Lääkkeiden polttaminen?

Keskustelua opiaateista, opioideista, bentsodiatsepiineista ja muista sedatiiveista, sekä niiden turvallisesta käytöstä.
kujanaskuli
Psykonautti

Lääkkeiden polttaminen?

Post by kujanaskuli »

Mietin tossa et mitenkähän yleensä toimii lääkkeet poltettuna, vaikkapa bentsot?
Tossa lauantaina murskattiin kolme stesolidia lusikkaan, vettä sekaan, ja sitten keitettiin sytkärillä sellaseks klöntiks ja sit röökiä sekaan ja älystä keuhkoon :D Kaveri sanoi että pitäs toimia näin mutta itse en muista juurikaan vaikutuksia, bentsoja olin kuitenkin popsinut jo jonkinverran siihen alle.

Mitenkäs sitten kodeiini? Pystyisköhän panacodeja / niistä eroteltua kodeiinia jotenkin polttamaan?
"It's not a war on drugs, it's a war on personal freedom, it´s what it is ok?. Keep that in mind at all times. Thank you!"
frapathea

Re: Lääkkeiden polttaminen?

Post by frapathea »

Miks vitussa ne pitäis polttaa? Syömällä toimii kuitenkin luultavasti paremmin ja se on paremmaksi keuhkoillekin.
Thoxium

Post by Thoxium »

Kodeiinia voi polttaa (chaising ythe dragon tyylillä), jos muuttaa sen freebaseks. Mut se on yhtä järkevää ku kodeiinin piikittäminen, eli hirvee histamiinireaktio tulee.
kujanaskuli
Psykonautti

Post by kujanaskuli »

frapathea wrote:Miks vitussa ne pitäis polttaa? Syömällä toimii kuitenkin luultavasti paremmin ja se on paremmaksi keuhkoillekin.

En tiie jotenki vaan tykkään polttaa ku oon kannabismiehiä :D
Ja aattelin että jos toimis nopeemmin / eritavalla.
"It's not a war on drugs, it's a war on personal freedom, it´s what it is ok?. Keep that in mind at all times. Thank you!"
kujanaskuli
Psykonautti

Post by kujanaskuli »

Joo no lähinnä tuli ton viimelauantaisen takia kyseltyä. Oli jo sen verra sekasi ettei tajunnu vaan naamaan heittää niit stesolidei vaan älytin sit ku yllytettii :D

Ja sit mietin ku kodeiini on kumminki opiaatti niinku opa et toimisko seki polttamalla niinku opa :D
Usoda
LD50

Post by Usoda »

Polttamalla tuskin moni lääke mitenkään toimii, hukkaan vaan menee aineet. Snorttaamalla osa kylläkin..
Kodeiiniä voi käsittääkseni nauttia vaan oraalisesti sen metabolisoitumistavan takia jos oloja siitä hakee.
"Muutenki mulle tulee siitä mieleen vaa henkilö joka tapittaa himassa happonaamana animea, ihan jees laifstailllll.." - Frapathea
Resilar - Tehotippa | Fuck your shit! Fun things are fun!
Syksy
Olen kuin puu,
lehdet haisee paskalle.
Orava
frapathea

Post by frapathea »

kujanaskuli wrote:
frapathea wrote:Miks vitussa ne pitäis polttaa? Syömällä toimii kuitenkin luultavasti paremmin ja se on paremmaksi keuhkoillekin.

En tiie jotenki vaan tykkään polttaa ku oon kannabismiehiä :D
Ja aattelin että jos toimis nopeemmin / eritavalla.
Voi vittu... Nyt hajos... :DDDDDD

Heitä ne nassuun vaan, ihan vitun turhaa tollanen.
lanttu
Apteekki

Post by lanttu »

NO SIIS ASIA ON NIIN ETTÄ, NE EI TOIMI! Placebot eri genreen.
wtf
kujanaskuli
Psykonautti

Post by kujanaskuli »

Asiahan on siis harvinaisen selvä. Hmm ehkä on turhan hankala edes yrittää selittää miksi haluaisin polttaa niitä.
Mistä tällainen hajoilu ja vinoilu? Eihän bentsojen ohjeissa lue "EI TOIMI POLTTAMALLA" ja toimivathan monet muutkin "aineet" sekä syötynä että poltettuna, niin ei tämä nyt mikään aivan itsestäänselvyys ollut?
niksu
Psykonautti

Post by niksu »

Kuulin juuri, että fentanyyli toimii hyvin polttamalla. En tiedä asiasta enempää ja muutenkin fentanyyli pitäisi lailla kieltää. Myyjällä on niin suuri vastuu sen aineen kanssa, että hatva sen vatuun täyttää jne.. Joskus tullut nipsu poltettua. Jostain ihmeen syystä se jäi yhdeksi kerraksi.
ferox
OD

Post by ferox »

niksu wrote:muutenkin fentanyyli pitäisi lailla kieltää.
No onhan tuo laissa listattu niin huumaus- kuin lääkeaineena.
 “ ferox puhuu usein asiaa omas todellisuustunnelissaan ”  — frapa
SahkoinenVelho
Kameleontti

Post by SahkoinenVelho »

ferox wrote:
niksu wrote:muutenkin fentanyyli pitäisi lailla kieltää.
No onhan tuo laissa listattu niin huumaus- kuin lääkeaineena.
Tiiän et toi oli vaan heitto, mut pakko sanoa offina, et tässä huomaa kuinka paljon minkään aineen lailla kieltäminen auttaa käytön ehkäisemisessä. Nopeasti ajateltuna koko kieltoa ei edes huomaa...
kokasmurffi
Psykonautti

Post by kokasmurffi »

koulussa yks tuttu oli löytäny jonkin napin ja tuli kysymäänb minulta , mikäkähän tää nappi on ja saako mitään oloja..
sanoin et se on buranaa.. että et saa siitä mitään irti.
no se aikoi polttaa sen jos siitä kuitenki jotain oloja sais..
vastasin sille että et sinä buranasta mitään oloja saa, vaikka sen poltat.
no se jankutti vielä vastaan, että oon kyllä lukenu netistä et kipu lääkkeistä sais hyvän ja letkeen olon.. :roll:
no sanoin sille no sitte totta ihmeessä sun kannattaa polttaa se.. :heh:
Acid
Karvakuono

Post by Acid »

Ainakin rivatrilin pitäis toimia niin että laittaa sen folion päälle ja sytkällä lämppää folion alta ja laittaa vaikka älypullo (limsapullo ilman pohjaa) siihen folion yläpuolelle ja imasee rivathöyryt naamariin
Huiko
LD50

Post by Huiko »

Miksi lääkkeitä poltetaan? Kolisee huonommin ja on terveydelle melkosen haitallista. Ootteko kokeillu jauhaa hienoksi ja puottaa silmäänne? Kuullostaa about yhtä järkevältä. :left:
Tää tie vie tuskan, valitusten loukkoon.
Tän kautta käyt iänikuiseen vaivaan.
Tää tie vie kadotuksen väen joukkoon.

Oikeudenmukaisuus sai minut aikaan,
Jumalan Voima, Viisauden summa
ja Alkurakkaus, joka synnit peittää.

Vain ikuiset on ennen mua luotu,
myös mun on ikuisesti kestää suotu.
Kun tästä käyt, saat kaiken toivon heittää.

-Dante (n. armonvuonna 1321 jkr.
NatiHero
Kameleontti

Post by NatiHero »

asidi wrote:Ainakin rivatrilin pitäis toimia niin että laittaa sen folion päälle ja sytkällä lämppää folion alta ja laittaa vaikka älypullo (limsapullo ilman pohjaa) siihen folion yläpuolelle ja imasee rivathöyryt naamariin

Tää perustuu mihin? Minkäänlaista omaa kokemusta?
Velho wrote: Wed 28 Aug 2019, 19:34 NYT VITTU RYHDISTÄYTYKÄÄ DOUPPI ON ELÄMÄN PARASTA AIKAA ja muuteki sillo on jänskää :doh: :foil:
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

Mä järkytyin kun tossa kuulin subunpolttamisesta. Ihan xonena esim...
Personaes
OD

Post by Personaes »

Kait sitä voi polttaa vittu mitä tahansa, eriasia on että mitä on järkeä polttaa.

Tiedän tyyppejä jotka esim. polttaa essoja, kontteja tms, siitä vaan. Ei kait ole sattumaa, että samat tyypit tykkää mm. impata bensaa, butaania jne.
mun kirjoissa tollasilla on toinenkin nimi, vitun vammanen.
All that we see or seem, Is but a dream within a dream.
-Edgar Allan Poe
gaia
Kameleontti

Post by gaia »

Kyllä mä oon itse Subutexiä polttanut parikin kertaa ja hyvin toimii. Samaten teemuja. Mut kyllä mä oon aina ollut snorkkelimiehiä niin tykkään mielummin vetää ne nokkaan (kuin polttaa, tai vetää hihaan tai mitenkään muutenkaan.)
Vai toimiiko?
porter

Post by porter »

Image

Eka mietin et ei vittu mut sit olin että ne jotka tätä tekee on vitun GENIUS
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

gaia wrote:Kyllä mä oon itse Subutexiä polttanut parikin kertaa ja hyvin toimii.
Joo siis itekkin sanoin sitä enemmän sillä, että mielenkiintoista, koska toi on ihan yleinen tapa jossain piireissä. Kuulemma myös nousut ois paremmat kuin suonen kautta joidenkin mielestä.

En tiedä. Ite, kun oon niin pistänyt rajan suoneen vetämisen kohdalla niin polttaminen ajatuksena on aina ihan ok. Jos mä pevekkiäkin poltan niin vittu lääkeet sit samalla vaik :D

Kehohan paskaksi joo aina menee...
gaia
Kameleontti

Post by gaia »

Dexma wrote:
gaia wrote:Kyllä mä oon itse Subutexiä polttanut parikin kertaa ja hyvin toimii.
Joo siis itekkin sanoin sitä enemmän sillä, että mielenkiintoista, koska toi on ihan yleinen tapa jossain piireissä. Kuulemma myös nousut ois paremmat kuin suonen kautta joidenkin mielestä.

En tiedä. Ite, kun oon niin pistänyt rajan suoneen vetämisen kohdalla niin polttaminen ajatuksena on aina ihan ok. Jos mä pevekkiäkin poltan niin vittu lääkeet sit samalla vaik :D

Kehohan paskaksi joo aina menee...

Joo kyllä se kieltämättä nousee todella nopeasti ja sulavasti. Niinkun nokitettuna mutta pikakelauksella ja heti kun puhallat savut ulos. Vaikutus on luonnollisesti lyhympi kuin nasaalisesti.

Ja joo varmasti tosi paskaa keuhkoille, mutta tuskinpa keuhkot ovat ainoat jota on alkanut tämä kuosaaminen kolottamaan.
Vai toimiiko?
Musta8
Lepakko

Post by Musta8 »

Lääkkeiden polttaminen kuullostaa mun korvaan niin tyhmältä ja epätoivoiselta. Tekee varmaan kivoja jälkiä keuhkoille, voi keuhkoparkoja...
Yksi kaverini aikanaan poltti nitkuissa seroquelia ja buranaa, tosin tämä "kaverini" ei ole ikinä ollut mikään järjellä pilattu yksilö. Varmaan toiminu hyvin :D

Miksi niitä pitää polttaa kuin syötynäkin ne toimii? Tosin onhan nämä jehowatkin ihan samalla lailla kemikaaleja kuin muutkin lääkkeet.
Hi..!
5-meo-EMT
Psykonautti

Post by 5-meo-EMT »

Jatkeaineet taitaa tehdä hitollista damagee keuhkoille. Olin kuulemma joskus pellittänyt MELATONIINIA ?!?! kovissa ryynikänneissä. "SShe on tryptamiini niiku deeämtee ni pitäsh toimiii" tjsp... Joo tiedän, ei tarvi sanoa :oops: en tekisi tätä selvinpäin minkään muunkaan lääkkeen kanssa.

Mutta tosiaan tulipa mieleen seuraavaa... Eteläafrikassa taitaa olla melko yleistä poltella lääkkeitä sekoitettuna vaikka pilveen. Ainakin Quaaludet/Mandraxit joita sieltä siis vielä tänä päivänä löytyy kuuluu näihin. Samaten niin outoa kun se onkin suurimman HIV/AIDS populaation omaavana valtiona, siellä poltetaan pelkälteen / erilaisina seoksina efavirenz -nimistä HIV lääkettä :shock: .
You know the mind has a thousand eyes..
Opiaate

Post by Opiaate »

Onhan konttien pellittäminen helvetin yleistä, varsinkin jenkeissä. En nyt lähts mitään pameja edes kokeilee polttamalla...

Vähän OT, kerran 16 vuotiaana lätkästii PL pesään kaveriksi tahnapiriä, keuhkot diggas :cheers:
Pen
OD

Post by Pen »

Kaveri tykkää pellittää oksyjä. Varmaan tosi terveellistä touhua.