Kun homma alkaa karata käsistä

Asiaa Asiasta Asiallisesti.
Thoxium

Kun homma alkaa karata käsistä

Post by Thoxium »

Piti ruveta miettimään vähän tätä mun päihteilyä, vaikkei se läheskään niin hurjaa olekaan (vielä) kuin muilla.

Otin lauantai iltapäivällä ja illalla yhteensä noin 1,5mg alpratsolaamia (xanoreita) depotteina, no päivä/ilta jatkui mukavasti ja leppoisasti xanoreiden avulla. Yhdentoista maissa vedin n. 0,2g piriä nokkaan, sitten lähdin siitä baariin. Siellä sitten ostin askin tupakkaa (vaikken normaalisti poltakaan, mutta pireissä (ja muissakin aineissa) vaan tekee niin mieli) join kaljan ja polttelin tupakkaa, kävin siinä välissä vetämässä baarin vessassa loput (n. 0,3g) pirit nokkaan. No kun ei mitään kummempaa ollut baarissa, eikä kavereitakaan siellä ollut (vaikka tuli kyllä taas pöhinöissä siellä hölötettyä joidenkin kanssa), niin lähdin kotiin päin.

Kotiin päästyäni join vielä useita tölkkejä kaljaa ja otin vielä xanoreita päälle, siinä sitten kirjoittelin foorumeille ja irkkasin. No sitten lähdin pihalle tupakalle ja hirveissä pöhinäpuheripuleissa oli pakko jonkun kanssa puhua niistä näistä. Soittelin varmaan tunnin putkeen tutuille ja vähemmän tutuille, kunnes kaikki olivat kyllästyneet mun pöhinäjutuille. No ei muuta kuin takaisin kotiin, taas irkkausta, netissä surffailua ja musiikin kuuntelua. No huomasin että kello alkoikin lähestyä jo aamu kuutta. Vaikka pirin perusvaikutukset olivatkin jo laantuneet (joskin hampaiden yhteen narskutusta esiintyi ja normaalia enemmän sosiaalisempi olin yhä), niin olin melkein täysin virkeä. Noh ajattelin, ettei tässä kannata edes koettaa käydä nukkumaan, kun menisi unirytmi liian sekaisin, joten kävin keittämässä ihan varmuuden vuoksi kahvia. No join kahvia, kuuntelin musiikkia ja tein yhtä sun toista, johonkin aamu kahteentoista asti.

Sitten päätin napata neljä 0,5mg xanoria murskattuina ja liuotettuina veteen, päälle otin vielä 80mg kodeiinia ja join lonkeroa. Jo kahden lonkeron jälkeen olin täysin päissäni, mutten harmi kyllä tuntenut kodeiinin vaikutuksia melkein yhtään.

Tänään sitten heräsin kello 04:00 enkä muista edellisestä päivästä oikein mitään, paitsi nuo edellä kertomani asiat ja ehkä vielä jotain pientä. Mä en tiedä yhtään miten mulla on mennyt 13 xanoria viiden päivän aikana.

Olen miettinyt, että mun on parempi pitää nyt vähän pitempi tauko päihteistä tai vaihtoehtoisesti jättää ne kokonaan pois. Ehkä kannabista voisi pössytellä aina silloin tällöin, mutta ei enempää.

-

Tähän siis omia kokemuksia, kun alkaa päihteiden käyttö karata käsistä.
Last edited by Thoxium on Sun 23 Sep 2007, 15:55, edited 1 time in total.
Lymykonna
Kameleontti

Re: Kun homma alkaa karata käsistä

Post by Lymykonna »

Noh... Xanorit tuntuu olevan sellaisia, että ne katoaa kun kukaan ei vahdi.
frapathea

Post by frapathea »

Iha sama kunhan et soita mulle neljalta yöllä.
Thoxium

Post by Thoxium »

frapathea wrote:Iha sama kunhan et soita mulle neljalta yöllä.
Joo sori hei, ei serkkukaan, eikä moni mukaan oikeen tykänny ku soittelin vähä... Baari oli just suljettu, niin pakko oli johonki sitä puhetarvetta lieventää. Sen verran kuoseissa tuli oltua ettei sitä sitten ajatellut.
korolli
Apteekki

Post by korolli »

Noi ei oo kivoja tollaset kun on varmasti ollu hauskaa, kerta päihteet ja rahat ym. menny. Mut kun ei muista mitään!?
Vähemmän ryynisekoilua, enemmän ganjaa. - Tohtori Rivatril
Asidyyli
LD50

Post by Asidyyli »

No xantuilla etenkin menee se kontrolli, eikä yhtään auta jos piriä on kombossa... ihan normaalia siis, tavallaan, ottaen aineet huomioon. Kun noita substansseja käyttää niin seurauksiinkin on varauduttava.

Ja käytön rajoitttaminenhan ei ikinä ole pahasta.
Walrus
Psykonautti

Post by Walrus »

Itekki vähän kelaillu et pitäs rajottaa, ja nyt kelasin et ens vkl ei ainakaa piriä, sitä nyt on menny joka vkl. Itel meni edellinen vkl niin et perjantaina sukulaisilla, lauantaina dokasin, ja sit hain pirii 2g mulle ja kaverille puokkii, sit sunnuntaina aamu 7 otettii vikat, sit se nukku sunnuntaina, ite hain korin kaljaa ja hiisasin. Lopputulos et ei jaksanu maanantaina duunii ku oli maha nii kipee ku en ollu syöny ja hain 2 päivää saikkua. Ei näin.

Ens vkl on tavote et sunnuntaina korkeintaan savut, ja ei piriä ollenkaa. Dokataan sit senki edest pe ja la.
tRip
Moderator

Post by tRip »

Itsellänikin tuli tuo vaihe, homma karkasi täysin käsistä..
Vedin taas kaikkea mitä käsiini sain bentsoista piriin ja happoon. Lopulta löysin itseni täydellisen hämmennyksen keskeltä.

Nyt on aika lähteä mökille rauhoittumaan harmalan ja pilven kera.

Päihteet vain lähtevät liian helposti käsistä kun harkintakyky puuttuu.. :?
Keep it unreal.

Vaultti.net - coming soon..
growy
Kameleontti

Post by growy »

tRip wrote:Itsellänikin tuli tuo vaihe, homma karkasi täysin käsistä..
Vedin taas kaikkea mitä käsiini sain bentsoista piriin ja happoon. Lopulta löysin itseni täydellisen hämmennyksen keskeltä.

Nyt on aika lähteä mökille rauhoittumaan harmalan ja pilven kera.

Päihteet vain lähtevät liian helposti käsistä kun harkintakyky puuttuu.. :?
aivan.sitä tulee joskus sekoiltua pitempääkin putkea kunnes jonain päivänä herää sieltä jostain "todellisuuteen" ja sit ollaan et mitä vittua. Onneks tollasta vaihetta ei oo ollu enää aikoihoin..
Katkot ei enää inspaa eikä liiemmin "käyttökään" eli ryynejä otan enää melko harvoin,pameja hieman useammin.. MIeluummin sit seikkailen pääni sisällä psykdeleeillä ku tuhoon itteni ryyneilla tai muilla "kovilla aineilla"tottakai sitä tulee otettua joskus vähän muutakin kuin savua tai DXM:mää..Viime piriviivoistakin on jo aikaa,oiskohan ollu kesän alussa.. :? Alkoholiki on nyt jääny melko loistavasti pois kuvioista ja lopetan sen kokonaan pikkuhiljaa.. Se alkoholi vaan ei enää sovi mulle enkä saa siitä mitään mukavaa irtikään. Bisse,pari perjantaina duunin jälkee tekee vaaa hyvää paukkujen kans. Mutjoo, homma EI saa karata enää käsistä,enkä anna sen karata. Se on vaa niin ittestä kiinni.. kai :roll: Oli pakko vähän avautua kuoseissa,pahoittelen virheistä jos on,yritin kyl tarkistaa mut kuosi nyt on mitä on. :shock:
Ulottuvuuksien kuvitteleminen on meille vaikeaa, koska elämme kolmiulotteisessa avaruudessa ja kiidämme ajan mukana eteenpäin.
CharlieBigPpotato
Kameleontti

Post by CharlieBigPpotato »

Stick to psychedelics and stimulants. - the hive

Eli noi on ainoat joissa oikein on järkeä.
If the falling tide can turn and then recover, all alone we must be part of one another
Thoxium

Post by Thoxium »

heh, meni taas käsistä homma, ei saanu unta mitenkään, oli rauhaton ja ärsyttvä olo ni otin vitusti kaljaa ja giniä, en enää muista mite paljo, sit xanoreita, ja sit vielä jotain ihme rauhottavia, jotain luonnon tuotetta, no en tiiä toimiiko. stimut ne tosiaa on parhaita ianeita. amfetamiini erityisesti, sillä mä tunnen oloni normaaliks...
Lännen nopein
Apteekki

Post by Lännen nopein »

Jospa nyt loppukuu menisi pelkästään laillisten aineiden kanssa, koska ajattelin olla koukkua ovelampi ja välttää sen viime hetkellä.
näin käy näytelmissä, joissa vain kaksin kuutamoa katsellaan, vaivutaan suloisiin suudelmiin tai elimiä irti leikataan.
Thoxium

Post by Thoxium »

Vittu, taidan olla henkisesti koukussa kaikkiiin hyviin päihteisiin. No ei voi mitään jos päihteet ovat melkeinpä ainoa asia mitkä tuovat hyvän olon (lukuunottamatta joitakin hyviä päiviä ilman päihteitä, ehkä tasoittus olo jo pikkuhiljaa kun kohta jo kuukauden napsinu noita citaloja)...

e. ehkä tää johtuukin vaan eilisistä essoista, piristä ei kumma kyl tuu laskuja tai kummempaa masennusta...
Overdosering
Karvakuono

Post by Overdosering »

NYT loppuu itsellä ryynikänni sekoilut, sain tänään sellaisen ahaa! tuntemuksen, tajusin siinä
ettei ryynikänneistä saa kuin sekavan olotilan missä ei ole mitään mieltä.
Vitullinen morkkis perjantailta vaikka en mitään muuta tehnytkään kuin hoipertelin
100m sivuaskeleella eteenpäin(kaverien mukaan) :lol:

Heitän bentsot hiiteen ja alan viihdekäyttää opaa tms.
Se on paljon "turvallisempaa" kuin kännisekoilu med ryynit!
MetsänNeito
Apteekki

Post by MetsänNeito »

Thoxium wrote:piristä ei kumma kyl tuu laskuja tai kummempaa masennusta...
kertahan se ois ensimmäinenkin. :wink:
ei mullekkaan ennen muinoin koskaan tullut, nykyään peruskatupiristä aina se kamala 2:n päivän
krapula/masis. :x
(onneks on parempiakin settejä niin ei tarvi kärsiä. toisaalta, välillä krapula/masis on
kierolla tavalla hyväks, ainakin itelle.)
"It is your mind that creates this world"
-The Buddha-
skirtfeber
Apteekki

Post by skirtfeber »

tavallaan offtopic mut menee varmaa tähän:

montakos päivää viikosta keskimääräsesti käytätte huumeita?
kategorioittain

kannabis - jokapäivä
alkoholi - 1-3kertaa viikossa (yleensä myös jossain määrin kaiken muun kans)
muut - nyt kesäaikaa menny 1-3kertaa viikossa

eipä oo ongelmii esiintyny, ainoo et toi 1-3kertaa viikossa kaikkee muuta dopee saattaa helposti mennä useammaks päiväks.
when the going gets weird, the weird turn pro.
Shro
Apteekki

Post by Shro »

Kannabista on mennyt päivittäin lähes vuoden ajan kohta.
Muita päihteitä ehkä 3-4krt/viikossa, useimmiten ihan kannabiksen kanssa komboten, mutta ei mitään överikuosausta koskaan vaan hillittyä fiilistelyoloa iltaisin.
Mitään muuta päivittäin en lähtisi käyttämään kuin kannabista.

edit: Eli tulee kyllä kuosailtua todella paljon mutta en mitään erityisen vakavia seuraamuksia ole vielä kokenut.
Pahempia seuraamuksia tietokone ja internet minulle aiheuttaa.
Thoxium

Post by Thoxium »

Kannabista - aina silloin kun on
Alpratsolaamia - 2-4 krt viikossa
Piriä - 1-3 krt kuukaudessa
Kodeiinia - sillon kun vielä oli niin 2-4 krt viikossa
Alkoholia - 1-5 krt kuukaudessa, mutta tuskin tuotakaan tulee enää otettua
Thoxium

Post by Thoxium »

MetsänNeito wrote:
Thoxium wrote:piristä ei kumma kyl tuu laskuja tai kummempaa masennusta...
kertahan se ois ensimmäinenkin. :wink:
ei mullekkaan ennen muinoin koskaan tullut, nykyään peruskatupiristä aina se kamala 2:n päivän
krapula/masis. :x
(onneks on parempiakin settejä niin ei tarvi kärsiä. toisaalta, välillä krapula/masis on
kierolla tavalla hyväks, ainakin itelle.)
Ekstaasista tuli mulle ainakin laskut/masennus seuraavan päivänä. Ei kuitenkaan ollut pahin, pahimmat laskut mitä koskaan on ollut tuli dxmin ekasta plateauesta (oikeasti piti olla 4p annos), hyi helvetti minkälainen olo oli henkisesti (fyysistä ei ollut) :x
Onneks oli kodeiinia, niin muuttui olot aika nopiasti 8)
frapathea

Post by frapathea »

Mullei mee mitään! En jotenki vaa jaksa dokaamista ja sitä idioottimaista humalatilaa, en viitti hiisata vielkään ku oon taas psykiatrisella ja ne haluu seuloo mua ja muusta poikaystävä ottaa pultit koska se ei kuulemma tykkää nähdä mua päihtyneenä. Therefore, I'm raitis :shock: ja jotenkin jopa tavallaan ylpeä siitä :shock:
growy
Kameleontti

Post by growy »

Kannabis: Melkein päivittäin
Alkoholi: voin ylpeänä sanoa että en käytä enään!
Deelit:1-4 kertaa kuussa
Jarrut: Pamin otan ehkä kerran kuussa,muita ryynejä en käytä. Oopiumunikkoa hyvin harvoin jos käsiin saan..
Stimulantit: n.2 kertaaa kuussa..
Ulottuvuuksien kuvitteleminen on meille vaikeaa, koska elämme kolmiulotteisessa avaruudessa ja kiidämme ajan mukana eteenpäin.
RL
Psykonautti

Post by RL »

Eipä mene kovin usein mitään. Kannabista hyvin harvoin, alkoholia yleensä silloin kun eksyn baariin jos on vaikka joku keikka, tupakkaa lähes päivittäin, muita ei lähestulkoon ollenkaan.
ommmm
Usoda
LD50

Post by Usoda »

Kannabis - saatavuudesta riippuen, 2-3 kertaa viikossa tai lähes päivittäin.
Bentsot - 1-2 kertaa viikossa.
Alkoholi - 1-3 kertaa viikossa.
Tupakka - päivittäin.
DXM - kerran 1-2 viikon sisään.
Muut - saatavuudesta riippuen.
"Muutenki mulle tulee siitä mieleen vaa henkilö joka tapittaa himassa happonaamana animea, ihan jees laifstailllll.." - Frapathea
Resilar - Tehotippa | Fuck your shit! Fun things are fun!
Syksy
Olen kuin puu,
lehdet haisee paskalle.
Orava
D.E.S
Kameleontti

Post by D.E.S »

kannabis: pari kertaa kk (vähentyny vitusti)
tupakka: päivittäin
alko: pari kertaa kk
muut: kerran pari kk
"Taste
tRip
Moderator

Post by tRip »

skirtfeber wrote:tavallaan offtopic mut menee varmaa tähän:

montakos päivää viikosta keskimääräsesti käytätte huumeita?
kategorioittain
Käytän huumeitä päivittäin.. Amfetamiinia, ghanjaa ja bentsoja.
Muita huumeita silloin kun siltä tuntuu, eli aika usein.
Psykedeelejä joskus liiankin usein, joskus taas harvemmin.
Olen nisti.. tiedän sen.
Sama se olenko lääkärin määräämä nisti vai omaehtoinen.. omasta mielestäni jotain siltä väliltä.
Keep it unreal.

jakoavain

Post by jakoavain »

Eipä oo päänsärkylääkkeitä eikä muita lääketeollisuuden huumeita tullu käytettyä piiiitkäään aikaan.

Alkoholia menee humalaan asti 2 ellei 3 x viikossa... Tupakkia aski / viikko. Eli juopotellessa tulee polteltua.

Siinä ne sit olikin.. ainiin teetä joka aamu. Kahvi on paskaa.

Homma karannut käsistä tuon juomisen kanssa viime kuukausina... ihan oikeasti. Rahaa menee saatanasti ja ihan pakko on juopotella. Perseestä tuo alkoholi. Paremman puutteessa.
Thoxium

Post by Thoxium »

Lol, mikähä siinä on ku aamulla herää mukavasta horroksesta ni alkaa miettii jos maistelis vähän tota kannabiksen hyvää tuoksua, siis tuoksun takia vaan ottais pikkase. Sit vetääki pesällisen vitun hyvää kukkaa, sit huomaaki et oot taas ihan pihalla, hehe. kohta hakee lis'' kahvia ja sit vois käydä tupakalla ja sit syödä ku on hirvee nälkä
tRip
Moderator

Post by tRip »

Thoxium wrote:Lol, mikähä siinä on ku aamulla herää mukavasta horroksesta ni alkaa miettii jos maistelis vähän tota kannabiksen hyvää tuoksua, siis tuoksun takia vaan ottais pikkase. Sit vetääki pesällisen vitun hyvää kukkaa, sit huomaaki et oot taas ihan pihalla, hehe.
Heh.. Noin tuppaa usein itselläkin menemään :)
Keep it unreal.

tRip
Moderator

Post by tRip »

Todellisuus alkanut karata käsistä..
Pitäisi vain osata suhtautua siihen, eikä ahdistua.

Nyt on vain koitettava löytää se uudelleen.
Ehkäpä tatit auttavat etsimisessä..
Keep it unreal.

Dagga
Apteekki

Post by Dagga »

^ Tai streittaaminen?! :) No ei vaiskaan, hyvin sä vedät, juttujesi perusteella ainakin...
Mulla alko pää vähä prakaamaan tossa joku aika sit, vaik olin vähentänyt ratkaisevasti kovien huumeiden nauttimista. Pilveä olin kuitenkin polttanut vuosia lähes päivittäin, ja innostunut psykedeeli-vaihe päällä (sienten onnistunut ensikasvatus).. Taustalla vaaninut ahdistus vain paheni, ja alkoi tulemaan psykoosi-oireita. Pilvi vähentyi hieman.. Sienet oli kuitenkin tosi hyvii, ja maistui vielä ehkä liian usein.. Mut pari rankempaa trippii sai hillitsemään.. Nyt yritän käyttää psykedeelejä viisaammin, kannabista ja alkoa n. kerran viikossa. Kovempia joskus, harvoin. Tuntuu et ahdistus alkanut jo vähän helpottamaan, mielekäs tekeminen auttaa!
Edit: Oudot visuaalit/näköhäiriöt ei kyllä silti jätä rauhaan, mut eipä toi nyt niin kauheesti haittaa, jos muuten skarppaa.. Ei kai se todellisuus enää palaa ihan entiseen, sehän kuulostais epäloogiselta, paitsi jos oikeen taitavasti osaa valehdella itselleen.
Image