Tulli nappas salviat

Asiaa Asiasta Asiallisesti.
ToniLilli
Karvakuono

Tulli nappas salviat

Post by ToniLilli »

Mitäs nyt :oops: unohtaako ne mut jos en ota yhteyttä 20 päivän kuluessa vai rupeeko vinkumaa myöhemmin?
ku ei oikee faijalta viittis kysyy kyytiä sinne selvitykseen ku bussirahat meni tilatessa :x
noob
ToniLilli
Karvakuono

Post by ToniLilli »

salviat jäi siis kiinni :( 3g 5x ja 3g 20x
noob
silokkisalaatti
Karvakuono

Post by silokkisalaatti »

Takasin et oo noita saamassa jokatapauksessa. Sano niille että et tiiä siitä paketista mitään eikä kiinnosta tulle mihinkään selvittelyihin. Ei ole kyllä kokemusta tälläisesta tilanteesta mutta eiks se noin pitäs hoitua :?: :idea:
benelux fat
Kameleontti

Post by benelux fat »

Minulla kun oli samankaltainen tilanne, niin en vain ottanut mitään yhteyttä enkä mennyt paikalle. Nehän ei varmastikkaan ole avannut sitä pakettia, joten jos mitään ei sinusta tiettyyn aikaan kuulu, ne lähettää sen takaisin sinne mistä tulikin. Ainakin minulla siis näin.
ToniLilli
Karvakuono

Post by ToniLilli »

tullin kirjeessä ilmottivat ettei tiedä mistä se on tullu :roll: mut kai se hoituu jättämällä hoitamatta 8) eikai ne sit kattele tarkemmin jatkossa mun tilauksia ku just edellisenä päivänä lähti 2 rahakuorta matkalle alankomaihin :roll:
noob
Ahab

Post by Ahab »

ToniLilli Mitenkäs tässä kävi? Sulla on kaks kertaa jääny salviat tulliin?
HUUHAA
Apteekki

Post by HUUHAA »

pienet jää tulliin ja isot pääsee sisään....... 8)
työni on HUIPPU salaista.......... en tiedä siitä oikeastaan mitään
Asidyyli
LD50

Post by Asidyyli »

Mistä tilasit? Ja tilasitko silloin viimeksikin samasta?

Joko sulla on huono tuuri tai sitten ne kyttäävät sua... :roll:
HUUHAA
Apteekki

Post by HUUHAA »

niiden (virkamiesten = poliisin,tullin ym.) työkuvaan kuuluva PÄÄtehtävä, joka on olla ihmisille mahdollisimman vittumaisia, ja sitähän ne myös ovat.
työni on HUIPPU salaista.......... en tiedä siitä oikeastaan mitään
tropic
Apteekki

Post by tropic »

silokkisalaatti wrote:Takasin et oo noita saamassa jokatapauksessa. Sano niille että et tiiä siitä paketista mitään eikä kiinnosta tulle mihinkään selvittelyihin. Ei ole kyllä kokemusta tälläisesta tilanteesta mutta eiks se noin pitäs hoitua :?: :idea:
Joo kaverilla kävi vähän samalla tavalla ja oli sanonut ,että ei ole mitään tietoa kuka sen paketin on sille lähettäny ja miksi . Selvis säikähdyksellä tilanteesta kun sille muistaakseni soitettiin tai kuullusteltiin asiasta suullisesti .

Mikäköhän tilanne muuten sitten on jos rikosrekisteristä löytyy jotain huumeista niin vaikuttaakohan se paljon asiaan ?
kurz
Psykonautti

Post by kurz »

Mulla jäi puolisentoista vuotta sitten tulliin paketti jossa oli mm. ayahuscan ainekset, salviaa ja lsa-siemeniä. Lähettivät muistaakseni kirjeen ja käskivät soittaa tulliin. Soitin sinne ja sanoivat ettei paketin sisältö ole laillista. Kysyin, että saisinko ne siemenet kun luulin että niiden maahantuontikin on laillista, vastasivat vain että mikään niistä ei ole laillista ja siihen koko juttu jäi.
Enth

Post by Enth »

Aina on pieni riski paketteja tilaillessa. Itse oon tilannu eri liikkeistä about 10 kertaa eikä vielä oo tullut tullin kanssa ongelmia (koputtaa puuta, just on yks paketti tulos ens viikol :p)

Ainoastaan yks jenkeistä tilattu (sieltä tilaa enää mitään) jäi kun oli ystävällisesti pakettiin kirjoitettu "food supplements" ja suomessahan noi katotaan heti :D (piracetamia ym. tilasin = ILLEGAL IN FINLAND!!!!1111)
W10
Kameleontti

Post by W10 »

Mitenköhän on ollut RC:den kanssa? Onko kellään kokemusta miten tulli on näiden namien kanssa toiminut? Itse olen kuullut, että joillain on jäännyt aineet tulliin (ei oltu luokiteltu vielä laittomiksi), niin olivat syynänneet ja pelkästään sakot pistäneet.
"It rubs the lotion on its skin or else it gets the hose again."
spasm
OD

Post by spasm »

Jos tilaan Alankomaista Ayahuasca-aineksiaeineksiä, ja sattuvat jäämään tulliin, eihän siitä mitään virallista haittaa minulle ole? Ei mitään merkintää, sakkoja, rikosta, ilmoitusta, kotietsintää, tarkkailua, leimaa otsaan tai muuta vastaavaa, joka muuttaisi ulkoista kuvaani mallikelpoisesta, lainkuuliaisesta kansalaisesta?

Syyttäkää savuja tästä postista. :roll:
Kylmyys johtuu lämpötilasta.
vauhtihuora
Psykonautti

Post by vauhtihuora »

mulla on menossa juttu oikeuteen kirjallisena huumetilauksista :roll: tulee varmaa sakkoo tai jotaa mihin mulla ei oo varaa
spasm
OD

Post by spasm »

Kerro sit miten kävi!
Kylmyys johtuu lämpötilasta.
leukapasi

Post by leukapasi »

vauhtihuora wrote:mulla on menossa juttu oikeuteen kirjallisena huumetilauksista :roll: tulee varmaa sakkoo tai jotaa mihin mulla ei oo varaa
Mitäs olet tilaillut? :shock:

Ihan vaan huasca aineksia vai muuta?
vauhtihuora
Psykonautti

Post by vauhtihuora »

Beini wrote:
vauhtihuora wrote:mulla on menossa juttu oikeuteen kirjallisena huumetilauksista :roll: tulee varmaa sakkoo tai jotaa mihin mulla ei oo varaa
Mitäs olet tilaillut? :shock:

Ihan vaan huasca aineksia vai muuta?
huascat on aina tullu läpi
salviat ja sienet esim jääny tullii
Señor Escobar
Psykonautti

Post by Señor Escobar »

mitää ei pidä mennä myöntää nii ei ne voi oikein mitää tehdä. näin se on. "emmä tiedä näist mitää, mitä ihmettä ?" :lol:
Thoxium

Post by Thoxium »

Onnistuuko Suomen sisäisessä postissa tavaran lähettäminen ilman ongelmia? Kaveri meinasi lähetellä vähän namuja...
LD50
Apteekki

Post by LD50 »

Onnistuu. Eipä ne vissiin niiden sisältöjä paljoa tarkkaile, koska kuulemma lätkääkin on aika reippaasti lähetelty ympäri Suomen.
Ahab

Post by Ahab »

Yhellä vaulttilaisella oli just viikko sitte poliisikuulustelu koska postin lajittelukeskuksessa koira oli haistanut tutun tuoksun hänelle osoitetussa kirjeessä. Kuulemma gramma lehteä ollut siinä.
LD50
Apteekki

Post by LD50 »

Suonensisäisessä postissa ? Enpä oo kuullu, että olis kertaakaan jääny, vaikka aika aktiivisesti tutut joskus vaihtanu kirjeitä. Mutta näemmä mahdollista. Pitääpä varoa jos ite joutuu joskus postitteleen.
Kalastaja

Post by Kalastaja »

Kyllähän ne koirat noissa lajittelukeskuksissa jonkin verran pyörii, etenkin Vantaalla jossa on ainoa (?) pakettien lajittelukeskus. Telkkarissakin näkee silloin tällöin. Eihän niitä nyt paljoa ole, mutta kuitenkin muutama.
Lymykonna
Kameleontti

Post by Lymykonna »

Ei kai vastaanottaja joudu ongelmiin jos joku lähettää kiellettyjä aineita? Sehän olisi vähän turhan helppo tapa lavastaa kusipäitä.

Siis ihan jos ei ole tilannut niitä vaan vaikka kaveri lähettää.
Asidyyli
LD50

Post by Asidyyli »

Kannabista en pistäisi postitse, muta kyllä mikä ei haise. Suomessakin liikkuu huumeita paljon näin.
frapathea

Post by frapathea »

Niin mitkä tulee muutes niinkus parhaitens läpi ja mitkä jää kiikkiin luultavimmin? Valmistelen tilausta ja haluaisin jättää riskialttiit tilaamatta.
Kalastaja

Post by Kalastaja »

frapathea wrote:Niin mitkä tulee muutes niinkus parhaitens läpi ja mitkä jää kiikkiin luultavimmin?
Lailliset ja laittomat. Teoriassa on laitonta tilata mitään päihteitä Suomeen postitse.

Tilaa sellaisia mitä eivät tunne. Salviat, sienet, huascat ja jauheet voi unohtaa. Riippu kuka sen paketin avaa jne. Eihän ne kovin usein minnekään matkan varrelle jää.
Tyhmä Kansalainen
Lepakko

Post by Tyhmä Kansalainen »

Postissa voi olla se huumekoira nuuskuttelemassa huhujen mukaan, mutta onko kukaan laittanut matkahuollon kautta huumehita kaunihita kavereille? Siellähän se kulkee vain linja-autojen kautta tavararahtina... :roll: Menisikö näin ne salviat sun muut herkkuluiset ihan vain ooohi niistä huumekoirista jotka istuksii siellä postissa töissä? Tai onko joku rekistöröinyt, että matkahuollon tiloissa taluttelisi poliisisetä kivaa koiraa pakettien luonna?
Maor
Kameleontti

Post by Maor »

Huascaa kyllä voi ihan huoletta tilata.
-:- We're All Mad Here -:-