Jos tästä aiheesta (mitä tosin en löytänyt) on jo topici, niin siirtäkää jatkoksi tai poistakaa. Löysin Seuloihin liittyviä topiceja lähinnä siitä miten ne vesitetään ja miten kauan mikäkin douppi näkyy.
Nyt kysynkin seuraavaa:
Olen ollut A-klinikan listoilla joulukuusta 2011 lähtien ja saanut tuosta ajasta saakkaa 100x 2mg Rivatriliä per kuukausi. Kolme kuukautta sitten jouduin seuloihin ja kieltäydyin koska olin kyllästynyt klinikan avuttomuuteen sekä olin myös päättänyt lopettaa bentsojen syömisen. Olin syönyt rivoja hyvin säästeliäästi ja minulla oli niitä vajaa 400kpl jemmassa annoksen pudottamista varten. Noh, bentsot olikin kovempi pala kun olisin koskaan uskonut ja tuo ~400kpl ei riittänyt mihinkään (aloitin 8mg/pvä kuten mulle oli alunperin määrätty). No, pistin sitten klinikalle mailia ja kävin psykoterapeutin juttusilla maanantaina. Psykkis lupasi jutella lääkärin kanssa ja soittaa minulle tämän viikon aikana. No hän sitten soitti tänään (tiistaina) ja käski tulla käymään Torstaina. Juttu vain on siinä että olen viime aikoina käyttänyt erittäin paljon opiaatteja sekä opioideja, jotka tulevat takuuvarmasti näkymään seuloissa sillä olen käyttänyt mm. Subutexiä viimeksi kaksi päivää sitten suurilla annoksilla. Unohtamatta heroiinia, oksikodonia, metadonia, kodeiinia, tramadolia, fentanyyliä yms.
Eli, mitä mahdollisista positiivisista seuloista voi A-klinikalla seurata? En siis tarvitse neuvoja siihen miten seuloissa kusetetaan sillä minulla ei ole mitään tarvetta valehdella henkilökunnalle joka yrittää minun parastani.
Seulat ja seuraamukset
-
Dexma
- Moderator
Re: Seulat ja seuraamukset
Ite muuten vähän samassa tilanteessa. Paitsi, että mä tykkään valehdella just täl hetkellä.
Mulla ainakin siinä sopimuksessa oli jossa suostuin lääkityksen ottamiseen subun lopetukseen niin "jatkuva päihteiden" käyttö oli se joka saattoi lopettaa tämän prosessin. Saatat parhaimmillaan päästä pälkähästä.
Pahinta mitä a-klinikka ymmärtääkseni tekee on se, että ne voi lopettaa sulta jonkun lääkityksen, mut varmasti saat jatkaa siellä käyntejä. Jos kerran mokaat ja sen tunnustat niin se kertoo mun mielestä enemmän siitä, että yritystä streittailuun on jäljellä. Jos oot ihan salee, että näkyy niin tietenkin voit aina vesikusia sun muita yrittää, mut se ei aina onnistu. Ite melkein vain sanoisin "siellä varmaan näkyy se ja se, oli paska viikko".
Huhuh.
Mikä bentsojen pudotus sul tulee oleen, voimia vain sinneppäin.
Mulla ainakin siinä sopimuksessa oli jossa suostuin lääkityksen ottamiseen subun lopetukseen niin "jatkuva päihteiden" käyttö oli se joka saattoi lopettaa tämän prosessin. Saatat parhaimmillaan päästä pälkähästä.
Pahinta mitä a-klinikka ymmärtääkseni tekee on se, että ne voi lopettaa sulta jonkun lääkityksen, mut varmasti saat jatkaa siellä käyntejä. Jos kerran mokaat ja sen tunnustat niin se kertoo mun mielestä enemmän siitä, että yritystä streittailuun on jäljellä. Jos oot ihan salee, että näkyy niin tietenkin voit aina vesikusia sun muita yrittää, mut se ei aina onnistu. Ite melkein vain sanoisin "siellä varmaan näkyy se ja se, oli paska viikko".
Huhuh.
-
gaia
- Kameleontti
Dexma wrote:Ite muuten vähän samassa tilanteessa. Paitsi, että mä tykkään valehdella just täl hetkellä.
Huhuh.
Mulla ei sinäänsä ole tehty kun suullinen sopimus A-klinikan hoitavan lääkärin kanssa silloin aikoinaan kun hankkiuduin sinne sen takia koska ostin bentsoni kadulta. Sain ne sitten samantien reseptille ja psykoterapeutille ajan joka kuukausi.
Joo, kyllä jos ne torstaina laittaa seulottavaksi niin ihan salettiin näkyy ainakin bupre ja savu ihan varmasti. Se juuri kiinnostaakin tietää että mitä sen jälkeen seuraa. Eikai ne mihinkään katkolle yhdestä kerrasta laita? Ei nimittäin olisi varaa perua kevään/kesän jo sovittuja musakeikkoja. Ainakaan paikkakunnan A-klinikka suhtautuu paukkuun suhteellisen hälläväliä asenteella. Bentsot saavatkin mun puolesta katkaista mutta sitten haluan jotain lievittämään vieroitusoireita (Ottaen huomioon että syön edelleen 4mg rivaa päivässä). Vesikusia en jaksa alkaa vetämään koska en halua valehdellakaan henkilökunnalle vaikka olenkin opiaattiriippuvuuttani salannut koko sen ajan kun olen siellä (klinikalla) juossut.
Vai toimiiko?
-
Huiko
- LD50
A-klinikalla toi toiminta on melkeen aina lopettamiseen tähtäävää. Katkoa tarjotaan, ja usein myös jatkoa. Jos ne turhautuu, niin pistävät "puolipakkoa" eli hoitosuhde ois katkolla ellei mee katkolle. Riippuu myös paljon siitä minkälainen työntekijä sulla on.
Sun tapauksessa gaia, luulen että tarjoovat katkoa. Myös opiaattien/-oidien käytöstä ne kiinnostuu jos/kun juttelet. Korvaushoitoa alkavat järjestelemään luultavimmin. Sitä lopettamiseen tähtäävää, koska en ole kuullut "vähään aikaan" haittoja vähentävästä.
Koittavat motivoida bentsojen alasajolla, ja korvaushoidon jonolla.
Tietenkin kaiken pitäisi perustua sun omaan motivaatioos ja voimavaroihin, mutta käytännössä monet miettii katkoja paikkana missä voi olla ees sen kolme viikkoa tauolla aineesta vaikkei lopettamis aikeita olisikaan. (Onko nää muuten enää edes kolme viikkosia?) Katkolle ei kuitenkaan edelleenkään jouduta varsinaisena pakkohoitona ellei ole muita perusteita kuin päihteidenkäyttö. http://www.terveyskirjasto.fi/terveyski ... lk00479#s1
Eli kiteytys: Don't worry! Mitään ei pitäs tapahtua vasten tahtoas.
Sun tapauksessa gaia, luulen että tarjoovat katkoa. Myös opiaattien/-oidien käytöstä ne kiinnostuu jos/kun juttelet. Korvaushoitoa alkavat järjestelemään luultavimmin. Sitä lopettamiseen tähtäävää, koska en ole kuullut "vähään aikaan" haittoja vähentävästä.
Tietenkin kaiken pitäisi perustua sun omaan motivaatioos ja voimavaroihin, mutta käytännössä monet miettii katkoja paikkana missä voi olla ees sen kolme viikkoa tauolla aineesta vaikkei lopettamis aikeita olisikaan. (Onko nää muuten enää edes kolme viikkosia?) Katkolle ei kuitenkaan edelleenkään jouduta varsinaisena pakkohoitona ellei ole muita perusteita kuin päihteidenkäyttö. http://www.terveyskirjasto.fi/terveyski ... lk00479#s1
Tää tie vie tuskan, valitusten loukkoon.
Tän kautta käyt iänikuiseen vaivaan.
Tää tie vie kadotuksen väen joukkoon.
Oikeudenmukaisuus sai minut aikaan,
Jumalan Voima, Viisauden summa
ja Alkurakkaus, joka synnit peittää.
Vain ikuiset on ennen mua luotu,
myös mun on ikuisesti kestää suotu.
Kun tästä käyt, saat kaiken toivon heittää.
-Dante (n. armonvuonna 1321 jkr.
Tän kautta käyt iänikuiseen vaivaan.
Tää tie vie kadotuksen väen joukkoon.
Oikeudenmukaisuus sai minut aikaan,
Jumalan Voima, Viisauden summa
ja Alkurakkaus, joka synnit peittää.
Vain ikuiset on ennen mua luotu,
myös mun on ikuisesti kestää suotu.
Kun tästä käyt, saat kaiken toivon heittää.
-Dante (n. armonvuonna 1321 jkr.
-
gaia
- Kameleontti
Se on just se että melkeen hävettää ottaa se asia esille kun on kuitenkin niin pitkään käynyt saman psykoterapeutin luona ja sinisin silmin väittänyt ettei käytä muutakuin lääkärin kirjoittamia bentsoja. Tosin seulastahan se näkyypi mitä sitä on tullut viimeaikoina otettua (opiaatteja/oideja). Katkolle meno ei olisi mitenkään erityisen huono vaihtoehto itseasiassa, oli se sitten pakollista tai omasta tahdosta. En kyllä kirveelläkään saa sitä itse siellä sanotuksi, vaan sen on tod. näk. pakko tulla puheenaiheeksi sitten kun näkee mitä seulat näyttävät.Kallio wrote:A-klinikalla toi toiminta on melkeen aina lopettamiseen tähtäävää. Katkoa tarjotaan, ja usein myös jatkoa. Jos ne turhautuu, niin pistävät "puolipakkoa" eli hoitosuhde ois katkolla ellei mee katkolle. Riippuu myös paljon siitä minkälainen työntekijä sulla on.![]()
Heroiini, oksikodoni yms. muut opiaatit tuskin näkyvät enää torstaina sillä niistä rupeaa olemaan viikko tai ylikin kun olen viimeksi ottanut. Subutexiä sekä suboxonea (tais olla 0,4 teemujakin) sitten onkin tullut otettua sen jälkeen suurehkoja annoksia kuten tuossa ekassa viestissä kirjoitin.
Motivaatioita kyllä on, kun vain saisi klinikalla sanottua mihin se on suunnattu.
Edit: Heh, olisin varmaan tämän kaupungin ainoa korvaushoidossa oleva mikäli se siihen menisi.
Vai toimiiko?
-
gaia
- Kameleontti
Ei ollut seuloja. Lähden kuitenkin katkolle bentsoista. Otan ensi keskiviikkona olevassa lääkärinkeskustelussa esille myös opiaattien käytön.
Vai toimiiko?
-
zerk
Toivotan sulle reilusti voimia ja onnea matkaan. Toivottavasti onnistut pääsemään irti bentsoista ja myös muustakin jos sitä haluat!
-
gaia
- Kameleontti
Thanks! Joo pääsääntöisesti pyrin kyllä pääsemään ensin irti bentsoista. Olen kuitenkin kylmät kalkkunat opiaateista kärsinyt useita kertoja silloin kun niitä ei ole ollut muutamaan päivään saatavilla. Mutta ilman bentsoja kroppa ei kestä edes 2-3 päivää.zerk wrote:Toivotan sulle reilusti voimia ja onnea matkaan. Toivottavasti onnistut pääsemään irti bentsoista ja myös muustakin jos sitä haluat!
Vai toimiiko?
-
gaia
- Kameleontti
Sori nyt nää tuplapostaukset, mutta onnistuuko asia siten että otan vasta katkopaikassa opiaatit/oidit esille? Eli menen sovittuna ajankohtana katkolle bentsoista, mutta sitten katkolla sanon myös opiaatti/oidi riippuvuudesta?
Vai toimiiko?