Mietin tossa et mitenkähän yleensä toimii lääkkeet poltettuna, vaikkapa bentsot?
Tossa lauantaina murskattiin kolme stesolidia lusikkaan, vettä sekaan, ja sitten keitettiin sytkärillä sellaseks klöntiks ja sit röökiä sekaan ja älystä keuhkoon Kaveri sanoi että pitäs toimia näin mutta itse en muista juurikaan vaikutuksia, bentsoja olin kuitenkin popsinut jo jonkinverran siihen alle.
Mitenkäs sitten kodeiini? Pystyisköhän panacodeja / niistä eroteltua kodeiinia jotenkin polttamaan?
"It's not a war on drugs, it's a war on personal freedom, it´s what it is ok?. Keep that in mind at all times. Thank you!"
Kodeiinia voi polttaa (chaising ythe dragon tyylillä), jos muuttaa sen freebaseks. Mut se on yhtä järkevää ku kodeiinin piikittäminen, eli hirvee histamiinireaktio tulee.
Joo no lähinnä tuli ton viimelauantaisen takia kyseltyä. Oli jo sen verra sekasi ettei tajunnu vaan naamaan heittää niit stesolidei vaan älytin sit ku yllytettii
Ja sit mietin ku kodeiini on kumminki opiaatti niinku opa et toimisko seki polttamalla niinku opa
"It's not a war on drugs, it's a war on personal freedom, it´s what it is ok?. Keep that in mind at all times. Thank you!"
Polttamalla tuskin moni lääke mitenkään toimii, hukkaan vaan menee aineet. Snorttaamalla osa kylläkin..
Kodeiiniä voi käsittääkseni nauttia vaan oraalisesti sen metabolisoitumistavan takia jos oloja siitä hakee.
"Muutenki mulle tulee siitä mieleen vaa henkilö joka tapittaa himassa happonaamana animea, ihan jees laifstailllll.." - Frapathea Resilar - Tehotippa | Fuck your shit! Fun things are fun! Syksy
Olen kuin puu,
lehdet haisee paskalle.
Orava
Asiahan on siis harvinaisen selvä. Hmm ehkä on turhan hankala edes yrittää selittää miksi haluaisin polttaa niitä.
Mistä tällainen hajoilu ja vinoilu? Eihän bentsojen ohjeissa lue "EI TOIMI POLTTAMALLA" ja toimivathan monet muutkin "aineet" sekä syötynä että poltettuna, niin ei tämä nyt mikään aivan itsestäänselvyys ollut?
Kuulin juuri, että fentanyyli toimii hyvin polttamalla. En tiedä asiasta enempää ja muutenkin fentanyyli pitäisi lailla kieltää. Myyjällä on niin suuri vastuu sen aineen kanssa, että hatva sen vatuun täyttää jne.. Joskus tullut nipsu poltettua. Jostain ihmeen syystä se jäi yhdeksi kerraksi.
niksu wrote:muutenkin fentanyyli pitäisi lailla kieltää.
No onhan tuo laissa listattu niin huumaus- kuin lääkeaineena.
Tiiän et toi oli vaan heitto, mut pakko sanoa offina, et tässä huomaa kuinka paljon minkään aineen lailla kieltäminen auttaa käytön ehkäisemisessä. Nopeasti ajateltuna koko kieltoa ei edes huomaa...
koulussa yks tuttu oli löytäny jonkin napin ja tuli kysymäänb minulta , mikäkähän tää nappi on ja saako mitään oloja..
sanoin et se on buranaa.. että et saa siitä mitään irti.
no se aikoi polttaa sen jos siitä kuitenki jotain oloja sais..
vastasin sille että et sinä buranasta mitään oloja saa, vaikka sen poltat.
no se jankutti vielä vastaan, että oon kyllä lukenu netistä et kipu lääkkeistä sais hyvän ja letkeen olon..
no sanoin sille no sitte totta ihmeessä sun kannattaa polttaa se.. :heh:
Ainakin rivatrilin pitäis toimia niin että laittaa sen folion päälle ja sytkällä lämppää folion alta ja laittaa vaikka älypullo (limsapullo ilman pohjaa) siihen folion yläpuolelle ja imasee rivathöyryt naamariin
Miksi lääkkeitä poltetaan? Kolisee huonommin ja on terveydelle melkosen haitallista. Ootteko kokeillu jauhaa hienoksi ja puottaa silmäänne? Kuullostaa about yhtä järkevältä.
Tää tie vie tuskan, valitusten loukkoon.
Tän kautta käyt iänikuiseen vaivaan.
Tää tie vie kadotuksen väen joukkoon.
Oikeudenmukaisuus sai minut aikaan,
Jumalan Voima, Viisauden summa
ja Alkurakkaus, joka synnit peittää.
Vain ikuiset on ennen mua luotu,
myös mun on ikuisesti kestää suotu.
Kun tästä käyt, saat kaiken toivon heittää.
asidi wrote:Ainakin rivatrilin pitäis toimia niin että laittaa sen folion päälle ja sytkällä lämppää folion alta ja laittaa vaikka älypullo (limsapullo ilman pohjaa) siihen folion yläpuolelle ja imasee rivathöyryt naamariin
Tää perustuu mihin? Minkäänlaista omaa kokemusta?
Velho wrote: Wed 28 Aug 2019, 19:34
NYT VITTU RYHDISTÄYTYKÄÄ DOUPPI ON ELÄMÄN PARASTA AIKAA ja muuteki sillo on jänskää
Kait sitä voi polttaa vittu mitä tahansa, eriasia on että mitä on järkeä polttaa.
Tiedän tyyppejä jotka esim. polttaa essoja, kontteja tms, siitä vaan. Ei kait ole sattumaa, että samat tyypit tykkää mm. impata bensaa, butaania jne.
mun kirjoissa tollasilla on toinenkin nimi, vitun vammanen.
All that we see or seem, Is but a dream within a dream.
-Edgar Allan Poe
Kyllä mä oon itse Subutexiä polttanut parikin kertaa ja hyvin toimii. Samaten teemuja. Mut kyllä mä oon aina ollut snorkkelimiehiä niin tykkään mielummin vetää ne nokkaan (kuin polttaa, tai vetää hihaan tai mitenkään muutenkaan.)
gaia wrote:Kyllä mä oon itse Subutexiä polttanut parikin kertaa ja hyvin toimii.
Joo siis itekkin sanoin sitä enemmän sillä, että mielenkiintoista, koska toi on ihan yleinen tapa jossain piireissä. Kuulemma myös nousut ois paremmat kuin suonen kautta joidenkin mielestä.
En tiedä. Ite, kun oon niin pistänyt rajan suoneen vetämisen kohdalla niin polttaminen ajatuksena on aina ihan ok. Jos mä pevekkiäkin poltan niin vittu lääkeet sit samalla vaik
gaia wrote:Kyllä mä oon itse Subutexiä polttanut parikin kertaa ja hyvin toimii.
Joo siis itekkin sanoin sitä enemmän sillä, että mielenkiintoista, koska toi on ihan yleinen tapa jossain piireissä. Kuulemma myös nousut ois paremmat kuin suonen kautta joidenkin mielestä.
En tiedä. Ite, kun oon niin pistänyt rajan suoneen vetämisen kohdalla niin polttaminen ajatuksena on aina ihan ok. Jos mä pevekkiäkin poltan niin vittu lääkeet sit samalla vaik
Kehohan paskaksi joo aina menee...
Joo kyllä se kieltämättä nousee todella nopeasti ja sulavasti. Niinkun nokitettuna mutta pikakelauksella ja heti kun puhallat savut ulos. Vaikutus on luonnollisesti lyhympi kuin nasaalisesti.
Ja joo varmasti tosi paskaa keuhkoille, mutta tuskinpa keuhkot ovat ainoat jota on alkanut tämä kuosaaminen kolottamaan.
Lääkkeiden polttaminen kuullostaa mun korvaan niin tyhmältä ja epätoivoiselta. Tekee varmaan kivoja jälkiä keuhkoille, voi keuhkoparkoja...
Yksi kaverini aikanaan poltti nitkuissa seroquelia ja buranaa, tosin tämä "kaverini" ei ole ikinä ollut mikään järjellä pilattu yksilö. Varmaan toiminu hyvin
Miksi niitä pitää polttaa kuin syötynäkin ne toimii? Tosin onhan nämä jehowatkin ihan samalla lailla kemikaaleja kuin muutkin lääkkeet.
Jatkeaineet taitaa tehdä hitollista damagee keuhkoille. Olin kuulemma joskus pellittänyt MELATONIINIA ?!?! kovissa ryynikänneissä. "SShe on tryptamiini niiku deeämtee ni pitäsh toimiii" tjsp... Joo tiedän, ei tarvi sanoa en tekisi tätä selvinpäin minkään muunkaan lääkkeen kanssa.
Mutta tosiaan tulipa mieleen seuraavaa... Eteläafrikassa taitaa olla melko yleistä poltella lääkkeitä sekoitettuna vaikka pilveen. Ainakin Quaaludet/Mandraxit joita sieltä siis vielä tänä päivänä löytyy kuuluu näihin. Samaten niin outoa kun se onkin suurimman HIV/AIDS populaation omaavana valtiona, siellä poltetaan pelkälteen / erilaisina seoksina efavirenz -nimistä HIV lääkettä .