Nukutusnuolet

Asiaa Asiasta Asiallisesti.
HUUHAA
Apteekki

Nukutusnuolet

Post by HUUHAA »

eli katselen juuri telkkarista jotain luonto dokumenttia, tässä käytetään nukutusnuolia norsuihin... ja käytetäänhän niitä yleisestikkin moniin eläimiin ja haluasinkin siis tietää että mitähän nämä nukutusnuolet sisältää ??

*ja...öhöm.. mistähän niitä saa tilata jos vaikka jotain viihde arvoa .... tai jotain* no ei vaan haluaisin vaan tietää että millä aineilla ne eläimet sun muut tainnutetaan ja millaisilla annoksilla esim. ihmisiin verrattuna...
työni on HUIPPU salaista.......... en tiedä siitä oikeastaan mitään
Delirium Tremens
Kameleontti

Re: Nukutusnuolet

Post by Delirium Tremens »

HUUHAA wrote:eli katselen juuri telkkarista jotain luonto dokumenttia, tässä käytetään nukutusnuolia norsuihin... ja käytetäänhän niitä yleisestikkin moniin eläimiin ja haluasinkin siis tietää että mitähän nämä nukutusnuolet sisältää ??
En varmuudella osaa sanoa, mutta epäilisin, että samoja kuin suonensisäisesti annettavina yleisanestesia-aineina. Jokin barbituraatti tai ketamiini siis.
*ja...öhöm.. mistähän niitä saa tilata jos vaikka jotain viihde arvoa .... tai jotain* no ei vaan haluaisin vaan tietää että millä aineilla ne eläimet sun muut tainnutetaan ja millaisilla annoksilla esim. ihmisiin verrattuna...
Mitäs luulet, kuinka paljon ihmisiä kuolisi yliannokseen, kun wannabe-jamesbondit "nukuttaisivat" vihojensa kohteeksi joutuneita, jos näitä löytyisi helposti jostain? :lol:
AD_HD @ synirc
HUUHAA
Apteekki

Post by HUUHAA »

ois muutes aika siistiä omistaa tainnutus pistooli... tulis vaan kuitenkin *kuositeltua* ite kaikki panokset naamariin... :D
työni on HUIPPU salaista.......... en tiedä siitä oikeastaan mitään
ITENRELUD
Psykonautti

Post by ITENRELUD »

Olis siistii omistaa kilo ketkuu.
Unreeled itinerant, interlude, interrelate enrolled.
Asidyyli
LD50

Post by Asidyyli »

Onkos se nyt carfentanyyli jota norsujen nukutukseen olen kuullut käytettävän?

Jos tämä olisi ihan tosissaan tehty topic, niin menisi varmaan "Epätoivoisimmat päihtymisyritykset" -listan kärkeen! :lol:
Ahab

Re: Nukutusnuolet

Post by Ahab »

http://en.wikipedia.org/wiki/Carfentanil
It has a quantitative potency approximately 10,000 times that of morphine and 100 times that of fentanyl, activity in humans starting at about 1 μg. It is marketed under the trade name Wildnil as a tranquilizer for large animals. Carfentanil is intended for animal use only as its extreme potency makes it inappropriate for use in humans.
inappropriate :lol: eli ei saa losauttaa kaulavaltimoon niin kuin Old School leffassa käy.
Norsuille tykitetään http://en.wikipedia.org/wiki/Etorphine