Mä vedin itteni tällä hienosti sairaalaan taas. JOPA 4x...

2 epilepsiakohtausta putkeen ja vitumoine psykoosinpoikane päälä vieläki vaikka pääsin sairaalasta eilen enkä oo sen jälkee ottanu mitään.

aaaw.
Viha/rakkaus. Silti tätä on putsina ulkomailta tulossa se ramma,

koukuttaahan tää aina päivä päivältä enemmän.
Vaikka tätä vihaan en oo silti mistää stimusta saanu tälläsii jumal nousui!

Edit: Mistähän noi kouristelut ja epilepsiakohtauksentyyliset jutut vois johtua? Huonosta nesteytyksestä? En ole pätevää vastausta saanut mistään..
Edit2: Mietteitä mdpv:stä. Pärräää edelleen aivan loistavasti ja tuntuu että joka kerta on UNIIKKI ainutlaatuinen. NYT PUHUTAAN PUOLESTA, mdpv on hieno juttu. Maanantaina aloin kiskoo 4-fluoroamfee ja tiistain puolelle mentiin ja tiistaina frendi tuli kylään ja nakkasi vedot, HRRRR! niin siitä piti sanoa että yleensä olen alkanu skitsoilemaan 2vrk aikana mutta nyt en ole huomannut minkäänlaisia vainoja,skitsoja tai outoja ajatuksia. Tämä on loistavaa ajanvietettä pikkuporukassa, kaksin, kolmin, neljä on jo liikaa ja mörköjä tulee pää täyteen. Anteeksi sekava kirjoitustyyli mut viime vedoista ei ole kun tovi ja huhhuh että on ihan tajuttoman loistava olla. HEHKUTAN! NYT HEHKUTETAAN. Kyllä tätä pitää todenteolla tätä substanssia rakastaa jos ei pari sairaala reissuakaan tämän takia ole hidastanut tahtia. Nousut on parhaat iv.nä ja kyllä tämä on iv:nä ihan eri päihde ku esim nokittamalla tai oraalisesti. Keskityn edelleen hehkutukseen, isojen vetojen jälkeen on helppo keskittyä esim tähä kirjotukseen jos siihen panostaa täysillä. JA IHAN mitä vaan tekee niin kuha keskittyminen riittää se on parasta sille hetkelle. Aika terapeuttistakin tämä on omalla tavallaan. Tätä on dissattu nyt ihan liikaa on aika hypetyksen ja hehkutuksen. Reboostailu ei ole tarpeen jos muistaa ottaa tarpeeksi isoja vetoja-> Menee hyvinki se 4-5h sutinalla ja jumal olo koko ajan. Jos jotain negatiivista täytyy sanoa on ainut mikä tulee ekana mieleen se että tämän ottamista ei halua lopettaa koskaan (ennenku se on LOPPU!) silloinki tulee vielä haaveiltua. Tuo koukuttavuuspotentiaali tällä on kyllä niin suuri omalla kohalla että nään painajaisia vikoista vedoista (ISOISTA) jotka menee ohi. Psyykkisesti koukuttavinta ainetta mitä olen kehooni tunkenut..(niitä fyysisiä odotellessa) Millähän muuten mdpv narkkareita hoidetaan? Ja miten

Ajattelin tehä tutkimusta tästä lähtien itselläni ja omalla keholla täydellä panostamisella eli postiluukut soimaan ja peveä kilo!
Suuta kuivaa ku helevetti vaikka en puhukkaan. tai siis puhun kirjoittamalla ja psyykkaan jotenki itteäni lukemaan äänettömästi kaiken mitä tähän kirjoitan näin. TÄMÄ ON MAAILMAN RAKKAUDELLA ja tunteella kirjotettu mdpv MEGATOPIC!
Olen myös sitä mieltä että tämä aine ei anna käyttäjälle kaikkeansa jos käyttäjä kieltää aineen ja ei kunnioita sitä.

<3 MMMMM!!!!!
Nyt nousee tukka pystyy.

öööö niii jooo kaveri tästä on ainaki hetkellisesti halvaantunu että kyllä nuo riskit ja ne on tietty suuret mutta riskejä on otettava

:D Vettä ei tuu juotua kyllä yhtään niin paljo ku pitäis,,0,5 tuoppi tuntuu mahdottomuudelta. Ei maistunu potut ja nakkikastike, vaan ne ruoat etsivät mahollisimman syvän kolon suusta minne takertua ja nihkeillä. VITTU! EN SYÖ ENKÄ JUO. Pitäis hommata kanyyli ja tippa että sais suolaliuosta valumaan säänöllisesti suoniiin ettei kuivuis. Toiseen käteen kanyyli ja mdpv:tä tippumaan 10mg 30min välein. mmmm. Nyt tulikin mieleen että voikohan tätä ottaa liikaa? Mikä on liikaa?

Jos haluaa kokeilla rajojansa ja etsiä sitä ihanne dosea niin onko tämä sitte menetetty peli? En halua itse todellakaan mitään övereitä vetää ja kuolla niihin. Mutta rajat on rajat. Levotonta tekstiä.
Itse en aijo enää sanoa tästä pahaa sanaakaan koska pakko arvostaa tällaista settiä joka on kuitenki niin iso riski, mutta riski minkä otan ihan mielisssäään. AHIHIHIH.
öööö sitte on paljo puhuttu siitä miten tämä tuhoaa ihmisarvot, elämänlaadun yms shaibaa että mdpv käyttäjällä ei olisi esim arvot kohillaan enää. PYH JA PAH. Ajatuksistahan se on kiini ja jos haluaa menettäää ne tärkeät arvot tai asiat niin niinhän siinä tulee käymään. Ite pystyn ainaki esim. nyt niitä arvoja ja asioita miettimään mdpv päissään paljon sutjakammin kuin selvänä. Kai mun arvot on sitte menny vituiksi selväpäisyydentakia

Menee jo niin ihme tekstiksi että ei tätä varmaan kukaan selvinpäin jaksa lukea. Mutta kirjoittaminen on kivaa vaikka kirjotanki täysin epäselvästi ja varmasti on ärsyttävä lukea tällaista postausta. Ai stna ku käy munuaisiin..
mdpvpanda pyytää tältä aineelta nöyrästi anteeksi kaikki pahat puheeni aikaisemmissa tän topikin postailuissa,,en vielä sisäistäny tätä meininkiä näköjään ollenkaan oikealla tavalla. mdpv vois olla vaikka elämäntapa, lifestyle, ku kerta noi desingdrug nimikkeet jo on ja seksihuumehompotukset niin mikäettei. REALITYÄ pitäs kuvata mdpv hörhöilijöistä.
BB-talossakin tapahtuisi enemmän jos asukkaille annettaisiin viikossa 1g:n pussi putsia peveä. Toivottavasti oon nyt hehkuttanu tarpeeksi jos tämä vaikka nyt hengen sattuu viemään joskus niin oompaha saanu mielipiteeni esille. Tuskimpa tuo jälkeenpäin tulee kovin vituttamaan ku meni hehkuttaa. Oonkohan rakastumassa tähän aineeseen syvällisesti. Toivottavasti!
Vois alkaa kyllä kirjoittamaan ihan jonnekkin omaa blogia mdpv käyttäjän arjesta. nyt muuten tuli outoja rytmihäiriöitä mutta ei ne mitää haittaa ku tuntuu siltiki vielä enempi hyvältä ku pahalta.!
keräilis tähän nyt tiivistelmänä jotain asioita mikä tästä tekee juurikin sen, AAKKOS huumeen

mistä nuin tyhmä nimi muuten. Pitäis keksii joku uus... öhömm. nyt onki pakko pysähtyä miettimään todenteolla::: MDPV. äh en keksi enkä jaksa. MDPV. tai ite ainakin sanon pevekki vaan =D Tästä pitää ainakin tehä vielä mdpv-räp. Kirja, öööö ainiii unohin laitella niitä asioita mitkä tästä tekee hienon. tiivistettynä.
NOUSUT NOUSUT JA NOUSUT JA NOUSUT. Aina vaan pitkäkestoisemmat. Ja aina erillaiset.
Musiikki muuten kuulostaa ihan tajuttoman paremmalta pevekeissä mutta huomasin just että en oo tänää paljo musiikkia etes kuunellu. päässä raikaa muutenki aivosoluilla on drumn base ilta. ahihi.
Eipä muuten oo tullu myös nykyään tällä aineella "ei ikinä enää" fiilistä. Aina on mielessä pevekki, aiiiiiiina tekee mieli puhua siitä.
En jaksa enää kyllä selittää mitään eiköhän tässä ole jo hypetetty. JEJEJE!