Sain bentsojen lisäksi lääkäristä tällaista viimeksi.Buspar muka auttaa ahdistukseen..alkaa vaikuttaa kuulemma viikossa mut..Jännäjuttu ku otan respan mukaan 2-3kpl 10mg niin tunnin sisään ilmaantuu ihmeväristyksiä päähän.Näkö heittää hieman ja tuntuu että päässä ois pieniä sähköpurkauksia... Ikäänkuin säväreitä piristä mutta huonompia tietenkin.
Liittyykö tuo jotenkin muihin lääkkeisiin jota syön aika paljon?`Oxamin,pamit sekä xanorit sillon tällöin...
Noihin oireisiin tai vaikutuksiin muiden lääkkeiden kanssa en osaa sanoa.. Aloitusoireita..?
Mulla täys purkillinen noita lojunut varmaan yli vuoden kaapissa. Joskus lääkäri määräsi noita ahdistukseen, mutta en alkanut syömään niitä. Itellä ei siis kokemusta kyseisestä lääkkeestä, mutta mitä olen kokemuksia kuullut/lukenut, niin on sanottu ettei Buspar toimi tai auta juuri mitenkään. Tietenkin se toimivuus on yksilöllinen juttu, mutta mitään positiivista en muista tosta kuulleeni.
d.j.pratt wrote:Noista mitään tommosia oireita tule.
Väittääkö arvon pratti että muka kusetan?Mä väitän kivenkovaan että tulee tai siis tuli...Nyttemmin sitten loppunu moiset! Vittu ooksä muka joku vitun lääkäri..ja jos sulla on joskus ollu buspar nii tarkottaako se et sulla jotai tollasii oireita pitäs olla?HÄ? Palaa kii tollasee et tullaa kitisee jotai et vittu sä mitää tiä jauhat bullii...!
Buspar on saman tyyppien tyttöystävän aikoinaan syömäs ssri lääkkeet. Elikkäs Mao-estäjä. Niistä tulee aluks (1-2 viikkoo) kaiken maailman oireita, tosi vittumaisia. Ja jos oot ssri/mao-i kuurilla ni et sitte ota Ketamiinii, Essoi (ei huolta suomalaiset, nyt puhutaan MDMA:sta) tai isoi annoksii DXM:ää. Tulee noitten aineiden kanssa serotoniini syndrooma, ei siihen välttämättä kuole, mut aivovaurio on todennäköinen. Voi olla myös vaikutusta noilla Xanoreilla ja Pameilla, joita mä nyt popsin aamukahvin kanssa, et jaksais mennä duuniin.
Emmä kyl ymmärrä, miten voit alkaa kuurille lukematta ees lääkkeen ohjeita, saati Googlettamatta, et mitä nappei nappaat.
With a bit of luck, his life was ruined forever. Always thinking that just behind some narrow door in all of his favorite bars, men in red woolen shirts are getting incredible kicks from things he'll never know.