"seinää" kokoajan ja katella, mitä ne oikeen päivittelee. Jos tapahtuu jotain mullistavaa, niin eiköhän sen kuule sit
vaikka puhelimitse tai kavereiden suusta.
Allekirjoitan myös tuon.niiskuneiti wrote:Viharakkaussuhde naamakirjaan
Samoilla linjoilla, ikinä en ole naamakirjan profiilia omistanut.Tanz wrote:Word.HiisaajaHiisi wrote:Koskaan en ole ollut jäsenenä, enkä tule olemaan. Ei vaan kiinnosta mitä joku söi viis minuuttia sitten tai minkä värinen paska tuli
Hyvin kuumottava yhteisö kaikenkaikiaan. Minä tyydyn soittamaan ja näkemään ystäviä in real life. Se on mun mielestä ihan jees.
Kiitti linkistä, nyt on tili kokonaan pois. En ole kyllä 4kk edes käynyt tuolla ja sitä ennenkin käyttö väheni huomattavasti kun porukat sai tietää mun narkkauksesta (taas) naamapaskan takia.. Eikä mulla oo kellekkään koskaan mitään asiaa, puhelinkin on lähinnä siks että kytät sun muut soittaa suoraan mulle eikä porukoille..Jimbo wrote:http://www.nettiet.fi/kysy/internet/art ... ista-.html
Tuon linkin takaa ohjetta lopullisesta irtisanoutumisesta.
Kiitos todellakin tästä, nyt on poistettu tunnus. Minulla on ladattuna omat tiedostoni naamakirjasta koneelle, kiva kun sai kuvat ja videot talteen. Päätin kuitenkin poistaa tuon, että jos joskus menee takaisin (ajattelin laittaa vaan itseni sinne, että minuun voi ottaa kaukaa yhteyttä, ehkä) niin voi aloittaa puhtaalta pöydältä.Jimbo wrote:http://www.nettiet.fi/kysy/internet/art ... ista-.html
Tuon linkin takaa ohjetta lopullisesta irtisanoutumisesta.
Joo, toi timanttipeli oli mahtava. Onneks myös google+ tarjoaa tämän pelin pelattavaksi.tsundere wrote:jooh, puolisen vuotta sitä jaksoi katsella ihan vaan sen timanttipelin takia"1 minute! GO!"
etkä erakoidunaponen wrote: ..Puoli päivää ollu poissa naamakirjasta ja tunnen suurta ärsytystä kun kukaan ei ole kirjoittanut tekstaria tai sähköpostia tai mitään, ei ole kirjeitäkään tullu postiin. Erakoidun

Joo toi on kyl vähän harmi et nykyään promot laittaa melkeenpä ensisijasesti kaiken tiedon Facebookkiin pippaloista ja foorumit yms. tiedotuspaikat jää sit vähän toissijasiks.naponen wrote: Ja että pysyn mukana menossa, noiden bileiden ja keikkojen suhteen.

Sattumien summia tahi ei, mun kuolleen ystävän tunnukset poistuivat hänen seuraavana syntymäpäivänään jolloin ei sitten enää vuosia täytelty. Itse en käytä.testeri420 wrote:Yksi kuollut ystäväni köllii vieläkin assfacebookissa...
Näin, vaikka välillä jo tuntuu ettei sillä mitään merkitystä olisi, kun google jo minut raiskannut vuosia sitten.ferox wrote:Allekirjoittanut ei ikinä tule rekisteröitymään Facebookiin, koska pitää luonnonvastaisena ajatusta oikeiden henkilötietojensa, sosiaalisen verkostonsa ja koko yksityiselämänsä julkaisemisesta Internetissä kenen tahansa nähtäväksi.
En oikeastaan edes tiennyt, että jotkut käyttävät aikaa Facebookin dissailuun.Feya wrote:En totta puhuen ymmärrä tätä jatkuvaa Facebookin mollaamista, aivan kuin se jotenkin häiritsisi valtavasti niiden ihmisten elämää, jotka eivät sitä käytä.