Urheilu

Asiaa Asiasta Asiallisesti.
Zubs
Lepakko

Urheilu

Post by Zubs »

Keskustelua urheilusta.

Minä aloitan: Räikkönen sais voittaa F1 MM. Lotus vaan vähän huolettaa. 8)
porter

Re: Urheilu

Post by porter »

Hifk tulee viemään toistamiseen jääkiekon sm-liigassa kultaa! :P
Kottonmouth

Post by Kottonmouth »

reps :mrgreen:
Happohuppu
Apteekki

Post by Happohuppu »

Wrestling on tosimiesten urheilua :cheers:
Looking for planet Gong...
testeri420
OD

Post by testeri420 »

Happohuppu wrote:Wrestling on tosimiesten urheilua :cheers:
Jesh :D Rasvaset äijät tönii toisiaan ja välistä heittää mikrofoniin jotai ihme settiä :mrgreen:
En kadu mitään mitä olen tehnyt. Kadun vain sitä mitä en ole vielä kerennyt tekemään.
onlydeadfishgo with the flow..
"The water bong is so smooth that you dont realize how high youre getting, until its too late..." -Bubbles
Music is a saint.
Uke
LD50

Post by Uke »

Aihe löytyy jo:
http://psyvault.net/viewtopic.php?f=5&t=2034

e: Oho sori, tässä puhutaanki penkkiurheilusta :D Roger that.

..ja siis on olemassa showpainia ja on olemassa ihan oikeetakin wrestlingiä - kummast lie puhutte.
Image
''Ihmiset ovat tismalleen kuin kukat: tarvitsemme aurinkoa ja hoivaa ja sen sellaista, mutta kasvamme paremmin kun päälle nakkaa pussin paskaa.''

PLUR Peace, Love, Unity, Respect.
King Ink
LD50

Post by King Ink »

Niin, kummasta.

Image

Image

Oon itse jonkinmoinen painifani. Oon läheltä seurannut pari vuotta kun kaverit paskoovat itsensä BYW:tä harrastaessaan. Loisteputket ja piikkilanka on jepa.
Happohuppu
Apteekki

Post by Happohuppu »

Ylemmässä kuvassa on joku Combat Zone Wrestlingin sankari, en vain saa päähäni kuka.

Alemmassa WWE:n John Cena.

Smackdown ja Raw ja TNA ja vastaavat ovat suurelle yleisölle tarkoitettua sisäsiistiä ja kilttiä huttua verrattuna CZW:n verimössömeininkiin. Onhan sen tyylilajikin "ultraviolence" :mrgreen:
Lautturi
Lepakko

Post by Lautturi »

Jokos Aale Tynni mainittiin tässä triidissä? Voitti olumpiakultaa ja kaikkee.....
Niin, teen jäätä toisinaan, se ruokani sulattaa.
Jos tahtoisit paljon sulattaa, sinä oppisit jäätäni rakastamaan.
King Ink
LD50

Post by King Ink »

Happohuppu wrote:Ylemmässä kuvassa on joku Combat Zone Wrestlingin sankari, en vain saa päähäni kuka.
Nick Mondo kuvas.
Happohuppu
Apteekki

Post by Happohuppu »

King Ink wrote:
Happohuppu wrote:Ylemmässä kuvassa on joku Combat Zone Wrestlingin sankari, en vain saa päähäni kuka.
Nick Mondo kuvas.
Tänx ;)
Psychonautilus

Post by Psychonautilus »

Itse olin teinivuosinani jonkinasteinen penkkiurheilija, mutta nykyään ei tule enää katseltua. Harrastaminenkin on jäänyt vähemmälle, mutta muistelen lämmöllä nuoruuteni kahta suurta intohimoa: jalkapalloa ja rugbya. Jalkapallo nyt oli melko normaali innostus kun suurin piirtein kaikki kaveritkin pelasivat, mutta rugby vasta oli mahtavaa.

Kaikista pelaamistani joukkuepeleistä rugby oli ehdottomasti haastavin: peli vaatii rautaista fyysistä kuntoa ja jatkuvaa liikettä, sekä älyttömän paljon aivotyötä - joutuu miettimään helvetisti enempi kuin esim. jalkapallossa tarkalleen missä seisoo - puoli metriä väärään suuntaan voi olla melkein missä vaan pelitilanteessa todella ratkaiseva ero. Ei ole myöskään varaa jäädä "hengähtämään" tai maleksimaan kun muut hyökkäävät tai rynnivät puolustukseen, jopa amatöörijoukkue leikkaa pienestäkin säröstä puolustuslinjassa silmänräpäyksessä läpi. Koko ajan saa olla skarppina siitä että missä ylipäätään saa olla, ja missä kannattaa olla taktisesta näkökulmasta. Siihen lisättiin sitten toki kova tempo sekä kova fyysinen kontakti ja taklaukset, jotka pisti adrenaliinin virtaamaan.
Pelin luonne vaatii myös monia erilaisia taitoja ja sopii monenlaiselle fysiikalle/ruumiinrakenteelle; täydellistä rugbypelaajan muottia ei olekaan, vaan eri pelipaikkoihin sopii erilaiset urheilijat. Itse vähän hennompirakenteisena ja nopealiikkeisenä pelasin yleensä laiturina (onkohan se suomeksi laituri? Lontooksi "wing").

Kukaan muu pelannut? Harmillisen epäsuosittua Suomessa, vaikka luulisi luonteeltaan sopivan suomalaisille.
Kottonmouth

Post by Kottonmouth »

Happohuppu wrote:Wrestling on tosimiesten urheilua :cheers:
Wrestling on skeidaa.

Vapaaottelu (MMA) on sitä jotakin.

Image
Image
Image

Niinhän se on että UFC:n heavyweight champion on baddest man on the planet. Mies jolle kukaan ei anna selkään.
farout
Psykonautti

Post by farout »

Espanja - Italia näyttää heikolta italian puolelta täs vaihees. Sinne meni rahat saatana. :doh:
Mind Explorer
Aesma
OD

Post by Aesma »

Juu kylhän mäki tuota vaparia kattelen..
http://www.youtube.com/watch?v=0PDhH-tF ... ure=g-vrec
Kottonmouth

Post by Kottonmouth »