Mitä toi chasing the dragon on ja miten se toimii niinku käytännössä? :?
Tarviis pumpata tietoo...
"Chasing the dragon"?
-
sxoxyvg
- OD
Re: "Chasing the dragon"?
Herskan polttamista tarkoittaa.
negatiivisesti sekaisin
<Dexma> Okei okei.
<Dexma> MÄ OLEN IHAN PERUSPANO
<Dexma> Okei okei.
<Dexma> MÄ OLEN IHAN PERUSPANO
-
Hattusiili
- Karvakuono
Juuh tiedän. Mutta miten se tapahtuu niinku käytännössä?
-
Lymykonna
- Kameleontti
Herskaa kuumennetaan foliolla ja huurut imetään.
-
Hattusiili
- Karvakuono
Päteekö tää zydeemi oopiumiin ja crackiin?
-
Hattusiili
- Karvakuono
Siis jumalauta mä en oo mikää trolli. Eikö sitä saatana saa kysyä jos on kysyttävää:!: :?:
-
Lännen nopein
- Apteekki
Joo, eipä minullakaan ole mitään hajua miten pollea poltetaan ja kiinnostaisi kyllä itseänikin. Frapathea mikä sinut sai ajattelemaan että tässä olisi joku trollaamassa? Hyviä kysymyksiähän nuo, tulisipa vaan asiasta tietäviltä vielä hyviä vastauksiakin.
näin käy näytelmissä, joissa vain kaksin kuutamoa katsellaan, vaivutaan suloisiin suudelmiin tai elimiä irti leikataan.
-
Ensiö
- Lepakko
Eli heroiinia laitetaan folion päälle, sytkäri folion alle ja pian nousee höyryä. Höyry yleensä imetään putken kautta, esimerkiksi sellasella mitä joistain kuulakynistä saa. Ja tää koukuttaa sitten melkeen yhtä pahasti kun piikittäminen koska nousut on nopeat.
Ja tämä sama systeemi toimii minkä tahansa polttamiseen. Kerran poltin lätkää tälleen kun ei ollut muita poltteluvälineitä saatavilla.
Ja tämä sama systeemi toimii minkä tahansa polttamiseen. Kerran poltin lätkää tälleen kun ei ollut muita poltteluvälineitä saatavilla.
Minä. Nimeni on Puks. Olen ainoa elollinen Saturnuksessa. Muks!
-
Hattusiili
- Karvakuono
Okei kiitos
-
powergrower
- Kameleontti
Ketjua siivottu. Käytä hakua. "chasing the dragon" olisi antanut vastauksen kysymykseesi psyvaultin searchissa sekä googlessa. Tässä ensimmäinen linkki googlesta: http://en.wikipedia.org/wiki/Chasing_the_dragon
Pitäiskö laittaa sääntöihin että haun käyttämättä jättäminen johtaa aina warninkiin ja samoin turhat urputtavat vastaukset viestiketjussa?
Pitäiskö laittaa sääntöihin että haun käyttämättä jättäminen johtaa aina warninkiin ja samoin turhat urputtavat vastaukset viestiketjussa?
Assumption is the mother of all fuckups.
-
D.E.S
- Kameleontti
Ei kannata ku puolet käyttäjistä sais banniapowergrower wrote: Pitäiskö laittaa sääntöihin että haun käyttämättä jättäminen johtaa aina warninkiin ja samoin turhat urputtavat vastaukset viestiketjussa?
"Taste