Onko kukaan koskaan miettinyt missä haluaisi viettää vanhuudenpäivät?
Minä olen.
Oma visioni "eläkepäivistä", johon yritän pyrkiä, on seuraavanlainen:
aamulla voisin polttaa omalla pihalla kasvatetun aamutupakin ja nauttia itse kasvattamia hedelmiä, mikä siis edellyttää että jonkin sortin tropiikissa eläisin.
pieni perhe olisi kiva jossakin pienessä kylässä. Nepal on kovan harkinnan alla.
Vaikka nuorukainen olen vielä tuollaisille haaveille, koitan silti tosissani päästä tavoitteeseen.
Mitäs te meinasitte sitten kun hiusraja siirtyy uhkaavasti takaraivoa kohtaan?
Millaiset eläkepäivät?
-
smokywestern
- Lepakko
Millaiset eläkepäivät?
miks otit kun piti antaa ei ollut selkärankaa/
sisäl vatikaanis kenkää antaa jeesus ku näkee paavis/
sisäl vatikaanis kenkää antaa jeesus ku näkee paavis/
-
seesee
- Lepakko
Re: Millaiset eläkepäivät?
Oman kullan kanssa vanhassa puisessa mansardikattoisessa talossa. Kaksi kerrosta + kellari + ullakko. Oma pieni sievä ranta max. puolen kilsan pääsä ja siina oma pieni sievä puusauna. Takapihalta lähtee valtava vanha metsä. Lapsia ei ole koskaan ollutkaan mutta kissoja senkin edestä. Pari-kolme kanaa pihassa.
e/
Ainiin. Talon kellari on sitten kanssa iso, josta puolet on itsetehdyille hilloille ja mehuille, puolet toimii viinikellarina. Yläkerrassa on suuri tummapuinen kirjasto täynnä vahoja kauniita ja hyvätuoksuisia kirjoja. Baarikaappi. Suuri keittiö ja kasvimaa sen vieressä.
e/
Ainiin. Talon kellari on sitten kanssa iso, josta puolet on itsetehdyille hilloille ja mehuille, puolet toimii viinikellarina. Yläkerrassa on suuri tummapuinen kirjasto täynnä vahoja kauniita ja hyvätuoksuisia kirjoja. Baarikaappi. Suuri keittiö ja kasvimaa sen vieressä.
Siis tottakai tyhmä saa olla..
Mut ei noin vitu aivokuollu
- puslu
Mut ei noin vitu aivokuollu
- puslu
-
Dexma
- Moderator
smokywestern wrote:
Mitäs te meinasitte sitten kun hiusraja siirtyy uhkaavasti takaraivoa kohtaan?
Se taitaa olla siellä jo...
hmm. No veikkaan että haluan elämässäni myöhemminkin tehä vain niitä asioita jotka on hiton siistejä, eli niitä mitä mä teen nytkin, kiskon huumeita ja soitan bluussia...
Veikkaan, että asun sellaisessa pienessä kopissa ja käyn aamuisin lähimmällä torilla kuin kyläjuoppo soittamassa silloin ehkä 100 vuotta vanhaa bluessia hörhörhöööö
Tai sit mä en ikinä kasva vanhaksi... Vaik musta tuntuu jo kamalan vanhalta.
-
Jv420
- Tuppisuu
Paikalla ei ole niinkään väliä, kunhan pystyn kannabista kasvattamaan, säilyttämään muutaman hyvän ystävän ja olemaan onnellinen 
"Those who have the priviledge to know, have the duty to act" -Einstein
-
Varjo
Jos eläkepäiviin asti elää, niin johonki dameihin, mikäli lainsäädäntö siellä ei siihen mennessä muutu ainakaan huonommaksi.
Toinen vaihtoehto olis joku vapaakaupunki, kuten köpiksen Christiania.
Oman rakkaan kanssa ois mukava elellä silloin, jos jonkun sielunkumppanin löytää. Ja jos niin käy, niin eiköhän niitä skidejäkin sitten puksahda ennen sitä.
Toinen vaihtoehto olis joku vapaakaupunki, kuten köpiksen Christiania.
Oman rakkaan kanssa ois mukava elellä silloin, jos jonkun sielunkumppanin löytää. Ja jos niin käy, niin eiköhän niitä skidejäkin sitten puksahda ennen sitä.
-
King Ink
- LD50
Must ois iha jees mökkihöperöityä kasvimaitten ja kissojen ympäröimänä.
-
Vape
- Lepakko
Ois ihan jees jos ois joku mukava asunto keskellä hevon vittua; semmonen suht iso omakotitalo muttei kaksikerroksinen ja vielä päälle helvetin iso tontti eikä naapureita kovin lähellä. Siellä sitten kasvattelis kaikennäkösiä kasveja (ehkä päihdyttäviäkin) ja ottais lungisti
Nyt kun realistisesti ajattelee niin en millään järjellä selviä kyllä eläkepäiviin asti, enkä kyllä tiedä haluaisinkokaan
Nyt kun realistisesti ajattelee niin en millään järjellä selviä kyllä eläkepäiviin asti, enkä kyllä tiedä haluaisinkokaan