Mua kiinnostaisi kokeilla efedriiniä suorituskykyä parantamaan ja hillitsemään ruokahalua. Mulla menee kuitenkin alla bupropioni, ja lyhytvaikutteista metyylifenidaattiakin tauotan harvemmin, joten ajattelin nyt vähän ottaa selvää ennen kuin menen rahojani syytämään purkkiin. =)
Eli, onko efedriinillä stimulanteille tyypillisiä "laskuja"? Ite oon siis tosi herkkä stimulanteille, jopa dexamfe tekee valjun olon joskus. Miten efedriinin ottaminen pitäis ajottaa mitä tulee vaikka treeniin, vai kantaako se koko päivän? Oon miettinyt myös, että onko vaikka ECA-kombo muutaman viikon kerrallaan miten kuormittavaa keholle, ja kulutanko itteeni vaan ihan kohtuuttomasti jos vedän tota vielä omien lääkkeitteni päälle. Medikinetin kanssa onneks on vähän pelivaraa, enkä välttämättä sitä tarvitse kuin aamuisin ja opiskellessa.
Tai oliskohan mitään vastaavaa ainetta?
Efedriini muiden stimujen kanssa
-
psychiCNoob
- Kameleontti
Re: Efedriini muiden stimujen kanssa
Nyt kun sattumalta eksyin stimuosastolle niin voisin tulla leikkimään wannabe-modea tänne.
Eli ennen, kun alottaa uutta topiccia niin kantsii tsekkaa et onko esim. Efedriini-aiheista ketjua jo perustettu, jossa voisit esittää kysymyksesi.
Tässä tapauksessa aiheesta on jo perustettu lanka: Efedriini
Jos jokaisesta kysymyksestä tekee oman ketjunsa niin Vaultin modetädit ja sedät tykkää kyttyrää..
Mut kai tää menee noobituksen piikkiin. (Eh.) Oppia ikä kaikki.
Eli ennen, kun alottaa uutta topiccia niin kantsii tsekkaa et onko esim. Efedriini-aiheista ketjua jo perustettu, jossa voisit esittää kysymyksesi.
Tässä tapauksessa aiheesta on jo perustettu lanka: Efedriini
Jos jokaisesta kysymyksestä tekee oman ketjunsa niin Vaultin modetädit ja sedät tykkää kyttyrää..
Life = The Trip