ku ei oikee faijalta viittis kysyy kyytiä sinne selvitykseen ku bussirahat meni tilatessa
Tulli nappas salviat
-
ToniLilli
- Karvakuono
Tulli nappas salviat
Mitäs nyt
unohtaako ne mut jos en ota yhteyttä 20 päivän kuluessa vai rupeeko vinkumaa myöhemmin?
ku ei oikee faijalta viittis kysyy kyytiä sinne selvitykseen ku bussirahat meni tilatessa
noob
-
ToniLilli
- Karvakuono
-
silokkisalaatti
- Karvakuono
-
benelux fat
- Kameleontti
-
ToniLilli
- Karvakuono
-
HUUHAA
- Apteekki
-
Asidyyli
- LD50
-
HUUHAA
- Apteekki
-
tropic
- Apteekki
Joo kaverilla kävi vähän samalla tavalla ja oli sanonut ,että ei ole mitään tietoa kuka sen paketin on sille lähettäny ja miksi . Selvis säikähdyksellä tilanteesta kun sille muistaakseni soitettiin tai kuullusteltiin asiasta suullisesti .silokkisalaatti wrote:Takasin et oo noita saamassa jokatapauksessa. Sano niille että et tiiä siitä paketista mitään eikä kiinnosta tulle mihinkään selvittelyihin. Ei ole kyllä kokemusta tälläisesta tilanteesta mutta eiks se noin pitäs hoitua :?: :idea:
Mikäköhän tilanne muuten sitten on jos rikosrekisteristä löytyy jotain huumeista niin vaikuttaakohan se paljon asiaan ?
-
kurz
- Psykonautti
Mulla jäi puolisentoista vuotta sitten tulliin paketti jossa oli mm. ayahuscan ainekset, salviaa ja lsa-siemeniä. Lähettivät muistaakseni kirjeen ja käskivät soittaa tulliin. Soitin sinne ja sanoivat ettei paketin sisältö ole laillista. Kysyin, että saisinko ne siemenet kun luulin että niiden maahantuontikin on laillista, vastasivat vain että mikään niistä ei ole laillista ja siihen koko juttu jäi.
-
Enth
Aina on pieni riski paketteja tilaillessa. Itse oon tilannu eri liikkeistä about 10 kertaa eikä vielä oo tullut tullin kanssa ongelmia (koputtaa puuta, just on yks paketti tulos ens viikol :p)
Ainoastaan yks jenkeistä tilattu (sieltä tilaa enää mitään) jäi kun oli ystävällisesti pakettiin kirjoitettu "food supplements" ja suomessahan noi katotaan heti
(piracetamia ym. tilasin = ILLEGAL IN FINLAND!!!!1111)
Ainoastaan yks jenkeistä tilattu (sieltä tilaa enää mitään) jäi kun oli ystävällisesti pakettiin kirjoitettu "food supplements" ja suomessahan noi katotaan heti
-
W10
- Kameleontti
Mitenköhän on ollut RC:den kanssa? Onko kellään kokemusta miten tulli on näiden namien kanssa toiminut? Itse olen kuullut, että joillain on jäännyt aineet tulliin (ei oltu luokiteltu vielä laittomiksi), niin olivat syynänneet ja pelkästään sakot pistäneet.
"It rubs the lotion on its skin or else it gets the hose again."
-
spasm
- OD
Jos tilaan Alankomaista Ayahuasca-aineksiaeineksiä, ja sattuvat jäämään tulliin, eihän siitä mitään virallista haittaa minulle ole? Ei mitään merkintää, sakkoja, rikosta, ilmoitusta, kotietsintää, tarkkailua, leimaa otsaan tai muuta vastaavaa, joka muuttaisi ulkoista kuvaani mallikelpoisesta, lainkuuliaisesta kansalaisesta?
Syyttäkää savuja tästä postista.
Syyttäkää savuja tästä postista.
Kylmyys johtuu lämpötilasta.
-
vauhtihuora
- Psykonautti
-
spasm
- OD
-
leukapasi
-
vauhtihuora
- Psykonautti
-
Señor Escobar
- Psykonautti
-
Thoxium
-
LD50
- Apteekki
-
Ahab
-
LD50
- Apteekki
-
Kalastaja
-
Lymykonna
- Kameleontti
-
Asidyyli
- LD50
-
frapathea
-
Kalastaja
Lailliset ja laittomat. Teoriassa on laitonta tilata mitään päihteitä Suomeen postitse.frapathea wrote:Niin mitkä tulee muutes niinkus parhaitens läpi ja mitkä jää kiikkiin luultavimmin?
Tilaa sellaisia mitä eivät tunne. Salviat, sienet, huascat ja jauheet voi unohtaa. Riippu kuka sen paketin avaa jne. Eihän ne kovin usein minnekään matkan varrelle jää.
-
Tyhmä Kansalainen
- Lepakko
Postissa voi olla se huumekoira nuuskuttelemassa huhujen mukaan, mutta onko kukaan laittanut matkahuollon kautta huumehita kaunihita kavereille? Siellähän se kulkee vain linja-autojen kautta tavararahtina...
Menisikö näin ne salviat sun muut herkkuluiset ihan vain ooohi niistä huumekoirista jotka istuksii siellä postissa töissä? Tai onko joku rekistöröinyt, että matkahuollon tiloissa taluttelisi poliisisetä kivaa koiraa pakettien luonna?
-
Maor
- Kameleontti