Päihdelinkki = vi**n pa**a

Asiaa Asiasta Asiallisesti.
HUUHAA
Apteekki

Päihdelinkki = vi**n pa**a

Post by HUUHAA »

eli onko kukaan muu kanssani samaa mieletä päihdelinkistä ?

lueskelin pari tuntia tossa noita päihdelinkin keskusteluja ja aivan sama mitä siellä oli kysytty tai kerrottu tai mietitty niin pääasiassa on vastaukseksi saatu pelkkää vittuilua/valistusta/paskapuhetta.

en tarkoita että kaikki plinkissä olisivat tällaisia kusipäitä (on siellä ihan mukavankin olosta porukkaa) mutta suurin osa mielestäni......
Pot Head
Psykonautti

Post by Pot Head »

Olen kanssasi samaa mieltä! 8)
Lasipallo
Kameleontti

Post by Lasipallo »

Minä lueskelen sitä juuri sen takia, että siellä on narkkeja, huumeidenvastustajia, kiihkoilijoita ym.

Minua kiinnostaa kaikki mielipiteet päihteistä tai päihteidenkäytöstä, kehitän niiden avulla omaa maailmankuvaani.
They were tattooed from head to foot, and they brandished cutlasses and big clubs with spiked knobs. They shouted ferociously in their native Finnish, and they swung cutlass and club as if berserk, sometimes felling their own men in their fury.
Asidyyli
LD50

Post by Asidyyli »

Täytyy tunnustaa, että minulle nimenomaan plinkki on se lempilapsi. Jahtuu kai siitä että siihen on pitkäaikaisin suhde. Tuttu ja turvallinen.

Näillä pienemmillä foorumeilla toki on paljon miellyttävämpi ilmapiiri.
HUUHAA
Apteekki

Post by HUUHAA »

en siis kuitenkaan halau kellekkään vittuila tai mitään sellaista, sais vaan tosta plkinkistä tollasen kuvan muutaman tunnin seurailuilla.

oli siellä jossain vaiheessa ihan asia juttuakin, pitää katella jos joskus viitti regata sinne ja kertoo niille miten asiat on(ei siis mitenkään vittuilemalla) kun siellä ei oikeen tunnuta tietävän kaikista huumeista sun muista paljoakaan ja virhetietoa osui kokoajan silmän.......
benelux fat
Kameleontti

Post by benelux fat »

Minulla ensimmäinen kosketus päihdefoorumeihin oli juuri plinkki joskus aikoinaan. Silloin sitä tulikin paljon seurattua ja vaikutti ihan hyvältä mestalta. Nykyään paikan taso on kyllä erittäin syvältä. Onhan siellä välillä ihan mielenkiintoisia juttuja mutta trollit ja buranateinit tuntuvat vierailevan vähän liian usein. Myös jutut keskittyvät usein koviin huumeisiin, narkkien ongelmiin ja benzoihin joista en juurikaan välitä lukea.
Delirium Tremens
Kameleontti

Post by Delirium Tremens »

Päihdelinkki on virallisen julkisen Totuuden inkarnaatio eli pahasta. En ollenkaan tykkää siitä, miten ihmisiä hallitaan valheella. Lapsille valehteleminen on rumaa, eli boikotoin moista paskaa. Huumeet ovat iloinen asia.
Maor
Kameleontti

Post by Maor »

Plikki on nykyään melkoisen syvältä, mutta ei niin syvältä kuin puolitotuus omana kulta-aikanaan. Taisipa Mixa joskus tuolla aikaisemmalla Vaultilla todeta jotta 'Meidän boordi on Paras!', sininenvalo, cannagraphic ja tietty tää Hampuusifoorumi, johon muuten en ole vieläkään onnistuneesti päässyt rekisteröitymään? Ei tunnu vain vahvistulinkki toimivan.
Asidyyli
LD50

Post by Asidyyli »

Kannattaa muistaa että Päihdelinkki on pitkälti ongelmakäyttäjä-lähtökohtainen boardi.

Ja aika agressiivista on tosiaan meininki siellä. Tylyllä asenteella pärjää siellä paremmin.

On se minusta ihan kiintoisa kulttuurinen ilmiö, jota on hauska seurata.
ITENRELUD
Psykonautti

Post by ITENRELUD »

Ei oo tullu ikinä mieleenkää ees kävästä millää Päihdelinkillä. Kuulostaaki nii homolta.
Unreeled itinerant, interlude, interrelate enrolled.
Jeshu
OD

Post by Jeshu »

Ei kannata hutkia ennen kuin on tutkinut.

Kohta 4 vuotta plinkkiin kirjoittaneena olen siihen melko kiintynyt. Tämä paikka tuntuu kotoisammalta, päihdelinkkiin olen taas juurruttanut sellaiset juuret etten ihan sahalla siitä eroon pääse.

Meno siellä tosiaan on värikästä - käyttäjäkunta on suuri. Monia erilaisia enemmän tai vähemmän mielenkiintoisia persoonia. Paljon ongelmakäyttäjiä, kuten jo sanottua. Sekaan mahtuu luonnollisesti myös niitä jotka purkavat pahaa oloansa aiheuttaen jos jonkinlaista skismaa siellä. On siellä kyllä myös käyty monia mielenkiintoisia keskusteluja, tasokkaita jopa. Mutta sitten on paljon niitä tasaisesti toistuvia 'mikä pilleri?' threadeja, jotka nyt tasoa periaatteessa laskevat ja saattavat joitain turhauttaa, mutta ovat ihan ymmärrettäviä - ellei kyseessä ole joku idioottimainen burana trollaus.

Kokonaisuutena vaikeaa siitä on mitään kattavaa mielipidettä muodostaa - minusta se ei kuitenkaan niin paljoa eroa muista päihdefoorumeista kun joku saattaa antaa ymmärtää. Tässä huumemaailmassa itse kuitenkin myös sisällä olevana seuraan ja osallistun keskusteluihin kyllä mielelläni, joskus on ihan hauskaakin läppää.

Taisin tässä nyt vähän toistella jo toisten sanoja, mutta asiasta kukkaruukkuun...

...jos kiinnostaa tutkia enemmän Päihdelinkkiä niin lue toki saunadiskurssi! http://www.a-klinikka.fi/julkaisut/verk ... kurssi.pdf tai html-versiona http://64.233.183.104/search?q=cache:yu ... lr=lang_fi
Delirium Tremens
Kameleontti

Post by Delirium Tremens »

jesuiitta wrote:Ei kannata hutkia ennen kuin on tutkinut.

Kohta 4 vuotta plinkkiin kirjoittaneena olen siihen melko kiintynyt. Tämä paikka tuntuu kotoisammalta, päihdelinkkiin olen taas juurruttanut sellaiset juuret etten ihan sahalla siitä eroon pääse.

Meno siellä tosiaan on värikästä - käyttäjäkunta on suuri. Monia erilaisia enemmän tai vähemmän mielenkiintoisia persoonia. Paljon ongelmakäyttäjiä, kuten jo sanottua. Sekaan mahtuu luonnollisesti myös niitä jotka purkavat pahaa oloansa aiheuttaen jos jonkinlaista skismaa siellä. On siellä kyllä myös käyty monia mielenkiintoisia keskusteluja, tasokkaita jopa. Mutta sitten on paljon niitä tasaisesti toistuvia 'mikä pilleri?' threadeja, jotka nyt tasoa periaatteessa laskevat ja saattavat joitain turhauttaa, mutta ovat ihan ymmärrettäviä - ellei kyseessä ole joku idioottimainen burana trollaus.

Kokonaisuutena vaikeaa siitä on mitään kattavaa mielipidettä muodostaa - minusta se ei kuitenkaan niin paljoa eroa muista päihdefoorumeista kun joku saattaa antaa ymmärtää. Tässä huumemaailmassa itse kuitenkin myös sisällä olevana seuraan ja osallistun keskusteluihin kyllä mielelläni, joskus on ihan hauskaakin läppää.

Taisin tässä nyt vähän toistella jo toisten sanoja, mutta asiasta kukkaruukkuun...

...jos kiinnostaa tutkia enemmän Päihdelinkkiä niin lue toki saunadiskurssi! http://www.a-klinikka.fi/julkaisut/verk ... kurssi.pdf tai html-versiona http://64.233.183.104/search?q=cache:yu ... lr=lang_fi
...ja asiaa jälleen kerran tutkittuani totean, että Päihdelinkki on haitarista. :)

Kaikki oikea keskustelu on yhdellä helvetin "sauna"-foorumilla, ja kukka-maarioiden hyssyttelylle on varattu n+1 aluetta. Ei näin, ei todellakaan näin.
AD_HD @ synirc
Maor
Kameleontti

Post by Maor »

Sininen valo on kyllä oikein asiallinen boardi, jos englannin kieli on hallussa niin sieltä löytyy vaikka mitä.
-:- We're All Mad Here -:-
Lasipallo
Kameleontti

Post by Lasipallo »

Maor wrote:Sininen valo on kyllä oikein asiallinen boardi, jos englannin kieli on hallussa niin sieltä löytyy vaikka mitä.
Itse suosin enemmän sinisenvalon kuvagallerioita, en ole niinkään itse foorumiin tutustunut.
They were tattooed from head to foot, and they brandished cutlasses and big clubs with spiked knobs. They shouted ferociously in their native Finnish, and they swung cutlass and club as if berserk, sometimes felling their own men in their fury.
W10
Kameleontti

Post by W10 »

Siniseltä valolta löytyy hyvin tietoa ärseistä. Ei tule kyllä vakituiseen luettua sitä.
"It rubs the lotion on its skin or else it gets the hose again."
Pot Head
Psykonautti

Post by Pot Head »

W10 wrote:Siniseltä valolta löytyy hyvin tietoa ärseistä. Ei tule kyllä vakituiseen luettua sitä.
Bluelight on kyllä hyvä sivu. Tulee luettua sitä lähes päivittäin, vaikken sinne paljoa kirjoittelekkaan.
Micke
Psykonautti

Post by Micke »

Plinkki-aiheeseen vielä palatakseni, mä oon kyllä paikasta sitä mieltä, et todellakin tää "kuivaushuone-kokeilu" tulee enemmän ku tarpeeseen siellä!

Tietenkin ongelmakäyttäjät yrittää valistaa ja haukkuu ihmisiä, ketkä ovat innolla koukuttamasssa itseään 15-kesäsenä vaikka mihin. Nyt kun on vanhemmille käyttäjille tulossa tuo lopettajille tarkoitettu kuivaushuone, ei tarvitse kuunnella enää "Xanor on NIIN maailman upein lääke oloon kuin oloon"-hehkutusta, itse siitä saamatta mitään oloja, paitsi et se pitää bentsoviekkarit loitolla.

Mun mielestä näillä psyvaulteilla on jäänyt se hehkutus kuitenkin aina pois ja ihmiset ovat jotenkin kypsempiä; en sit tiedä siitä, ku kaikki ei pidä (tietenkään) kaikista kirjoittajista tai heidän tyylistään kirjoittaa, mut täällä ei myöskään (yleensä) jouduta herjaamaan ketään. Viime vaultissa (tai kakkosessa) joku kyllä taidettiin bannata pihalle, joten vannomatta paras, mut mun mielestä nää on kyl plinkkiä asteen edistyksellisempiä foorumeita olleet.
Still looking for something....
Lasipallo
Kameleontti

Post by Lasipallo »

Micke wrote:Mun mielestä näillä psyvaulteilla on jäänyt se hehkutus kuitenkin aina pois ja ihmiset ovat jotenkin kypsempiä; en sit tiedä siitä, ku kaikki ei pidä (tietenkään) kaikista kirjoittajista tai heidän tyylistään kirjoittaa, mut täällä ei myöskään (yleensä) jouduta herjaamaan ketään. Viime vaultissa (tai kakkosessa) joku kyllä taidettiin bannata pihalle, joten vannomatta paras, mut mun mielestä nää on kyl plinkkiä asteen edistyksellisempiä foorumeita olleet.
Itse tykkään tästä, kun on mukavan rauhallista, ennen oli intiimimpi tunnelma tosin.

En ole sinä ainana joutunut bannaamaan tai uhkaamaankaan, kun olen toiminut kolmos- tai tässä nelosvaultissa, ainoat ongelmat on ollut vain topicien siirtelyä ja pientä korjailua. Moderaattoreitakin on vain yksi lisäkseni.

Plinkki on kenties omalla tavalla parempi, tämä voi olla kohtalokkaampi foorumi jollekkin, kun täällä voidaan jakaa vaarallisiakin ohjeita. Omaa järkeä kannattaa käyttää.

Kakkosvaultissa taidettiin bannata yksi henkilö trollauksesta joskus.
HUUHAA
Apteekki

Post by HUUHAA »

tästä foorumista pidän kaikista eniten koska täällä ei tuomita ketään, ennemminkin yritetään tukea ihmisiä...
työni on HUIPPU salaista.......... en tiedä siitä oikeastaan mitään
tRip
Moderator

Post by tRip »

Pidän tästä foorumista juuri tämän ilmapiirin takia. On sitä plinkkiäkin joskus hauskaa lueskella ajankuluksi ja osa aiheista siellä on jopa mielenkiintoisia.
Paras foorumi kuitenkin on ollut PV3, jossa jostain syystä se tunnelma on jäänyt hyvin mieleen. Siellä saattoi viihtyä pitkäänkin lueskelemassa. Se oli myös kipinä 'päihdeharrastuksilleni' vaikka olin ollutkin jo pitkään kiinnostunut erinäisistä päihteistä.
Maor
Kameleontti

Post by Maor »

Taitaa aika monella ollut internetin ihmeellinen maailma 'portti' nautintoaineisiin.
Aftermath
Psykonautti

Post by Aftermath »

Maor wrote:Taitaa aika monella ollut internetin ihmeellinen maailma 'portti' nautintoaineisiin.
Tai ainakin niiden kirjon laajentumiseen :D
I'm going upstairs now to turn my mind off
benelux fat
Kameleontti

Post by benelux fat »

Aftermath wrote:
Maor wrote:Taitaa aika monella ollut internetin ihmeellinen maailma 'portti' nautintoaineisiin.
Tai ainakin niiden kirjon laajentumiseen :D
juurikin näin. :)

Itse pärähdin deeleihin vasta kun aloin huumesaitteja lukemaan joskus.
Silloin kun ei kaveriporukassa paljon niistä(deeleistä) tiedetty ja puhuttu.
Maor
Kameleontti

Post by Maor »

Sama juttu täällä, se taisin olla minä joka tutustutti monen kaverinkin deelien ihmeeliseen maailmaan, varsinkin RC:den. Mutta RC:t ovat nykyisin minusta ihan Hyi Hyi! ...enpä kyllä ole maistanutkaan niitä pariin vuoteen.
Maor
Kameleontti

Post by Maor »

Taas plinkissä loistavaa tesktiä! Nimimerkki jätettökään mainitsematta, mutta pilveen siinä viitataan :wink:
Micke
Psykonautti

Post by Micke »

Plinkin Kuivaushuone on hemmetin hyvä...

2 VIIKKOA 2 PV ILMAN KOVIA HUUMEHIA! JeSS!!!

Eli arttujen, sirkkojen, concertojen, santtujen, pamien ja kumien voimal + kukal/laatal & alkolla (ei pv:ttäin) pysyny ja aion jatkaa... Ku ois täl kertaa OIKEEST tarkotus lopettaa; mä en ois siihe muuten lääkkeit hakenu...

2vko 2pv ilman bubrea
3kk ilman piriä
sama ilman essoi (sitä ennen vuos)
yli puol vee ilman dexmii ja pollee (toi viim. olit tietonen lopetus!)
Muut jääny kans pois, mitä nyt on ottankaa...
Sienet tai laput on niin harv. et niit voi ottaa lopetuksen jälkeeki jos vastaa tulee, ku porukois liikun kuiteski....

JeSS! Mä oon jo lähes streitti :D
Still looking for something....
Asidyyli
LD50

Post by Asidyyli »

Ja nyt ei plinkki pelaa... ainakaan mulla! :evil:
nimimerkki
Psykonautti

Post by nimimerkki »

Asidyyli wrote:Ja nyt ei plinkki pelaa... ainakaan mulla! :evil:
Ei mullakaan, eikä varmaan kellään :?
Walrus
Psykonautti

Post by Walrus »

Varmaan 5 vuotta seurannu, jaksaa niit lueskella. Hyvä foorumihan tuo.
tropic
Apteekki

Post by tropic »

Tää on kyllä musta kaikinpuolin parempi foorumi kun plinkki kun täällä ei ketään tuomita ja muutekin meininki on tällä foorumilla sellanen mukavan rento ja hyvä .

Toisaalta sen paihdelinkin kuuluukin kai olla enempi sellanen valistava foorumi ja sinne taitaa olla aika paljon kirjoittelijoita , joten joukosta löytyy laidasta laitaan kirjoittelijoita kun se on muutenkin vissiin aika yleinen foorumi . On siellä välillä kyl ihan mielenkiintoisia keskusteluja ollu ja jotain hyvää tietoa mut kyl tätä foorumia lukiessa on aina jotenki tuntunu olevansa enemmän kotona 8)