hbwr-siemenien tilaaminen netistä

Keskustelua psykedeeleistä ja hallusinogeeneista.
kurnauskis
Tuppisuu

hbwr-siemenien tilaaminen netistä

Post by kurnauskis »

moi!

minua kiinnostaisi kuulla muiden kokemuksia hawaiian baby woodrosen siementen tilaamisesta internetin kautta. pääasiassa kiinnostaisi, että mikä on todennäköisyys sille, että tulli huomaa mitä on paketin sisällä. vinkit siihen tilanteeseen mitä pitäisi tehdä jos näin käy olisi myös hyvä kuulla.
WhiteRabbit
Karvakuono

Post by WhiteRabbit »

itselläni tuli ainakin ongelmitta läpi salvia+hbwr ja toisella kerralla pelkkä hbwr.
Jos ei ole varaa särkänniemeen, niin sitten LSD:tä.
Lymykonna
Kameleontti

Post by Lymykonna »

Mahdotonta sanoa varmasti kuinka suuri todennäköisyys kiinnijäämiselle on kun ei ole tietoa kuinka paljon tavaraa liikkuu. Taitaa riippua myös tavaran määrästä ja tilanteesta muutenkin.

Vähän arpapeliä homma siis on.
PsyTraveller
Tuppisuu

Post by PsyTraveller »

Kerran olen tilannut ja ongelmitta tuli neljässä työpäivässä tilauksesta perille. Arpapeliähän se on.
immuzu

Post by immuzu »

Kyllä mulla on aina tullut ihan hyvin perille ilman minkäänlaisia ongelmia. Ne jotka jää tulliin on todella vain satunnaisia. Muutenkin jos ne jää tulliin ni jättää menemättä, koska tulli ei käsittääkseni saa avata paketteja vaikka epäilisikin sen sisältävän hUUmeita. Ne lähettänee sen takaisin sinne mistä on tilattu. :roll:

Korjatkaa jos olen väärässä ^^
kurnauskis
Tuppisuu

Post by kurnauskis »

immuzu wrote:Muutenkin jos ne jää tulliin ni jättää menemättä, koska tulli ei käsittääkseni saa avata paketteja vaikka epäilisikin sen sisältävän hUUmeita. Ne lähettänee sen takaisin sinne mistä on tilattu. :roll:

saman käsityksen olen saanut itsekin, mutta mietinpä miten sitten käy jos lähettäjä ei pistä pakettiin omia tietojaan sillä se on yleensä tapana kun huumeksiä lähetellään postin kautta .__.
Inovix
Apteekki

Post by Inovix »

immuzu wrote:Kyllä mulla on aina tullut ihan hyvin perille ilman minkäänlaisia ongelmia. Ne jotka jää tulliin on todella vain satunnaisia. Muutenkin jos ne jää tulliin ni jättää menemättä, koska tulli ei käsittääkseni saa avata paketteja vaikka epäilisikin sen sisältävän hUUmeita. Ne lähettänee sen takaisin sinne mistä on tilattu. :roll:

Jos paketti jää tulliin (mikä on epätodennäköistä: koirat eivät tätä tunnista ja siemenet eivät mitenkään eroa kasvikunnan yleisistä siemenmalleista) voidaan henkilö, jolle tilaus on osoitettu, pyytää tulliin/poliisille avaamaan paketti heidän silmien edessä. Joka voi varmasti olla melko ahdistavaa. :lol:

HBWR on varmaan yksi helpoiten tullista läpi tulevia tuotteita. Kannattaa myös vähän miettiä mistä tilaa.

Ei kuumotusta.

Inovix
immuzu

Post by immuzu »

Inovix wrote:
immuzu wrote:Kyllä mulla on aina tullut ihan hyvin perille ilman minkäänlaisia ongelmia. Ne jotka jää tulliin on todella vain satunnaisia. Muutenkin jos ne jää tulliin ni jättää menemättä, koska tulli ei käsittääkseni saa avata paketteja vaikka epäilisikin sen sisältävän hUUmeita. Ne lähettänee sen takaisin sinne mistä on tilattu. :roll:

Jos paketti jää tulliin (mikä on epätodennäköistä: koirat eivät tätä tunnista ja siemenet eivät mitenkään eroa kasvikunnan yleisistä siemenmalleista) voidaan henkilö, jolle tilaus on osoitettu, pyytää tulliin/poliisille avaamaan paketti heidän silmien edessä. Joka voi varmasti olla melko ahdistavaa. :lol:

HBWR on varmaan yksi helpoiten tullista läpi tulevia tuotteita. Kannattaa myös vähän miettiä mistä tilaa.

Ei kuumotusta.

Inovix
Mutta sinne poliisiin/tulliin voi jättää menemättä jolloin paketti lähetetään takaisin/tuhotaan.

Ja se on kyllä totta ettei tarvitse kuumottaa. Tulee melkeen aina läpi ^^
Kalavale
Apteekki

Post by Kalavale »

Nyt kun näin rohkaisevaa kommenttia tullut siihen suuntaan, että ei jää kiinni niin täytyy luultavasti tilata kevään aikana. :lol:

Päivänsineä on tuskallisen vaikeaa nauttia, kun on niin laiska, että valmistus tehdään aina vain hutaisten.
All things are equal, there are no special things.
arbello
Psykonautti

Post by arbello »

http://www.paihdelinkki.fi/keskustelu/v ... ght=kratom

Kyllä ne avaa paketteja vaikket paikalla olisikaan.
Tuota olen ihmetellytkin että miten ne muuten voisi jäädä tulliin jos ei paketteja auota, kun eihän ne paketit eroa mitenkään muista, ja koirat nyt ei varmaan mitään tutkareita,siemeniä tai eksoottisempia yrttejä haista.
arbello
Psykonautti

Post by arbello »

Kalavale wrote:

Päivänsineä on tuskallisen vaikeaa nauttia, kun on niin laiska, että valmistus tehdään aina vain hutaisten.
p-sineä on helppo ja nopea tehdä kun jauhat vaan sidut pippurimyllyssä ja jauhe 30minuutiksi zippobensaan tms. jonka jälkeen siivilöi jauhon bensasta ja antaa lopun bensan haihtua pois, sitten vaan jauho esim jugurtin sekaan niin ei maistukkaan millekkään, eikä pahaa oloa ainakaan itselle tule.
Mr.White
Tuppisuu

Post by Mr.White »

Itselläni tuli muutama kk sitten läpi paketti jossa oli damianaa, scullcappia ja hbwr-siiduja.
Nyt tilasin uudestaan pelkkiä siiduja ja sähköpostiin tuli viesti että ovat lähettäneet ne viime pe...
Saa nähdä ovatko tullissa kun näin "kauan" kestää...
arbello
Psykonautti

Post by arbello »

Mr.White wrote: ovat lähettäneet ne viime pe...
Saa nähdä ovatko tullissa kun näin "kauan" kestää...
Tuskin, n.2 viikkoa on yleensä kestänyt kun ulkomailta tilaa.
Kalavale
Apteekki

Post by Kalavale »

arbello wrote:
Kalavale wrote:

p-sineä on helppo ja nopea tehdä kun jauhat vaan sidut pippurimyllyssä ja jauhe 30minuutiksi zippobensaan tms. jonka jälkeen siivilöi jauhon bensasta ja antaa lopun bensan haihtua pois, sitten vaan jauho esim jugurtin sekaan niin ei maistukkaan millekkään, eikä pahaa oloa ainakaan itselle tule.
Ihan hyvä idis, mutta tuon bensan hankinta on täällä kylässä minulle noin 40min kierros, pitää koettaa kyllä.
All things are equal, there are no special things.
Ahab

Post by Ahab »

arbello wrote:...Kyllä ne avaa paketteja vaikket paikalla olisikaan.
Tuota olen ihmetellytkin että miten ne muuten voisi jäädä tulliin jos ei paketteja auota, kun eihän ne paketit eroa mitenkään muista, ja koirat nyt ei varmaan mitään tutkareita,siemeniä tai eksoottisempia yrttejä haista...
Näitä kai tapahtuu harvemmin että niitä paketteja luvatta auotaan. Ja sitä taas vähän useammin että paketti jää tulliin, tyyppi jättää menemättä ja paketti lähtee takas sinne mistä tuli (ja yleensä lähtee myös uudelle yritykselle joka onnistuu). Ne mitkä jää tulliin jää varmaan sen takia että huomaavat että jaahas taas tulee hollannista paketti tuolta samalta toimittajalta jonka paketteja ollaan ennenkin bustattu joten kokeillaan kepillä jäätä.
Paketteja siis jää tulliin mutta harvemmin siitä mitään seuraa. Jos ne aina avattaisiin niin siitähän olisi aina seuraamuksia kun tulli pysäyttää.
Lasipallo
Kameleontti

Post by Lasipallo »

Koirat kiertävät välillä haistelemassa lajittelukeskuksissa ja kun niitä on nyt lakkautettu/lakkautetaan, niin riski saattaa kasvaa muutamalla prosentilla substansseista, mitkä on koiralle opetettu.

Uskon tosin, että läpivalaisu on se metodi millä pistokokeina osa paketeista syynätään ja otetaan talteen jos näyttää epämääräistä materiaalia sisältävän.

Spekulointia kaikki.
They were tattooed from head to foot, and they brandished cutlasses and big clubs with spiked knobs. They shouted ferociously in their native Finnish, and they swung cutlass and club as if berserk, sometimes felling their own men in their fury.
Mr.White
Tuppisuu

Post by Mr.White »

Juu eivät jääneet tulliin vaan perille tulivat.
immuzu

Post by immuzu »

En tosiaan ymmärrä miks ne EI tulis. Kun koirat ei kerran haista ja ne ottaa vissiin TODELLA harvoin sellaisa ihan random paketteja mitä ne läpivalaisee... Aika huonot mahikset jäädä tulliin..
Inovix
Apteekki

Post by Inovix »

Olen kyllä kuullut juttua, että jopa postin puolella on ollut koira nuuhkaisemassa tai muuta vastaavaa. Voi ollu vain urbaania legendaa. :?

Inovix
immuzu

Post by immuzu »

No se ei kai haittaa noiden hbwr:ien tilaamista? Eihän koirat haista niitä?
tRip
Moderator

Post by tRip »

Tuskin koirat haistaa siduja..
Varmaan läpivalasu on se mikä ne paljastaa jos sattuu näyttämään tarpeeksi ''epäilyttävältä.''
Keep it unreal.

Vaultti.net - coming soon..
jakoavain

Post by jakoavain »

Itse tilasin dreamherbia tanskalaisesta liikkeestä, pistin viestiä tilauksen yhteydessä.. kauppamiehenä pistin puheita ja tingin mukaan siemeniä. Tarkoituksena oli saada dreamherb siemeniä, mutta ne pistikin papaver somniferum ja rivea corymbosa (40-50siementä).

Olis ollut selittämistä jos ois tulliin narahtanut :D Noh nyt on sit tuollaisiakin jos joskus sattuisi innostumaan.

Älkää turhaa kuumottako etukäteen.. Jossei firman nimi ole "JUSSI'S MAGIC_HAPPY_WEED COMPANY" ja kirjekuori ei ole somistettu isolla värillisellä hamppupainatuksella -tuskin siitä mitään mekkalaa nousee ;)
kurnauskis
Tuppisuu

Post by kurnauskis »

noniin, tänään tuli sitten 10 hbwr siidua turvallisesti brittein saarilta luokseni. ei muuta sitten seuravaaksi kun kokeilemaan miten helposti salvia tulee läpi ;D
Ahab

Post by Ahab »

kurnauskis wrote:noniin, tänään tuli sitten 10 hbwr siidua turvallisesti brittein saarilta luokseni. ei muuta sitten seuravaaksi kun kokeilemaan miten helposti salvia tulee läpi ;D
oisit nyt enemmän tilannut kerralla :P kun 10g noita siemeniä saa yleensä noin 20e hintaan.
kurnauskis
Tuppisuu

Post by kurnauskis »

Ahab wrote:
kurnauskis wrote:noniin, tänään tuli sitten 10 hbwr siidua turvallisesti brittein saarilta luokseni. ei muuta sitten seuravaaksi kun kokeilemaan miten helposti salvia tulee läpi ;D
oisit nyt enemmän tilannut kerralla :P kun 10g noita siemeniä saa yleensä noin 20e hintaan.
riippuen minkälaisia kokemuksia nuo 10 siementä nyt suo, niin uusi ja isompi tilaus varmaan lähtee piakkoin. neljällä siemenellä on varmaan ihan hyvä tehdä ensimmäinen kokeilu?
immuzu

Post by immuzu »

Joo kannattaa alottaa 4 siidulla ja seuraavaks sitte ne 6.
6 on kyllä jo aika iso dose, mutta erittäin mielekäs :D
psyhippi
Karvakuono

Post by psyhippi »

Itsellä tullut aina läpi kun olen tilannut ja 2kertaa tulli oli vielä avannut paketin mutta päästi silti läpi.
Luonnontuotteet<3
psyhippi
Karvakuono

Post by psyhippi »

immuzu wrote:Joo kannattaa alottaa 4 siidulla ja seuraavaks sitte ne 6.
6 on kyllä jo aika iso dose, mutta erittäin mielekäs :D
Itselläni 6 ei kyllä pahemmin mitään sano. 9 niitä tulee aina vähintään otettua suurin annos on 15.
Luonnontuotteet<3
immuzu

Post by immuzu »

Mulla 6 potkii jo ihan kunnolla. Outoa, että se toimii näinkin eri tavalla. Voikohan olla siementen tehossa sitten jotain eroja :roll: ..
tRip
Moderator

Post by tRip »

immuzu wrote:Voikohan olla siementen tehossa sitten jotain eroja :roll: ..
Voi hyvinkin..
Mutta onhan varmasti kokijoissakin eroja.