Miten "löysitte" Vaultin??
-
mauseri
- LD50
Miten "löysitte" Vaultin??
Siis mulla ei oo mitään muistikuvaa miten tähän yhteisöön törmäsin.. Mites muut "vanhat vaulttilaiset"? saa ja pitääkin myös uusien tulokkaiden vastata!
"Hampaita ei tarvita, metaa ja baariin"
-
Dexma
- Moderator
Re: Miten "löysitte" Vaultin??
Hakusana dxm.... ööööh
Sen jälkeen hakusanoja on tullut paljon.
Sinällään todellinen vaultti vasta löytyi, kun rupes ihan "real" elämässä teidän kanssa kommunikoimaan (tiedätte keitä ootte.) ja on ollut tosi siistiä ja mahtavaa oppia teitä tuntemaan. Tykkään teistä kaikista!
Vittu kaksi vuotta tänne kirjoittanut.... wohooouuuh. Fraktaali purga.
Sen jälkeen hakusanoja on tullut paljon.
Sinällään todellinen vaultti vasta löytyi, kun rupes ihan "real" elämässä teidän kanssa kommunikoimaan (tiedätte keitä ootte.) ja on ollut tosi siistiä ja mahtavaa oppia teitä tuntemaan. Tykkään teistä kaikista!
Vittu kaksi vuotta tänne kirjoittanut.... wohooouuuh. Fraktaali purga.
-
bol
- Kameleontti
Taisin etsiä jotain tietoa XANOREISTA (
:D:D ) ja eksyin sitä kautta tälle forumille.
Alusta asti olen tykännyt tämän foorumin asiallisuudesta ja vastuullisuudesta päihdeasioissa.
peace
Alusta asti olen tykännyt tämän foorumin asiallisuudesta ja vastuullisuudesta päihdeasioissa.
peace
-
W10
- Kameleontti
Muistaakseni joskus etsin tietoa dxm:stä ja kemikaalio oli juuri kaatunut/hävinnyt ja mysticman oli perustanun Psychoactive vaultin johon rekisteröidyin. Pitkään selailin vain forumia, mutta jossain välissä sitten innostuin kirjoittelemaan jotain. Aika hatarat muistikuvat tuolta ajalta, kun savua tuli käryteltyä.
"It rubs the lotion on its skin or else it gets the hose again."
-
Siva
- Kameleontti
Oon tiennyt Taikasieniforumin ikuisuuden, mutta Vaultti on jotenkin jäänyt huomaamatta. Frapathean kautta sen löysin, kun ihmettelin millä narkkifoorumilla se surffailee. 
I'm maybe bad
But I'm so perfectly good at it.
But I'm so perfectly good at it.
-
Velho
- LD50
Laitoin vaa googlen hakuun trippi ja sieltä se jysähti. 
I ain't happy but, I'm feeling glad. I got sunshine, in a bag
-
pekupekuli
Lueskeltua on tullut pitemmän aikaa jo. Löysin tänne jollain satunnaisella googletuksella ja nyt pitkän ajan lueskelun jälkeen sain aikaiseksi rekisteröityäkin.
-
Uke
- LD50
Jaa-a.. Tais joku kaveri näyttää tietoa täältä jostain ainehista ja sen jälkeen tulin pari kertaa itse katsomaan, mitäs kaikkea täällä on. Toinen syy on myöskin se, että toinen oma vakiofoorumi oli down, joten tarvitsin spammauspaikan jostain
Täällä sitä ollaan.

''Ihmiset ovat tismalleen kuin kukat: tarvitsemme aurinkoa ja hoivaa ja sen sellaista, mutta kasvamme paremmin kun päälle nakkaa pussin paskaa.''
PLUR Peace, Love, Unity, Respect.
-
Omegano
- Psykonautti
Kannabiksen kokeilun jälkeen "hei mitä vittua kaverit, meit kusetetaa!" eksyin hamppufoorumille ja jotenkin sitä kautta kai päihdelinkkiin, mistä päädyin tänne. Kahteen edelliseen en ole edes rekisteröitynyt ja linkissä nyt muistaakseni oli vähän ankea meno. Jossain vaiheessa vaan yritti imeä tietoa mista tahansa kun ei ollut väylät vielä tiedossa. Tai en kyllä oikeastaan edes muista mistä psyvaultin kuulin, voi oikeastaan olla että taikasieniforumilta, mitä en kyllä hirveästi ole lukenut, tai ainakin vähemmän kun tätä.
-
gerotimo
- Kameleontti
Taisi olla taikasieniforumin kautta. Näin ainakin luulisin.
as far back as i can remember all my heroes had trouble in their eyes
well it might have been drugs or it might have been love but thei all knew it was time to die
well it might have been drugs or it might have been love but thei all knew it was time to die
-
dredi
- LD50
Helvetti, en minä muista. Monta vuotta siitä on, oliko joku kakkos tai kolmosvaultti, jonne eksyin aikoinaan. Sitten tuli tauko ettei ollut edes nettiyhteyksiä pitkän aikaa, ja sitten jossain vaiheessa kun kuulin jengin puhuvan psyvaultista, mietin vain pitkään että mikähän hörhösivu toikin on... sitten välähti päässä, että hei, sehän on sama kuin Psychoactive Vault jossa itsekin olin, joten päätin tulla pistäytymään. Ja ihan kivaahan täällä on ollut. Taas kerran.
PELASTAKAA PIISKUJÄNIKSET!
-
growy
- Kameleontti
joskus back in the dayz selailin Dexmistä faktaa ja sieltä löyty Vaultti.
Jäin heti koukkuun
Jäin heti koukkuun
Ulottuvuuksien kuvitteleminen on meille vaikeaa, koska elämme kolmiulotteisessa avaruudessa ja kiidämme ajan mukana eteenpäin.
-
Usoda
- LD50
Aika moni tänne päätynyt deksmistä tietoa etsiessään.. kuten minäkin aikoinaan. 
Siitä lähtien enemmän ja vähemmän tullut kirjoiteltua tänne.
Siitä lähtien enemmän ja vähemmän tullut kirjoiteltua tänne.
"Muutenki mulle tulee siitä mieleen vaa henkilö joka tapittaa himassa happonaamana animea, ihan jees laifstailllll.." - Frapathea
Resilar - Tehotippa | Fuck your shit! Fun things are fun!
Syksy
Olen kuin puu,
lehdet haisee paskalle.
Orava
Syksy
Olen kuin puu,
lehdet haisee paskalle.
Orava
-
Aesma
- OD
Ei voi muistaa..
Varmaan etsin tietoa dexmistä?? Ei mitään hajua...
Tai sitten joku lähetti linkin tai jotain... en tiedä.
Varmaan etsin tietoa dexmistä?? Ei mitään hajua...
Tai sitten joku lähetti linkin tai jotain... en tiedä.
-
W10
- Kameleontti
Mun mielestä olit jo ekalla vaultilla? Ainakin silloin kun itse sinne kirjauduin niin olin jo sun juttuja lueskellu. En kyllä ihan varmana voi olla, kun siitähän on jo valovuosia aikaa.dredi wrote:Helvetti, en minä muista. Monta vuotta siitä on, oliko joku kakkos tai kolmosvaultti, jonne eksyin aikoinaan. Sitten tuli tauko ettei ollut edes nettiyhteyksiä pitkän aikaa, ja sitten jossain vaiheessa kun kuulin jengin puhuvan psyvaultista, mietin vain pitkään että mikähän hörhösivu toikin on... sitten välähti päässä, että hei, sehän on sama kuin Psychoactive Vault jossa itsekin olin, joten päätin tulla pistäytymään. Ja ihan kivaahan täällä on ollut. Taas kerran.
"It rubs the lotion on its skin or else it gets the hose again."
-
peltsi
- OD
Etsin tietoa dextrometorfaani hakusanalla ja eksyin robskun dihkaliin ja sieltä löysin damianasta juttua ja kiinnostuin
---->hain hakusanalla damiana ja eksyin tänne...
---->hain hakusanalla damiana ja eksyin tänne...
"I hurt myself today to see if I still feel"
*Johnny Cash - hurt*
*Johnny Cash - hurt*
-
dredi
- LD50
No kuka noita muistaa...W10 wrote:Mun mielestä olit jo ekalla vaultilla? Ainakin silloin kun itse sinne kirjauduin niin olin jo sun juttuja lueskellu. En kyllä ihan varmana voi olla, kun siitähän on jo valovuosia aikaa.
PELASTAKAA PIISKUJÄNIKSET!
-
Gartargor
- Psykonautti
Kaveri linkkas jotain dxm topikkiin, ja siitä sit aloin lueskelemaan. Sit joskus sain rekisteröityä ja pari viestiä kirjottelin, mutta vähän aika harvon on tullu kirjoteltua kun aina tuntunut, että antaa jonkun muun vastata vaikka itekin ois osannu ja vastaavaa
.
I used to worry, thought I was goin' mad in a hurry
Gettin' stress, makin' excess mess in darkness
Gettin' stress, makin' excess mess in darkness
-
Uke
- LD50
Aika monella on DXM:n kautta löydetty 

''Ihmiset ovat tismalleen kuin kukat: tarvitsemme aurinkoa ja hoivaa ja sen sellaista, mutta kasvamme paremmin kun päälle nakkaa pussin paskaa.''
PLUR Peace, Love, Unity, Respect.
-
Dexma
- Moderator
dxm on oikeasti kaikkien tietokone nörttien huume. sitä vetää sellaset ihmiset joilla ei ole kavereita eikä sen takia sosiaalista elämää ja sitten he valitsevat puhtaan ihanan eskapistisen dxm dissosiaation ja ampuu itsensä VITUN kauas sfääriin...Uke wrote:Aika monella on DXM:n kautta löydetty
Kelle muille kävi näin?
-
Thoxium
Muistaakseni plinkin kautta, kyllästytti plinkin jatkuva tiukkapipoisuus ja valistusmeno, niin piti siirtyy "omien" joukkoon 
-
Usoda
- LD50
o/Dexma wrote:Kelle muille kävi näin?
Paitsi mulla kiinnostus deksmiin tuli likaisen ja pervon guroharrastukseni kautta.
"Muutenki mulle tulee siitä mieleen vaa henkilö joka tapittaa himassa happonaamana animea, ihan jees laifstailllll.." - Frapathea
Syksy
Olen kuin puu,
lehdet haisee paskalle.
Orava
Syksy
Olen kuin puu,
lehdet haisee paskalle.
Orava
-
Dexma
- Moderator
Mietin just eilen, kun otettiin sitä 4-aco-dmt että ei toisaalta enään noi perinteisimmät psyket tee sellaista täydellisen mystistä kokemusta, mutta jotenkin dxm tuntuu toimivan aina ja sillä vois oikeasti kiskoo vaikka itseltään puolihengen ja mielenterveyden...Usoda wrote:o/Dexma wrote:Kelle muille kävi näin?
Paitsi mulla kiinnostus deksmiin tuli likaisen ja pervon guroharrastukseni kautta.
Vois vetästä taas putki päälle.
-
Boilder
- Lepakko
Olisikohan tuo Uke, joskus mulle jotain täältä näytellyt ja sitä kautta päätin liittyä teidän kaikkien seuraan 
“The more Chaotic I am, the more complete I am.”
-A.O.Spare
-A.O.Spare
-
Geboe
- Tuppisuu
Dexmin ohjeet piti ehtii suomeks ja täältähän ne löyty, sit rupes lukee noit deeli topickeja ja siitähän sitä sitten innostu tosissaan liittyy ja jauhamaan muidenkin samankaltaisten/ajatusmaailman omaavien kans 
-Geboe
-Geboe
-Jumala on pilvessä.
-Simpple life, don´t take it too hard, or it will kick you so strong in the head, you just can´t get up anymore.
-Simpple life, don´t take it too hard, or it will kick you so strong in the head, you just can´t get up anymore.
-
pupubileet
- Karvakuono
Kai ku jotain huumetta googletteli ni sitä kautta. Olin mä tän tienny aiemminki mut eka kunnon muisto täältä on se ku oltiin ostettu kaverin kaa lappui mitä luultiin et on happoo mut tultii kattoo täält ni oliki vissii DOC:tä. Oli kiva tietää siin vaihees ku oltii jo vedetty ne. Hirvein ilta ikinä.
-
Kirwa
- Psykonautti
Taisin jotekin LSA-siidujen kautta eksyy tänne.
-
Baikonur
- Kameleontti
Silloinen poikaystäväni (nykyinen puolisoni) kertoi jostain käyttämästään aineesta ja googlella löytyi vain Vaultti. En rekisteröitynyt tosin ennen kuin olin itse nistiytynyt, eli en vielä moneen kuukauteen. :p
"Never thought that a street drug would be what we need."
-
Basebo
- Lepakko
Etsin tietoa miten valmistaa LSD:tä, sitten tämä foorumi tuli usein esille ja jäin lukemaan tietoa LSA:sta, ja sitten luin paljon muutakin foorumilta ja sitten sitä jo oltiin kohta rekisteröitynyt tänne...
älä kadu tehtyä, kadu tekemätöntä
-
lanttu
- Apteekki