Mites tää combo?

Keskustelua opiaateista, opioideista, bentsodiatsepiineista ja muista sedatiiveista, sekä niiden turvallisesta käytöstä.
bj..
Tuppisuu

Mites tää combo?

Post by bj.. »

Moi!

Eli mulla ois tramadolia, valiumia, dxm-tabletteja, hotellihuone, jääkaappi taynna olutta, (ja hatsia, jos jaksan kayda poimimassa).
Mitä suosittelisitte näillä tehtävän?
Lähinnä toi dxm mietityttää, koska en ole sitä ikinä kokeillut. Happoa ja sieniä kylläkin.

Peace!
W10
Kameleontti

Post by W10 »

Jossain taisi olla keskustelua, että DXM ja tramali ei sopisi oikein yhteen. Valiumista en oikein tiedä. Itse kombottaisin DXM:n, savut ja kaljan. Niillä saa ihan mielenkiintoisen kuosin. Muut voi ottaa sitten ihan issekseen.
"It rubs the lotion on its skin or else it gets the hose again."
Shro
Apteekki

Post by Shro »

Alkoholia ja DXM:äähän EI saisi combottaa koskaan minkään takia mutta monet tekevät niin, vaikuttaako siis muutama kalja dxm trippiin millään lailla?
HUUHAA
Apteekki

Post by HUUHAA »

tuskin muutama kalja mitään vaikuttaa... eikä pitäisi mitenkään vaarallista olla, ainakin olen monien kuullut juovan muutamia kaljoja ennen trippiä...
työni on HUIPPU salaista.......... en tiedä siitä oikeastaan mitään
Asidyyli
LD50

Post by Asidyyli »

Hyvä set & setting. 8)
Aftermath
Psykonautti

Post by Aftermath »

En itse ainakaan koskaan suosinut alkoholia DXM:n aikana. Pilven kanssa on sit jo aivan toinen juttu 8)
I'm going upstairs now to turn my mind off
HUUHAA
Apteekki

Post by HUUHAA »

itselläni jotenkin kummasti lopahti kiinnostus dxm:ään sen jälkeen kun sieniä kokeili... johtunee siitä että dxm on jotenkin "*synkkä*" ja "*pimeä*" siinä missä sienet taas niin iloisia ja aurinkoisia 8)
Shro
Apteekki

Post by Shro »

HUUHAA wrote:itselläni jotenkin kummasti lopahti kiinnostus dxm:ään sen jälkeen kun sieniä kokeili... johtunee siitä että dxm on jotenkin "*synkkä*" ja "*pimeä*" siinä missä sienet taas niin iloisia ja aurinkoisia 8)
Aivan. Dxm sekoittaa ja vie sinut pimeään luolaan jolloin taas sieniä syödessä pompitaan nurmikolla minkä kukkaniityt laulaa kauniisti sinulle.
Lasipallo
Kameleontti

Post by Lasipallo »

Shro wrote:
HUUHAA wrote:itselläni jotenkin kummasti lopahti kiinnostus dxm:ään sen jälkeen kun sieniä kokeili... johtunee siitä että dxm on jotenkin "*synkkä*" ja "*pimeä*" siinä missä sienet taas niin iloisia ja aurinkoisia 8)
Aivan. Dxm sekoittaa ja vie sinut pimeään luolaan jolloin taas sieniä syödessä pompitaan nurmikolla minkä kukkaniityt laulaa kauniisti sinulle.
Sitähän on sanottu, että dissoatiivit ovat kuolema ja deelit elämä/syntymä
They were tattooed from head to foot, and they brandished cutlasses and big clubs with spiked knobs. They shouted ferociously in their native Finnish, and they swung cutlass and club as if berserk, sometimes felling their own men in their fury.
Maor
Kameleontti

Post by Maor »

Kyllä ne deelitkin voivat olla kuolema ja dissot syntymä.
-:- We're All Mad Here -:-
Jeshu
OD

Post by Jeshu »

Johtunee siitä, että dissosiatiiveissakin on se psykedeelinen puoli...
HUUHAA
Apteekki

Post by HUUHAA »

dissosiatiivit on vaan jotenki niin mystisiä......
Maor
Kameleontti

Post by Maor »

Siinä kai se niiden viehätys piileekiin, pääsee katsomaan omalle pimeälle puolelle.
-:- We're All Mad Here -:-
W10
Kameleontti

Post by W10 »

Itse joskus kiskoin 600mg DXM:ää (minulle iso annos) ja siinä sitten matkan aikana vähän kaljaa. Loppupellissä sitten meni koko mäyräkoira siinä sivussa. Enemmän vain sekavammaksi tekee menon.
HUUHAA
Apteekki

Post by HUUHAA »

onkohan dxm:ää ja sieniä vaarallista kombottaa??...... vois olla aika olot ku keskivertoannos sieniä ja pienehkö määrä dxm:ää, sienidekstrometorfaaniteetä :wink:
W10
Kameleontti

Post by W10 »

Ei ehkä kiinnostaisi kokeilla miltä tuntuu moinen combo. :-D
Jeshu
OD

Post by Jeshu »

Tramadoli vapauttaa serotoniinia samoin kuin DXM. Serotoniinisyndrooman riskistä on siis taas kyse. Muuten kyllä opioidit tai aatit sopivat mielestäni DXM:n kanssa mainiosti yhteen, kunhan kombottaa varoen. Kodeiini+DXM oli hyvin miellyttävää (210mg+210mg).
veke
Psykonautti

Post by veke »

Maor wrote:Kyllä ne deelitkin voivat olla kuolema ja dissot syntymä.
Ayahuasca on ehkä molemmat, eka "kuolema" ja sitten "syntymä", noin se trippi meni
...
Lasipallo
Kameleontti

Post by Lasipallo »

veke wrote:
Maor wrote:Kyllä ne deelitkin voivat olla kuolema ja dissot syntymä.
Ayahuasca on ehkä molemmat, eka "kuolema" ja sitten "syntymä", noin se trippi meni
Egokuolema.
They were tattooed from head to foot, and they brandished cutlasses and big clubs with spiked knobs. They shouted ferociously in their native Finnish, and they swung cutlass and club as if berserk, sometimes felling their own men in their fury.
Asidyyli
LD50

Post by Asidyyli »

Tämän takia tykkäänkin dexmistä.