Konsertit, keikat, tapahtumat jne.
-
tzyrehai
- Psykonautti
Re: Konsertit, keikat, tapahtumat jne.
NONIIN Ketä vaulttilaisista on lähdössä Existenceen?
Tahtoo meinaan miittailla porukkaa ja paljon! ::3
no mitäs
-
Hz0
- Apteekki
Meikäläinen on ainakin lähdössä. Toivotaan että osuis hyvät kelit >:]tzyrehai wrote:NONIIN Ketä vaulttilaisista on lähdössä Existenceen?
<@ferox> mä en pysty kuvittelemaan toista kanavaa, jonka puheenaiheet vaihtelee kvanttifysiikasta s-marketin ryöstämiseen
-
King Ink
- LD50
Noita Lawatanssei oon täs miettiny, pitäis todennäköisesti lainata kavereilta rahaa sitä varten, mut mieli tekis aika viitust.
-
VoodooPeople
- Karvakuono
Lawatanssit oli ainakin viime kesänä tosi jees. Tänäkin vuonna paikalla 98% varmuudella.
Jos sitä uskaltautuis vaik JORAA piiitkästä aikaa..
Jos sitä uskaltautuis vaik JORAA piiitkästä aikaa..
-
SadPanda
- LD50
:::RaveIsland2011 @oulu kuusisaari :::
http://raveisland.com/
Tonne on lähettävä. Kattoo sit loppukuusta jos lawatansseille
viimevuonna piti lawatansseile mut ei tullu lähettyä ehkäpä nyt saa aikaseks. Ois rento miittailla tietty vaulttilaisia siellä. Ja hei jos kuusisaaree ootte tulos nii törmäilääÄn!
http://raveisland.com/
Tonne on lähettävä. Kattoo sit loppukuusta jos lawatansseille
[17:14] <bong_aqua> oot kyllä kohtuukäytön ruumiillistuma
-
VoodooPeople
- Karvakuono
Eilinen Foo Fightersin keikka oli muuten melkosen kohillaan, bändi on todella kovassa kunnossa ja soittivat reilun kahen tunnin setin. Oliks täält muit sattumoisin tsiigaamas?
-
wRRa
- Moderator
Minäkin minäkin! Järkkäämässä Existenceä jopa. Mut voipi bongata sit avajaisseremonian aikaan hyvin näkyvältä paikalta :-D Koittakaapa tunnistaa.Hz0 wrote:Meikäläinen on ainakin lähdössä. Toivotaan että osuis hyvät kelit >:]tzyrehai wrote:NONIIN Ketä vaulttilaisista on lähdössä Existenceen?
"The Emperor... wants to conquer outer space. Yoda... wants to explore inner space, and that is the fundamental difference between the good and the bad side of the force."
-
dazerc
Itsekkin mietin tonne lähtöä, mut ei raaski mämmiä kiskoo niin usein että lähtis tonne ja lawatansseille, joten on pakko valita parempi eli lawatanssitwRRa wrote:Minäkin minäkin! Järkkäämässä Existenceä jopa. Mut voipi bongata sit avajaisseremonian aikaan hyvin näkyvältä paikalta :-D Koittakaapa tunnistaa.Hz0 wrote:Meikäläinen on ainakin lähdössä. Toivotaan että osuis hyvät kelit >:]tzyrehai wrote:NONIIN Ketä vaulttilaisista on lähdössä Existenceen?
-
wRRa
- Moderator
Itsehän päätin mämmin vetämisen lopettaa kokonaan eikä se silti ole mikään este kekkereissä käymiselledazerc wrote:Itsekkin mietin tonne lähtöä, mut ei raaski mämmiä kiskoo niin usein että lähtis tonne ja lawatansseille, joten on pakko valita parempi eli lawatanssitSieltä saattaa meitsin bongata pupillit lautasina
"The Emperor... wants to conquer outer space. Yoda... wants to explore inner space, and that is the fundamental difference between the good and the bad side of the force."
-
sxoxyvg
- OD
Existence himottas, vähän vaiheissa vielä kun Tampereella pitää luultavasti perjantai viettää. Lieköhän kukaan liikennöimässä lauantaina Juupavaaran suuntaan..
negatiivisesti sekaisin
<Dexma> Okei okei.
<Dexma> MÄ OLEN IHAN PERUSPANO
<Dexma> Okei okei.
<Dexma> MÄ OLEN IHAN PERUSPANO
-
LazeX
- Karvakuono
Marraskuussa In Flames, helmikuussa Rammstein. Tykkään.
Nobody dies a virgin, life fucks us all.
-
Uke
- LD50
http://www.facebook.com/summersoundfestival?ref=ts
Any1? coming? lawatanssien kans saman viikonloppun mut i dont give a fuck, meen paljo mielummi tänne, plus lawatansseille nii pitkä matka eikä oo ku yks vapaa siin. Jos jotain porukkaa tulos ni vois miittailla, oon mitä ilmeisemmi tulossa iteksee ku kaikki kaverit menee lawalle tanssii!
Any1? coming? lawatanssien kans saman viikonloppun mut i dont give a fuck, meen paljo mielummi tänne, plus lawatansseille nii pitkä matka eikä oo ku yks vapaa siin. Jos jotain porukkaa tulos ni vois miittailla, oon mitä ilmeisemmi tulossa iteksee ku kaikki kaverit menee lawalle tanssii!

''Ihmiset ovat tismalleen kuin kukat: tarvitsemme aurinkoa ja hoivaa ja sen sellaista, mutta kasvamme paremmin kun päälle nakkaa pussin paskaa.''
PLUR Peace, Love, Unity, Respect.
-
doof
- Kameleontti
Mä lähen tonne jos vaan saan jonku frendi mukaa. Yksin on hiuka nihkee lähteeUke wrote:http://www.facebook.com/summersoundfestival?ref=ts
-
zerk
Jos saan nipsuij jostain ajoissa niin oon tulossa kans summer soundiin
-
Boilder
- Lepakko
älähän nyt vielä sano ^^ Vois koittaa saada tarpeeks herkkuja kasaan jos vaikka sattuis tulemaan..ja laitan linkkii jos nyt saan vaikka lähdettyäkin ^^Uke wrote:http://www.facebook.com/summersoundfestival?ref=ts
“The more Chaotic I am, the more complete I am.”
-A.O.Spare
-A.O.Spare
-
Uke
- LD50
im not alone!Boilder wrote:älähän nyt vielä sano ^^ Vois koittaa saada tarpeeks herkkuja kasaan jos vaikka sattuis tulemaan..ja laitan linkkii jos nyt saan vaikka lähdettyäkin ^^Uke wrote:http://www.facebook.com/summersoundfestival?ref=ts

''Ihmiset ovat tismalleen kuin kukat: tarvitsemme aurinkoa ja hoivaa ja sen sellaista, mutta kasvamme paremmin kun päälle nakkaa pussin paskaa.''
-
Varjo
Vitun Existence ku ei yksinkertasesti ollu massii...
Ens vuonna sitten... 
-
kurttu
- Psykonautti
Lawatansseille täältäkin varmaan lähdössä, ois iha siisti miittailla porukkaa..? Saiskoha jonku pienimuotosen miittinkin sinne aikasiksi?
-
smokywestern
- Lepakko
Oulu 187 --------->
miks otit kun piti antaa ei ollut selkärankaa/
sisäl vatikaanis kenkää antaa jeesus ku näkee paavis/
sisäl vatikaanis kenkää antaa jeesus ku näkee paavis/
-
Vape
- Lepakko
http://www.facebook.com/event.php?eid=196926413660783
ois kyl nätti jos tänään sais rahaa niin pääsis tuonne
-
redrum
- Psykonautti
Huomen siellä ja la KunnariaVape wrote:http://www.facebook.com/event.php?eid=196926413660783
-
Uke
- LD50
Näitä Ms. Emman bileristeilyit on tänä kesänä näköjää ollu iha törkeen hyvi.. kertaakaa en oo päässy mut kyl koitan viel päästä jollekki kerralle mukaa
( http://www.klubitus.org/tapahtuma.php?id=21454 )
( http://www.klubitus.org/tapahtuma.php?id=21454 )

-
oxycontin
- Psykonautti
laitoin sulle yksityisviestiä... eli oon tulossa ilosaareen... nyt kyllä tuli vähän lyhyt ilmoitusaikaa1pp4 wrote:Hellou.. Semmosella asialla et onkohan moni täältä tulossa ilosaarirockiin?
Itse asustelen joensuussa ja tästä kämpiltä on sinne joku 4km matkaa. Kyydit alueelle onnistuu jos esim mun luona jotain miitin tynkää tai semmosta pidettäisiin. Tosin ulkona paras niin voisin miettii rauhallisen paikan ja hakea porukan paikalle esim.
Ilmotelkaa vaikka tänne tai yv:nä ketkä olis tulossa jos saataisiin jonkunlainen kööri niin voitas istuskella esim alkupäivä muualla kuin alueen lähistöllä ja siitä sitten lähteä jokainen omille teilleen taikka samoille
-
Lehti
- Karvakuono
Kiinnostais myös Lawatanssitkurttu wrote:Lawatansseille täältäkin varmaan lähdössä, ois iha siisti miittailla porukkaa..? Saiskoha jonku pienimuotosen miittinkin sinne aikasiksi?
I'm not smoking any more, but I ain't smokin' any less
-
wRRa
- Moderator
Rainbow Gatheringissä tullut vietettyä aikaa tämä viikko. Nyt on välipäivä ja kohta lähetään takaisin. On muuten Oulun lähellä, että kantsii tulla jos on hippihenkinen tyyppi. Rainbow ei ole mikään yleinen tapahtuma vaikka sinne periaatteessa onkin vapaa pääsy, joten en tarkempaa sijaintia tässä kerro. Ottakoon selville ken haluaa :-)
Seuraava tapahtuma liekin sitten Ozora Unkarissa.
Seuraava tapahtuma liekin sitten Ozora Unkarissa.
-
seesee
- Lepakko
No kait mää täälläkin si mainostan tätä! Tosin meikä ainakin ujona tyyppinä lähtee shortseissä ja jossai kivassa T-paidassa. + Kuivat vaatteet narikkaan kyllä.
Siis tottakai tyhmä saa olla..
Mut ei noin vitu aivokuollu
- puslu
Mut ei noin vitu aivokuollu
- puslu
-
oxycontin
- Psykonautti
Lehti wrote:Kiinnostais myös Lawatanssitkurttu wrote:Lawatansseille täältäkin varmaan lähdössä, ois iha siisti miittailla porukkaa..? Saiskoha jonku pienimuotosen miittinkin sinne aikasiksi?
Jos kelpuutatte seuraan niin laittakaa privaviestiä. Tiedän, etten ole aktiivisimpia kirjoittajia, mutta kova lukija olen ollut vuosikausia (enkä kauaa ole uskaltanut kirjoittaakaan ja olen pitänyt pientä taukoakin)
Mutta olisi tosiaan kiva tavata lisää samanhenkisiä ihmisiä.
-
tsundere
- Lepakko
lawatanssimaan mäkin oon menossa
siellähän on vaan yksi iso leirintäalue? ehkä siel sit tulee törmättyä vaulttilaisiinkin : ) pitää vaan katella kenellä on suurimmat pupillit ja lyöttäytyä seuraan
-
Tavantallaaja
- Psykonautti
Lawatansseille kans
Joo miitti LAAAAAAAW
Parhaimmillaan: luova, syvällinen ja ilmaisuvoimainen
Huonoimmillaan: loukkaantuva, oikutteleva, ylitunteellinen
"mietin usein miltä tunteeni tuntuvat minusta."
Huonoimmillaan: loukkaantuva, oikutteleva, ylitunteellinen
"mietin usein miltä tunteeni tuntuvat minusta."
-
wRRa
- Moderator
Luulenpa vaan että ei taida olla pelkästään vaulttilaisia ne joilla on isohkot pupillit, vaan n. 90% porukastatsundere wrote:lawatanssimaan mäkin oon menossasiellähän on vaan yksi iso leirintäalue? ehkä siel sit tulee törmättyä vaulttilaisiinkin : ) pitää vaan katella kenellä on suurimmat pupillit ja lyöttäytyä seuraan
Viime vuonna oli kaks leirintäaluetta, porttien sisäpuolel ja ulkopuolel.
Suosittelen muuten piilottaa doupit huolellisesti, sillä on ihan mahdollista että jo menomatkalla auto saatetaan ratsata. Näin kävi existence-porukalle. Mä alan tästä lähtien kantaa mukanani minigrippejä joissa on perunajauhoja tai muita vastaavia mömmöjä. Saapahan vähän härnättyä poliisia, noitten tutkiminen nimittäin maksaa kohtuu paljon :-D Ois siistiä kun moni muukin tekis saman, saatais poliisille vähän puuhaa!
Btw, happoa koirat ei haista