Keittoa (&...?)
-
h.s.t.
Keittoa (&...?)
Näyttä olevan perjantai, ja voipi olla että tulee muutama kalja kumottua. On vain itsellä sellainen siedettävä ongelma, että ryyppääminen ei ole oikein mistään kotoisin, jos ei polta pilveä, tuntuu kuin jotain puuttuisi. Onnistuuko muilta "rehellinen" ryyppääminen, vai tuleeko usein otettua samalla jotain muuta?
-
Lasipallo
- Kameleontti
En enää nykyisin juuri ollenkaan juo itseäni pahempaan kuntoon, maksimissa menee noin 6 annosta illassa ja tuokin hyvin harvoin.
Ilman kannabista juominen on minusta nykyään aivan järjetöntä, alkoholilla ei ole itsessään juurikaan miellyttäviä ominaisuuksia. Mutta kannabiksen kanssa (molempia kevyesti annostellen) on se jokseenkin viihteellistä. Välillä tulee juotua muutama olut savujen kanssa, harvemmin enempää.
Ilman kannabista juominen on minusta nykyään aivan järjetöntä, alkoholilla ei ole itsessään juurikaan miellyttäviä ominaisuuksia. Mutta kannabiksen kanssa (molempia kevyesti annostellen) on se jokseenkin viihteellistä. Välillä tulee juotua muutama olut savujen kanssa, harvemmin enempää.
They were tattooed from head to foot, and they brandished cutlasses and big clubs with spiked knobs. They shouted ferociously in their native Finnish, and they swung cutlass and club as if berserk, sometimes felling their own men in their fury.
-
Asidyyli
- LD50
Tuntuu, että itse en muuta enää nykyään harrastakaan kuin tuota "rehellistä ryyppäystä". Harvemmin sitä kuitenkin juo änkyräkännejä, mutta baareissa kumoutuu tuoppeja, singapore slingit ja mescal virtaavat Holiday Innin aulabaarissa ja 6-pack A le Cogia on paras kaverini kylpyammeessa...
Alkoholi ei ole mitenkään kiinnostava, mutta valitettavasti aina yhtä pirullisen miellyttävä päihde.
Mutta eivät kukkasavut kaljan päälle olisi pahitteeksi. Nykyään vaan tullut pelkkää alkolinjaa pidettyä, kun ei viitsi ryynejäkään rouskia purkkitolkulla bissejensä kavereiksi, toleranssin nousu nähkääs. Ja valitettavasti ainoa budi mitä puoleen vuoteen on tullut eteen on Budweiseria.
Nyt menen Alkoon. Olen tekotaiteellinen paska ja ostan pullon halpaa punkkua. Ja kotona on Ouzoa. Hik!
Alkoholi ei ole mitenkään kiinnostava, mutta valitettavasti aina yhtä pirullisen miellyttävä päihde.
Mutta eivät kukkasavut kaljan päälle olisi pahitteeksi. Nykyään vaan tullut pelkkää alkolinjaa pidettyä, kun ei viitsi ryynejäkään rouskia purkkitolkulla bissejensä kavereiksi, toleranssin nousu nähkääs. Ja valitettavasti ainoa budi mitä puoleen vuoteen on tullut eteen on Budweiseria.
Nyt menen Alkoon. Olen tekotaiteellinen paska ja ostan pullon halpaa punkkua. Ja kotona on Ouzoa. Hik!
-
Delirium Tremens
- Kameleontti
-
W10
- Kameleontti
-
Jeshu
- OD
-
Maor
- Kameleontti
-
artemisia absinthium
- Apteekki
-
Maor
- Kameleontti
-
artemisia absinthium
- Apteekki
-
tRip
- Moderator
Oikeastaan käytän alkoholia melkein aina vaan pelkiltään. Joskus tulee savujen kanssa otettua pieni määrä. Eniten nautin savuista ilman yhtään alkoholia ja taas toisinpäin. Yleensä kun juodaan, niin juodaan reippaasti ja kivaa on ja sen jälkeen taas mulla iskee raittiusputki
ei ole 'kultaista keskitietä.'
Niin ja baareissa tulee käytyä harvemmin, kun aina tuppaa tulemaan lähes migreeni tupakansavuista
Niin ja baareissa tulee käytyä harvemmin, kun aina tuppaa tulemaan lähes migreeni tupakansavuista
Keep it unreal.
Vaultti.net - coming soon..
Vaultti.net - coming soon..
-
Maor
- Kameleontti
-
viaticus
- Psykonautti
Valitettavasti duunikavereiden kanssa ulkona käydessä ei oikein voi muita päihteitä kuin viinaa ja tupakkia nauttia. Itse olen aina vain vähemmän viehtynyt alkoholiin, vaikkakin siinä on omat mielenkiintoiset ja nautittavat puolensa. Viina vain tuntuu aiheuttavan minulle seuraavaksi päiväksi helvetillisen serotoniinivajeen, joka puolestaan vähentää sen "appealia" entisestään.
Mutta tänään jälleen ihmisten kanssa baariin lähdössä. Viinanotto on taitolaji ja tänään pelataan. Huomenna laskeskellaan pisteitä.
Mutta tänään jälleen ihmisten kanssa baariin lähdössä. Viinanotto on taitolaji ja tänään pelataan. Huomenna laskeskellaan pisteitä.
"I'm all over myself - I'm all over the place - I AM the place"
-
benelux fat
- Kameleontti
-
Maor
- Kameleontti
HuhhUh... eilen sitä taas otti yhden mutterin ja telaketjun, siinä sitten ajattelin jotta maistuisi pari tuopillista keskiolutta, menikin sitten kurkusta alas muutama tuoppi enemmän ja muistikin taisi jäädä johonkin narikan puolelle, jyvät kyllä toimivat vieläkin... mutta kivaa oli, kai... 
-:- We're All Mad Here -:-
-
powergrower
- Kameleontti
-
Walrus
- Psykonautti
Tietenkin röökiä menee tolkuttomasti ku on dokaamassa, on se kiva sit ku on jo juonu paljon ni sit polttaa savut, mut siitä kyllä aina tule vaan nukkumatti pian.
Viimeaikoina tultuu dokattua niin paljon että on se ehkä pikkasen tylsää, mut kyl sitä silti jaksaa.
Mun tekee ainaki kännissä mieli savua ihan tolkuttomasti. Mut pitempään jaksaa dokaa ilman.
Viimeaikoina tultuu dokattua niin paljon että on se ehkä pikkasen tylsää, mut kyl sitä silti jaksaa.
Mun tekee ainaki kännissä mieli savua ihan tolkuttomasti. Mut pitempään jaksaa dokaa ilman.
-
Delirium Tremens
- Kameleontti
Nyt on mennyt aika pitkään niin, etten ole juonut mitenkään älyttömästi. Muutamaan kertaan ihan liikaa, mutta joku raja on ollut (ei sekavuutta, ei muistinmenetystä, pieni krapula seuraavana iltana). Oikeastaan johtunee siitä, että päätin jokin aika sitten, etten dokaa enää ikinä. Pitänee siis juoda alkoholi muulla tavalla kuin "dokaamalla".
Aika paljon sitä menee, mikä ei oikeastaan harmittaisi yhtään, ellei alkoholi olisi maassamme niin ylihintaista.
AD_HD @ synirc
-
Asidyyli
- LD50
-
HUUHAA
- Apteekki
ei alkoholissa ole mitään + puolia.
ainoa neutraali ominausuus on pään sekoittuminen, sekin negatiivista kuitenkin kun siitä krapula tulee.
eli sillä saa vaan pään sekasi ja seuraava päivä on ANKEA ja loppukuukausi täynnä välienselvittelyä ym.
ei iske mulle enää alko, ei oo pitkään aikaan iskenykkään... yx päivä kokeilin, meni aivan hulluksi.... tästälähtien maksimiannos on 8annosta/vrk
ainoa neutraali ominausuus on pään sekoittuminen, sekin negatiivista kuitenkin kun siitä krapula tulee.
eli sillä saa vaan pään sekasi ja seuraava päivä on ANKEA ja loppukuukausi täynnä välienselvittelyä ym.
ei iske mulle enää alko, ei oo pitkään aikaan iskenykkään... yx päivä kokeilin, meni aivan hulluksi.... tästälähtien maksimiannos on 8annosta/vrk
työni on HUIPPU salaista.......... en tiedä siitä oikeastaan mitään
-
Lasipallo
- Kameleontti
Itse katson pään sekoittumisen juuri negatiivisena.HUUHAA wrote:ei alkoholissa ole mitään + puolia.
They were tattooed from head to foot, and they brandished cutlasses and big clubs with spiked knobs. They shouted ferociously in their native Finnish, and they swung cutlass and club as if berserk, sometimes felling their own men in their fury.
-
tRip
- Moderator
-
korolli
- Apteekki
Itselläni henk. koht. "rehellinen" känni tila tuo vain vitutuksen.
Ei humalaa sellaisenaan kestä. Tekee vain mieli nukahtaa kun vituttaa niin armottomasti.
Mutta ootappas kun savut(tai joku muu vaihtoehtoinen päihde) siihen päälle polttaa, niin avot! enään ei vituta.
Alkoholi on hyvä lisä muille päihteille. Jos haluaa itsensä sekaisin.
Edit. Krapula taasen on jollain tapaa lievästi psykedeelinen..?
Ei humalaa sellaisenaan kestä. Tekee vain mieli nukahtaa kun vituttaa niin armottomasti.
Mutta ootappas kun savut(tai joku muu vaihtoehtoinen päihde) siihen päälle polttaa, niin avot! enään ei vituta.
Alkoholi on hyvä lisä muille päihteille. Jos haluaa itsensä sekaisin.
Edit. Krapula taasen on jollain tapaa lievästi psykedeelinen..?
-
spasm
- OD
Mikähän siinä on, että lukuisista yrityksistä huolimatta, en ole saanut kunnon humalatilaa aikaiseksi moneen, moneen viikkoon. :?
On tullut juotua sellaisiakin määriä mistä normaalisti sammuu, oksentelee tai muuta perusjunttia, mutta silti humalatilaa ei tule eikä tunnu. Sinäänsä ei harmita, hyvä syy lopettaa sen pahan päihteen käyttö. Mutta outoa, kerrassaan kummallista, kun vaikutuksia ei enää tule. Kyllä luulisi, että esim. viime viikon 14 olutta + puoli litraa tequilaa olisi edes lievän huppelin aiheuttanut, mutta ei. Eikä kyse voi olla pelkästä toleranssista, sen verran radikaalia muutosta on tapahtunut.
On tullut juotua sellaisiakin määriä mistä normaalisti sammuu, oksentelee tai muuta perusjunttia, mutta silti humalatilaa ei tule eikä tunnu. Sinäänsä ei harmita, hyvä syy lopettaa sen pahan päihteen käyttö. Mutta outoa, kerrassaan kummallista, kun vaikutuksia ei enää tule. Kyllä luulisi, että esim. viime viikon 14 olutta + puoli litraa tequilaa olisi edes lievän huppelin aiheuttanut, mutta ei. Eikä kyse voi olla pelkästä toleranssista, sen verran radikaalia muutosta on tapahtunut.
Kylmyys johtuu lämpötilasta.
-
Tupla
- Psykonautti
Mun mielestä alkoholi on aikas hyväkin päihde. On mukava sillon tällön nollailla tilanne ja vähän ottaa kavereitten kanssa. Joskus ihan kunnolla pitkän tauon jälkeen paineita purkaen tai sit ihan muutama vaan et juttu luistaa ja savujen kyytipojaks.
Ainoona miinus puolena voisin sanoo, että päissään tulee usein tehtyä jotain enemmän tai vähemmän hölmöö. Enemmän hölmöö voisi olla, et rupeaa uhoamaan ja haastamaan riitaa jonkun kanssa. Vähemmän hölmöö vois olla esim. aivan kännipäissään laulaa karaokee ei niin tuttujen ihmisten nauraessa
Useimmiten kumminki saa aamulla hävetä itteensä, mut eiköhän ne kaikki örvellykset unohdu aikanaan.
Tänää pitäis taas lähtee pitkän tauon jälkeen maisteleen, että miltä se maistukaan. Saas nähdä miten käy

Ainoona miinus puolena voisin sanoo, että päissään tulee usein tehtyä jotain enemmän tai vähemmän hölmöö. Enemmän hölmöö voisi olla, et rupeaa uhoamaan ja haastamaan riitaa jonkun kanssa. Vähemmän hölmöö vois olla esim. aivan kännipäissään laulaa karaokee ei niin tuttujen ihmisten nauraessa
Tänää pitäis taas lähtee pitkän tauon jälkeen maisteleen, että miltä se maistukaan. Saas nähdä miten käy
-
korolli
- Apteekki
Toki pienissä määrin jopa melko mukava päihde. Kun pysyy vielä tolpillaan, eikä ole niin sekaisin. Seurusteluun sopii hyvin.Tupla wrote:Mun mielestä alkoholi on aikas hyväkin päihde. On mukava sillon tällön nollailla tilanne ja vähän ottaa kavereitten kanssa. Joskus ihan kunnolla pitkän tauon jälkeen paineita purkaen tai sit ihan muutama vaan et juttu luistaa ja savujen kyytipojaks.
Mutta kun sen tietyn rajan ylittää, niin ei ole hauskaa enää itsellään, eikä se kenenkään muunkaan fiiliksiä hirveästi nostata kun toinen örveltää.
Sellaisia henkilöitä jotka juovat viinaa ja menevät bilettämään ja tanssimaan kännipäissään kutsun känniääliöiksi. "Me ollaan ryyppäämässä! Meillä on hauskaa! Mennää bilettää!!!"
Sellaisen toiminnan seuraaminen pistää vituttamaan mua aivan heti. En millään voi uskoa että jollain voi olla niin hauskaa alkoholin voimin. Ihmettelen miksi ihmiset käyttäytyvät humalassa noin. Koen myötähäpeää heidän puolestaan.
Toki on myös (luojan kiitos) porukkaa jotka osaa juoda ns. sivistyneesti. Ei tarvitse ruveta sekoomaan koska on kännissä ja pitää pitää hauskaa. Ei aina tarvitse olla meno päällä.
Last edited by korolli on Sat 24 Feb 2007, 04:10, edited 1 time in total.
-
Tupla
- Psykonautti
-
korolli
- Apteekki
-
Tupla
- Psykonautti
-
korolli
- Apteekki