Letaali dose bensodiatsepiinejä

Keskustelua opiaateista, opioideista, bentsodiatsepiineista ja muista sedatiiveista, sekä niiden turvallisesta käytöstä.
Narsissi
Psykonautti

Letaali dose bensodiatsepiinejä

Post by Narsissi »

en oo itsaria hautomassa mutta rupesi kiinnostamaan otsikossa ilmoittamani kysyms ihan tiedonjanoni takia. elikkäs paljon pitäs syödä kympin pameja taikka hurjia ja vahvoja xanor 2mg telareita että lähtis veivi

oon lukenu wikipediasta barbituraateista ja niiden käyttö kuulemma lopetettiin koska kuolemia ku ottiki liikaa. ja bensoja "mainostettiin" tilalle mm. sillä perusteella että ''niillä ei voi tehdä itsemurhaa" pitääkö väite paikkansa ja jos ei niin riittästkö 50 telaria viemää hautaa tai teholle ainaki? putkaan ainakin son varma
Life is too short, don't stress everyday
Leave your worries behind go out and play
Life is too short, grasp it in your hand
A natural miracle, have fun while you can
IommiSG
Psykonautti

Re: Letaali dose bensodiatsepiinejä

Post by IommiSG »

Ne on bentsoja, ei bensoja...
"We came to L.A. to record, and we stayed at a house in Bel Air. At the end of the day, it was all dope, booze, drugs, fucking chicks. Oh, dear, we had some fun in that house."
- Tony Iommi of Black Sabbath
zan
Apteekki

Post by zan »

Narsissi wrote:en oo itsaria hautomassa mutta rupesi kiinnostamaan otsikossa ilmoittamani kysyms ihan tiedonjanoni takia. elikkäs paljon pitäs syödä kympin pameja taikka hurjia ja vahvoja xanor 2mg telareita että lähtis veivi

oon lukenu wikipediasta barbituraateista ja niiden käyttö kuulemma lopetettiin koska kuolemia ku ottiki liikaa. ja bensoja "mainostettiin" tilalle mm. sillä perusteella että ''niillä ei voi tehdä itsemurhaa" pitääkö väite paikkansa ja jos ei niin riittästkö 50 telaria viemää hautaa tai teholle ainaki? putkaan ainakin son varma
et sä noilla henkees pois saa yksistään....ehkä jos puolkiloo syö.
käsikauppatavaralla tekee helpommin itsarin kun kolmiolääkkeillä...
ViimeisetHitaat
Psykonautti

Post by ViimeisetHitaat »

Mitenkäs on tämän apuhoitaja Ainon tapaus? Hän ainakin tappoi monta vanhusta Diapameilla! Sitä minäkin olen miettinyt miten hiton isot annokset hän antoi hoidokeilleen? Itse olen joskus vetänyt 2 mg telaketjuja noin 25 kpl ja olin vain sekaisin...

VH
Maailma on täynnä kaikenlaista pahaa: Huumeita, Viinaa, Naisia ja Rahaa
Neste
OD

Post by Neste »

Heikkokuntoinen vanhus on vähän eri asia kuin terhakka aikuinen
If the doors of perception were cleansed every thing would appear to man as it is, infinite -William Blake
tRip
Moderator

Post by tRip »

Joo, ei kyl bentsoilla, luojankiitos, saa henkeä itseltään.
Mut ei nyt tyhmä kannata olla :P
Keep it unreal.

Vaultti.net - coming soon..
zan
Apteekki

Post by zan »

ViimeisetHitaat wrote:Mitenkäs on tämän apuhoitaja Ainon tapaus? Hän ainakin tappoi monta vanhusta Diapameilla! Sitä minäkin olen miettinyt miten hiton isot annokset hän antoi hoidokeilleen? Itse olen joskus vetänyt 2 mg telaketjuja noin 25 kpl ja olin vain sekaisin...

VH
insuliinillä
HenkkA_
Psykonautti

Post by HenkkA_ »

Ei lähe näköjään helposti henki ja ihan hyvä. Järki kyllä menee. Söin vahingossa 30-50x2mg xanoria illan aikana. Homma meni jotenki sillain et sain ostettua 50kpl niitä ja en missään nimessä ajatellu syödä enempää kun muutaman. Yks harvoista muistikuvista on aamuyöstä kun huomaan että purkissa on vaan muutama. Luulin hukanneeni loput, mutta muiden puheista valkenee että oon syöny ne. Menee ainakin seuraava vuorokausi täysin pimennossa.
Seuraava muisto on kun jään kiinni jostain näpistyksestä. --> kytät hakee asemalle --> Sanoin jotain että oon poltellu pilveä vähän ja menossa kotiin nukkumaan. Ne päästää sakkojen kanssa pois.
Seuraava jo vähän hävettää.
Asemalta päästyäni meen suorinta tietä viereiselle nesteelle. Samat kytät olikin seurannu ja odottaa siinä kaupan ovella naureskellen. Kun huomaan ne, kävelen kassalle muka maksamaan, jollon toinen kyttä huomauttaa että mulla ei oo rahaa. Tällä kertaa putkaan loppuyöks.
Seuraava päivä vielä unohduksissa.
Savua kai meni ja bupreakin oli alla jo ennen ryynejä. Subua meni lisääkin kun olin ottanu kaverin jemmasta salaa, siitä tuli sanomista...
Onneks ei käyny huonommin, subu ja bentso tole alhaalla kun reilu kuukausi lähes ilman.