itse tekisin sun tilanteessa niin, että väsäisin megahyvät töötit ruiskuun ja menisin sairaalan vessaan piikittään ne, sit äkkiä ulos vaikka käytävälle "näkyville"Nuiva Uneksija wrote:Niin sitä pitää vielä kysyä että onko se varmasti fiksuin mahdollinen ratkaisu kokeilla amfetamiinia edes pieninä annoksina jos satunnaisesti kärsii rytmihäiriöistä?Kellään kokemuksia?
Amfetamiini topic.
-
mauseri
- LD50
Re: Amfetamiini topic.
"Hampaita ei tarvita, metaa ja baariin"
-
dredi
- LD50
Kannattaa ottaa pari proppua jos pumpussa on vikaa ja piriä haluaa kiskoa.
PELASTAKAA PIISKUJÄNIKSET!
-
Anonyymi
Minä taas kuulin että ei, jos käsitin oikein mitä tarkoitat noilla propuilla..dredi wrote:Kannattaa ottaa pari proppua jos pumpussa on vikaa ja piriä haluaa kiskoa.
-
xxx-men
- Kameleontti
Kyllä itselleni ja monille muillekkin propral auttaa rytmihäiriöihin hyvin.
-
dredi
- LD50
Propral auttaa. Ja mitä tulee amfetamiinin nukuttamisreaktioon, jotkut ihmiset ovat joillekin aineille herkempiä kuin toiset. Nukahtaminen on oire lievästä yliannostuksesta, varsinkin puhtaan d-amfetamiinin kanssa.
-
tRip
- Moderator
Kiintoisaa.. kerro ihmeessä lisää..?dredi wrote: Nukahtaminen on oire lievästä yliannostuksesta, varsinkin puhtaan d-amfetamiinin kanssa.
Joku joskus sanoi, että 5htp:nkin kanssa nukauttava ominaisuus johtuisi hetkellisestä serotoniini övereistä. tiedä sit.
Keep it unreal.
Vaultti.net - coming soon..
Vaultti.net - coming soon..
-
dredi
- LD50
No, kokemuksen syvällä rintaäänellä voin kertoa useista tapauksista joissa tottumattomat käyttäjät ovat ottaneet hyvin puhdasta amfetamiinia vahingossa liian suuren annoksen ja tuloksena on ollut nukahtaminen. Mitään tieteellistä dataa ei ikävä kyllä tässä vaiheessa ole veistää, enkä osaa sanoa minkälainen mekanismi ilmiön takana on. Mutta netistähän löytyy vaikka mitä. 
-
mauseri
- LD50
olen itsekin ollut todistamassa tätä asiaa ja jopa itsekin sen kerran kokenut.dredi wrote:No, kokemuksen syvällä rintaäänellä voin kertoa useista tapauksista joissa tottumattomat käyttäjät ovat ottaneet hyvin puhdasta amfetamiinia vahingossa liian suuren annoksen ja tuloksena on ollut nukahtaminen. Mitään tieteellistä dataa ei ikävä kyllä tässä vaiheessa ole veistää, enkä osaa sanoa minkälainen mekanismi ilmiön takana on. Mutta netistähän löytyy vaikka mitä.
-
pyty
- Psykonautti
Sama homma. En kyllä itsekkään osaa tätä ilmiötä selittää, dopamiini- ja noradrenaliinimääräthän tossa nousee aivoissa helvetin korkealle. Voisin kysyä tässä lääkärin mielipidettä asiaan ja illalla laittaa tähän viestiin vielä että löytyykö mitään loogista syytä. Monesti tullut pohdittua tätä asiaamauser1911 wrote:olen itsekin ollut todistamassa tätä asiaa ja jopa itsekin sen kerran kokenut.dredi wrote:No, kokemuksen syvällä rintaäänellä voin kertoa useista tapauksista joissa tottumattomat käyttäjät ovat ottaneet hyvin puhdasta amfetamiinia vahingossa liian suuren annoksen ja tuloksena on ollut nukahtaminen...)
-
Amore
- Karvakuono
Mullaki on yks tollanen frendi et _aina_ ku on tollasta hiukan tasokkaampaa viuhkaa ni se putoaa vetojen jälkee siihe paikkaa joksiki puoleks tunniks ja sitku se siit nousee ni onki täys vauhti päällä :p
-
xxx-men
- Kameleontti
Jänskää ku on subukitkut päällä ni vauhti ei anna juurikan mitään oloja. Hiukan juttu luistaa enemmän. Melkein vois taas mennä takasin nukkumaan 0.5 tööttien jälkee.
-
Uke
- LD50
Asiasta toiseen. Mikä on teidän ~vakioannos, kun otetta? Tai siis, paljon otatte päivän aikana, jos lähdette viikonlopunviettoon? Itse en ole laskenut kertaakaan, mutta veikkaan, että aika pienissä lukemissa ollaan. Toki myös ymmärrän, että annos on aina laadusta kiinni, mutta teidän perus katupiriannokset.

''Ihmiset ovat tismalleen kuin kukat: tarvitsemme aurinkoa ja hoivaa ja sen sellaista, mutta kasvamme paremmin kun päälle nakkaa pussin paskaa.''
PLUR Peace, Love, Unity, Respect.
-
mauseri
- LD50
0,3g-0,5g oli aikoinaan aika vakio..Gandalffi wrote:Asiasta toiseen. Mikä on teidän ~vakioannos, kun otetta? Tai siis, paljon otatte päivän aikana, jos lähdette viikonlopunviettoon? Itse en ole laskenut kertaakaan, mutta veikkaan, että aika pienissä lukemissa ollaan. Toki myös ymmärrän, että annos on aina laadusta kiinni, mutta teidän perus katupiriannokset.
edittiä: ai se olikin päivän aikana.. sit se oli kai ketola..
-
frapathea
No riippuuhan se tosi paljon laadusta mut sellast keskivertopiriä mitä ny olettaa yleensä saavansa vähintään, ni ehkä ketola just vuorokaudessa, mut en osaa sanoo tarkkaan. Keskiverto vedot ehkä 0,3, aika samoil linjoilla ku mauser oikestaan, jotain paskaa saa kyl kiskoo vitusti enemmän ja sit toisaalta joskus on taas ollu sellasta settiä et silmämääräsesti pieniltä vaikuttaneet vedot onki ollu vähän liikaa. Se on sitä ku huumeiden vahvuudesta ei ikinä tiedä. :I
-
benelux fat
- Kameleontti
Fiktaako viihdekäyttäjä porea? Menee mitä on, eli kaikki! 
"Trippi pakottaa ajatukset kulkemaan eri tavalla ja irtautumaan itse rakennetuista muureista, jotka toisilla saattavat pitää horjuvaa mielenterveyttä pystyssä." Miffy @ P-linkki.
-
dredi
- LD50
Aikoinaan kun löröä vielä vedin, hyvää piriä vedettiin 0,5g vetoja ja huonompaa vedettiin 0,7.
-
mauseri
- LD50
oot kyl ihme tyyppi..dredi wrote:Aikoinaan kun löröä vielä vedin, hyvää piriä vedettiin 0,5g vetoja ja huonompaa vedettiin 0,7.
-
Boilder
- Lepakko
kyllä ne vedot paljonkin vaihtelee, 0,2-0,9..Kyllä sitä joskus tulee vähän fiktillä tarkistettua paljonko sitä aina viivaan mättää, mutta sekin on vain yleensä sillon kun tasokkaampaa tavaraa on ettei ihan öyskyjä kerrasta vetäise : )
“The more Chaotic I am, the more complete I am.”
-A.O.Spare
-A.O.Spare
-
polge
- Psykonautti
piri + punttisali ? Onko pumpulle liian kova pala jos ottaa sillei kevyesti vauhtia ennen salitreeniä?
-
Siva
- Kameleontti
Voin myös allekirjoittaa tämän, itse kokeneena - ja myöskin todistajana.mauser1911 wrote:olen itsekin ollut todistamassa tätä asiaa ja jopa itsekin sen kerran kokenut.dredi wrote:No, kokemuksen syvällä rintaäänellä voin kertoa useista tapauksista joissa tottumattomat käyttäjät ovat ottaneet hyvin puhdasta amfetamiinia vahingossa liian suuren annoksen ja tuloksena on ollut nukahtaminen. Mitään tieteellistä dataa ei ikävä kyllä tässä vaiheessa ole veistää, enkä osaa sanoa minkälainen mekanismi ilmiön takana on. Mutta netistähän löytyy vaikka mitä.
Omista henk.koht. kokemuksista haluaisin vain mainita kun tuossa yksi päivä otin kolme isoa dosea, n. 3 tunnin sisällä, aikuisten oikeasti hyvää amfetamiinia (toiseksi parhainta mihin olen törmännyt kokeiluasteella...), kunnes tajusin että oon ollut koko ajan tosi hyvissä.
On se petollista, se piri.
I'm maybe bad
But I'm so perfectly good at it.
But I'm so perfectly good at it.
-
peltsi
- OD
Itelläni aina sama homma affen kanssa tulee otettua buusteja kokoajan vaikka siitä ei mitään hyötyä ees oo..kahta kauheemmat morkkikset vaan myöhemmin.
"I hurt myself today to see if I still feel"
*Johnny Cash - hurt*
*Johnny Cash - hurt*
-
rogues
- Lepakko
Re: tramadoli
mulle tulee siitä paskasta paha olo kun 3 päivää vetää sitä ja viinaa sekasin. ilmeisesti tulee nykyään vedettyä liian vähän 
-
mauseri
- LD50
niin.. sekotin taas pirin ja amfetamiinin..rogues wrote:mulle tulee siitä paskasta paha olo kun 3 päivää vetää sitä ja viinaa sekasin. ilmeisesti tulee nykyään vedettyä liian vähän
-
rogues
- Lepakko
sattu kyllä oleen aika iso pussi mikä avattiin. ettei ollut kiertänyt kylillä jatkettavana kaikilla paskoilla. en mä sitä vedäkkään kun varmasti kunnollista. ja kaverit ei oo mitää g kauppiaita ja vitun hyvin frendejä...mauser1911 wrote:niin.. sekotin taas pirin ja amfetamiinin..rogues wrote:mulle tulee siitä paskasta paha olo kun 3 päivää vetää sitä ja viinaa sekasin. ilmeisesti tulee nykyään vedettyä liian vähän![]()
-
mauseri
- LD50
elä nyt suuturogues wrote:sattu kyllä oleen aika iso pussi mikä avattiin. ettei ollut kiertänyt kylillä jatkettavana kaikilla paskoilla. en mä sitä vedäkkään kun varmasti kunnollista. ja kaverit ei oo mitää g kauppiaita ja vitun hyvin frendejä...mauser1911 wrote:niin.. sekotin taas pirin ja amfetamiinin..rogues wrote:mulle tulee siitä paskasta paha olo kun 3 päivää vetää sitä ja viinaa sekasin. ilmeisesti tulee nykyään vedettyä liian vähän![]()
-
Ununnilium
- Lepakko
Onpahan tätäkin nyt maistettu. Annoksena meikäläiselle ominaisesti todella varovainen dose, ehkä noin reilu 20mg. Nokkaan. Ilmeisesti ihan hyvälaatuista tavaraa.
Miellyttävän rento, mutta energinen fiilis. Diggaan enemmän kun MDPV:n olosta. Ärsyttävä lihasnykinä vaivaa olkapäätä.
Miellyttävän rento, mutta energinen fiilis. Diggaan enemmän kun MDPV:n olosta. Ärsyttävä lihasnykinä vaivaa olkapäätä.
-
mauseri
- LD50
vittu mitään järkeä ottaa amfetamiinia noin pieniä. 0,2g voit ottaa huoletta (eli 10 kertanen määrä)Ununnilium wrote:Onpahan tätäkin nyt maistettu. Annoksena meikäläiselle ominaisesti todella varovainen dose, ehkä noin reilu 20mg. Nokkaan. Ilmeisesti ihan hyvälaatuista tavaraa.
-
mauseri
- LD50
se on harmillista et porukka ei ymmärrä sitä miten amfe toimii. ja vituttaa kattoo vierestä ku porukka ei tajuu et se toimii jo ja vetää ja vetää ja sitten tuijottaa jostain ovisilmästä rappuun ku luulee et kytät hiippailee rapussa.peltsi wrote:Itelläni aina sama homma affen kanssa tulee otettua buusteja kokoajan vaikka siitä ei mitään hyötyä ees oo..kahta kauheemmat morkkikset vaan myöhemmin.
-
Spadukka
miks mun viesti poistettiin? No sanon uudestaan että kunnon A-vitamiinista ei tulekaan mitään ihmeellisiä laskuja vaan niistä jatkeaineista joita se sisältää. mut kaikki varmaan sen tiesikin jo.
-
dredi
- LD50
Höpsis. Kyllä siitä tulee, niitä ei vaan huomaa niin selvästi. Vaikuttaa kuitenkin välittäjäaineiden tasapainoon ja näitä vaikutuksia voi havainnoida kuukausia käytön jälkeen.