Oravanpyörä sai mut kiinni eilen.
Menin puoliltapäivin töihin ja tunsin itseni väsyneeksi jo ratikassa matkalla töihin ts.tuntui ettei herää päivään ollenkaan.
Pumppu kävi välillä vähän epätasaisesti tai muljahteli sivulyöntiä välillä.
Mul on lasipalatsilta joitain satoja metrejä duuniin ja sillä matkallakin jos vähänki nopeemmin käveli ni hengästyi aivan saatanasti.
No duuniin ku pääsi ni ei olo vaan tasottunu vitun heikko olo ja pyörrytti,join kaakaota,söin suolaa,kun meinasin jo mikä kropas oikein on, ihmettelin et mitä helvettiä.
Teen asiakaspalvelua ja ensimmäinen oli tulossa,mut olin ihan hiton tärinöissä taukohuoneessa,sanoin työkaverille et ei tuu mitään,
vähänkin ku liikkus ni pumppu hakkas entistä kovemmin ja pyörrytti.
Sanoin et nyt ei pysty ja työkaveri huolissaan ja koko ajan kyseli jo et tilataaks lanssi et mul on joku kohtaus ja se ei perkele helpottanut omaa oloa yhtään.
Mut olo ei ottanu yhtään parantuakseen ja itsekin jo kallistuin et pakko tästä on päivystykseen lähtee.
Taksi alle haartmaniin ja siellä se loppupäivä menikin sydänfilmii ja verikokeet jne.
Olokin ehtis jo hiukan tasottua kun venttaili vuoroaan.
Nissä ei mitään ihmellistä ollut(onneksi) joku ulkomaalainen lääkäri sattus kohalle ja kommunikointi ei niin laaja-alasta ollut,tarkisti vaan toteili et ei mitään vakavaa ollu sydämessä jne.minkä periaatteessa arvasin.
Mut summasummarum.Töitä paiskittu 1,5 vuotta täällä aika suoraa huutoa ilman kummempia lomia(viimenen lomana pitämäni aika ollu n.4vuotta sitten barcelonassa vko) rupeaa näköjään kroppa pistää vastaan,mikä toisaalta on hyvä,jos heräis itsekin.
Viime vuos täällä olin työntekijänä ja liksat alalla vitun huonot,sopeuduin,nyt taas yrittäjän ominaisuudessa teen duuniani ,saanu
edellisvuoden mätkyt maksettua jne.mut kropasta irti kaikki otettu.
Pidän työstäni ja yleensä työnteosta se tuo mulle jonkinnäköistä rytmiä elämääni jota tarvitsen.
Mut rajansa kaikella,olo vieläkin ku ois jyrän alle.
Ehkä oon liian ankara itselleni ja tätä perusjuttuu et ei osaa nauttia onnistumisista tarpeeks jne.
Monia juttuja ku oikein alkaa kelaa mitkä tähän pisteeseen ajanut(exän kanssa säätämiset,alkoholin käyttö,unirytmit sekasin jne.)
mut olipahan "trippi",oli vappusuunnitelmat ja kaikki,mut ei jaksa,mieli tekis.
Eli tässä varmaan oli aika yleistä oravanpyörää.
Mut tää on mahtava juttu et löysin tämän saitin(deeli kiinnostus).
Eka foorumi missä ikinä olen jaksanu kirjoitella,pidän rennosta ja ei tuomitsevasta ilmapiiristä täällä,kiitos kaikille ja hyvät vaput!