tramadoli
-
doof
- Kameleontti
Re: tramadoli
Tyhjää mahaa mieluite ja voi olla sen verra kova että kannattaa vaan pureskella vaikka pahalta maistuu
-
Petri6
- OD
Itse ottaisin kokonaisena, tuollainen pureskeltuna sai joskus oksentelemaan rajusti. Lisäksi opioidivaikutukset tulevat mielestäni paremmin esiin otettuna sellaisenaan.
"Yksi vaarallisimmista huumeiden käyttötavoista on niiden poliittinen käyttö." -Nils Christie & Kettil Bruun
-
vauhtihuora
- Psykonautti
ihan mukavaahan tuo oli
kiitos neuvoista aiemmille viesteille
mikähän oisi järkevä hinta pääkaupunkiseudulla maksaa kyseisistä lääkkeistä katukaupassa?
minimi ja maksimi hinta eri kokosille pillereille siis
mikähän oisi järkevä hinta pääkaupunkiseudulla maksaa kyseisistä lääkkeistä katukaupassa?
-
xxx-men
- Kameleontti
Varmaan joku 1e per 100mg nappi vois olla ok? Tommosilla hinnoilla noit on "kuulemma" pyöriny.vauhtihuora wrote:ihan mukavaahan tuo olikiitos neuvoista aiemmille viesteille
-
placebo
- Kameleontti
Mjoo. 50mg nappeja en koskaan ookkaan ostanut, mutta 100-150mg tabuista yleensä pyydetään just se 1e, jokku tosin pyytää 2eurooki. Yleensä laatta on ollu se 10e, joskus 15e. Mut tommoset on aika perushinnat.
Periaatteet perustana, totuus selustana.
-
kuumottelija
- Lepakko
250 mg Tramalia otin ft. muutama olut = tipahdin ja oksentamista koko yö. Opioiditolea ei ole, mutta satunnaisesti olen suht kohtuullisiakin annoksia Bupreja ottanut.
-
odo
- Karvakuono
Itellä kans tramadoli toimii ihan mahtavasti sellaseen perus arjesta selviytymiseen ja siitä nauttimiseen. Meikän suosikkilääke. Lähtee ahistukset ja masennukset, osaa olla "oma ittensä" ihmisten seurassa ja saa aikaseks helvetisti asioita. Vittu meikä innostuu aina tramaleissa kämpillä ollessa jopa tekeen punnerruksia ja siivoomaan ja kaikkee tällasta perus jumittelun sijaan. Oon aika apaattinen selvänä. Ei muissa hitaissa oo samanlaista energiaa minkä tramadolista saan. Vaikutuski on mukavan pitkä, aamulla ku ottaa ni päivä menee letkeesti, ehkä pikku buusti jossai välis, ja iltasavujen jälkeen on mukavan nuokkunen olo, saan aina nukuttuaki mikä on mulle selvin päin aina ollu helvetin vaikeeta. Tuntuu et tää auttaa oikeestaan kaikkiin mun ongelmiin
näin ollen oikeestaan ainoo miinus tän kohalla on et tykkään tästä vähän liikaa, henkinen riippuvuus on jo jonkun aikaa ollu vahva.. kuten varmaan tästä viestistänikin voi jo vähän päätellä..
mut onneks oon tajunnu pudottaa doseja, tullu huomattua et pienempiki määrä riittää toivottujen vaikutusten saamiseks. Ennen oli annokset aina 500-800mg, nykyään yleensä 200-300mg. Mut joo, tällasia omia kokemuksia
-
kuikkakoponen
- Karvakuono
Komppaan satasella odoa. Tramaleissa tosiaan tulee tehtyä niitä juttuja joita ei viiti selvinpäin tehdä. Ja just toi että ei tarvii isoja annoksia nappailla että toimii just toi 300 mg on perus päivä setti sit voi ottaa 150 illalla buustiksi niin menee hyvin iltaan tai yöhön saakka. Ainut miinus on että tolet pomppaa muutamaan päivään tuplaksi. Olen ratkaissu ongelman tauko päivillä eli esim 4 päivää se 400mg vuorokausi annoksella ja sit 2 päivää paussia. paussin jälkeen toimii taas 300-400mg hyvin sen neljä päivää. Hyvä teessä on myös se,että voi napata 100mg ja tehdä päivätyön eikä kukaan arvaa että on napeissa ja mieli pysyy hyvänä tolla satkullakin, vaikka mitää ihmeempää euforiaa sillä ei saavutetakkaan mutta ei perus duuni vituta yhtään ja ainakin minä olen tramaleissa hyvin sosiaalinen ja seurallinenkin. Eli varma valinta suku vierailuille on 300mg tramal niin anopinkin jutut huvittaa 
-
odo
- Karvakuono
Hahah ihan ku omasta suusta.. aina kun oon menossa näkee anoppia niin tapaan ottaa vähän tramalia ja jotain bentsoo alle niin johan tulee juttuunjunnuh wrote: Eli varma valinta suku vierailuille on 300mg tramal niin anopinkin jutut huvittaa
-
miryam
Muistan, kun aikoinani ihmettelin muiden tramal-hehkuttamista. Joskus tuli otettua muistaakseni 600mg, ja tuloksena oli zombimainen tyhjä ja välinpitämätön olo. Taisi olla myös jotain lievää pahoinvointia ja unettomuutta. En silloin ymmärtänyt yhtään mitä jotkut siinä aineessa näkee, enkä sen jälkeen ole tramalia nauttinut. Nyt kun lueskelin tätä threadia, niin aika pienillä annoksilla ihmiset saa olot itelleen. Oiskohan toi mun huono kokemus johtunut liian isosta annoksesta? Joku mainitsi, että jo 50mg toimii hyvin. Tolettomalle 600mg taitaa olla jo ihan liikaa?
Heitin just 200mg tramalia teen kanssa naamaan, mielenkiinnolla odotan miten käy.
Heitin just 200mg tramalia teen kanssa naamaan, mielenkiinnolla odotan miten käy.
-
magiclymagical
- Apteekki
200mg saattaa hyvinkin olla ihan sopiva dose. Imo jos ei 200-400mg toimi niin ei kannata vaivautua rouskimaan näitä. Joko tolet liian korkealla tai sitten henkilökohtainen kemia ei täsmää kyseisen substanssin kanssa.
Parhaimillaan erittäin nautinnollista kuitenkin.
Parhaimillaan erittäin nautinnollista kuitenkin.
Mun ajatukset on vaan mun ajatuksii, sul on vapaus miettii omia.
-
Pen
- OD
On varmaan jo todettukin, muta bupropioni ja tämä ei ole hyvä yhdistelmä. Kaveri käyttää 300mg (?) buproa päivässä, piti taukoa muutaman päivän, söi 750mg tramboa ja kohtaushan siinä tuli kun lähti koiran kanssa kävelylle. Aikaisemminkin tehnyt saman mutta bupron kanssa lienee ollut pidempi tauko tai sitten nyt oli vain huono tuuri, tuo tramal-annos hänelle ei nimittäin ollut järin iso.
750mg tuli eilen itekin syötyä parin bentson kera, ihan mukavaa mutta vajaaksi jäi kun ottanu muita oppareita tällä viikolla.
Lienee taas opparitauon paikka pariksi viikoksi.
750mg tuli eilen itekin syötyä parin bentson kera, ihan mukavaa mutta vajaaksi jäi kun ottanu muita oppareita tällä viikolla.
-
Personaes
- OD
Sillon kun ei ole ollut toleja, niin tykännyt kovastikkin tästä aineesta.
Ite tykännyt ottaa depotit vielä ihan vaan depot muodossa. Vaikuttaa kivasti pitkän aikaa. Toisinaan, nuorempana tykkäsin kyllä ottaa myös niitä 50mg kapseleita 300-400mg ja vaikutus oli oikein kiva.
Sit myöhemmin kun rupes tolea olemaan kovempiin jarruihin, niin en näitä syönyt kuin silloin, jos piti pysyä terveenä.
Eli viihdekäyttöön oikein mukava opioidi, kovien jarrujen hihattajille taas ei kovin kummoinen(vaikka kivasti pysyy terveenä noilla depoteilla kun ottaa riittävästi).
Ite tykännyt ottaa depotit vielä ihan vaan depot muodossa. Vaikuttaa kivasti pitkän aikaa. Toisinaan, nuorempana tykkäsin kyllä ottaa myös niitä 50mg kapseleita 300-400mg ja vaikutus oli oikein kiva.
Sit myöhemmin kun rupes tolea olemaan kovempiin jarruihin, niin en näitä syönyt kuin silloin, jos piti pysyä terveenä.
Eli viihdekäyttöön oikein mukava opioidi, kovien jarrujen hihattajille taas ei kovin kummoinen(vaikka kivasti pysyy terveenä noilla depoteilla kun ottaa riittävästi).
All that we see or seem, Is but a dream within a dream.
-Edgar Allan Poe
-Edgar Allan Poe
-
Personaes
- OD
Muuten, olisin kiinnostunut yhdestä aika ikuisuus kysymyksestä, johon en koskaan ole saanut kunnolla vastausta.
Miten tramadolin injektointi?
Oon saanut ulkomailla tramadoli injektioita lihakseen, mutta suhteellisen pieniä määriä.
Pystyykö tramaleista erottelemaan tramadolin injektoitavaan muotoon, depotit ainakin menee selllaiseksi limaiseksi mössöksi jos yrittää väsätä. Ne kapselit vois väsääntyä paremmin?
Oon tietoinen että suoneen tätä ei saisi kuulema missään nimessä pistää, voi olla pirun vaarallista. Mutta lihakseen?
Oletan että noita depotteja tai edes kapseleita ei kannata rueta väsäilemään I.M käyttöön, mutta jos saisi jostain ampulleissa tramadolia, niin mitenköhän toimii hihaan viihdekäytössä? Ite tosiaan saanut vaan jotain 100-200mg pistoksia ulkomailla(yleensä antoivat 100mg, mutta kikkailin useammalla klinikalla perä jälkeen).
Vähän sellainen fiilis kyllä jäänyt niistä lihas-pistoksistakin, että tämä aine ei oikein sovi pistettäväksi(viihdekäyttö mielessä ainakaan) ja voisin kuvitella että isommat annokset ei välttämättä ole kovin miellyttävää...?
Oon saanut ulkomailla tramadoli injektioita lihakseen, mutta suhteellisen pieniä määriä.
Pystyykö tramaleista erottelemaan tramadolin injektoitavaan muotoon, depotit ainakin menee selllaiseksi limaiseksi mössöksi jos yrittää väsätä. Ne kapselit vois väsääntyä paremmin?
Oon tietoinen että suoneen tätä ei saisi kuulema missään nimessä pistää, voi olla pirun vaarallista. Mutta lihakseen?
Oletan että noita depotteja tai edes kapseleita ei kannata rueta väsäilemään I.M käyttöön, mutta jos saisi jostain ampulleissa tramadolia, niin mitenköhän toimii hihaan viihdekäytössä? Ite tosiaan saanut vaan jotain 100-200mg pistoksia ulkomailla(yleensä antoivat 100mg, mutta kikkailin useammalla klinikalla perä jälkeen).
Vähän sellainen fiilis kyllä jäänyt niistä lihas-pistoksistakin, että tämä aine ei oikein sovi pistettäväksi(viihdekäyttö mielessä ainakaan) ja voisin kuvitella että isommat annokset ei välttämättä ole kovin miellyttävää...?
All that we see or seem, Is but a dream within a dream.
-Edgar Allan Poe
-Edgar Allan Poe
-
zerk
Kyllä mä jättäisin tramadolin injektoimisen ammattilaisille. Liian isot riskit mahdolliseen viihdepotentiaaliin nähden.
-
xxx-men
- Kameleontti
Joskus tyhmä idea tuli päähän ja päätin testata niitte kapseleiden injektointia suoneen. 5x50mg tabua heitin klikkiin ja väsäsin. Vetäsin räpsään ja ainoo vaikutus oli tosiaan et silmissä kirkastui oudosti ja rupesi sirittämään. Kesti hetken. Ei mitään euforiaa tai muutakaan kokeilemien arvoista. En sit tiedä miten toi oikee IM neste lihakseen toimis mut tramal on muutenkin niin turha et tuskin kovin ihmeellisesti sekään futais.narcocorrido wrote:Muuten, olisin kiinnostunut yhdestä aika ikuisuus kysymyksestä, johon en koskaan ole saanut kunnolla vastausta.
-
paarmasisti
- Apteekki
Joo, ihan kaikkea ei sinne hihaan kannata heittää. 
Kunpa auringon päivät päällämme ei päättyisi koskaan.
-
kuikkakoponen
- Karvakuono
jos olen oikein ymmärtänyt ei tramadoli kannata rännätä sen enempää,kun kodeiiniakaan,koska lääke aine muuttuu vasta maksassa morfiinijohdannaiseksi. Sen vuoksi yksilölliset vaikutukset ovat hyvinkin suuria. Eli kodis ja tramadol vaatii tietyn maksassa erittyvän entsyymin,jota kaikilla ei ole. Jolla tätä entsyymiä ei ole saa ko. Aineista tosi paskan olon tai sit ei tee mitään oloja. Fentanyl on taas ns. Suora vaikutteinen, eli se vaikuttaa heti verenkiertoon päästyään en tosin tiedä tarkkaa vaikutusmekanismia. Ei tosiaan kannata kaikkee ängetä suoneen sillä suoraan verenkiertoon laitetuissa on yliannosriski aina olemassa.siis herkemmin menee yli, kun napeilla.
xxx-men wrote:Joskus tyhmä idea tuli päähän ja päätin testata niitte kapseleiden injektointia suoneen. 5x50mg tabua heitin klikkiin ja väsäsin. Vetäsin räpsään ja ainoo vaikutus oli tosiaan et silmissä kirkastui oudosti ja rupesi sirittämään. Kesti hetken. Ei mitään euforiaa tai muutakaan kokeilemien arvoista. En sit tiedä miten toi oikee IM neste lihakseen toimis mut tramal on muutenkin niin turha et tuskin kovin ihmeellisesti sekään futais.narcocorrido wrote:Muuten, olisin kiinnostunut yhdestä aika ikuisuus kysymyksestä, johon en koskaan ole saanut kunnolla vastausta.
-
Petri6
- OD
Tramadoli ei missään vaiheessa muutu "morfiinijohdannaiseksi" vaan osa siitä metabolisoituu CYP2D6-entsyymin vaikutuksesta O-desmetyylitramadoliksi. Fentanyyli vaikuttaa saman mekanismin kautta, kuin muutkin opioidit, eli myy-opioidireseptoria agonisoimalla. Sitä en sitten tiedä, mitä fentanyylilla on tämän aiheen kanssa tekemistä.kuikkakoponen wrote:jos olen oikein ymmärtänyt ei tramadoli kannata rännätä sen enempää,kun kodeiiniakaan,koska lääke aine muuttuu vasta maksassa morfiinijohdannaiseksi. Sen vuoksi yksilölliset vaikutukset ovat hyvinkin suuria. Eli kodis ja tramadol vaatii tietyn maksassa erittyvän entsyymin,jota kaikilla ei ole. Jolla tätä entsyymiä ei ole saa ko. Aineista tosi paskan olon tai sit ei tee mitään oloja. Fentanyl on taas ns. Suora vaikutteinen, eli se vaikuttaa heti verenkiertoon päästyään en tosin tiedä tarkkaa vaikutusmekanismia. Ei tosiaan kannata kaikkee ängetä suoneen sillä suoraan verenkiertoon laitetuissa on yliannosriski aina olemassa.siis herkemmin menee yli, kun napeilla.
"Yksi vaarallisimmista huumeiden käyttötavoista on niiden poliittinen käyttö." -Nils Christie & Kettil Bruun
-
Skilla
- Lepakko
kuikkakoponen wrote:jos olen oikein ymmärtänyt ei tramadoli kannata rännätä sen enempää,kun kodeiiniakaan,
vähän offtopic. mutta on hengenvaarallista ajatella että kodeiinia "ei vaa kannata ku ei pärise" injektoida.. Se tuottaa anafylaktisen shokin tökättynä laskimoon = kuolema...
-
jerzie
- Tuppisuu
Mulla on mielestäni hermokipuja mutten ole saanut siihen diagnoosia mistä kipuni johtuu kun ei tutkita. Tarvitsisi tällaista ehdottomasti joten ei kai auta kuin mennä valittamaan yha vain uudelleen ettei panadolit ja sirdaludit auta joita näihin kipuihini joskus tossa sain.
-
paarmasisti
- Apteekki
^Hmm, auttavatko opiaatit (kuten tramadoli) hermosärkyyn?
Neuropatian hoitoon käytetään esim. gabapentiiniä tai amitriptyliiniä.
-
zerk
Tramadolia kyl määrätään myös hermosärkyyn. Tramadolihan on tosi epätyypillinen opioidi. Ja tarkoitit mellow varmaan neuralgiaa. pilknus 
-
paarmasisti
- Apteekki
^Kiitos korjauksesta! 
Ja, että oppisimme tästä jotain, niin kerrotko neuralgian ja neuropatian merkityseron?
Ja, että oppisimme tästä jotain, niin kerrotko neuralgian ja neuropatian merkityseron?
-
FlyingH
Voi tuottaa shokin ja kuoleman mutta ei mikään automaatio. Moni sankari noita on rännittänyt ja elossa vielä, mutta ei tosiaan mitään järkeä noita hihattaa.Skilla wrote:kuikkakoponen wrote:jos olen oikein ymmärtänyt ei tramadoli kannata rännätä sen enempää,kun kodeiiniakaan,
vähän offtopic. mutta on hengenvaarallista ajatella että kodeiinia "ei vaa kannata ku ei pärise" injektoida.. Se tuottaa anafylaktisen shokin tökättynä laskimoon = kuolema...
-
taija123
Minkälaisiin vaivoihin ootte saaneet tramadolia lekureilta? Mulla on pitkään jatkuneita selkä/niska/hartiaongelmia joista usein seuraa kallonpohjantulehdus tai vastaava. Sirdaludia yleensä saanut tohon mutta mietin oisko mitään tsäännssiä vinkkasta lekurille tramadolista vai pitäiskö olla todella vakavat olotilat että tota saa respan. Tietysti hyvinkin lääkärikohtaista varmasti, mut mihin ootte ite saaneet?
-
paarmasisti
- Apteekki
No tämä. Varmaan miljoonaan eri vaivaan on tramadolia määrätty, ettei oikein voi tehdä yleistyksiä.CrystalBanana wrote:Tietysti hyvinkin lääkärikohtaista varmasti, mut mihin ootte ite saaneet?
-
kuikkakoponen
- Karvakuono
En tarkoittanutkaan codiksen tai trmadolin suoneen laittamista kannatta vuuden
vuoksi vaan ei ole vaikutuksen kannalta tarvetta niitä suoneen tökkiä. Ja tosiaan on hegenvaarallista codeiinia hihatella. Ylipäätään suoneen laittelu on sen verran tarkkaa tuon annoksen vahvuuden kanssa,että en itse henkilökohtaisesti siihen ryhdy edes yleisesti rännätyillä aineilla.CrystalBanana wrote:Minkälaisiin vaivoihin ootte saaneet tramadolia lekureilta? Mulla on pitkään jatkuneita selkä/niska/hartiaongelmia joista usein seuraa kallonpohjantulehdus tai vastaava. Sirdaludia yleensä saanut tohon mutta mietin oisko mitään tsäännssiä vinkkasta lekurille tramadolista vai pitäiskö olla todella vakavat olotilat että tota saa respan. Tietysti hyvinkin lääkärikohtaista varmasti, mut mihin ootte ite saaneet?
FlyingH wrote:Voi tuottaa shokin ja kuoleman mutta ei mikään automaatio. Moni sankari noita on rännittänyt ja elossa vielä, mutta ei tosiaan mitään järkeä noita hihattaa.Skilla wrote:kuikkakoponen wrote:jos olen oikein ymmärtänyt ei tramadoli kannata rännätä sen enempää,kun kodeiiniakaan,
-
NatiHero
- Kameleontti
Otin tänää 900mg (yhteensä muutaman tunnin sisään IVnä) bubropionia, sillä kun on just siihen tiettyy maksa entsyymiin joku vaikutus, en nyt muista mikä, mut onko turvallista ottaa huomenna tramadolia? Noi bupropionit siis otettu jo ennen puoltapäivää.
Mitä sanotte?
EDIT: Ilmeisesti iha turvallista, mut saatta lieventää tramalin vaikutuksia. Tietääkö kukaan kauanko tollane setti vaikuttaa siel maksa entsyymissä?
Mitä sanotte?
EDIT: Ilmeisesti iha turvallista, mut saatta lieventää tramalin vaikutuksia. Tietääkö kukaan kauanko tollane setti vaikuttaa siel maksa entsyymissä?
Velho wrote: Wed 28 Aug 2019, 19:34 NYT VITTU RYHDISTÄYTYKÄÄ DOUPPI ON ELÄMÄN PARASTA AIKAA ja muuteki sillo on jänskää![]()
![]()
-
5-meo-EMT
- Psykonautti
Tramadolia luonnosta. http://en.wikipedia.org/wiki/Nauclea Tarkoittaako tämä että se ei ole enää opioidi vaan opiaatti? Vai onko opiaatit nimenomaan unikon alkaloideja? Ja onko syntetisoitu opiaatti opiaatti vai tekeekö syntetisoiminen siitä opioidin?
You know the mind has a thousand eyes..