Minä aloitan: Räikkönen sais voittaa F1 MM. Lotus vaan vähän huolettaa.
Urheilu
-
Happohuppu
- Apteekki
-
testeri420
- OD
Re: Urheilu
JeshHappohuppu wrote:Wrestling on tosimiesten urheilua
En kadu mitään mitä olen tehnyt. Kadun vain sitä mitä en ole vielä kerennyt tekemään.
onlydeadfishgo with the flow..
"The water bong is so smooth that you dont realize how high youre getting, until its too late..." -Bubbles
Music is a saint.
onlydeadfishgo with the flow..
"The water bong is so smooth that you dont realize how high youre getting, until its too late..." -Bubbles
Music is a saint.
-
Uke
- LD50
Aihe löytyy jo:
http://psyvault.net/viewtopic.php?f=5&t=2034
e: Oho sori, tässä puhutaanki penkkiurheilusta
Roger that.
..ja siis on olemassa showpainia ja on olemassa ihan oikeetakin wrestlingiä - kummast lie puhutte.
http://psyvault.net/viewtopic.php?f=5&t=2034
e: Oho sori, tässä puhutaanki penkkiurheilusta
..ja siis on olemassa showpainia ja on olemassa ihan oikeetakin wrestlingiä - kummast lie puhutte.

''Ihmiset ovat tismalleen kuin kukat: tarvitsemme aurinkoa ja hoivaa ja sen sellaista, mutta kasvamme paremmin kun päälle nakkaa pussin paskaa.''
PLUR Peace, Love, Unity, Respect.
-
King Ink
- LD50
Niin, kummasta.

Oon itse jonkinmoinen painifani. Oon läheltä seurannut pari vuotta kun kaverit paskoovat itsensä BYW:tä harrastaessaan. Loisteputket ja piikkilanka on jepa.

Oon itse jonkinmoinen painifani. Oon läheltä seurannut pari vuotta kun kaverit paskoovat itsensä BYW:tä harrastaessaan. Loisteputket ja piikkilanka on jepa.
-
Happohuppu
- Apteekki
Ylemmässä kuvassa on joku Combat Zone Wrestlingin sankari, en vain saa päähäni kuka.
Alemmassa WWE:n John Cena.
Smackdown ja Raw ja TNA ja vastaavat ovat suurelle yleisölle tarkoitettua sisäsiistiä ja kilttiä huttua verrattuna CZW:n verimössömeininkiin. Onhan sen tyylilajikin "ultraviolence"
Alemmassa WWE:n John Cena.
Smackdown ja Raw ja TNA ja vastaavat ovat suurelle yleisölle tarkoitettua sisäsiistiä ja kilttiä huttua verrattuna CZW:n verimössömeininkiin. Onhan sen tyylilajikin "ultraviolence"
Looking for planet Gong...
-
Lautturi
- Lepakko
Jokos Aale Tynni mainittiin tässä triidissä? Voitti olumpiakultaa ja kaikkee.....
Niin, teen jäätä toisinaan, se ruokani sulattaa.
Jos tahtoisit paljon sulattaa, sinä oppisit jäätäni rakastamaan.
Jos tahtoisit paljon sulattaa, sinä oppisit jäätäni rakastamaan.
-
King Ink
- LD50
Nick Mondo kuvas.Happohuppu wrote:Ylemmässä kuvassa on joku Combat Zone Wrestlingin sankari, en vain saa päähäni kuka.
-
Happohuppu
- Apteekki
TänxKing Ink wrote:Nick Mondo kuvas.Happohuppu wrote:Ylemmässä kuvassa on joku Combat Zone Wrestlingin sankari, en vain saa päähäni kuka.
Looking for planet Gong...
-
Psychonautilus
Itse olin teinivuosinani jonkinasteinen penkkiurheilija, mutta nykyään ei tule enää katseltua. Harrastaminenkin on jäänyt vähemmälle, mutta muistelen lämmöllä nuoruuteni kahta suurta intohimoa: jalkapalloa ja rugbya. Jalkapallo nyt oli melko normaali innostus kun suurin piirtein kaikki kaveritkin pelasivat, mutta rugby vasta oli mahtavaa.
Kaikista pelaamistani joukkuepeleistä rugby oli ehdottomasti haastavin: peli vaatii rautaista fyysistä kuntoa ja jatkuvaa liikettä, sekä älyttömän paljon aivotyötä - joutuu miettimään helvetisti enempi kuin esim. jalkapallossa tarkalleen missä seisoo - puoli metriä väärään suuntaan voi olla melkein missä vaan pelitilanteessa todella ratkaiseva ero. Ei ole myöskään varaa jäädä "hengähtämään" tai maleksimaan kun muut hyökkäävät tai rynnivät puolustukseen, jopa amatöörijoukkue leikkaa pienestäkin säröstä puolustuslinjassa silmänräpäyksessä läpi. Koko ajan saa olla skarppina siitä että missä ylipäätään saa olla, ja missä kannattaa olla taktisesta näkökulmasta. Siihen lisättiin sitten toki kova tempo sekä kova fyysinen kontakti ja taklaukset, jotka pisti adrenaliinin virtaamaan.
Pelin luonne vaatii myös monia erilaisia taitoja ja sopii monenlaiselle fysiikalle/ruumiinrakenteelle; täydellistä rugbypelaajan muottia ei olekaan, vaan eri pelipaikkoihin sopii erilaiset urheilijat. Itse vähän hennompirakenteisena ja nopealiikkeisenä pelasin yleensä laiturina (onkohan se suomeksi laituri? Lontooksi "wing").
Kukaan muu pelannut? Harmillisen epäsuosittua Suomessa, vaikka luulisi luonteeltaan sopivan suomalaisille.
Kaikista pelaamistani joukkuepeleistä rugby oli ehdottomasti haastavin: peli vaatii rautaista fyysistä kuntoa ja jatkuvaa liikettä, sekä älyttömän paljon aivotyötä - joutuu miettimään helvetisti enempi kuin esim. jalkapallossa tarkalleen missä seisoo - puoli metriä väärään suuntaan voi olla melkein missä vaan pelitilanteessa todella ratkaiseva ero. Ei ole myöskään varaa jäädä "hengähtämään" tai maleksimaan kun muut hyökkäävät tai rynnivät puolustukseen, jopa amatöörijoukkue leikkaa pienestäkin säröstä puolustuslinjassa silmänräpäyksessä läpi. Koko ajan saa olla skarppina siitä että missä ylipäätään saa olla, ja missä kannattaa olla taktisesta näkökulmasta. Siihen lisättiin sitten toki kova tempo sekä kova fyysinen kontakti ja taklaukset, jotka pisti adrenaliinin virtaamaan.
Pelin luonne vaatii myös monia erilaisia taitoja ja sopii monenlaiselle fysiikalle/ruumiinrakenteelle; täydellistä rugbypelaajan muottia ei olekaan, vaan eri pelipaikkoihin sopii erilaiset urheilijat. Itse vähän hennompirakenteisena ja nopealiikkeisenä pelasin yleensä laiturina (onkohan se suomeksi laituri? Lontooksi "wing").
Kukaan muu pelannut? Harmillisen epäsuosittua Suomessa, vaikka luulisi luonteeltaan sopivan suomalaisille.
-
Kottonmouth
Wrestling on skeidaa.Happohuppu wrote:Wrestling on tosimiesten urheilua
Vapaaottelu (MMA) on sitä jotakin.

Niinhän se on että UFC:n heavyweight champion on baddest man on the planet. Mies jolle kukaan ei anna selkään.
-
farout
- Psykonautti
Espanja - Italia näyttää heikolta italian puolelta täs vaihees. Sinne meni rahat saatana. 
Mind Explorer
-
Aesma
- OD
Juu kylhän mäki tuota vaparia kattelen..
http://www.youtube.com/watch?v=0PDhH-tF ... ure=g-vrec
http://www.youtube.com/watch?v=0PDhH-tF ... ure=g-vrec