkumiseen yms. Eikä pitäis olla vaarallinen kombo pahemmin.. toki kannattaa tietää vähän niitä omia rajojaan..
ei mun mielestä bupre+piri sovi yhteen.. :roll: siis mulle.
laskuihin juu bentsot toimii...
Nii meijän kaikkien ihmisten mieltymykset ja aivokemiat on erilaisia, mut ite tykkään ottaa amfen kanssa aina texiä samaan aikaan ja laskuihin, harvoin tulee amfee vedettyä pelkilteen ja harvoin sitä muutenkin onneks tulee vedettyä, stimut kyl nii myrkkyjä et hyäh :evil:
CYKO
Kameleontti

Post by CYKO »

Vaikuttaa siltä että subuja ja poretta samaanaikaan vetelevät vaan ne jotka ovat buprekoukussa IMO.
kirkas
Lepakko

Post by kirkas »

CYKO wrote:Vaikuttaa siltä että subuja ja poretta samaanaikaan vetelevät vaan ne jotka ovat buprekoukussa IMO.
Voi olla, oon ite buprekoukus ainaki, onneks pääsen nyt katkolle tän viikon puolivälis tai lopus. Tarkotus sanoo kaikille päihteille hei hei (paitti bentsoja joutuu käyttään varmaan aina jonkun aikaa vaikka niistäkin toki vierottaudun joskus kun toi ensin alta, alkoholi ei kännijuomista ja ehkä ganja joskus, 10v elämästä menny hukkaan ja halu on kova päästä vielä elämään kiinni ennen kun 30v täytän ja tukikin on hyvä onneks) Aika offtopiccia tuli osa taas ;)
_Melba
Kameleontti

Post by _Melba »

Hyi helve mitä pirii oulun läheltä vasta sai ja hyi sa mitkä traumat jäi ku näki vasta ny niiku iha oikeesti mitä se tekee ihmiselle. Silimät lommolla huorataan et saa ainetta. On vitu hyvää ku veetää 1,3g tööttejä ja tipahetaa sohvalle hiki otalla toimintakyvyttöm'n' ja jälkeenpäin sanotaa et se o semmone jännä tunne ku o hengenlähtölähel. vittu mikä aine. mut nii ihana. mut en koske ennää saatana! ja sit et tahallee jätetää ilmaa punppuu et "tujahtaa sillee mukavasti". hyivitty pirion perseestä<33 :(( ja ne laskut aww.......... HYI SAAAAAAAAAAAAAAAAAAATRDNAsgtfdtgdrohyp
ferox
OD

Post by ferox »

_Melba wrote:On vitu hyvää ku veetää 1,3g tööttejä ja tipahetaa sohvalle hiki otalla toimintakyvyttöm'n' ja jälkeenpäin sanotaa et se o semmone jännä tunne ku o hengenlähtölähel. [...] ja sit et tahallee jätetää ilmaa punppuu et "tujahtaa sillee mukavasti". [...] hyivitty pirion perseestä<33 :((
Kuulostaa pikemminkin siltä, että vika on käyttäjissä eikä aineessa.
 “ ferox puhuu usein asiaa omas todellisuustunnelissaan ”  — frapa
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

ferox wrote: Kuulostaa pikemminkin siltä, että vika on käyttäjissä eikä aineessa.
Joo, mutta melbaa puolustaakseni
pirinkäyttö on hankalaa pitää kauheen käytännöllisenä...

Tuttu tunne, muutamien muidenkin kemikaalien kohalla.
Timp3
Kameleontti

Post by Timp3 »

_Melba wrote:Hyi helve mitä pirii oulun läheltä vasta sai ja hyi sa mitkä traumat jäi ku näki vasta ny niiku iha oikeesti mitä se tekee ihmiselle. Silimät lommolla huorataan et saa ainetta. On vitu hyvää ku veetää 1,3g tööttejä ja tipahetaa sohvalle hiki otalla toimintakyvyttöm'n' ja jälkeenpäin sanotaa et se o semmone jännä tunne ku o hengenlähtölähel. vittu mikä aine. mut nii ihana. mut en koske ennää saatana! ja sit et tahallee jätetää ilmaa punppuu et "tujahtaa sillee mukavasti". hyivitty pirion perseestä<33 :(( ja ne laskut aww.......... HYI SAAAAAAAAAAAAAAAAAAATRDNAsgtfdtgdrohyp
sitte tietää että hengenlähtö on lähellä ku kouristelet siinä sohvalla etkä saa kunnolla henkee ja oikeesti tiedät että oot kuolemas :) ilmaa pumppuu että tujahtaa kunnolla wtf.. korkeintaa sydän vähä sakkaa ku ilmat töräyttää.. :/
"What's worse? Being strung out or being fat?"
— Nikki Sixx
_Melba
Kameleontti

Post by _Melba »

^Vitu timpe ja muut en mää ittestäni tossa tujahteluissa, huoraamisissa ja överöimisissä puhu vaa siitä mitä oon nähäny :) ällöä kumminki ja liian perso itte tolle aineelle nii yrittää jatkossa olla iliman. Ferox oot varmaa iha oikees, kauhuissani waa kirjotin ton edellisen viestin. JA ZILLEI!!
peltsi
OD

Post by peltsi »

Etenkin pirin iv-käyttö tekee käyttäjästään viallisen IMO.
*Johnny Cash - hurt*
Timp3
Kameleontti

Post by Timp3 »

_Melba wrote:^Vitu timpe ja muut en mää ittestäni tossa tujahteluissa, huoraamisissa ja överöimisissä puhu vaa siitä mitä oon nähäny :) ällöä kumminki ja liian perso itte tolle aineelle nii yrittää jatkossa olla iliman. Ferox oot varmaa iha oikees, kauhuissani waa kirjotin ton edellisen viestin. JA ZILLEI!!
Kyllä mä rakas melbaseni tiesin ettet nää ittees tossa tarkota :)
"What's worse? Being strung out or being fat?"
— Nikki Sixx
tRip
Moderator

Post by tRip »

kirkas wrote: Voi olla, oon ite buprekoukus ainaki, onneks pääsen nyt katkolle tän viikon puolivälis tai lopus. Tarkotus sanoo kaikille päihteille hei hei (paitti bentsoja joutuu käyttään varmaan aina jonkun aikaa vaikka niistäkin toki vierottaudun joskus kun toi ensin alta, alkoholi ei kännijuomista ja ehkä ganja joskus, 10v elämästä menny hukkaan ja halu on kova päästä vielä elämään kiinni ennen kun 30v täytän ja tukikin on hyvä onneks) Aika offtopiccia tuli osa taas ;)
<3

joteki se tuntuu menevän tosi usein niin et stimujen&opiaattien käyttö kulkee aikalailla käsikädessä.. jokotai.. taisit molempii..
tulivaan mieeleen..

tosi hienoo kirkas jos sulta tosiaan löytyy tarpeeks tahtoa ja motivaatioo lopettaa:)
voimii..jaksamisii..ja kaikkeehyvää..

meitsi tasapainoilee stimu&opa koukus, jonka lisäks viel bentsot & muut sälät..
vittu tähän jamaanko sitä on iitensä tosiaankin ajanu.. :(( tulee vaa usein kelailtuu...
välil ei o voimii ees nousta sängystä, välil nukkuminen tuntuu vastenmieliseltä...
jokapäiväistä reflailuu, vuoristorataa jos tulee vaa paha olo..
noit vitun myrkkyi mä rakastan
Keep it unreal.

Vaultti.net - coming soon..
Skeeblew
Psykonautti

Post by Skeeblew »

leuat loksuu ja pumppu hakkaa, samalla jotenkin kireä olo mutta silti niin täydellisen rauhallinen, lukis kirjaa ennätysvauhdilla :D
SadPanda
LD50

Post by SadPanda »

nyt oli fluoroamfeee miksattu jotenki tahnamaiseks ja oli tosi paskat olot ja en enää osta jos en
ttiiä 100% että se on piriä. jätän tän aineen käyttämättä. muutenki vähennnän.... jos jotain stimuja joskus niin noita empatokeenej jja mdpv
edit: Poistin ruman sanan <:)
[17:14] <bong_aqua> oot kyllä kohtuukäytön ruumiillistuma
CYKO
Kameleontti

Post by CYKO »

Just heräsin kahden vrk:n valvomisen jälkeen. Oli sen verran hyvälaatuista tavaraa (vaikka tahnaa olikin) että joutuu lähteä hakemaan aamupalaa (lue: vedot)..
JOHNRAMBO
Karvakuono

Post by JOHNRAMBO »

Tänään oon vedelly ihan helvetin hyvää piriä toimii nokkaan jollain 0.1 annoksella tosi hyvin vaikka oon pari päivää piriä jo putkeen vetäny ennen tätä. ei kyl mitään peruskatusettiä vaan tosi kaukana siitä.. Myyjä sano että ei oo jatkettu yhtään en tiä mut kyl se tietää mistä puhuu on kaverilla pitkä ura tän aineen parissa :heh: Tällästä tahnamaista ihan vitun vahvan hajusta meinaa laatta lentää ku haistaa
whee123
Tuppisuu

Post by whee123 »

Ekalla kerralla heti meni 6pv valvoessa ja kerrat jatkunut siitä eteenpäin(en kuitenkaan ole missään koukussa)... Se on vaa just se vauhtifiilis, pystyt tekee ihan mitä vaa:D! Jäätä pitäs kyl päästä testaa...
ApteekkiKuningas
Karvakuono

Post by ApteekkiKuningas »

Hei kaikki vaulttilaiset. Vihdoinkin sain tunnuksen tehtyä. Rekisteröityminen oli aikas pitkään poissa käytöstä mutta nyt taas käytössä. Elikkä asiaan.

Muutaman kerran olen tätä päivää aiemmin lirpakkaa kokeillut. Ekoilla kerroilla en samaistunut tavaraan juuri mitenkään, asiaan vaikuttaa todella paljon se että piri jota muutaman ensimmäisen kerran vedin oli tod.näk paskaa. Nyt oli taas pakko poistaa kun kaveri hehkutti että miten hyvää lirppaa ois. Ja kyllähä tää taitaa olla. Paljon miellyttävimpi olo kuin ensimmäisillä kerroilla. Ekoilla kerroilla tuli vaan todella selkeä olo mutta jotain siitä puuttu. Tää tavara on paljon parempaa, vittu kunnon nousut ja kaikki. Mutta ei piri kyllä mitenkään erikoinen mielestäni ole, en sit tiedä jos sais kunnon metaa eikä mitään katupaskaa. Kunnon MDMA-essot ne on parhaita amfemiineja sanon vaan. (:
myssy
Karvakuono

Post by myssy »

Älkää rännätkö pk-seudulla liikkuvaa hajutonta ja muatonta pinkkiä. Älkää. Reflasimulaatio. :foil:
Image
Skeeblew
Psykonautti

Post by Skeeblew »

missä asteessa pore höyrystyy tarpeeksi päähän meneväksi ?
Huiko
LD50

Post by Huiko »

Varmaan pitää avautua tästä pirin laadusta taas.Viikon loppuna vedin aivan karmeeta kuraa,(maltolla jatkettua)kun kerran tarjottiin. :mad: Mikä ihme noita välikäsiä vaivaa?Ei sitä paskaa piriä vaan enää voi jatkaa!Jos toi laatu on tota nii vittu mä alan kans myymään.Kofeiini pillerit vaan murskaks ja kadulle myymään semmosta semi kelvollista piriä.Ihme ettei tollasia vatkaajia vähintään pahoinpidellä.Jotain moraalia kiitos! :x
Tää tie vie tuskan, valitusten loukkoon.
Tän kautta käyt iänikuiseen vaivaan.
Tää tie vie kadotuksen väen joukkoon.

Oikeudenmukaisuus sai minut aikaan,
Jumalan Voima, Viisauden summa
ja Alkurakkaus, joka synnit peittää.

Vain ikuiset on ennen mua luotu,
myös mun on ikuisesti kestää suotu.
Kun tästä käyt, saat kaiken toivon heittää.

-Dante (n. armonvuonna 1321 jkr.
avantGarde
Lepakko

Post by avantGarde »

En nyt ollut varma mihin topikkiin menis, niin laitetaan nyt tähän.
Elikkä mikäköhän vaiva on kun ei mulla toimi stimut? ei niin mitkään. poretta on kokeiltu nasaalisti,pommina sekä ränniin. tasan YHDEN kerran on toiminut nasaalisti pore. ja nyt sanotte tietysti että on ollut paskaa pöhköä. Mut ei se vaan niin ole koska on se vaan muilla sama pöhinä mitä silloin itse ottanut toiminut ihan hyvin.
Sama juttu MDMA:n kanssa. Vaikka tuuppas monet vedot hihaan niin pieni humahdus vain ja se oli siinä. ei mitään vaikutusta. Kaveri oli ihan sfääreissä.
esoojakin olen rouskinut monta kertaa mutta kertaakaan eivät ole sanoneet mitään vaikka samaa erää olevat on muilla skulannu vallan hyvin.
add vaiko mikäkö?
myssy
Karvakuono

Post by myssy »

Kai se on se add juuri. Kyllä sen toimimisen huomaa jos sitä oikeen miettii.. Oot ehkä paremmalla tuulella ja keskityt. Tai vaan keskityt tai et keskity mut et huomaa mitään muutakaan. Tai et huomaa muuta kuin sen mihin just sillon keskityt. Tai huomaat kaiken ku oot niin skarppina. Sopivan nopee ja hidas samaa aikaa(normaali) muttei silleen pirisen hutasten ku jotkut ku hötkyy ku ympäriinsä.
Image
myssy
Karvakuono

Post by myssy »

Ton pinkin vaikutuksista vielä että ekat 15 menee ihan normaalisti, sitten alkaa jalkoja pakottaa ja särkee, siitä se sit leviää johki selän puoliväliin asti. Sattuu ihan VITUSTI.
Sit tule kylmä. Luista asti vaan palelee ja palelee ja paleleeeee..... Kaverilla taas kuumetta.
Niskat meni jumiin ja päätä jomotti.

Millähä ihmeellä oli toikin jatkettu? Ihmeen kovia kökkäreitä oli, veteen sekottuu mössöks. Moneen kertaan fimaaminenkaan ei auttanu.

Nokkiin toimii ihan paskapiriOKpaskasti. Saattoipa olla pevekkiiki, mut ei ehkä kuitenkaa... Nousut tosta vaan hämää paljon.

E: sori tää offtopick ku täälähän piti amfetaaminista eikä jatkeista jauhaa...
Image
ferox
OD

Post by ferox »

avantGarde wrote:tasan YHDEN kerran on toiminut nasaalisti pore.
No sittenhän sulla toimii stimut. Ei sulla varmasti paskaa poretta ole ollut, sulla sattui vaan kerran olemaan hyvää. ;) On se piri ollut minullekin aina pettymys. Kokeilepa MDPV:tä ja arvioi sitten uudestaan toimiiko stimut vai ei. Kai sekin on mahdollista, mutta näillä tiedoilla en juuri tekisi johtopäätöksiä.
myssy wrote:Kai se on se add juuri.
Miksei ADD:llä toimisi piri. Ei kai sitä muuten lääkkeeksi annettaisi.
 “ ferox puhuu usein asiaa omas todellisuustunnelissaan ”  — frapa