Konsertit, keikat, tapahtumat jne.

Keskustelua taiteista ja luovuudesta.
tzyrehai
Psykonautti

Re: Konsertit, keikat, tapahtumat jne.

Post by tzyrehai »

NONIIN Ketä vaulttilaisista on lähdössä Existenceen?

Tahtoo meinaan miittailla porukkaa ja paljon! ::3
no mitäs
Hz0
Apteekki

Post by Hz0 »

tzyrehai wrote:NONIIN Ketä vaulttilaisista on lähdössä Existenceen?

Meikäläinen on ainakin lähdössä. Toivotaan että osuis hyvät kelit >:]
<@ferox> mä en pysty kuvittelemaan toista kanavaa, jonka puheenaiheet vaihtelee kvanttifysiikasta s-marketin ryöstämiseen
King Ink
LD50

Post by King Ink »

Noita Lawatanssei oon täs miettiny, pitäis todennäköisesti lainata kavereilta rahaa sitä varten, mut mieli tekis aika viitust.
VoodooPeople
Karvakuono

Post by VoodooPeople »

Lawatanssit oli ainakin viime kesänä tosi jees. Tänäkin vuonna paikalla 98% varmuudella.
Jos sitä uskaltautuis vaik JORAA piiitkästä aikaa.. :P
SadPanda
LD50

Post by SadPanda »

:::RaveIsland2011 @oulu kuusisaari :::
http://raveisland.com/
Tonne on lähettävä. Kattoo sit loppukuusta jos lawatansseille :) viimevuonna piti lawatansseile mut ei tullu lähettyä ehkäpä nyt saa aikaseks. Ois rento miittailla tietty vaulttilaisia siellä. Ja hei jos kuusisaaree ootte tulos nii törmäilääÄn!
[17:14] <bong_aqua> oot kyllä kohtuukäytön ruumiillistuma
VoodooPeople
Karvakuono

Post by VoodooPeople »

Eilinen Foo Fightersin keikka oli muuten melkosen kohillaan, bändi on todella kovassa kunnossa ja soittivat reilun kahen tunnin setin. Oliks täält muit sattumoisin tsiigaamas?
wRRa
Moderator

Post by wRRa »

Hz0 wrote:

Minäkin minäkin! Järkkäämässä Existenceä jopa. Mut voipi bongata sit avajaisseremonian aikaan hyvin näkyvältä paikalta :-D Koittakaapa tunnistaa.
"The Emperor... wants to conquer outer space. Yoda... wants to explore inner space, and that is the fundamental difference between the good and the bad side of the force."
dazerc

Post by dazerc »

wRRa wrote:
Hz0 wrote:

Minäkin minäkin! Järkkäämässä Existenceä jopa. Mut voipi bongata sit avajaisseremonian aikaan hyvin näkyvältä paikalta :-D Koittakaapa tunnistaa.
Itsekkin mietin tonne lähtöä, mut ei raaski mämmiä kiskoo niin usein että lähtis tonne ja lawatansseille, joten on pakko valita parempi eli lawatanssit 8) Sieltä saattaa meitsin bongata pupillit lautasina
wRRa
Moderator

Post by wRRa »

dazerc wrote:Itsekkin mietin tonne lähtöä, mut ei raaski mämmiä kiskoo niin usein että lähtis tonne ja lawatansseille, joten on pakko valita parempi eli lawatanssit 8) Sieltä saattaa meitsin bongata pupillit lautasina
Itsehän päätin mämmin vetämisen lopettaa kokonaan eikä se silti ole mikään este kekkereissä käymiselle :D Huono syy ;)
"The Emperor... wants to conquer outer space. Yoda... wants to explore inner space, and that is the fundamental difference between the good and the bad side of the force."
sxoxyvg
OD

Post by sxoxyvg »

Existence himottas, vähän vaiheissa vielä kun Tampereella pitää luultavasti perjantai viettää. Lieköhän kukaan liikennöimässä lauantaina Juupavaaran suuntaan..
negatiivisesti sekaisin

<Dexma> Okei okei.
<Dexma> MÄ OLEN IHAN PERUSPANO
LazeX
Karvakuono

Post by LazeX »

Marraskuussa In Flames, helmikuussa Rammstein. Tykkään.
Nobody dies a virgin, life fucks us all.
Uke
LD50

Post by Uke »

http://www.facebook.com/summersoundfestival?ref=ts

Any1? coming? lawatanssien kans saman viikonloppun mut i dont give a fuck, meen paljo mielummi tänne, plus lawatansseille nii pitkä matka eikä oo ku yks vapaa siin. Jos jotain porukkaa tulos ni vois miittailla, oon mitä ilmeisemmi tulossa iteksee ku kaikki kaverit menee lawalle tanssii!
Image
''Ihmiset ovat tismalleen kuin kukat: tarvitsemme aurinkoa ja hoivaa ja sen sellaista, mutta kasvamme paremmin kun päälle nakkaa pussin paskaa.''

PLUR Peace, Love, Unity, Respect.
doof
Kameleontti

Post by doof »

Uke wrote:http://www.facebook.com/summersoundfestival?ref=ts

Any1? coming? lawatanssien kans saman viikonloppun mut i dont give a fuck, meen paljo mielummi tänne, plus lawatansseille nii pitkä matka eikä oo ku yks vapaa siin. Jos jotain porukkaa tulos ni vois miittailla, oon mitä ilmeisemmi tulossa iteksee ku kaikki kaverit menee lawalle tanssii!
Mä lähen tonne jos vaan saan jonku frendi mukaa. Yksin on hiuka nihkee lähtee
zerk

Post by zerk »

Jos saan nipsuij jostain ajoissa niin oon tulossa kans summer soundiin
Boilder
Lepakko

Post by Boilder »

älähän nyt vielä sano ^^ Vois koittaa saada tarpeeks herkkuja kasaan jos vaikka sattuis tulemaan..ja laitan linkkii jos nyt saan vaikka lähdettyäkin ^^
“The more Chaotic I am, the more complete I am.”
-A.O.Spare
Uke
LD50

Post by Uke »

Boilder wrote:

älähän nyt vielä sano ^^ Vois koittaa saada tarpeeks herkkuja kasaan jos vaikka sattuis tulemaan..ja laitan linkkii jos nyt saan vaikka lähdettyäkin ^^
im not alone! :P
Image
''Ihmiset ovat tismalleen kuin kukat: tarvitsemme aurinkoa ja hoivaa ja sen sellaista, mutta kasvamme paremmin kun päälle nakkaa pussin paskaa.''

Varjo

Post by Varjo »

Vitun Existence ku ei yksinkertasesti ollu massii... :twisted: Ens vuonna sitten... :love:
kurttu
Psykonautti

Post by kurttu »

Lawatansseille täältäkin varmaan lähdössä, ois iha siisti miittailla porukkaa..? Saiskoha jonku pienimuotosen miittinkin sinne aikasiksi?
smokywestern
Lepakko

Post by smokywestern »

Oulu 187 --------->
miks otit kun piti antaa ei ollut selkärankaa/
sisäl vatikaanis kenkää antaa jeesus ku näkee paavis/
Vape
Lepakko

Post by Vape »

http://www.facebook.com/event.php?eid=196926413660783

ois kyl nätti jos tänään sais rahaa niin pääsis tuonne
redrum
Psykonautti

Post by redrum »

Vape wrote:http://www.facebook.com/event.php?eid=196926413660783

ois kyl nätti jos tänään sais rahaa niin pääsis tuonne
Huomen siellä ja la Kunnaria ;)
Uke
LD50

Post by Uke »

Näitä Ms. Emman bileristeilyit on tänä kesänä näköjää ollu iha törkeen hyvi.. kertaakaa en oo päässy mut kyl koitan viel päästä jollekki kerralle mukaa
( http://www.klubitus.org/tapahtuma.php?id=21454 )
Image

oxycontin
Psykonautti

Post by oxycontin »

a1pp4 wrote:Hellou.. Semmosella asialla et onkohan moni täältä tulossa ilosaarirockiin?

Itse asustelen joensuussa ja tästä kämpiltä on sinne joku 4km matkaa. Kyydit alueelle onnistuu jos esim mun luona jotain miitin tynkää tai semmosta pidettäisiin. Tosin ulkona paras niin voisin miettii rauhallisen paikan ja hakea porukan paikalle esim.

Ilmotelkaa vaikka tänne tai yv:nä ketkä olis tulossa jos saataisiin jonkunlainen kööri niin voitas istuskella esim alkupäivä muualla kuin alueen lähistöllä ja siitä sitten lähteä jokainen omille teilleen taikka samoille :)
laitoin sulle yksityisviestiä... eli oon tulossa ilosaareen... nyt kyllä tuli vähän lyhyt ilmoitusaika ;D
Lehti
Karvakuono

Post by Lehti »

kurttu wrote:Lawatansseille täältäkin varmaan lähdössä, ois iha siisti miittailla porukkaa..? Saiskoha jonku pienimuotosen miittinkin sinne aikasiksi?
Kiinnostais myös Lawatanssit
I'm not smoking any more, but I ain't smokin' any less
wRRa
Moderator

Post by wRRa »

Rainbow Gatheringissä tullut vietettyä aikaa tämä viikko. Nyt on välipäivä ja kohta lähetään takaisin. On muuten Oulun lähellä, että kantsii tulla jos on hippihenkinen tyyppi. Rainbow ei ole mikään yleinen tapahtuma vaikka sinne periaatteessa onkin vapaa pääsy, joten en tarkempaa sijaintia tässä kerro. Ottakoon selville ken haluaa :-)

Seuraava tapahtuma liekin sitten Ozora Unkarissa.
seesee
Lepakko

Post by seesee »

No kait mää täälläkin si mainostan tätä! Tosin meikä ainakin ujona tyyppinä lähtee shortseissä ja jossai kivassa T-paidassa. + Kuivat vaatteet narikkaan kyllä.
Siis tottakai tyhmä saa olla..
Mut ei noin vitu aivokuollu
- puslu
oxycontin
Psykonautti

Post by oxycontin »

Lehti wrote:
kurttu wrote:Lawatansseille täältäkin varmaan lähdössä, ois iha siisti miittailla porukkaa..? Saiskoha jonku pienimuotosen miittinkin sinne aikasiksi?
Kiinnostais myös Lawatanssit

Jos kelpuutatte seuraan niin laittakaa privaviestiä. Tiedän, etten ole aktiivisimpia kirjoittajia, mutta kova lukija olen ollut vuosikausia (enkä kauaa ole uskaltanut kirjoittaakaan ja olen pitänyt pientä taukoakin)
Mutta olisi tosiaan kiva tavata lisää samanhenkisiä ihmisiä.
tsundere
Lepakko

Post by tsundere »

lawatanssimaan mäkin oon menossa :D siellähän on vaan yksi iso leirintäalue? ehkä siel sit tulee törmättyä vaulttilaisiinkin : ) pitää vaan katella kenellä on suurimmat pupillit ja lyöttäytyä seuraan
vastatkaa vihaan rakkaudella
Tavantallaaja
Psykonautti

Post by Tavantallaaja »

Lawatansseille kans :love: Joo miitti LAAAAAAAW
Parhaimmillaan: luova, syvällinen ja ilmaisuvoimainen
Huonoimmillaan: loukkaantuva, oikutteleva, ylitunteellinen
"mietin usein miltä tunteeni tuntuvat minusta."
wRRa
Moderator

Post by wRRa »

tsundere wrote:lawatanssimaan mäkin oon menossa :D siellähän on vaan yksi iso leirintäalue? ehkä siel sit tulee törmättyä vaulttilaisiinkin : ) pitää vaan katella kenellä on suurimmat pupillit ja lyöttäytyä seuraan
Luulenpa vaan että ei taida olla pelkästään vaulttilaisia ne joilla on isohkot pupillit, vaan n. 90% porukasta :D... Veikkaan että mesta on myös täynnä poliiseja ja huumekoiria, eikä suinkaan vaan vaulttilaisten takia. Ei oo mitenkään sattumaa että myös vaulttilaisia löytyy varmasti paljon Lawatansseilta, yleinen meininki kun on mitä on.

Viime vuonna oli kaks leirintäaluetta, porttien sisäpuolel ja ulkopuolel.

Suosittelen muuten piilottaa doupit huolellisesti, sillä on ihan mahdollista että jo menomatkalla auto saatetaan ratsata. Näin kävi existence-porukalle. Mä alan tästä lähtien kantaa mukanani minigrippejä joissa on perunajauhoja tai muita vastaavia mömmöjä. Saapahan vähän härnättyä poliisia, noitten tutkiminen nimittäin maksaa kohtuu paljon :-D Ois siistiä kun moni muukin tekis saman, saatais poliisille vähän puuhaa!

Btw, happoa koirat ei haista :)